Rocky P19 Jo klart det är skillnad, jo jag vet att tråden hadde ballat ur och massa sheet! men om du tog illa upp så vare inget illa menat men det jag menar är att du snackar om rövslicker i ditt intro, och nu har du blivit en "whoa-kändis" och du kommer få & får (en liten del av tråden), så sjukt mkt rövslickeri, om du inte har märkt de... men aja tyckte bara det var lite små kul (enligt mig då, men jag är isf dumihuvudet =)).. hehe.. & jag tyckte att ni var värda och gå vidare i semin det tyckte jag faktist om du kollar i andra tråden...
Don't!
Mitchy: Det långa svaret handlade inte om dig, det var en förklaring på allt som hände.
Rocky P19 jahopp, såg rätt så mkt som de... men nu vet du iaf vad jag tyckte.... men svara inte i huvud taget nästa gång :)
Don't!
Fortfarande, har inte guttersnipers lagt nått bidrag för finalen? Om dom har det, kan nån fixxa länk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
STFU tar hem skiten ;D
*TADSTARS* SPADER ESS!
props till crewbattle 06 lagen , gjorde de dubbelt så bra. bra att ni tog er tid till 07 men större klassskillnad får du ju leta efter...//fred
vart får man tag på kvalen?????
Är det någon som har lust att länka till trådarna med kvalbidragen och kvartsfinalen? Det finns ganska många trådar om CB2k7, och jag kan varken hitta kvalbidragen eller kvartsfinals bidragen. hjälp någon :D
Veni, vidi, vici - jag spottar på latin.
Det är ett krig.
Shut the fuck up, idioter! Fatta vad ni möter när vi står där mittimot er!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jadu, tävlingen blev som den blev
http://www.herrbitter.blogg.se/
".. MG lever på soc precis som Mona Sahlin"
måste säga att rockyrock faktiskt va tung i reffen. några galna delar i hans vers asså. sen tyckte jag inte d va så mkt som är värt o nämnas från finalen
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
tråkigt att gutters inte skicka in i tid, när blir tag team eller va de heter =)
Konse''
Storhets dödade i den här ronden. Kommer in så jävla snyggt.
Nu är det satt i sten att STFU vann. Grattis! Har langat in en mindre utvärdering av tävlingen i tredje inlägget också. Läs gärna. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
MEEEEN länka kval låtarna nån?
Lyssna igenom båda låtarna prec och jag kan saja att det var tur för STFU att inte guttersnipers bidrag kom in i tid. För beatvalet va bättre. Rappen va way mkt bättre. Fetare punchlines i guttersnipers med. just my thoughts
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Grattis till STFU, riktigt kul med en uppstickare som lyckas så här bra.. :D Ser ifram mot nästa tävling på Whoa.. Peace
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
Kan ni inte lägga upp alla ronderna som varit? Peace
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
sheiit Kepsen dödade i Finalen! Tummen upp
Word på svensson killen där uppe, guttersnipers va fetare synd att dom inte hann i tid .. Skön tävling !
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
på något konstigt sätt blir man alltid förvånad av kepsen i alla nya låtar, tjockt!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Jadu det blev ju som det blev, STFU hade tur att Snipers inte hann deadlinen för de skulle som sagt vinna om inte domarna hittade några "roliga" rader i STFUs bidrag,, ajja som jag sa innan Det blev som det blev, men det kunde ha vart bättre
http://www.herrbitter.blogg.se/
men deadline är deadline!
suck it dry bitches
STFU: Rocky skiner som fan hära, grymt jobbat! Resten är okey..Gutter: Bara Storhets som levererar riktig battle känsla, Scope grym text men det känns fortfarande för mycket MedMera/Lyricist , mera delivera så hade det varit grymt! Resten är okey.. Synd med WO , grattis STFU
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Nah nah, vänta nu, propps till Melvin med!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
usch va tråkigt..
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
skit tråkigt att det sämsta laget vann. nu sitter jag och sörjer :( gutter hadde tagit dom enkelt.
www.myspace.com/friphmusic
Rockys intro, Satan vilken attityd. Big up till STFU!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
Propps till Mabande.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
GRATTIS STFU :)
yup vi säger väl så!
Gutters bidrag var fan deras sämsta , Storhets och MGee är dom enda som lever upp till förväntingarna. big up till Mgee förresten, har varit sjukt tajt hela tävlingen igenom.
Big ups till stfu skojarna, dom gjorde bra ifrån sig. Tighta grejer av rokkan i finalbidraget btw, bigups! Värdiga vinnare eller inte, dom är fortfarande vinnare hur mycket kids som än gnäller i tråden, så vet inte riktigt hur ni ens orkar fortsätta. Tror inte mabbe skapar en sticky med rubriken "Oj, ursäkta, CCK vann för att domarna var inkompetenta" skojare.
soundcloud.com/brormusk/sets
Grymt gjort av Rocky och Kepsen...
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
synd att det blev som det blev :(.... men propps till alla som har detagit i tävligen och har hållt den!
Don't!
props till Elegant,melvin,rockyrock,sbäss,nabil och den lilla bebisen i stfu mot cck intro lycka till i framtiden killar och tack för detta underbara underhållningen tack stfu elegant melvin rockyrock och sbäss nabil och den lilla coola bebisen som är med i stfu- cck intro tack!!
guttersnipers typ rumpkör stfu , hade dom hunnit med deadline hade stfu förlorat, och det vet vi alla
jag tycker stfu var mycket bättre än gutters i finalen :D
EBEN!
jag diggade första havlan av stfus låt! hahaha lite roliga rader där av melvin mot mg. Varför fortsatte ni inte på första beatet? asfett beat...
Kepsen va grymt fett
Yeeaaah maaafhaakka
haahaaaaaaahaaaaaaahaaaaaaahaaaaahaaaa guttsnipers
Sådärja, nu är tävlingen officiellt avslutad och avstickyfierad och så vidare... Om det uppstår några problem så kan vinnare / dommare gärna kontakta mig :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
STFU, Värdiga vinnare
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Någon som kan langa upp stfu's låt igen?
HANINGE
Kontakta någon av folket i STFU och fråga om nån av dem kan skicka. 10-4, over...