jenne Jäkligt kul att du tycker det :D
facebook.com/idiomatisk - fan page
beatet är ju totalt klockrent. bland det bästa jag hört på whoa.. texten är riktigt bra, flowet är hyfsat nice, men kan bli bättre :) rösten är jävligt skön.. sången är riktigt bra, inget snack om saken. ja det var en bra låt helt klart :) fortsätt såhär.. fred.
ok jag e jävligt kass på o ge konstruktiv kritik eller va de heter men ska försöka skriva nå bra =). Beatet va nice men inget jag skulle kunna kicka på inte min stil, Texten va riktigt bra behöver inte säga mer om den, Rappen va de inget fel på men tycker du skulle ha mer inlevelse de skulle gö de mycket bättre, reffen va oxå riktigt bra hon är jävligt bra på o sjunga =) Sådär nu försökte jag skriva mer än "bra" oxå. =)
Konse''
Mr-Treat P2 Åhå :D rikigt kul att beatet föll dig så mkt i smaken!
Har fått lite pointers nu på rappen, det gillar jag :) har ju vart tyst i en månad så.
ChrilleF Tack så mkt :D
Fake P66 Åhå :D riktigt uppmuntrande läsning det där! Jo jag har ju fått en hel del tipps nu till nästa släpp så, kommer nog bli bra hoppas jag :) Ah text och beat brukar jag få mkt beröm för :D ska försöka fixa till det sista nu bara ;) tack så mkt än en gång :D
Yoo.. den var fet! Kunde vart bättre mix på rösterna lite(?) Reffen är skön, men som sagt, skulle de vart bättre mix, så skulle hennes röst komma fram mer! MEn annars helt najs:) Snygga rim, skönt flow, nice delivery mm. Beatet är chill, men tkr beatet tar upp för mkt i den här låten, skulle ha tat ett annat beat med mindre fart, if du förstår mig right?;P Inget och klaga på mer än mixen! Im out! Pz!
http://www.myspace.com/micman123
Jag tycker att låten var riktigt bra. Rainmaker: Jag tycker att du lägger det jävligt bra, har inget problem med nån dialekt eller nån stress det är perfekt till beatet Du flowar bra takten sitter som ingjuten, och låten blir riktigt bra. Inlevelsen & delivery tycker jag var bra också, kanske dock lite "hård attityd" jämt emot texten, men det är nog kanske inte texten är perfekt till detta beatet, men det styrs upp av denna _GRYM_ duktiga julja. Men keep up det här LÄNGTAR verkligen till nästa låt. Flow: 9/10 Inlevelse 7/10 Text: 9/10 Sång: 9/10 Totalt: 9/10Fortsätt med detta. Pz' outMVH Alexander "wizdom" Häggström
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
helt klart det bästa jag hört med dig. men som killen längst upp sa.. att om du lagtner lite mer tid på den! så skulle den kunna bli mkt bättre! how ever! deliveryn vad nice. texten vad mkt skön! mkt bra låt pz.
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Denna var riktigt skönt, jag diggar ditt röstläge, Det är bara fortsätta, Du är duktig. Skönt beat och skön tjej på reffen;) Beat: 9/10 = Skönt beat som fan. Vers1: 8/10 = Skönt flow och röst. Reff: 10/10 = Riktigt skönt. Vers2: 9/10 = Du höjde dig ett snäpp till vers2. Mixning: 7/10 = Mixningen kan bli bättre. Betyg: 8.5/10 = Riktigt skön låt.Peace im out!
Peace im out!
Sköööön text. Rappen är braaa. Beatet är riktigt bra, ere enya?:P
NemC P17 Tack så mkt :D Kul med utförligt också, och kul att du gilla det så mkt :)
Chilla.På.Den P17 Tack så mkt :D Neh det är Era :P
Asskön reff, diggade texten mycket också, det ända som egentligen stör mig är dialekten. Men du har talang, det är skön rap, och det känns som du gör något eget.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
NikkZ: haha läskigt läste ditt inlägg samtidigt som jag lyssnade på just "Sätter tanken till takten den går från pennan till pappret" aja off topic men men.. Rainmaker: Det här gillar jag, galet skön beat, tung inlevelse och djup text, en big jävla upp till dig! Peys
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
YEAH! rain tror du får lite mer hype nu :D aaaaha nnä men UPP!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Så underbar låt, underbar sång, underbart beat. :) / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
som vanligt, BARA bra =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter som frizon musik typ!
soundcloud.com/brormusk/sets
Sången var rätt hyffsat btw, och rätt nice beat.
soundcloud.com/brormusk/sets
tack SOM FAN alla=) vad ska man säga om man vill tacka ennu mer än tack ? :D tack :)!
...Don`t hate me if you don`t know me...<br> >Peace<
texten var djup och bra, jävligt bra ! jag gillar bara inte din röst så mycket den känns så enformig och tjatig, däremot reffen fyfan !
M4rr3 F16 Tackar tackar :D
powertex P18 Härligt att du tycker det :D
Schri P2 Kanske det kanske. Kul att du gilla beatet : ]
argmamma Ahh okej! ska försöka jobba på det då så det inte blir så mera :) Kul att du gilla texten! :)
Feting tråden det blev :D riktigt kul det här!
Måste medge att det starkaste partiet i låten, var helt klart Vers 2 som kändes mindre "stressad" , Vers1 var alldelles förstressig tycker jag. Men låten är helt klart en bra låt, stannar på min mp3 iallfall. Och måste säga att jag ÄLSKADE rent ut sagt reffen.. ! Tack Rainmaker :). Fin låt!
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
Hehe tack själv :D Jo jag har som förstått att det lät stressat så jag ska försöka att chilla ner nästa gång jag reccar! Ah refrängen är typ låtens höjdpunkt, var riktigt kul att få hjälp av Julia på den :D
Jävligt bra text, men synd att du stressar igenom det som någon sa.. kan du inte testa att spela om det, och verkligen lägga fram det med alla känslor du har. Sen ber du någon annan mixa det för det lät inte så bra.. annars big up för texten och reffen :) men låten var absolut okej, men skulle kunna bli så mycket bättre :)
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
hehe okej :D tack för tippsen!
no problemo :)
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
tycker inte det var din bästa låt men i helhet så var den bra , men som wenmec sa nått i reffen lät knasigt ´good work
chasse dyker upp som döda fiskar
beats kan du göra, yes. men musik, nej.
Chasse Ahh okej. vet inte vad det kan vara isf? :S Tycker reffen är clean :D
Stopher Gör dig själv en tjänst och lyssna inte mer då :P
Haha antingen är de kallt nu, eller så får ja lite goosbumps ;) Rappen tycker jag var helnice, men har hur dåliga jävla högtalare som hälst nu men de lät skit bra, tycker om beatet, rappen, reffen allt! Tycker dock du hade kunnat ändra övergången från introt till rappen lite, så man märker skillnad lite till, kan bero på högtalarna men... reffen var skön speciellt de hon gör i bakgrunden, sen tyckte jag de var lite svängigt haha ^^ Puss Rain
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Åhå :D tack Hobbe! Vad glad man blir ;)
Tycker den här var grym! Flowet är faktiskt intressant nu och inte så enformigt, men ibland hörs övergångarna så det kan du hålla reda på bättre! Men bra texter som alltid och riktigt fett beat alltså! Julja - du sjunger väldigt bra och du höjde låten med din refräng. Fortsätt så!
Jag tycker den var riktigt bra, fan vad fett...
tack så mkt :D kul att reffen gillas också! :D:D
Me like... Najs som fan.. Men känns som mixningen inte är på topp!
Highfive anyone, anyone?
BW Tack så mkt!
DF Åhå tackar :D
Niito P18 Tackar tackar :D
Vore häftigt om man kunde skrapa ihop 100 kommentarer :)
Rain det måste kännas så dåligt för dej själv,när alla sitter å luger för dej hela tiden!! du vet ju själv att detta är så jävla dåligt,men folket säger att det e svin bra! bara för att du gör beats, mkt freebeats! Fan ja tycker synd om dej som inte kan få ärliga komentarer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tror det är du som ljuger :P Det är inte så himla dåligt som du påstår. Jag har gjort hela processen i den här låten och är stolt över utförandet så, att du sen har en åsikt som sticker sig från mängden det är din, men att påstå att alla ljuger för anledningar helt absurda det är en annan sak. Varför skulle folk berömma den här låten på grund att jag en gång i tiden släppte freebeats? Gud vad jag tycker om då folk tänker efter innan de skriver.
Rätt rain , håller med dig.
Haha det e ju rätt logiskt, alla rappare som hänger på whoa alla dom som aldrig har fattat att dom aldrig kommer komma någonstans! som inbillar sig att dom har en chans,vill ju så klart va polare med en proddare! tråkigt bara att du inte förstår det själv!
Drezaz sluta snacka goja, har aldrig sett dig på forumet, du har aldrig droppat någonting, eller levererat någonting som man SETT eller lagt märke till . En vanlig jäkla avundsjuka, kompis med en producent? Man lägger kommentarer till folk som förtjänar det. Och NEJ jag slickar inte "ass" nu för jag har inte kommenterat tråden innan, fastnade bara för ditt värdelösa inlägg. "Ingen kommer någonstans" Varför spelas Fridas nya låt överallt? Det är skönt att få kritik, ifall du bara har skit att säga, håll det kvar! Trött på folk som dig! Alla gör inte musik för att synas, utan för att det är kul.HAT inge kärlek.
tycker den var helt okej , sången najs, beaten hyfsad.. rappen kändes lite smått "retard" ibland
oh no he didn´t!
håller med dig rain om att d här e d bästa du gjort !:D och fortsätt med norrländskan, jag älskar den :) hinner inte skriva så mkt mer, måst iväg.. men ja, KEEEEP IT UP !:D
cheeeeeeeeea ;D
Nu ska vi se :). Låter ju riktigt bra dehär. beatet är guld, rapen sitter bra. flowet e riktigt nice. texten va riktigt skön. Dehär diggas. keep going / oggy
Oggy ^.-
den var soft, fast du har för snabbt flow i verserna, det blir inte den känslan man vill ha, men den var soft annars. Julja var ganska soft också. peace
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Tack så mycket :D Och tack för stödet!