grattis stfu.. tråkigt att inte gutt.. skicka in.. bra gjort stfu... gött grappar;)
trött på allt skitsnack och glappande käftar Det finns inget som är äkta!
toppen tråkigt att du skriver så asså jag har hållt masken länge nu men sanningen måste fram du är otroligt dålig förlorare men tyvärr ni var tyvärr sämre sucks for you loser
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Jag tycker han i introt i stfus finalbidrag , försöker låta lite som eminem i 8 mile , :D , med fuck tävlingen och sånt , fick lite känsla av det bara , haha bra låt annars
Ajmee Har inte sett filmen så jag vet inte haha. och till dem som inte har kommit över semifinalen än så finns den tråden fortfarande kvar. Där kan ni hänga och snacka hur mycket ni vill. Håll denna tråden ren. Peys
vill folk ha fordsatta tävlingar i detta forum ? visa det då. tror dom flesta vill att det ska vara fint & snyggt här. tycker att det är starkt gjort av mabande att orkat hålla i den här tävlingen så mycket som alla har klagat & gaggat hela tiden . mkt kärlek till mabande och dommarna och alla tävlande . love
Även om guttersnipers hade skickat in hade dem förlorat.
http://www.myspace.com/bigdomilicous
galet intro på STFU! båda lagen är tighta! detta blir en jämn match.Må bästa lag vinna!
Haha, så kul att se alla CCK-fans, och även dom i CCK, gråta över att STFU var bättre. Synd att dom inte kan ta en förlust. Nice bidrag av båda, menSTFU la det skönast.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Stfu's bidrag var jku riktigt fett, tycker dom är värda vinnsten. Propps till stfu!
HANINGE
ja, storhets skickade bidraget till mig. Men nån instruktion om att skicka det till Mabande fick jag aldrig, det kom aldrig fram. Så någon form av missförstånd är det i alla fall. och Kaggen , det är jag som rappar på engelska.
Crewbattle i år har varit RockyRock 's. STFU är värdiga vinnare eftersom dom varit seriösa från noll till final. Det kan ju inte bara sitta i rapp-säkerhet för då skulle man ju lika gärna kunna göra låtar om vad som helst och kalla det för battle. Och det är sant.. det här är vad jag kallar för uppercut!
facebook.com/idiomatisk - fan page
Lyssnat genom båda bidregn nu etttag men det bidraget som jag helst lyssnar på är Guttersnipers big up för låten! Men det hörs att ni inte lagt ner så mycket tod om man jämför med Fish Unit förra året
http://www.herrbitter.blogg.se/
Tyckte stfu tog hem detta!
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Skivsamlare
2007-04-30 11:06
haha, shit
http://www.soundcloud.com/adamkross
varför blir det wo? vi har ju för fan skickat in ett bidrag era kvarblivus, bry om det kom några timmar försent, det blev ett missförstånd som sagt, allt var klart redan på dagen..
hubler, jag kanske var lite hård? :'(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kan intyga att guttersnipers blev klara på lördagen! storhets skickade det till mig i lördags
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
stfu tar hem crewbattle det kan du skriva upp på papper!
Mabande: En från STFU har fakiskt sagt att de var klar på lördagen nu. Så jag tycker ni ska låta det fortsätta. detta är min åsikt
Fan vad tråkigt om det skulle vara wo, det är fan guttersnippers som ska vinna, enligt mig.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
jag säger bara suck
http://www.herrbitter.blogg.se/
Skivsamlare
2007-04-30 13:23
"mg är tillsammans med ett luder som hubler redan sprutat ner" HAHA.
Mabande -blir det WO-vinst för STFU ?
www.myspace.com/danielbylund
Skivsamlare
2007-04-30 13:29
Kepsen la det bäst i finalen förövrigt, tätt följt av Scope som dock lät fett långt bort ifrån micen eller ngt.
nån som har guttersnipers finalbidrag?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
damn va sköna beats ni använder, speciellt rockyrock.. fuck va jag flippade när jag hörde de :D ni va feting tunga denna delen och var nog värdiga vinnare.. synd att dme inte skickade in bidraget men detta va feting tungt :P lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Jag ska lyssna på vårt bidrag nu, inte hört. Spännande, STFU bidrag kändes sådär. Skönt att de drar nån rad till mig om weedstash? Det var Storhets som drog den raden. Tråkigt med W.O. Hade STFU varit ett dygn sent med sitt bidrag hade inte jag brytt mig i vilket fall. Men sunkig kommunikation pojkar. Men vårt bidrat var ju sådär va, hehe. Och var är spottsäkervästs vers? Ingen ordning på någonting, hehe.
fyfan vad trisst :(
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
rocky rock och sbäss bäst i stfu
melvin nabil och elegant har ochså gjort det as bra Melvin var bäst i rond 1 nabil är bäst i stfu på eng och elegant lägger riktikgt sköna personliga raden mkt bra av s-t-f-u ni tar hem crewbattle 07
rockyrock och sbäss BIG UP!
Även Hitler tog kodein, så varför tveka?
rockyrock är hela STFU! sbäss var också nice men jag mår illa av elegant >_< Grattis STFU :) Mäktigt Intro!
All heder till STFU, jag var grymt besviken efter semin, men ni rätar upp er och krossar gutters!, Rockyrock och Sbäss är dom enda som är värda att nämnas dock. 2/4 beats har storhets kickat på ju, baktanke? ;) propps till mabande för fint arrangemang, inte ditt fel nånting. Börja kröka nu :) och ha en trevlig valborgsmässoafton :)
rockyrock äger hela crewbattlen =)
STFU!
Same shit, different diapers!
Mfs - Ja man kan ju undra. Grattis till STFU iaf! Och tack till domare samt Mabande som hållt i spakarna.
Anfall är bästa försvar
märks att gutters inte lagt ner lika tid på det här som ¨på semin, för det ÄGDE dom hårt, eller inte ägde men dom va fett sköna
FIASKO MED HELA CREWBATTLE !
it´s my fucki'n way !
STFU va fan goa :D " vi kommer från ingenstans som peter pan" Fan go rad ass :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Spottsäkerväst: Tack så mycket. Guttersnipers har varit grymt duktiga genom hela tävlingen, som så många andra lag också (.speciellt bfv och cck). Lite tråkigt med ert missförstånd, vi hade önskat att det gick att fullfölja tävlingen som vanligt ändå. Mabande och dommarna ska ha props för att dom fixade tävlingen!
Snäppet bättre än s. s.
Det är kul att rocky säger "fuck alla rövslickare på whoa" , när det han som nu blir rövslickad :)
Don't!
Måste också propsa Mabande , Spitbull och Icetail för deras arbete.Mitchy : Det är skillnad på att propsa någon och att vara rövslickare. Det som hände efter semin var bara sinnessjukt och överdrivet. Folk skrev massa skit i min gästbok om att vi inte var värda att gå vidare. Som att det var mitt fel? Andra startade massa trådar om att vi var värdelösa bönder. Tänkte skita i finalen och lämna hemsidan för gott, men valde istället att svara på allting i vårat introt. Tycker det är tråkigt att se hur allting kan spåra ur bara för att det laget man gillar mest inte gick vidare. Jag har valt att inte kommentera eller svara på all skit som folk kastade på oss, men nu kände jag att det var dags för er att se det ur våran vinkel. Tack för i år. Peys
Ramin - Oavsett hur tidigt de började eller hur sent de var färdiga så skulle låten fortfarande varit inne senast 19:00. Nu var den tyvärr inte det. I morgon ska jag försöka snacka med de involverade, men just nu måste jag tyvärr iväg : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
STfu som jag sa ni tar hem crewbattle 07 mkt bra av er props till elegant,melvin,nabil,sbäss,rockyrock! as bra grabbar !!!!! ja vill se er ta hem crew battle 08 ochså
kepan käkade asså!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
/ toppsen
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Producent
2007-04-30 21:23
att mfs ser ut som harry potter och spelar pingis har man ju hört förut..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se