Hade varit en idé av Guttersnipers att skicka låten till mig också... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Vårt bidrag är väldigt ihopstressat, hälften spelade in, i sista sekund dessutom. Jag hade inte ens lust att spela in något över huvud taget med tanke på hur keff den här tävlingen lyckats bli, men knåpade endå ihop något, tråkigt om det skulle bli wo i finalen. Angående ronden hör man att de flesta i stfu är nybörjare men å andra sidan har dem lagt ner så mkt mer tid och själ på bidraget om man jämför med oss, kan sluta hur som helst, bryr mig inte heller. Heippa.
Rocky sa det fuck tävlingen!
http://www.herrbitter.blogg.se/
STFU kommer vinna tror jag, men egentligen vet ni ju alla vilka som borde det..
http://www.herrbitter.blogg.se/
gutter var faktiskt bättre nu :)
STFU vs Guttersnipers stfu sopade golvet rent!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
STFU var bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
O fyfan va stfu dominerar asså
Introt på STFU var tight... men om man lyssnar på guttersnipers så vet man vilka vinnarna är :)... jävlar vad tight dom gjorde de
Don't!
guttersnipers sopade ju banan med stfu. rocky var den enda som var värd att lyssna på i stfu sen blev dom ju sämre o sämre medans gutters krossade.
Om inte Guttersnipers är länkad när jag komemr hem så kan jag länka;)
STFU startade riktigt bra, men Guttersnipers tar hem de !
Guttersnipers är ju länkad mupp.. rocky har postat länk en bit upp!"
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
grattis stfu, ni kommer vinna.
jag är fan inte tillräckligt jiggy för vårt beat.
Hahaha, shit! Detta trodde jag fan inte.. jävlar vad Rocky var dope!
Noice - Jag vet inte om du är rätt person att klaga på hur tävlingen blivit när du själv bidragit till det. Så det är väl i stort sett bara en fråga jag har till dig: Varför skickade du inte låten till mig istället för att "läcka" den till diverse andra? Förutom att "läckan" är ganska osnygg så kostar överskridandet av deadlinen er chansen att tävla. Just nu är den 22 timmar och 22 minuter sen. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
jag måste säga, att jag tror att STFU, tar denna tävling grattis grabbar
B
ja vsste att STFU skulle vinna!!!!! :D
Svårt o avgöra, då Guttersnipers håller en stabil nivå mellan alla rappare, dock inte aaalltför hög nivå som det brukar låta.. Medan STFU har ett par riktiga guldkorn o nåra inte alls så bra..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va jag vill ha beatet Elegant kickar över
"Eftersom Guttersnipers inte skickat in bidrag så blev det ingen match och STFU tar helt enkelt vinsten." Kommer gutters bidrag räknas eller inte? har inte lyssnat på stfu's. Gutters kändes dock lite tunt. Kanske för att dom var osugna på finalen och inspelat i sista sekund... Men ja diggade snubben på engelska i gutters! tung lirare. ha en trevlig söndakväll!
Mabande Efter att jag hade mixat klart skiten fick jag bråttom och skickade till första bästa person, i detta fallet scope, som jag gav i uppgift att skicka bidraget till dig, och det här var på dagen nångång, så jag vet inte varför han inte skickade in det.
Vi förlorar/vinner hellre på ett värdigt sätt, än att vinna på W.O.. Så domarna har iaf STFU:s godkännade att lägga upp bedömingar ändå.. Tack för en god match Gutters
Kaggen - Skulle nog behöva ges ett ganska bra skäl till varför det skulle räknas i och med att deadlinen var för nästan ett dygn sen (jag har fortfarande inte fått versionen skickad till mig) och domarna redan har fått ett meddelande om det. 10-4, over...
Noice - Okej, då får jag väl fråga honom när han dyker upp i tråden. Trist är det i alla fall : / 10-4, over...
hahaha, lite kul ändå att Rocky har "eye of the tiger" i början när han snackar... tycker STFUs bidrag var rätt tajjt... många bra rader... Rocky gick fan lös... feta propps! fan va stolt du ska va över dig själv.. skithög utveckling på skitkort tid... däremot tyckte jag att bidraget kändes lite ostadigt... och Melvin? du e ju tajjt lixom.. varför dra en freestyle i finalen?? mot Guttersnipers? det är ju som att själv placera ut en sten på mållinjen att snubbla på... inte hört guttersnipers bidrag ännu... men känns som att dom borde ta det... men man vet aldrig...
http://www.myspace.com/akinonline
rockys intro ger mej vibbar på telias reklam om abbonemang elr var det va.. =D
Yeeaaah maaafhaakka
förövrigt vill jag även proppsa Sbäss... oxå skitstor utveckling
http://www.myspace.com/akinonline
Sikken crewbattle det blev!
yes ahaya
säger samma sak som rocky låt Guttersnipers bidrag räknas set spelar ingen roll om vi förlorar om det räknas men jag vill inte vinna på w.o det vore hemskt
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Rocky P19 Skicka meddelande Gästbok Daterat
Idag 17:51
Vi förlorar/vinner hellre på ett värdigt sätt, än att vinna på W.O.. Så domarna har iaf STFU:s godkännade att lägga upp bedömingar ändå.. Tack för en god match GuttersMissade du det mabande ?
www.myspace.com/danielbylund
bylund_90 - Jag såg det, men godkännande från motståndarna är inte problemet. (det är ju ganska självklart att man inte vill vinna på w.o.) 10-4, over...
Jag fattar inte riktigt vad Noice menar när han skriver "det är en internet tävling, en jävla internet tävling blabla" -något liknande iaf. Jag menar, det fatta du väl redan när du gick med? Och ditt namn syns väl fan bara på internet, så det är i stort sätt här du platsar?
.
har aldrig klagat på att det är en internet tävling? har inte ens nämt internet.
ROCKY!
Lookin at you through the glass..
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Vinner STFU börjar jag grina, GUttersniper är lätt värda vinst dom är fett bra dom har imponerat stort på mig.
www.myspace.com/friphmusic
Damn, Rocky är craaazy.. Äckligt jävla tungt! Dom andra la det skönt dom med =)
www.myspace.com/friphmusic
kul att det ''minst bra laget'' vann! yo yo yo
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
hahaha stfu,totalt sämst!
vad menar du toppen?
Lookin at you through the glass..