Moderator
2007-04-19 16:08
Queff, va.. rakt i skit? vad är det? tack :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Har inte audioforumet-anhängare tillgång till startsidan? damn... Men den e aight, lite tjötig som sagt. Bra ihopsatt låt annars.
soundcloud.com/brormusk/sets
grymm låt grabbar bästa jag har hört med er:D
Jävla skön låt! :) Upprepas hela tiden på min mp3 å dator :D Jag vill ha mer av er ;) Peyz Fonky Fresh
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
rysningar är vad man får när man hör låten
Geez
Inlägg skrivet av Giggen : Rmk : Va ska jag säga mannen, du gör de klockrent, jag hör de du säger med den känslan som bara går rakt in i hjärtat på mig. texten är ett underverk och får en annan att tänka sig in i din situation plus att den kan vara nått att spegla min egna bakgrund ifrån. ditt flow är sjukt bra sitter på millisekunden, din känsla jaa har jag inte kännt mig träffad av nån dilivery nu lär de inte hända senare häller. som helhet gör du de kanon bra, skönt att höra att du ändå kan leverera känslor som förr efter allt hårt shitt jag hört dig lägga de senaste, du klarar av båda stilarna men denna är nog den skönaste.Reffen: förklarar och sammanfattar de ni inte säger i verserna men även denna är bra gillar dina stämmor rikard en fröjd för att höra, och jag hör stor utveckling av din röst hela tiden. mer djup och ännu mer känsla för varje gång !Fonky: ta mig för en rövslickare eller va ni vill där ute , men den här grabben har fanimej de alla ni andra saknar han är enligt mig HELT komplett, inte bara feta props för bara denna låten utan allt de senaste du släppt riktigt bra och du hanterar flexar flow och känsla som jag inte hitills hört av alla rappare jag lyssnat på. du gör de riktigt fiint och jag får "Goosebombs " som krischti hade sagt de i idol, din text är fenomenal både innehållsmässigt och rimmässigt. du förklarar saker vi andra bara lätt kunnat ana "de här är min sanning" joo du har verkligen rätt. precis som med rikard känner jag varenda ord du säger allt kommer som slag rakt in mannen, och din känsla; - aah va ska man säga? slutar aldrig förfånas av saker du spottar. flowet är precis där de ska vara och inget att snacka nått större om de förutom att du tagit ytterligare steg inom detta med låter som ännu en ny stil växer fram ?BEAT; aah Rikard kan man komma närmare än såhär till fulländning av beat så hojta på mig, de är så jävla äckligt bra beat så jag blir nervi när jag hör de sjukt bra och du lyckas nått sjukt fattar inte hur du får så jävla goa kickar ?Mixning : Ni spelar ju in på olika miccar och ändå hör jag inte så hör jag ingen skillnad av kvaliten ? de måste jag se som ett lyckande av mixningen. Den är clean och innehåller de jag vill att de ska innehålla den slutliga ljudbilden ahr ni lyckats med riktigt bra.Helheten är sjuk, och ännu en gång har ni dratt fram de där som får mig som lyssnare att låta den gå runt och runt och runt igen . starkaste tian i år av dem tio möjliga!Upp för dom whoa dem förtjänar den här !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
denna var as bra .. bra text! en text som väcker tankar. båda lägger de perfekt, me grymm inlevelse. pz
Moderator
2007-04-19 16:54
Giggen, hehe, tack för boken :) Upp!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Emo-duon is back. Ni är duktiga, no doubt men klamra er inte fast vid denna typ av låtar. Ni gör dem bra men måste vidare nu. Saknar en skön basgång på beatet. Ni kunde eq:at upp samplingen i alla fall.
Alltså det är de skönnaste ni droppat seriöst, det får en att för tänka, riktigt bra TEXT för båda två! flowet sitter där de ska, Guldkorn ! , kmr lyssnas på många gånger!
http://www.znapmusic.com/myntah/
skit najs gubbar ;) riktigt soft :) som alltid ! UPP !
Bra gubbar upp!
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
nice pojkar !
Jag är för jävla bra!
Mira_87 Fyfan vilken bra och BRA kritik, tackar som fan för den.. Kul att låten fick lite bättre respons här än i tråden som låg uppe när den var aktuell mp3 i sv hiphop online.. Fortsätt lyssna! Peace
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Fonky(perfektion): Jag har lyssnat på dig sen jag gick i sexan mannen, så jag kan inte säga något annat än att du är så JÄVLA BRA!! RMK: Så jävla skön reff, verser också! snacka om att ni satte Avesta i gung på Qulturhusjamet:D haha och när jag och Linus snackade med dig på toaletten Fonky!xD hahaha shiit...Hursomhelst så var denna låt helt underbar,beatet var däremot inte speciellt bra...B-B-BIG UUPP!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-04-19 23:06
tack peeps
[email protected]
Rmk, bra lagt.. ett tag sen man hörde från dig..Bra text, nice flow och allt.. jävligt fin sång i reff.. bra gjort mayn! Fonky, samma med dig, bra text och flow.. tkr din del på 3dje vers är lite bättre än rikards. bra grabbar / vedran.. peace
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
riktigt bra låt .. sätter hårt på hjärtat.. RMK du är grymm på rim asså . du dubbelrimmar på allt. Proops! Fonky va bra häär också ! Hela låten va cleant rakt av!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
diggar som fan pumpas 24/7! Peýyz
Gräv bort sverige och gör skåne självständigt:D
ojoj du börjar bli en stor pojke nu. du låter inte lika pipig längre.. men det blir väl bättre sen
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Tung låt, ni gör de som n ie bäst på..
skön som fan! :D som alltid! UPP!
låten är dunder!
Misstag blir till erfarenhet!
Moderator
2007-04-20 13:34
Tack peeps... fotsätt tanka!
[email protected]
Word på Peffan :D
grym låt UPP
http://www.stanislav.nu
jag tycker låten i helhet är otroligt bra. det jag ända jag tycker är lite tråkigt är texterna, allt ni säger har ni redan sagt lixom om ni förstår vad jag menar? Men jag kan i helhet absoult inte klaga på låten! keep it upp boys & keep it real!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
i ärlighetens namn, shiit! clean rakt igenom. båda lägger det bra på verserna, gillar att båda slutar med "det här är min sanning", knyter ihop era verser. Grymt killar! BIG UPPS!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra låt, börjar bli lite less på allt jävla deprimerande låtar dock! Sjung glada och roliga låtar o sprid glädjen ist för o sprida deppresioN! ;)
skön låt fan !! reffen är mysig ^^
http://www.myspace.com/micman123
Den här var riktigt bra! båda hade bra text och bra delivery. bra jobbat!
Älskar verkligen låten! Fattar inte hur folk kan hitta nått att kritisera i den :p
You already know, den e on lean!
kommentar 100 och låten är tajjt
B
detta var nog de bästa ni gjort tillsammans
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Tack ska ni ha peeps :) Kul att det gillas!
lika vacker som en sommaräng!
http://www.myspace.com/danokin<br>
sjukt tung låt, deliveryn är tjock nice. fi fan, so damn nice..
who´s side is god really on?
Mycket skön. Säger bara - Nice done av er båda ! || holla
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Jävligt bra låt allt bara flytter tillsamans, era röster till beatet å din sång RMK man rysser asså de är underbart .. Man kan känna igen sig, man kan ha nåt å relatera till jag i allafall man känner sig inte lika ensam på nåt sätt, de går rakt in i hjärtat på mig.. men fan fort sätt som ni gör ni kommer komma långt ;)..
riktigt najs, fått något skivkontrakt än?
Pengar under bordet går märkligt nog sällan till mannen på golvet.
Visst att vissa kanske kan relatera till texten och så, och verserna är säkert jättepersonliga för er två, RMK och Fonky... men är det bara jag som tycker att texten är ganska så klyschig? No hatin, bara undrar.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
jag har redan sagt att låten är bra, men jag måste säga det igen, mouahahha låter är dunderbar :)
Misstag blir till erfarenhet!
okej, jag ska försöka hålla mig ontopic och vara objektiv. (gäller alla låtar ni gör) jag tycker att ni flowar riktigt fett, gillar mest rmk's flowlekar och rimschemat som dyker upp, känns som om det är en fem sex olika? har inte riktigt över-analyserat. jallafall, flowet är waow! aight, (stayin objective!) fonky, du och jag har våra differences, eller hur? ;) jag är JÄTTE TRÖTT på sånna här topics, OJ vad jag är trött på dom. jag skriver också emo-låtar, men skrotar dom för jag vill inte göra vad du gjort funk (sorry i brought it up) well, dina rim äre inget fel på tror jag (ska lyssna en gång till) 2 mins senare, chea. den är aight.. inga helt psykade multirim men jag antar att det inte passat sig till er topic (som JAG tycker är skitbull, igen) ditt flow är lite tråkigare än din vän rikards, vilket inte nödvändigtvis är en negativ faktor eftersom man lägger sin fokus på din text. ni kompletterar varandra(vilket är en bra grej) - men detta är gay, grabbar. sry, men det är lite gay? jag menar inte att ni ska vara ngt ni inte är, det är fett att ni har känslor n all that, no doubt men.. wtf! blanda lite? det var ngn i veckans mp3 tråden som sa att av dom 6 låtar ni gjort äre 5 som har denna topicen! its too much, och det är hur jag uppriktigt känner. jag gillar mixen, beatet är lite för... gay (haha jag använder gay till allt, det är mitt nya ''inne-ord'' så ta inte illa upp) jes, no hard feelings som två straight gangstas i mörkret bwois, jag hejjar för en bom bom biggie jävel. nu vill jag se er tacka mig för att jag verkligen ansträngde mig och skrev allt det här skitet. jag är vuxen nu fan :) ha det fint, gör musik. one
AND I FORGOT THE POINT! jag ser musiken som film, vi säger att jag går på bio. THERE IS NO FRIGGIN WAY IM SEEIN NO ROMANTIC DRAMA MAN! vilket ni gör i musik, jag vill bli glad när jag sätter på ngn låt, även om jag är på skitbull humör och vill gråta. så sätter jag hellre på en låt som får mig på bättre humör, än en där ni är gayiga och sjunger ''tänk alla gånger jag varit ensam'' man vill typ dö? varför vill ni att jag ska ta självmord?! im startin 2 see the conspiracy! haha fuckar med er, men ni fattar. YES!
-asma Kul att se att du är uppriktig men ändå inte bara kastar skit på det.. "fem sex olika" förklara gärna det för mig? :) Jag vet vad du pratar om att du tycker det blir tjatigt, för jag tycker likadant och det är just därför du ska köpa min skiva som kommer ut snart som kommer innehålla massa blandade bombtracks... Tack igen för kritiken, tar uppriktigt åt mig av allt du skrev.. och som svar på ditt sista inlägg.. Ja.. vi försöker ta död på så många emos som möjligt genom att göra deppig musik så att dom skär sig mer än i vanliga fall :)
Grymt killar! :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Aaah, jag gillar. @asma Visst är topicen uttjatad, men det är för att alla kassa "rappers" som lägger upp såna här låtar, man tar sig tid att lyssna och det är crap. Sen kommer sånahär låtar(bra satt säga). Jag tror det är därför det känns uttjatat. Peace. Jag gillar låten gubbar, fett fin.pz