Haha kaggen! Denna va tung en riktig smäll på pungen haha:) önskar dig all lycka i veckan då! Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
tiight shit, men de känns som du inte gjort till rösten lika mkt nu.
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
kopiera P19 om vi ska va ärliga så har kaggen så mycket hype som han redan kan få,så han blir ju inte kändare utav att dissa spitbull,tror nästan mer folk får reda på vem spitbull är nu än tvärtom. löjligt att se hur folk säger att spitbull e knullad hit och dit,karln rappar inte ens och jag kan sätta 1000 : - på att spitbull kan hämta in 10 rappare som slår ut kaggens låt med hästlängder. nu sitter ni och tar kaggens parti,fast när spitbulls mixtape kommer då rullar ni ut röda mattan och frågar så gulligt efter ett ex. skärpning.
Behöver beats !!
Skön diss men det känns som ditt flow är lite.. jag vet int., Sättet du avslutar raderna, jag vet inte.. när jag tänkte rappa texten själv samtidigt gick de inte riktigt ihop, haha.. Sen att du upprepar dehär med rövslickeri jävligt mkt gör nog ingenting, han kanske slickar röv sådär jävla mkt? haha Kult intro, önskar jag kunde urskilja exakt allt som sägs ;Ddet va Nått du inte visste om eller hur? Men grattis till din sexdebut med en äcklig brud som en jätteful hahaha, rått
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha håller med big rob där!
Bigrob, så sant - spitbull får mer hype nu. Sen att kaggen, dissar någon som inte ens spottar på micken e lite konstigt, men visst e han överkörd endå. Och klart han kan hämta 10 rappare som tar kaggen, men det är ju fortfarande inte spitbull. Och visst kan man hata Spitbull, och endå köper man ett ex av hans mixtape, för de är inte han som rappar på det. Men du har en poäng, de är mycket slick, och många som bara hänger på andra osv. You got the point.10-4 over n out. Peace..
Peace out, get laid !<br><br>
har bara två ord till kaggen KUNG ÄRU!
haha kom upp idag och redan 200 inlägg:P
http://www.myspace.com/KriTaaaN
Hur stor är risken att spitbull får nån att dissa kaggen ? Tror inte ens han kommer åka härifrån till sthlm! . Tung låt som fan iaf kaggen !
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Och visst kan man hata Spitbull, och endå köper man ett ex av hans mixtape, för de är inte han som rappar på det. tru,tru men det är han som skapar det,han som håller i trådarna,han som hämtar in rapparna,han som fixar producenterna,han gör 10 gg mer än vad rapparna gör som hookar en vers till hans tape,ja jag sitter här och försvarar spitbull nu faktiskt,för jag har mad respekt för den mannen,han är fett skön som människa och han tror på svensk hiphop mer än någon annan här. hur många KEFFAAAA piss mixtapes släpps på whoa om året ? det är inte så lätt som alla tror att fixa ihop ett exklusivt mixtape. han gör ett bra jobb och får ut tunga tapes,och är trogen till svensk hiphop.
Behöver beats !!
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
hahah fet
www.blazebook.smoke
Moderator
2007-05-20 21:36
fett fett , som alltid ..
hoes over broes ..
o Om det stämmer äre knas för du är Tjugoår O knullar På tjej en som knappt har fått nå Pubishår hahha :D
jag kastar stenar genom bussrutan och den spräcks som ditt anal/ du är inte oskuld om man räknar med din far/
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
vafan dom blev det ngt fel på :S
hybris...
mama said knock you out
Vad ska man säga , det är kaggen vi snackar om ? Sjukt soft flyt , härlig röst och rimmerna sitter som lim:)
FYFAN va skön jävligt nice :)
haha chea :)
Word jävla up på Big Rob.
Lookin at you through the glass..
Jag tror att Big rob är galet mycket avundsjuk på Kaggen.
Klockan är tio över tio.
fy fan håller klassen på d bästa ja hört på whoa :) men lite enformigt men fuck it
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Både Kaggen och Spitbull är sköna personer, no doubt! Ni är pissed på varandra och det vill jag inte lägga mig i. Men jag ser fanimej ingen skillnad på denna tråden och det som Hitler gjorde med nazisterna under andra världskriget. Varenda jävel är ju åsiktspåverkad här inne! Kaggen gillar inte Spitbull och då gör givetvis inte ni det heller, ni vet ju förhelvete inte äns vad tjaffset handlar om. Patetiskt!. Jag vet precis hur Spitbull känner sig, för samma sak hände oss i crewbattle när 10 000 fjortonåringar var på jaktsäsong efter oss för att vi slog ut Cck. Nu skriver ni massa inlägg till Spitbull om att ni hatar honom osv. Vad hade hänt om Kaggen hatade utlänningar? Då hade varenda jävel blivit nazist. Big up till Bigrob och dem andra som går emot strömmen. Hata mig om ni vill, jag är ganska van vid det på denna sidan. Men ta en titt på vad fan ni sysslar med egentligen för detta är skrämmande. Skaffa egna åsikter. Peys
hade vart ganska kul om kaggen och spitbull träffades så slog spitbull skiten ur kaggen fast det händer nog inte :P skavi allt se om kaggen är lika tuff irl som på whoa.
Rocky, helt jäkla rätt, kunde inte sagt det bättre själv!
Promotor
2007-05-20 22:17
Kaggen du är så jävla sööt :P komm till avesta så ska vi ta de till gatan dirrekt"SKOJJA" s¨jävvla najs :D
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
när kliver spitbull in i tråden?
B
ohhhh jag hatar kaggen ;D go spitbull : ) kaggen käftar med allt o alla för han tror han e nått :D men kaggen kan rulla vidare <3 Over'n out!
Make love not war
tight som vanligt!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
skönt :)
www.myspace.com/danielbylund
tight som fan kaggen:P lika nice som vanligt hoppas att du satt kisen på plats:P upp så in åt helvete:P
Graffiti Can't Be Stopped
Rocky, vad försöker du säga? att man inte får tycka som man vill eller ? "Skaffa egna åsikter" det är väl det dem gör när dem säger "fuck spitbull, Kaggen äger". Men resten du sa, princip samma sak. Vill inte ha tjaffs, är varken med eller emot. Så jag hoppar aldrig ner i strömmen. Pejz mannar.
Peace out, get laid !<br><br>
sköööön! ;) , jag ska ha en film på "fighten";)
hahaha fett med grymt :D
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Zelay, du ser väl vad han försöker säga, och han har rätt, det fattar du också om du har lite vett i skallen. Måste fråga dig Kaggen, tycker du verkligen Spitbull är den största rövslickaren här? Av dina 200 inlägg är 100 rövslickar inlägg från Whoas tio åringar. Spitbull gör en tjänst för svensk hiphop, precis som Big Rob sade så lägger han nog väldigt mycket jobb på att få ihop sina mixtapes, även fast han fan inte rappar eller gör beats.
Lookin at you through the glass..
kopiera P19. Du är 19, har ingen bil, inget jobb och om du nu har ett jobb är det nått skit med 5k i månaden som du sedan får 300 kronor kvar efter skatt. Du betalar överdrivet mycket för den där lilla 3'an som man egentligen inte kan kalla för 3'a. Du har även en användare på både lunarstorm och whoa. Whoa hänger du inte så mycket på men kommer in ibland och skriver en onödig kommentar. Men på lunarstorm är du "mann1". Du skriver med så många 14 åriga tjejer du hinner med. Det är ditt liv, lev med det.
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
Omg. Det här va galet :D Riktigt nice gjort, <3 Over and out.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
okej jag ska lägga det här kort. hoppas du är smart nog att fatta hur långt detta kan gå. Spitbull är viktigt för vissa folk inom musiken. Och "vissa" är inte folk som bestämmer träff och ger varandra en 2 minuters fight. Innan det går för långt så tycker jag att ni ska reda ut den här skiten innan det går alldelles för långt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
väntar på spitbull ska entra :)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"