napahl, ta inte någonting förgivet.
Klockan är tio över tio.
kS menar att det är bäst om ni reder ut det här.. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det kS skrev lät rätt patetiskt.. bara för att killen är viktig för "vissa" så ska de lägga sig i elr vadå ?
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
du låter som en alkholist :S
Vafan spelare för roll om Spitbull är viktig för vissa personer, han är väl inte viktig för Kaggen? inte för att jag har nått emot Spitbull men det låter som att folk tycker att Kaggen inte borde dissa Spitbull bara för att han är viktig för vissa personer.
för övrigt fet låt !
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
riiiktigt besviken. inge bra alls. asså jag diggar itne beatet alls. din rap och flowet sitter alltid. det är fett nice. men gillarinte själva låten :/
Lyricist
2007-05-20 23:47
Om två veckor så kommer det ligga antingen ett svar från ett flertal rappare, ELLER en hel bunt rappare på samma låt för att försvara Spitbulls ära. Underhållande Beef hursomhelst, som kan bli hur hård som helst beroende på om Terry nappar. Kaggen, du gör det fett! Finns inte mycket att säga... tvåhundra kommentarer har redan talat. Nice!!
fler backups hahaha
http://myspace.com/monzdidryk
HAHAHAHAHAHA
http://myspace.com/monzdidryk
frågan e om han verkligen vågar ta de till gata ^^
det kanske tillochmed är patetiskt.. men jag kan säga så här.. om spitbull hjälper mig att tjäna pengar.. o nån ser till att han inte längre blir en tillgång för mig så ser jag till han göra det som krävs för att få mig själv att känna tillfredsställd.. :P patetiskt eller inte.. Ni som lever bakom era 22" dataskärmar kanm skriva va ni vill, hur kaxigt ni vill och kanske 15 st här inne tycker att ni e balla.. men som sagt.. ni borde tänka mer än 2 gånger innan ni ger er in i nåt.. ibland tar man sig vatten över huvudet RENT HYPOTETISKT!!! :D säger inte att jag ska göra nåt haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
100 kr på att Kaggen kommer backa ur. Patetiskt fan, ska du kasta din röstförvrängare på honom eller.
haha fan va kung du är =)
onka for shiat.
spitbull for the president
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
låten var tung... det ända felet är att efter den här låten nu kmr det säkert bli en heldel mer beed från alla små kids.. känns jobbigt
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
jk- 100 kr på att Kaggen kommer backa ur. Patetiskt fan, ska du kasta din röstförvrängare på honom eller. haha det var det roligaste jag läst i denna tråden. det är typ word lite på bigrob och lite på någon annan snubbe som yrade om fjortisar och nazister. groupys suger! öhm, beatet är fett, jag gillar det! vissa rader är skoj, och du har dragit ner på din ''röstförvrängning'' det är typ soft. jag har inte tidigare haft något grepp över vad spitbull igentligen sysslar med. jag menar, han håller på med hip hop men gör ändå inte det? well, jag har nog förstått vad han gör nu och jag tycker att själva idén är fet. vad jag menar är, han jobbar för att göra det vi alla älskar bättre? är inte det en bra sak? hmmz, jag fattar inte riktigt vad beefen går ut på.. men efter att ha läst här inne tyckte jag det var lite chumpigt att dissa honom iaf. men låten var okej, bättre än dissarna till mig ;) och till alla batteri groupys som kommer in och ser någon av er favorit rappare släppa en diss: VAD VET NI OM SPITBULL, KAGGEN ELLER NÅGON ANNAN KUK PÅ DENNA COMMUNITYN? inget! men det är okej att sitta och hejja på något ni inte har ett skit hum om? tycker det är pinsamt. ''ja kaggen, han sväljer din sats helt och hållet och du knullar honom upp och ner och du är bäst och spitbulls mamma kan suga kuk och du är bäst snälla kan du signera mina tuttar och låta mig ta en bild på oss som jag ska skicka till alla mina vänner även om det ska kosta mig hela min veckopeng!'' come on nu, det är fler än jag som tycker det är löjligt. aja, fortsätt beefa. jag är trött & hungrig. godnatt.
DogMK: "Spitbull har inte gjort ett piss som är värt att lyssna på" Hahahah Du verkar ju ha jätte bra koll. Spitbull gör inte musik överhuvudtaget. Så du är ju bara ett bevis på att ni hatar en person som ni inte har en aning om vem det är. Tack för att du stärkte min teori. Kaggen gör bra musik, det är sant. Men vad har Spitbull gjort mot er andra ? Varför hatar ni en person som ni inte tyckte illa om igår ? Peys
Alla som hatar för att Kaggen dissar en som inte rappar, tänk på detta: - Du är en duktig poet, skriver du då inte ner dina känslor? - Du är en duktig graffare, målar du då inte dina känslor? Självklart att Kaggen skriver en låt om hans känslor inom detta ämnet, han rappar ju? Sen kanske han inte hade behövt lägga ut låten, men alla vill väl visa det dem är duktiga inom? Hade man vart en duktig idrottsman så hade man hellre velat att 10.000pers. såg det, än att du hoppade höjdhopp i en gymnastiksal med mor & far som såg det? Nu till låten; Fresh, lite enformig men helt okey! Inte det bästa du har släppt inte heller det sämsta.Peace out.
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
haha word chanko.
kS Skiter i om han e viktig för vissa. för det spelar ingen roll.
för han har lovat att
träffa mej själv. Big rob: Sen så dissar jag inte hans mixtapes, finns många bra artister o låtar på dom.
Folk snackar här om att spitbull skulle kunna dra ihop massa fetare rappare emot mej i en diss. haha, jo det skulle han. Finns många rappare som gästar hans mixtapes som är duktiga än mej. Men varför skulle han göra det? Det är något mellan mej och han - inte några andra rappare.
Kaggen är rapparn på whoa som får mest inlägg på 2 dar asså! sjukt haha , till låten så är den najs , bra tänkt att han inte kan banga ur nu haha tight .
http://www.myspace.com/aiinac
okej du skiter i det nu ;) får väl se hur långt det här går. Men seriöst vad förväntar du dig. Du lägger en låt mot en kille som inte ens rappar. Hans enda sätt att hanskas med det här är att möta upp dig med tanke på att han inte lär skriva nån låt tillbax. O vem är du isf.. 185 lång 100kg att sitta o kaxa sig mot en som är hälften så stor.. o att du vill möta han en mot en.. jag tror aldrig jag har hört nåt fittigare :P Med tanke på att snubben har hjälpt mig en bit på vägen så skiter jag på dig, dina infekterade polare, ditt släkte o allt du står för. Om han vill möta upp dig som han sagt att han vill då är han mer bollar än va hela ditt släktträd bär på. Och om det skulle bli så att d händer snubben nåt så får du ju räkna med att det blir konsekvenser av det. det hoppas jag du förstår. "RENT HYPOTETISKT"
kS "
Hans enda sätt att hanskas med det här är att möta upp dig "
Ja det sa han att jag skulle göra innan jag la upp låten oxå?
Jo han måste ha mkt bollar till det =) det skrev jag där högst upp oxå.
Sen är det inte jag som "sitter o kaxar" mot han.
Det var
HAN som ringde
MEJ o det var
HAN som ville "ta det till gatan..." eller hur? Det var han som ville möta mej man mot man.... inte tvärt om.
det bästa är om ni båda reder ut det innan det går för långt.. för allas bästa.. det är e ingen win win situation för nån. Om ni vill mäta snopp så träffas i nån gympahall.. sånt här e ba fett onödigt
GRYMT kaggen, helt sjuk bra låt, din text, ditt flow, beatet, allt e så perfekt!!
Word på BigRob , Rocky & kS . Kaggen får folk att hata Spitbull när dom ändå inte vet ett piss om honom. Är det för att han röstade mot Cck i Crewbattlen som ni lipar i tråden nu? Är det för att Kaggen är dålig förlorare som han hotade Spitbull direkt efter Crewbattlen? Kaggen, du ska inte säga att du inte har käftat med Spitbull, för alla som har haft öppna ögon har sett att du allt har lagt din del för att det ska bli som det är. Och var jag har hört så har du bett om Terrys adress och sen backat? Så du ska inte säga att det bara är Terry som käftar och vill träffas man - man. Hade ingenting emot dig förren jag såg den här låten, fett segt att hålla på såhär. Terry skulle kunna slänga ihop hur många rappare som helst som sagt, men .. det är inte Spitbull stil att göra det.
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Zyc0rE haha nej absolut ingenting med det o göra. Jo jag har heller inte sagt att jag inte har tjaffsat med spitbull? har jag sagt att jag inte gjort det? va? Ja skrev högst upp "vi har haft lite småtjaffs"
O jag har aldrig hotat spitbull för vi åkte ur i CB. Har ingenting med crewbattle o göra. hahaha hotat han för de.. shit.
"Och var jag har hört så har du bett om Terrys adress och sen backat?" Bett om terrys adress? Han heter Terry , det är ju förfan bara kolla på
www.eniro.se så ser man vart han bor.
Varför ska ja bett om hans adress för?? hahahaha!
Som sagt, klart han skulle kunna slänga ihop massa rappare mot mej. Men varför? det är nått mellan mej och han?
Har du inte sagt det ? "Sen är det inte jag som "sitter o kaxar" mot han."
Och jag sa inte att du hotade han för att ni åkte ut ur crewbattlen, jag frågade om det var för att du var dålig förlorare som du hotade han direkt efter crewbattlen?Är det för att Kaggen är dålig förlorare som han hotade Spitbull direkt efter Crewbattlen?
Zyc0rE hahahaha tyst nu. Skriv i min GB eller skicka ett PM så kan vi diskutera alla livets frågor fram o tebaka!
hade de handlat om crewbattle hade han nog dragit en diss mot icetail också eller hur? har han det...? ne
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
sjukt skön låt kaggenn. Fan sättt den där jäveln på plats. Vill han ha bråk ska han få det. Fan visa han vart skåpet ska stå. Peace! Hare fett!
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
men kS om man kollar så här då, tänk om alla groupies till kaggen skulle gå på Spitbull om det går för långt? vad fan skulle då hända? kan bli roligt att följa detta för en gångs skull.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
haha, så för att kaggen dissar den här jävla spitbull (som alla förutom jag verkar veta vem de är) så kommer kaggen råååååka iiiiiiilla uuuuuuuut? så jävla typiskt whoa, så löjligt. typiskt svensk hiphop och allt va de står för. tuffingarna bakom datorn. kaggens låt var bra, no doubt. och va än KS (kanske ännu en whoa-gud, va vet jag?) har talat så betyder de inte att de kommer gå att döda folk genom datorskärmen... loosers.. internetfreaks..
Bigrob743 P22 Såg inte förrens nu vad du skrev högst upp. Tack för din kommentar =)
peace
snoppis, hårda grejer. Får dock se om det blir mycket mer än såhär. nu ska jag kinka och sedan käka frulle, ha de!
http://www.myspace.com/danokin<br>
Har inte läst hela tråden, har dock läst en del av tråden och som vissa säger, haft svårt för dig ett tag, du har låtit enformig osv... men detta är nice rikigt nice, reffen är off the hock... hoppas du droppar likande låtar... mixxen låter dock lite knas tycker jag, men dock lite speciell ^^
Don't!
lät inte som din vanligt standard på låtarna. reffen dock va skön! pz
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
guuuud vad jag vill ha en diss till kaggen från kS nu..
den var jävligt tung, fast jag tycker faktiskt att beatet inte passade ihop med beatet. emilush r.c rozzy & caustic droppade fetare på det beatet tycker jag. men annars var texten grym som vanligt. tyckte detta lät rätt så kul ^^,En fråga till mannen varför spelar du gata för? Jag säger bara LOL din jävla datanörd pejjz!
haha, helt sjuka rader och du lägger det riktigt kontrollerat :D Bra jobbat kaggish! Pz
Spitbull är ju ganska rökt asså =D Riktigt skönt lagt kaggen , big up !
Galen
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
vissa rader var väl nice men mixningen låter helt fuckt..accapelan är för låg åxå...peace
de mina hörlurar va fuckt bara haha
keep it up kaggen !