Legenden81 P26 tack som fan! leendet ligger under örsnibbarna efter läsningen av ditt inläggQu3-Production P17 Du behöver inte tycka synd om oss, jag mår bra :)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
vilken låååt asså,,, lätt den bästa ni har gjort grabbar =) fortsätt såhär =) PEACE!
Man lär sig av sina misstag ,,,
nice som fan! du e grym :) UPP UPP UPPPP!:D
cheeeeeeeeea ;D
soft.. rickard när kmr du till avesta igen då? :P
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
otroligt bra låt. inga fler kommentarer (;
jag kan hålla med vindpust . Jag tycker Du låter lite stöddig på vissa ställen perfektion. no offense . du har fått nåt visst tonläge som låter fel på vissa ställen. Men överlag var det bra , dock tyckte jag rmk var snäppet bättre mest på grund av reffen . Den var skön som fan. Ljudet låt ihåligt och snyggt på något sätt
Aii
Är det bara för mig länken inte funkar ? :/ har hört denna förr, grymt bra :) ny länk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
feeeeeeeeeeeeet låt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggar låten grymt mycket tycker bara ibland att temat blir för överblickande på själva sorgen. Liksom som att ni bara skriver om massa sorgliga saker som kan inträffa, ; ) annars grymt!
www.znapmusic.com/klockren
kimm du e grym mannen du later som sober ;) yeeah p'z
lillenmusik.se Collab? Hojjta!
ojda rmk du later som sober , de later som sober o queff :)
lillenmusik.se Collab? Hojjta!
denna låt är great ! den väcker mkt känslor, peace ! :)
"Frågan är inte vad man tittar på, utan vad man ser"
dyng bra låt;p kep it up!
grymt bra låt, brukar vanligtvis inte gilla den här stilen av låtar. men denna va fett bra, man känner igensig lite här o där :b ni flowar bra, beatet är okeey,passande. upp!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
sitter fan o gråter! den e fett bra!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Den e fett bra, J*kligt härlig :)
En riktig jävla HIT faktiskt. Den diggas som faen!:)
tänk alla gånger då min tröja varit ut och in
Moderator
2007-05-24 00:22
tänk alla gånger dom lägger det nice? nice grabbs!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Låten är bra, punkt. Det är en sån låt man trycker igång på mp3n ensam på bussen, eller när det regnar..de kvittar.. ni fattar :)alotta proppz dudes
http://myspace.com/monzdidryk
jävligt nice om ni langa upp text? puss
Breakare
2007-05-25 18:07
fan, fick gråten i halsen, wtf
HERB, bust a cap in yo ass
Låten e riktigt skön,skriv lite mer;) Pez out
Henkish a.K.a ProNooB.
grym låt ännu en gång, men ska detta deppa nån som inte mår bra lr ? :P .. man blir fett deppat av den :D men de e fin & bra! uppppppp!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
har lyssnat på den massa gånger nu den blir bara bättre och bätre för varje gång. kan ni vara snälla och langatexten på den ? peace
Bee, bee, bee, bästa låten <3 fortsätt med såna här låtar ;D
Lätt den bästa me er :) Peyz!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
den här va tung!! eran inlevelse gör mkt för tracken=) kul o höra från er som vanligt!bless
kööör baaraaaah - jåååpaaallaaaintääää
Den är nice! gillar lungnet i låten, lite anorlunda! RMK, riktigt bra sjung/rappat på reffen, i versen med! Perfektion, sjukt bra du med! sjuk text, måste jobbat ett tag på den!? grymt i alla fall.. /plastsoldat
för bra
alla beslut slutar fel
Jag har ärligt inte gillat dig Fonky pga dina 1000 olika versioner av "du va mitt allt" du droppade, men denna uppskattas. Kul att höra dig göra något seriöst som låter jävligt ärligt. RMK gjorde det också bra, Låten typ strålar ut ärlighet, de är nice. Bra skit grabbar, peace!
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
Fi fan vad bra den är :)
TJENa
Gillar den!
Att vara eller icke vara...<br>
Den må vara gammal men vafan UPP!!!
alla beslut slutar fel
Lyssna på RMK när han sjunger ist , han röst passar till det :) Shiit Love den rösten ! FonkyFresh kommer alltid ligga högt upp hos mig med , gillar hans budskap , han bevisar verkligen det han säger i texten.. GOOOD !
Hojjta för Collab ...