du är så jävla bra !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har lyssnat igenom lite snabbt bara, det lät fett ! Ska sova nu dock, lyssnar igenom imorgon och skriver vad jag tycker :) peace
fan va soft nu ska vi se då:) 01. I'm A Soldier beatet på den här är fett faktist, din rap är skön som vanligt:) 02. Get Down Denna har jag hört förut den är också skön en riktig bäänger mayn 03. Momma den här är så jävla skön, lyricen är sjuk på den här! beatet är också sjukt, avundas dig fett mycket när de gäller mycket hörru! 04. Summersnow (prod. Academics) academics gjorde ett fett bra jobb här! rappen här va lite tråkig i början men sen blev skönt när du lekte lixom:) bra jobb 05. Stand Up denna har jag också hört förut och den är skön:) 06. Hold On People jävla go röst i början där lite sliten så:) mixningen är förvånansvärt bra här! rappen är bra som vanligt lyricen ochså, beatet va jävligt skönt:) 07. Leave Me Alone den här va redigt cool! du sjunger ju riktigt bra, lite blues ooh yeah bra den brotha! 08. Number One här har vi ett dunderbeat igen! haha jag blir fan sur snart haha! Lyricen va mindre bra skryt är inte min grej när de gäller att lyssna på dock skulle jag pumpa låten pga beatet och rappen:) 09. We Get It On Sköööön reff! ännu ett dunderbeat:O hähä bra jobb på alla elementen här, dock va mixningen lite för okompresserad man hör rumsvolymen typ känns de som lr nått annars jävligt fet:) 10. Leah denna pumpar jag faktist lite då och då, så förbannat skönt beat och lyricen är ju sjuk samma gäller din rap, fet som fan:) 11. Watch Yourself känner igen den här! va de den ni spelade på borlängejamet? Fet va den iallafall, sången i mellanåt är gryym:) beatet är coolt också:) 12. Grandma & Grandpa Denna är tillochmed bättre än leah omg va skön den är fyfan kommer nog lyssna på den här ganska ofta förbannat bra:) 13. The Kid Handlar den här om dig? lyricen va fet iaf! reffen va råskön lite sjuk handling vilket jag gillar å de vet du;) hehe rösterna i mellan åt va passande som satan grymt asså! 14. Get Away Grym låt asså:O relaterande för många skulle jag tro, fyfan vilketn skön reff de va också allt va perrfa i den här:) Asså i överlag är det en förbannat bra netplay kan inte förstå vilken envishet du har! du tar sån tid på allt jag avundas dig på den delen altså, dock har jag bättrat mig sens början hehe aja lycka till med allt hoppas du går långt för de är du fan värd! Peace n love
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
01. I'm A Soldier = Den vart asgo, reffen va bra :) Men inte min stil på songs. 02. Get Down = Ojrå, fan min rumpa börja röra på sig av låten hah :D TIGHT :D 03. Momma = En riktigt fin låt :) Tror hon blev glad iaf :D 04. Summersnow = Gillade beatet som fan, men engelskan vart jag lite förargad över..den lät lite sådär halvt 05. Stand Up = Liked it, älskar fastrap :D beatet vart också soft :D 06. Hold On People = Den va bra men reffen gillades inte :( 07. Leave Me Alone = Dunderbra :) 08. Number One = vene riktigt:S ngt som inte klingade helt 09. We Get It On = Diggades från mitt håll iaf :D 10. Leah = UBERNICE :D fortf lite brist på eng 11. Watch Yourself = Soft, diggades fett :D 12. Grandma & Grandpa = Fin låt mayn :D 13. The Kid = oså vet jag itne ritkigt 14. Get Away = samma här
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
härligt mannen :) det svänger!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyfan va tuungt maan! Detta pumpas i ipoden ska du veta "Get away" Älskar den!
låten var hårt som betong mannen !
Har glömt att tacka Sörlin för serverplats, mad props! Blir riktigt glad av att se lite mer detaljerad kritik, det uppskattas sjukt mycket allihopa! Flytet, vilken av dem? Haha! :D
Yeah, you know..
lyssna på nån engelsk låt men.. kommer inte ihåg vad den hette.. men vet du att jag bor i samma ort som sörlin :D
vi kanske ska uppträda nästa måndag.. men får se om sörlin hänger på.. annars blir det väl bara arash malek och jag om inte annat :P
grandma and grandpa va tung! resten diggade jag inte av det nya, Leah har ja redan hört den är däremot oxå grym
avgudar denna netplayen chai, riktigt bra låtar, allihopa , Leah,Momma och Hold on people är ju favoriter, men jag diggade det riktigt hårt chai, saknar din svenska stil bara :), avgudar låtarna på svenska och engelska, vad blir nästa? thailändska texter och beat? :D
pz
FETING TUNG!!!!!!!!!! bara +++++++++
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Moderator
2007-05-31 07:59
riktigt nice shit ! klockren :D
ALLA SKA TANKA DEN HÄR! och alla ska njuta av den sköna musiken.... ;) FET CREDZ till Chai! PEEEYZ
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Nu såg jag att det var fler som hade gjort så att dem skrivit en kommentar för varje låt, tänkte också göra det först! men det kanske blir lite tjatigt. så ska försöka ge kritik för några låtar.. =) och sen om hela netplayen i helhet... Hehe! som jag sagt förr, du ska ju ta betalt för din musik,speciellt den här netplayen.. Man hör att du lagt ner mycket tid på den här musiken :) och det är så jävla skönt att höra, att du Älskar musiken. hatar såna som bara slänger ihop något med en datamick. nån kass disslåt liksom, det är så förjävligt! jaja skit i alla andra nu, tillbaks till Din netplay brorsan! Du har kört med ungefär samma stuk på alla beaten, tyckte det var en sjyst stil! vet inte riktigt vad man ska kalla den här stilen, men jag diggar den fett! sån här sorts hiphop, alltså beatet. brukar jag inte digga.. : ) men du får mig att digga, kanske äre sättet att rappa på eller dina texter! vet inte. men känns iaf som att den här plattan kommer spelas fett i sommar! Sen fanns det ju vissa låtar som stack ut lite också, Förutom "Momma" och "Leah" som jag älskat sen jag hörde dem första gången. tex."We get it on" hur skön låt som helst.. Men tex. "leave me alone" den var skön, men endå lite för seg! trodde den skulle komma igång, sen sluta den bara! men en skön låt endå på sitt vis, och en sak till! mixar du allt själv? isf så är du ju Kungen på whoa! från och med nu till jämt.. för det är så fett av dig isf, att göra all den här kungliga musiken Själv! "Whatch yourself" också FET! "grandpa and grandma" OH my. där kom bomben... ;) EXAKT en softar låt.. Du kan skriva texter, du kan rappa, du kan Mixa! CHAI.. the man! "the kid" också en Fet låt.. Det är dina texter alltså! dem är så grymma. shit vad långt jag skriver nu.. Men medans jag skriver sluttexten, HAHa! så lyssnar jag på "get away" aah då ska vi sätta ett betyg av Netplayen.. Bästa är 10 newera kepor, istället för getingar! Haha.. Den får 8 Kepor av 10! Det pga. att vissa låtar inte höll måttet, en del var sega! och en del nådde inte fram till min smak, men det säger inte att det INTE går att lyssna på! FETASTE netplayen på länge på Whoa! Du ska fortsätta med din musik, och Du kommer tjäna pengar på den! Det kan jag sätta allt på... Så jäääävla feeeeeeta creeeedz till Chai! PEEEYZ!
Har inte eminem gjort en låt som heter The Kid? men men spela roll undra bara, för jag har för mig det.
Jag är faran som lurar i natten!
Tusen tack allihopa! :) SL-loTTer, jag har inte en aning faktiskt. Inte för mycket av ett Eminem-fan =p
Yeah, you know..
ne inte jag heller hehe, men har för mig att han har gjort en låt osm heter det, men what ever .. never mind haha
Jag är faran som lurar i natten!
Uppa sig lite nu då!
Yeah, you know..
UPP!
riktigt feta låtar. har lyssnat på alla nu. mina favoriter är ju då The kid och Grandma & Grandpa n get away!! ! keep this shit up!!! peace man.
Get MAD and change
nice
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
UPP :D
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Typiskt att jag inte kan se hur många det är som har tankat, för jag är fett nyfiken faktiskt! Tack för upps och comments people! :)
Yeah, you know..
Fy faan vilken tung netplay rikgtigt tighta låtar SummerSnow & Leah är min favoritet men alla andra är tighta oockså som fan beatsen är sköna as hell . Chaii du kommer att gå långt . Peace Maiin
Producent
2007-05-31 16:56
Sådär då, då har man lyssnat igenom alla låtar! Rolig lyssning men tyvärr måste jag säga att Chai på engelska inte faller mig riktigt i smaken längre.. Jag vet inte vad det är faktiskt, din röst passar bättre till svensk rapp och det har jag alltid tyckt även om jag diggat några av låtarna du gjort på engelska. MEN man märker att du har lagt ner väldigt väldigt mycket tid på den här netplayen och den är genomarbetad som fan! Diggar ibland när du kör lugna låtar på engelska men de lite snabbare och tuffare faller mig inte alls i smaken faktiskt.. Det lustiga är att vissa låtar känns bara blä och vissa är riktigt bra! Men i vilket fall, Här är favoriterna i rätt ordning: *Grandma & Grandpa (nice beat här med) *The Kid (plus för beatet) *Momma *Get away (fet refräng) *Hold on people Jävligt grymma beats på alla tracks!
Upp! Inga fler som har något att tillägga? :)
Yeah, you know..
Tycker det är tvär fett, du är bra på det du gör. Grymt bra! :)
tankar kommer kritik sen :)
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
Jag vet att du lägger ner din själ i musiken och tro mig det hörs! Du har utvecklats nått så otroligt bara sen i vintras, fortsätt såhär så törs jag knappt tänka på hur bra du kommer vara om bara 1 år =D Netplayen var faktiskt över mina förväntningar och tro mig, mina förväntningar var höga! Däremot så trodde jag att du skulle ha lite mer collabs! Men du kanske bestämmde dig för att låsa in dig på rummet istället och bara slipa, slipa, slipa? =D Collabs eller inte, netplayen är det tightaste som har nuddat Whoa på länge! Varenda låt på den här netplayen är verkligen en masterpiece! ...Eller. Förutom Leave Me Alone =D haha, inte min typ av låt ;D hur som helst som helst så lyckas du verkligen röra ens känslor med låtar som Momma, Leah, Grandma & Grandpa och Get Away! Riktigt bra låtar! Och du lyckas verkligen röra musklerna i nacken med låtar som I'm A Soldier, Get Down, Summersnow, Stand up, Number One, We Get It On, Watch yourslef (Fetaste du någonsin gjort! Kan inte sluta dunka låt jäveln =D) och Get Away, för när dessa låtarna sätter igång blir det en reflex att gunga för sig själv här framför dator skärmen! Jag brännde ner en skiva som jag skulle ha med mig på en fest en gång som innehöll Watch Yourself, och damn vilken banger det blev! Vet inte vad jag ska säga, it's a masterpiece!!!
You already know, den e on lean!
FYYYYFFAN, så här ska det se ut! Shazaam släng dig i väggen och Kaggen nope inte en chans. Du har allt kompis! Stylen och attityden i lite mer "gangstah" låtar, Kännslan och ett sätt att ta till sig i hjärtat i lite mer sorgliga låtar. Storytellin' kan jag inte änns gå in på för all propps jag säger skulle dra ner den :P.I'm a solider: Perfekt sätt att presentera en Netplay på. Sätter lyssnarna på plats och du säger åt dem "fuck you sätt dig ner och lyssna klart för det här är början!". Diggar det mesta med låten. Reffen är fet men verserna är feeeeeta. text och flow siter perfekt. Uttal kan ju utvecklas men tycker du ska ha samma som nu!Get Down: Sure, man får lite feelin' på att "get down" i reffen, sitter och lyssnar nu och känner att huvudet gungar lite :) Dock så tycker jag verserna kunde blivit lite mindre enformiga. Känns lite som samma sak hela tiden. : / synd för den kunde ha blivit riktigt fet. Props för reff!Momma : Tycker reffen är sköön och du har grym röst. Känslan och värmen i din text känner nog många igen i sin egen kärlek till mamma :) sitter och ler genom låten och man tänker verkligen till hur mycket mor gör för en i vårt liv.Summersnow: Hehe, första raderna va klockren (tänk va norrlänska kan förstöra sitt ordföråd) beatet är en banger i sig enligt mig. Svag för sånt här :)
Stand Up: Har inte mycket att säga om den här. inte en av mina favoriter i netplayen men en helt ok låt.Hold On People: Klassisk känns det som :), dock bra gjort. Beatet gillas.Leave Me Alone: Hahaha, den här va skön xD rolig text. och man känner igen sig i denna också!Number One: Suck, varför utveckla du inte den här? :( grymt delevery, tung text. En av mina favoriter!We Get It On: Holy shiiiet. Den här är feet defenetivt min favorit i netplayen! Text, flow, delevery (kan tyvärr inte bedöma mix så bra eftersom det är inte mitt område men det låter cleant) är perfekt! Reffen är off the hook som en fisk som har slitit sig!! kommer lyssnas på läänge!Leah: Riktigt fet storytellin'! min mamma älskar den här låten XD reff är perfekt, verserna också. Har ingen kritik mot den här förutom att den är såå hävla skön.!!Watch youself: Beatet älskar jag!! reffen är också riiiktigt fet !! Texter är fyndigt och underhållande, man blir inte less på samma sak du har väldigt varierande "flow". Props för reff på den här.Grandma And Grandpa: Förjävla skön reff! Fuck toppen u r the man! :P nice vers dock så saknar jag nånting.The Kid: Känner konstigt nog igen den här låten genom "Leave dat boy alone" och en till låt av Eminem. Fast nånting skiljer dom. Du har inte samma flow och det med budskapet är ungefär det samma skulle jag tro. Dock skön reff och verser. (ush va dålig jag är på kritik) :PGet away: Den ända låten jag inte gillar faktiskt : / textmässigt är den bra men det är nånting annat. kommer inte på vad men jag hör väll av mig xD Tack för mig hoppas jag har hjälp på nått sätt :) peace bro' och sluta inte. Ser ifram emot nästa låt! peace
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
det fanns enhel del tracks som kommer snurra ett tag, dock inte alla, överlag ett riktigt bra släpp. Den tyngsta var till dina morföräldrar, peace maayn!
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
The king of the what.....?
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
The king of the bvvrrrööhh!
klart godkänd np bra som fan
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Sebbe, haha, hur visste jag att du skulle veta ;)
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Jag är ingen hatare.. Men tycker inte du borde ha lagt ut detta.. din engelska är inte så pass bra att det duger för en netplay enligt mig. kortfattat så är engelskan kass. Tränna mkt tills den blir någorlunda bra. För just nu låter det FÖR svenskt, asså riktigt mycket. Rappen och flytet va najs, du verkar ha koll på det du gör men utallet!!! peace n love
bra (Y)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
Lime , Haha! Det ingår ju i allmänbildningen? =D
Tusan tack än en gång! :) Fler som sitter på någon kommentar? Sebbewhiteboy, haha, är det? Dats da shischkebabizle!
Yeah, you know..
Chai , dats da shiznit =o Haha! =D
det här är så jävla fett asså....vet att det är flera som har väntat på det här länge ...nu är det fan dags att chai blir signad asså...alla låtar är ju världsklass!!!! fyfan chai asså <333 skönaste sättet att softa i sommar vid stranden me några bärs, bergsprängare och lite soft chai musik....det här är fan med det bästa på whoa!!! lyssna o njut mina vänner!
ska lyssna, men blev besviken att du sa att alla var på engelska
www.youtube.com/prendel
01. I'm A Soldier Bra attityd, bra flow, bra beatval och du vet att det diggas rejält. Jag tycker låten var helskön!
02. Get Down Yeah partypump, detta skulle kunna dunkas på klubbar, det diggas, jag gillade låten=)
03. Momma Känslig låt, hört den förr och den är verkligen underbar. Jag gillar verkligen sådana här låtar! Fortsätt så=)
04. Summersnow (prod. Academics) Fet låt, det är tungt! Keep it up!
05. Stand Up Stand up har blivit lite av en klassiker, iaf om man varit mkt på din myspace ;) Jag tycker låten svänger bra och är behaglig och mysig att lyssna på, man börjar digga med musiken ;)
06. Hold On People Jag diggar denna stenhårt! Jag älskar din röst alltså, din sång är underbar. Fortsätt droppa sånt :) jag blir så glad när jag hör den här låten! :)
07. Leave Me Alone Hahah, lite annorlunda stil från dig här och jag skrattar så jag dör åt temat, det är galet. Så ond text samtidigt du har världens sötaste beat och sång på den :) Haha. Jag älskar den här=)
08. Number One Detta är väl mest som en liten "skit" eller vad man ska kalla det, 16raders hat-skryt. Det diggas=) kul att du är så självsäker, för du är verkligen bra=)
09. We Get It On Mer partyparty :) Shake that booty babygirl! Wiiie :D
10. Leah Leah har också blivit lite av en klassiker, tusentals downloads. Det förstår jag, låten är grym som fan. Läskigt sorglig story, och ett budskap som svider. Det är underbart. Låten är essett på netplayen=)
11. Watch Yourself Wiie det svänger, sånt är kul, jag dansar, oj :D ChaI!!!! :D
12. Grandma & Grandpa Söt låt, dem måste vara jävligt stolta över dig efter allt som hänt och att du kunnat stå på dina ben igen och blivit en stark person, och en så pass talangfull musiker. Det är alltid kul att höra såna här låtar. Man blir så glad.
13. The Kid Jag diggar den här, fastän din röst skär lite väl mycket ibland på den här låten. Men rappen sitter klart klockrent! :D Jag diggar det :)
14. Get Away Grym låt, ditt flow är galet! Helvittes! Fortsätt, ge oss mer :DHelheten på kakan: Mycket bra jobbat på netplayen här, alltid kul att höra nytt från dig och se hur du utvecklas, samtidigt som du bjuder på lite varierad musik ist för enbart stenhård dunka hiphop eller smörig kärlekskrank. Här hade du perfekt blandning och jag lovar dig att man skulle kunna spela den här i stereon en hel dag på repeat och ändå tycka det är behagligt utan att bli less på vissa spår som man ofta blir när man lyssnar på nya netplays eller skivor :)Puss och Fred! I'm Out /Essell
www.slackerz.se
fast den var iof jävligt tung, men inte jättebra beats, men jag digga Watch yourself som in i helvette
www.youtube.com/prendel
fan har jag missat för nått.... Finns inte ord o säga hur grymmt detta va... När du fått till engelskan perfect kommer du gå riktigt jävla långt one love;)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.