asså vad är det jag ska göra? haha ringa bush?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, Kaggen krossar. :D :D hoppas han möter dig så du får piska han! :D Btw. Dissen gav allt ! Skön vers & reff! :D 5/5
Jag är trött på att alla säger, datanördar, bla bla bla. Bara för att jag loggar in på whoa, är jag datanörd? Bara för att jag säger EN sak över internet, är jag datanörd? Man ska väl aldrig dömma en person via internet? Isåfall, döm aldrig någon till datanörd, om du inte känner personen.
Klockan är tio över tio.
johanselin P0 hahahaha dagens :D fast det hade vart roligare om något av det du påstog var sant! :D:D
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
blir bättre ju mer o mer man lyssnar, men låten o beatet va riktigt soft!
kaggen får lika många kommentarer i tråden på ett dygn som hela whoa liksom va blire? :D fet som fan btw =) pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helvete Va tajjt =) 10/10 helt klart
om spitbull kommer så tycker jag att en till ska gå med och filma det som händer :D liksom vi måste ju ha bevis för vem som vann och om det hände något :D
En klar favorit i min playlist !
kåveh P17 haha va menar du? att den va wack eller? ja hajjar inte. De lät roligt iaf.
Han skulle vara lite smårolig, kaggen
Careface.
370 kommentarer på ca 30 timmar, själv får man ju vara glad om man får 30 kommentarer på en vecka haha ;D nu till låten. den va soft som fan nice text bra flow keep it up määyn, pz
weeey. jag är för hög för att skriva något här.
Måste säga att det är en jäklit bra låt faktist. Men beror hela grejen bara på "lite småtjafs" ? Isf lite överdrivet tkr jag..Det känns som det blir "beef" så fort minsta lilla grej händer. Dock är det kul att lyssna på:D Peace!
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
haha jag gillar den som fan faktist sköna P-lines och skön text. Spitbull rappar väl visst ? Engelska ? eller har jag fel? keep this shit up !
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
mm..
Lookin at you through the glass..
de är kanske 30 % som kommenterar låten.. men den var tung, men tkr att du och spitbull borde reda ut de. Jag menar ingen av er har dödat nån av era familher direkt :)
Ey yo biatch!
KAGGEN THE MAN! Finns ingen som lägger rader som dig. Du är tamejfan sjuk på det du gör. MERA MERA MERA :) pzzz
haha! =D yeaaah!
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
Soft låt, riktigt skön. Om han möter dig så är det ju upp till er två att avgöra vem som är "Gata"... Han kanske är värsta ninjan! "Ah!" Njae, men någon flowmiss dök upp under första gången man lyssnade! Men tack vare att du genomförde resten av delarna så bra så märktes det knappt! Behöver inte uppa den här tråden, men gör det för skojjs skull!P.S @ Bigrob , om nu det ända sättet inom svensk hiphop är att beefa för att få fame, då är det väl inte så dumt att beefa? PEACE! UPP!IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
Jag tyckte låten var snor skön , där satt den Kaggen Det här är nog den bästa jag har hört från dig Tyckte att du hade mer känsla mer HAT ;) så du fick fram ordet på ett annorlunda kaxxigare sätt Flowet är klockrent du flyter som fisken i vattnet KEEP IT UP , PEASE AND LOVE!
Njae den här låten föll mig nog inte riktigt i smaken, beatet var rättså schysst och flowet var det väl inte direkt något fel på, men texten kändes tråkig och simpel så själva verserna var inget som föll mig i smaken, reffen var dock rätt skön. Själva rösten kändes dock ganska jobbig och tillgjord Jag vet inte vad upprinnelsen till bråket var men jag tycker hela grejen verkar jävligt out of proportions. I övrigt måste jag bara säga att detta var nog den tråd med de enskilt löjligaste kommentarerna jag läst på länge. Det kanske beror på alla testosteronstinna 14-åringar vad vet jag (snittåldern här verkar ju vara ungefär 14), men det känns jävligt löjligt när folk sitter och snackar om fight och att dom hoppas att spitbull ska åka på stryk etc. Seriöst vi bor i Sverige inte compton ta det lugnt för fan. Vad som är sagt mellan spitbull och kaggen vet jag inte och det kan jag inte uttala mig om, men alla som uttalar sig vet ju ungefär lika lite de också så varför snacka? Jag vet som sagt inte vad upprinnelsen till allt är så jag vågar inte uttala mig mer nu, jag låter helt enkelt whoas fjortis-elit fortsätta slicka arsle och ge svensklärare mardrömmar.
jag vill också slåss :(
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Fett jävla word på killen P19
mördad på just nu ETT sätt ..
http://www.herrbitter.blogg.se/
Bra text, väldigt underhållande att lyssna på, peace.
Shit, kaggen fick en kommentar av kammel, det är coolt!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Någon gnällde om att "ingen vet vad detta handlar om, ni håller bara med kaggen" bla bla bla. Jaha, får vi inte gilla Kaggen's låtar eller? Visst, onödigt att skriva t.ex: "Slå sönder honom" osv. Så som jag har fattat det, så som Kaggen skrev... så var det Spitbull som ringde honom och skulle ta det till gata. Tror själv inte att Kaggen skulle hitta på nått sånt och bara spela in en diss för att få hype... It make's no sence. Kaggen, han kommer inte våga möta dig man mot man, det vet man redan för alla snackar bara bakom datorn eller över telefonen, men det blir inget av det. Sitter på skolan nu, kan inte ladda ner låten... skriver om låten senare, kan bara säga att texten var rätt schysst :)
Fett jävla word på jk-
where my smokers at?
I denna tråden är det bara folk som slickar röv, folk som försöker vara mogna, och sånna som bara diggar schysst musik Dock om ni inte har något att kommentera så kan ni väll skriva i gästböckerna istället för att smutsa ner Kaggens tråd? Dock så tror jag själv inte att det kommer hända något, förstår Kaggen att han spelar in en diss, för att förnedra Spitbull ifall han inte skulle komma, så har han allt inspelat o så, skitkul tänkt faktiskt där Kaggen. Men yeah, texten håller lite lägre kvalité än vad dina brukar, men detta är mer personliga dissar, fast jag diggar de mesta.. Så, nu fick spitbull sin jävla personliga text =) Kul o se om Spitbull kommer o svara på detnna, även fast han inte rappar så, så kanske det blir kul =)=) Jag är neutral, men diggar kaggens atttyd o sätt att tänka på ! Päys!
fett word på killen p19 !
Säga vad man vill men låten var fan HÅRD. Hårdaste man hört på länge. Fett!
www.mofetajerre.se
Fett nice boy : )
Element 208 Up in this !
asså äre spitbull och kaggen som pratar i introt, eller äre kaggen som pratar med någon annan sen svarar spitbull, om jag fattat det rätt? i got no idea, förklara någon
Feeeeeeeeeeet låååååååååååååt
fräck låt hörredu!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
vart gömmer sig spitbull då? å vem e re ens
Kaggen det finns som inte så mkt att säga ;P Du lägger det fett taight som vanligt! ^^ Päys!
`- JöRr3 -´
www.Myspace.com/Danilbeats
"den var jävligt tung, fast jag tycker faktiskt att beatet inte passade ihop med beatet." det var det roligaste någon har sagt i denna tråd
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
plötslig P0 Vad menar du med Spitbull - Dålig?
Vad gör han som är dåligt?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Dominic P17 säger att till rappare att de är skitbra och sen undrar han om låten kan vara med på hans mixtaper sen tar han åt sig all äran?