1, beatet är kefft, låter som du loopat ett intro å lagt superkeffa trummor på. 2. din rap är inte alls bra, hackigt som inihelvete, noll inlevelse. tråkigt flow. 3. tjejen va rätt najs ändå 4. mixen va tråkigt 5. texten va gay å inte bra enligt min mening 6. Detta är ett typexempel på hur en äkta whoarappare låter, så GRATTIS! om det va de du ville bli såklart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rainmaker, jag har hört många låtar som du har gjort och jag kan säga att jag tycker också att den här är den absolut bästa du kunnat få till :D Starkt jobbat och tjejen i refrängen hade en skön röst också =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ärligttalat P16 Hm, undra om inte jag sågat nått beat du gjort, what goes around comes around antar jag. FemMinuter P17 Åhå :D tack så mycket :)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker, nej jag skiter fullständigt i vad du tkr om mina saker, jag säger till dej vad jag tycker. sjklart har jag hört sämre rappare på whoa så du är inte den sämsta. men du är långt ifrån bra
Får väll öva mer då. Tack för kommentarerna!
Beatet låter för fantasy för mig och din röst lite för ljus. Du verkar vara duktig annars, säkert jättemånga som gillar det. Alltså jag kan se detta som typ... Soundtrack för lejonkungen 3 eller något. No offense! Keep it up Regnis! Haj!
Hehe okej! Tack så mkt för kommentaren!
Alltså Ärligttalat P16 det är keffa jävlar som dig som gör Whoa till det man inte vill att det ska vara! Gör en användare på någon sida där snorungar samlas istället, det skulle passa dig perfa! Rain, du gör bra beats men inte så bra jag vill kicka på dom så denna kritik ger jag inte bara för att som någon sa, du gör freebeats. om du fattar... Jag tycker att ditt flow är bra, du flyter på riktigt bra utan att känslan försvinner och det är bra, men dock så blir det lite otydligt ibland. Texten verkar bra också, förstog inte alla rader men många fyndiga. Rimmen var bra, nått enkelt rim och nått misslyckat flerstav men dom flesta var bra! Beatet var verkligen inte min stil alltså men det var bra gjort tycker jag.Julja Härlig röst oja, och du är bra på sjunga! Men jag tycker det lät lite för rakt i denna, lite mer variation i rösten. Lite mer oregelbunde. Aja bra iaf. Kort sagt om låten - inte min stil på långa vägar men den var bra utförd av er båda.... *skrivkramp* PeEEYS
helt ok:) pizz
NY whoa Byb1
jag tror mikey är en hatare :/
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Det var bra :) du har utvecklas rain! =) bra reff :)
Mikey88 P18 mannen, vafan menar du?..får jag inte ha en åsikt?
peace
Jo de får du, men din åsikt var keff, du är en typisk hatare, Dom flesta här inne tycker låten var bra eller iaf att den var bra utförd och enligt dig så gjorde han allting fel, låter mer som du bara sa så för att göra han sur eller liknande, så jag ser det iaf.. skriv till mig i Gästboken om du vill veta mer thihi SRy för detta inlägget, låten var nice iaf! Peeys
Oh tackar till alla :D även till Ärligtalat för hans åsikt :D
Drezaz, måste säga att du har din rätt att tycka själv... haha pfft måste säga käften idiot Rain har lagt ner mkt tid på den här låten, och den är väl utförd och jag tkr om den, visst är de inte helt min stil men jag hade lätt haft den i mp3 ifall jag haft nån. Så sluta snacka gojja och sen tar du ett kex.
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
Skulle bara till lägga en sak! rain handlar det inte om att vara ärlig? vrf skriver du så här då? Hm, undra om inte jag sågat nått beat du gjort, what goes around comes around antar jag.
tack för alla kommentarer =) rain ta inte av dig av dom fucking idioterna som är avensjuka på dig, dom försöker bara sänka dig , men de kandom inte :) puss
...Don`t hate me if you don`t know me...<br> >Peace<
Kan vi snälla vara on topic nu! Ni bryter mot forumreglerna och de kan resultera i varningar så please skärp er.
Hallu:Rappen: Du verkar inte ha utvecklats så mycket, visst flyter du riktigt bra, men riktigt stressigt röstläge, nästan skriker genom vissa rader. Låter som om du har 10 minuter på dig att spela in allting annars sprängs någonting. heheTexten: Skön text!Sången : Var riktigt positivt, gick att njuta sig igenom.Beatet: Skönt beat, väldigt storslaget, men hade varit skönare med någonting som inte var så "enormt, om du förstår vad jag menar.Mixning: Ganska otydlig mix, dolt, sången passade dock bra till detta, men rappen måste vara tydligare.Overall: Skön låt, men mixning behöver förbättras, och försök slappna av lite mer =) Peace.
Tack :D Ska tänka på allt ni sagt nu när nästa låt kommer! Kul då folk kan sätta fingret på det dom inte gillar så man kan utvecklas. Schysst kommentar :) Kika gärna in sen igen och se om det blivit bättre!
Rain de där gjorde du skit nice .. fick rysning när låten startade ... bra gjort 10/10 beat 10/10 på allt annat 20/10 på bruden på reffen ;)
Make Peace Not War
hahahha tack lill micke :D *ler* tack alla=)
Låter ju underbart Det :D
Sry att jag e sen med en komentar men nu kommer deN Detta var nog den skönaste låten hittils jag hört med dig och tjejen på refrängen förstärker känslan av det otroligt sköna beatet! Du har verkligen lyckats med denna rain! Flowet och texten är ockso otroligt grymt! 10/10 i ditt språk! Peace out!
Fisk soes
fan denna låt va ju hur skönt som helst finns inte så mkt att säga som dom övriga inte redan sagt peace
Tack så himla mkt :D vad glad man blir
Åh tackar :D
så jävla grym rain! du kan både rappa och prodda beats och enligt mig gör du bägge lika bra :D finns inte mkt att klaga på! i början var de jobbigt med din röst lite men nu har man vant sig och de låter ganska chill :D peace !
haha tack allla :D:D
rain, min åsikt till detta är bra flow men riktigt dålig känsla. flowa som du gör med känsla som kommer den bli fett bra :), låten var inte så bra, mer än reffrengen .. men lika bra flow med känsla så blir det 100% nice :). diggar dig mer i (Rainmaker & GurkaN - Ung kärlek ). peys
// PV till 120% //
I feel yah mahn!
Länken fungerar fortfarande helt felfritt :)
grymt skön låt, bästa ja hört från dig :)
Tack så hemskt mkt :)
Ärligttalat P16 Håller med dig totally, bruden va ju ej keff, men det blir aldrig nån känsla
peace
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Tung låt grabben!:Dkeep it up , peace:)
As*a's ansikte, HAHAHHAHA, fulaste jag sett han måste fått mkt stryk som barn ;/ PZ!
Word på GhostArmor. En annan sak jag hör att du måste träna på bortsett ifrån att lugna ner dig lite i din rap, är att du måste lära dig uttala ord. Om det inte låter bra medd det du har skrivet kan du inte fippla ihop orden för det. Skriv om i sånna fall. Ett exempel? Javisst: "Ididentitet" - Vafan är det? Sen gillar jag inte mixen heller. Men man, du har verkligen potential. Fin sång, fast jag hör toner man kunde gjort istället för vissa, som skulle vart finare. Men fint endå.Fred!
UNDERBAR låt Rainmaker!!! känslosam Låt! fortsätt med Musiken du kommer och har lyckats! UNDERBAR Reff!!!
| www.myspace.com/AggePanchi | 90's Baby |
Riktigt skönt faktist.. diggar det här som fan!
Drick upp din läsk o dra
Grymt härlig låt, rappen låter lite stressigt. Beatet var härligt och reffen lika så. Keep it up! One love.
Fett Rain, denna gjorde du bra! :) Julja var dope åxå!
kan inte påstå att jag diggade beatet men flowet va fruktansvärt grymt.
aldrig gillat det du gjort tidigare, men det här var fan bra alltså, riktigt najs. dock sjunger tjejen som en kratta här ;/.
Fett fett, har aldrig hört dig innan.. Bra beat och texten är nice..Hörde inte texten så tydligt men läste eftersom du la in texten. Gillar inte din röst men ditt flow är tungt och tjejen har bra känsla i låten =) Nice, keep it up!
Feta saker :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Åhå :D tack så mkt, vad roligt att så många till kikat förbi :) Jag och Julia kommer släppa mer under nästa vecka :) Glad midsommar på alla som gillar låten, för er andra kommer jag se till att det regnar ;)
Rainmaker, det var bra det här. Men ska jag vara ärlig så är reffen lite sur på vissa ställen men det gör ingenting. Upp!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
håller med dig att det här var din bästa ;) riktigt bra allting