Moderator
2007-04-19 00:00
K.I.M.M - Tänk alla gånger.mp3
Hallå, jag vet att låten har legat uppe som veckans mp3 och den fick väl inte den bästa kritiken som sagt men jag vill fortfarande att folk i audioforumet skall få ta del av den.K.I.M.M - Tänk alla gånger.mp3 högerklicka och spara mål som... Beat: RMKMix: Fonky Fresh / RMKIntro: RMKVers1: RMKRefräng: RMKVers2: Fonky FreshRefräng: RMKVers3: RMK / Fonky FreshRefräng: RMK Onödiga kommentarer kan ni hålla för er själva grabbar, konstruktiv kritik!http://www.myspace.com/fonkyfizzle http://www.myspace.com/rikardmedk
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Nice som fan :D UPP UPP UPP!
Tjaffsa på internet är som att vara med i Paralympics, även om du vinner är du fortfarande helt cp
Den här e riktigt söt :) Men blir som tårögd när man lyssnar. "Tänk alla gånger jag sätt min flicka vara otrogen" :( Det här gör ni bra grabbar :) Peace.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Moderator
2007-04-19 00:13
Tack så mycket!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
gillar den, när kommer netplayen?
grymmt bra låt, som sagt har hört den förut, jäävligt najs Pz
B
Den är riktigt bra, underbart bra..! Fonky/Perfektion : Diggar dig som fasen i denna! Riktigt bra tummen upp mayn. RMK : Skönt som fan, go inlevelse. Asbra från båda KEEP IT UP!! PEjz
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Moderator
2007-04-19 01:24
hahahaha, patetiskt du är VindPust .. Jag kan ta kritik men att säga att du pga min röst kan höra att jag försöker "låta bäst".. Nej mannen, det håller inte, haha...
[email protected]
Helt sjukt underbar låt, Älskar temat :) Texterna Båda har helt sjukt fina texter Reffen är gudomlig:) Kan bara ge bra kritik om denna, Skönt att lyssna på när man är nere. Kärlek grabbar:) one
myspace.com/herrolsson026
Riktigt tungt boys :)
Highfive anyone, anyone?
Det är nice gubbar!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Moderator
2007-04-19 02:47
Tack peeps, fortsätt tanka!
[email protected]
mkt bra gjort grabbar väldigt bra låt den får mej tänka mkt på vad jag har gått igenom med mitt liv kärleken o allt, ni gör så sjukt bra låtar mkt med inlevelse och bra texter ni kan er grej forstätt grabbar du fonky mannen du har skön röst gillar dina låtar bra texter detsamma gäller rikard (rmk) samma sak där mannen kom ihåg era låtar dunkar i basen på jobbet :P Peace be care Keep it up
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
Damn så skön denhär låten är, reffen är som en guldklump i en stengruva sköööön! RMK: lägger det riktigt najjs,fan så nice det är!! fonky man shit känslan du levererar med är riktigt jävla bra! bra låt guys! / Seban
http://www.herrbitter.blogg.se/
Gillade allt med den, riktigt nice
RMK, lägger det så jävla tight i denna asså.. peys
Bästa jag hört på länge .. Älskar reffen RMK , den e så jävla najjs .. Har pressat låten sedan jag fick den (Y) Keep it up !
H-O-R-A
det här är en sån djup känslig låt så jag kan fan inte kommentera den jag diggar den enormt mycket grymt skönt beat klockrent lagt av er båda två aah allt jag kan säga till låten är KÄNSLA keep it up
chasse dyker upp som döda fiskar
Riktigt bra, skön inlevelse. Ja, det mesta har väl redan blivit sagt, men fortsätt droppa tung skit, uppskattas!
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
tycker båda la de jävligt nice.. kanske lite för lugnt låt för mig, men... Inte varje dag man hör fonkys röst sådär! Har lixom mer tröttnat på RMKS röst. så skönt med lite nytt om ni hajjar.. fonky har skön röst tycker jag.
gillar perfektions röstläge i denna låt grymt mycket tycker det smeker upp beatet ordentligt. skönt att du provar något annat (första gången jag hör att du provat detta) Jag har alltid tyckt om RMKs refränger i alla låtar. Gillar hans sång som får en att rysa och man känner verkligen känslan.. Det gör man även i den här Grym inlevelse, grym text allt är grymt i denna låt.Trofast En fin låt med skön känsla, som jag vet att många kommer ta åt sig av. Jag själv känner igen mig lite i låten. Inte överallt men mycket ni säger stämmer in på mig & många andra. 1 love ! håller absolut med dig. fridens liljor
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Jag bara avgudar den , underbar !
Fonky äger sjukt mkt i denna låt, hans röst e riktigt nice ;)
Moderator
2007-04-19 13:01
Tack peeps :D nice med respons!
[email protected]
exakt rmk och fonky e stora tunga snubbar som vet vad dom gör med sin musik och dom kan skriva texter så jävla sjukt sant dom skriver o sjunger om. kom ihåg låten du är en vacker person grabbar den fick mej att tänka om massa saker fett najs. fortsätt med d ni gör peace holla out
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
Jävligt bra låt! Mycket vackra texter, underbara röster & ett riktigt bra & passande beat! Favoritraden "Tänk dig ett liv i tårar, när man blivit sårad " Det är så fint när han drar ut på orden.. / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
vacker låt, känner igen mig å den sätter djupt i hjärtat.. vart fan tårögd :|
Om graffiti är ett brott måste det vara världens vackraste brott
"Jag dissar dig nu , Du får hypen du sökte Du är lika wack på beats som brajjet du rökte"(av passion) Passion P21, du driver va? Schy
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Riktigt chill låt asså! :) Introt var riktigt grymt, fastnade för låten direkt vid introt :) Inlevelsen var grymm! Det ända negativa enligt mig är trummorna, diggar dom inte till 100% som ja diggar resten ;D Peysss!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första gången man lyssna på låten var den inte så speciellt bra, MEN efter 3:e gången när man verkligen har lyssnat på texten så fastnar man vid låten. jag gillar texten som fan, den är djuuuuuuup kan du inte skriva texten i tråden ?
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.
Jag håller med poz där uppe, det tog 2-3 gånger innan man började tycka om den. Riktigt skön och djupt skrivit. hadebra !!
jag droppar bomber som hitler
Riktigt härlig låt! Inlevelsen var grym :) och texten var jävligt fin!
Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv ! =)
riktigt bra lagt av er båda grabbar! mer sånt här!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Moderator
2007-04-19 15:09
Tack så mycket :)
[email protected]
fonky langa texten om du kan :P
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.
Ser att det går betydligt bättre i det här forumet...
facebook.com/idiomatisk - fan page
det här är nog den bästa låten ni släppt asså!
Vadå inte fick bra kritik? För att några sopor var sura för att ni var på förstasidan?Jag tycker den är fin som fan.OST!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah de är sant fan , upp med texten :)
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
den här låten är de bästa ja hört på länge =) och reffen älskar ja =) peace
Båda lägger det fett skönt, inge snack om saken. Och reffen ska vi inte prata om den diggas hårt. Och skön röst som satan i den oxå. Fortsätt såhär boys. Peyz
Södra 16 Studio
Fint låt grabbar. gillar den
wait a minute man..
att recensera utifrån en lyssning gagnar inte alls den här låten...så jag har suttit och lyssnat på den ett tag nu och kom fram till att den här låten växer hos mig! det är en sån låt som träffar någonstans där inne...låten berör den kyla som känns i luften vid ögonblick man blir sårad/sårar andra. verkligen berör lyssnaren. det är sällan en artist/artister lyckas med något sådant, ialla fall inte hos mig.
sången i refrängen är uttrycksfull och det känns ärligt och äkta.
Mannen,,, Älskar den,,lutar mig tillbaka o njuter fett bigg upp Män!! ta åt dig =)
Moderator
2007-04-19 15:45
Mira, mycket fin kritik, tack så jättemycket! :)
[email protected]
tycker fortfarande om den :)
Grymm låt fan! Tkr att fonkys röst är underbart på det här beatet :) Gillar värkligen denna låten.
rakt i skit tycker jag fan int passar in.. haha i övrigt är den grym, snyggt gjort grabbar!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job