Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Intro vers: (asma)
if this fagget crew wants beef then this song is a BBQ net'cees crushin me man? the comment is hardly dude bars'll stay carved in u its pointless to start a feud my music is the shit so! ill solemnly fart at you you need to try harder dudes, ill up the level you jerks especially on melvin ----------- the smut peddlin smurf i drop heavy - you hurt - ive been ready since birth ill smirk rocky rock of the fuckin face of the earth im goin on forever hey, you aint ready for round two we should shut the fuck up? were like shut the fuck you! ill crush you, bars-songs-palms fuck it arms too the game is on me elegancy but hey the gays on you now look what you made me do, aint noboy cheerin you if im ugly that explains most of your appearance dude my rap is the better, call me the man of the treasure melvin moans like a bitch cause he aint standin the pleasure if i was cash u couldn't burn me these faggots be lackin the cheddar they're gay like a rainbow and ill be bringin the bad weather this is the facts bitch, im bunchin these faggots together and leave all'yall scarred as if you got smacked by the shredder melvin is afraid, see him run when the led pops this fagget couldn't push stones if he were born in bedrock at first i thought they all where tough well, i guess not this was the muthafuckin intro bonehead, now lets rock
Vers 2: (anta)
Ok era horor, ni kommer upp till micken flabbiga Och hur mycket rader ni än skriver blir dom fattiga Dom som denna dissen går emot, det blir er samtliga Blir så strimlade på beats, att ni ligger randiga Du tar ditt namn efter en boxare, och Leker hård, men påminner lite mer om en luffare som Tror han är champ, när orden kom ut, han luftade dom Vann på walkover, och nu tror att han hookade oss? Det ni släpper i framtiden, är något jag redan har gjort Och ni är mästare på whoa för någon annan gav upp Dessa grabbar blir överkörda som öresundsbron Ni käftar med anta och asma, klart att ni möter tungt"joo" Folk vet att jag lägger bomb shit, och håller det så Jag håller nivån, en nivå ni aldrig kommer att nå Faggets, STFU bitches omkom igår Då ni kände er som i Madrid när det va bomber på tåg Går in mot er crew med några träpålar och bankar Tills jag slår isönder era knäskålar och skrattar Så om nu dårarna fattar, är frågan som fattas Dom ju lägger bara rader som är svåra och fatta Vad är ditt problem melvin, du chippar efter luft va Hård vid skärmen, vet inte om du stilar eller bluffar Så har du hormoner ifrån en kvinna eller smurfar Av din röst att döma, är oddsen mer lika än udda Äkta rappers, men får rampfeber på scen Så här lägger jag upp några enkla kampregler för er Hädanefter hänger ni i halsrepet och ner Så nu håller ni käften, för jag kan det spelet ni ger Melvin spelar G, men kompis jag synar din bluff För dina egna stöter ut dig, jag kommer styra din crew Ska vi snacka flow, vi säger du kan flyta som luft För du kommer inte längre än till ytan och upp Och ni vet att jag är så fet att jag skapar en hungernöd Och dom som gillar STFU, lär bara va dum och döv Rimmen och punches ni lägger, bara luktar nöd Vi är dom enda härifrån som kommer pumpas högt Kalla mig gärna för murare, för jag brukar gärna Slå på horor som er, så fet att jag får sluta äta Hur fan ska man förlora mot dessa fula jävlar Ni vet hur det går när ni fuckar röd och gula färger Ska ni kunna flyta på rader får ni skriva med vattenfärg Betong runt era fötter, så ni får simma i hamnen där Vi kan lägga ner, mot någon form av betalning Men vill ni fortsätta, se fram mot en snabb begravning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vers 3 till rocky: (asma)
jag är lite nervös men ska berätta om hur jag ger kuk i en diss åt en tecknad figur rocky, i S.T.F.U är du en käftig filur men granska, alla vet om att jag är bättre än du förklaring på din whacka crew? du var nog full när valde att teama upp med en smurf & en oskuld jag valde inte denna beefen du ville, du sökte den för att backa snubben - med dildon mellan ögonen du kan inte slåss blir bagged n boxed som fem liter vin rocky är ett fan det märks hur han beskriver mitt liv jag skiter i och suckar - din vers är en småttings tolkning & så som du snurrar till det skulle du hetat rocky rockring jag ställer odågan på sniskan, jag lovar jag piskar alla tre sågade missfall tills dom sover med fiskar era ord är som bensin, ni tänder min låga med dissar hur du blev så fucking whack är still en gåta för vissa
Vers 4 till Melvin: (asma)
du är söt kompis, hur kan man hata dig? jo, du är en smurf & jag har bytt namn till gargamel versen var whack men det bästa den dumma bögen har lagt du hade inte bouncat om du drack bumbibjörns-saft snälla, finns det ens någon vettig förklaring varför du leker så hård när du är gnällig & barnslig man du låter rädd, jag tror den här länken är svagast är du beredd? en bitchslap och du läggs tillbax i din barnvagn med välling och napp, fuck din gnälliga rap och vad jag tycker om ungar som dig har jag nämligen sagt du är tämligen fucked, styr ner denna händelsen snabbt medans melvin låter som en fucking gremlin på tjack och när jag lägger tung rap är melvin på pungjakt med en öppen rumplapp i en studsande smurftakt han pumpar carola, med en främling i rumpan och alla sjunker in i melvin hans rövhål är sumpmark
Vers 5 till elegant: (asma)
hej mitt namn är asma jag skulle vilja beställa nån att dissa samt en pizza med skinka & mozarella här luktar det hora, som din morsas vildaste kvällar vi är ett crew killar som din morsa minglar emellan så mycket spunk på din mamma att nu simmar hon nästan och får betalt med kronan som hon sedan singlar med näsan du rimmar - jag gäspar, du hör hemma på pratshower för denna gången blir det ingen fucking vinst på walkover elegant - jag är lack, så håll truten & det snabbt för den här bagaren tar jag på femton minuter en kvart är du tuff? det enda du har skjutit är knall som du säljer nerprutat i din utlänska kvart lönt att vänta en vecka? jag släpper 3 låtar i kvarten lönt att bråka när elegant vet om att skåne har makten fucking apa, du hör hemma i lådor på skansen och melvin är bögen som har mer än gråten i halsen vad?!
HAHA beefen e riktigt över nu :D Asma: din första vers tyckte jag va sådär, har hört bättre engelska ifrån daj. men vers 3,4,5 va riktigt grymma. Anta: Som jag sagt "introt" i din vers i riktigt fett, hela versen e bly tung rakt igenom :D STFU: Ni kan lika bra lägga ner skiten nu, för detta lovar jag att ni inte tar. Peeys
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
äntligen boys ! skönt o höra nått rejält !;) så sköna rader! både asma o anta lägger de tokigt ! gillar smurfraderna om smurfen melvin oxå ;) Big UP!
ROUSU
Överfet låt ! STFU e köööörda, detta va sjukt bra !!!
Ni är bra, men det är för monotomt (eller hus fan det stavas). STFU hade roligare beats, roligare delivery etc. Har inte lyssnat så noga så att jag kan kommentera texten än men det kommer väl.
Okey ska vara ärlig även om det är beef, första sekundrarna av låten tänkte jag "damn detta kommer bli tufft". Sen följs det av 7 minuters tomt prat, fan jag höll på att somna på Antagonistens del, du kommer ju aldrig till skott :S Känns som du laddar för punchlines MEN VART FAN ÄR DEM? Samma sak med Asmas rad: "förklaring på din whacka crew? du var nog full när valde att teama upp med en smurf & en oskuld" Du framställer mig som överlägsen i crewet och det låter mer som beröm än en diss faktiskt. Ni langar en låt på 7 minuter och får ingenting sagt. Yeye
haha så dödande diss .. Stfu är Game over 4-real
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
hahahha, för det första,ni kör samma intro som stfu! för det andra, 7.31 lång o var fan e dissen? :s "ante->" my rap is better" du borde skaffa nya kompisar för dina kompisar ljuger för dig! du suger, sämsta jag har hört, gå gräv ner ditt crew under skåne!
Go Hard or Go Home!
nu ska spjut va riktit ärlig o säga sina saker! FYFAN VA FET! helt seriöst e detta en fet fuckin diss! asmas engelska e överfet! o blytung anta med i bilden! asmas tre andra verser e så jävla feta att ;D haha fyfan! elegant , jag vill osså ha en pizza! hojta NU! melvin , har du svalt dig själv? rocky , du e ful! 10/10 på allt!
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
Rocky P19 : Visa mig var fan dina punches var nånstans då? och sen kan du väl låta folket här avgöra hur fan det ligger till.. Kom inte in och spänn dig din lök..
Soft att folk gillar det =)
Peeeys
Skål för xavier för att han är en storkäftad 15 åring <3
ROUSU
rocky: såklart du inte skulle gilla denna? jag skiter i dig. och om du vill framstå som ledaren över smurfen & oskulden..? hey, what can i say? ;) tack för kommentarerna!
Damn, denna var tung diggade engelskan som fan, jag gillar inte antas röst så mkt men annars var det tajt av dig med, Asma diggar dig som fan :)
hahaha josh! :D
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
fett nice:)) ni begraver dem nu i think:)
-pack you'r bags man, you are a tourist!
hmm ni rappar i 7min och får inte ett skit sagt ? :O sämst!
haha shiit, S.T.F.U will probably shut the fuck up after this one. riktigt fet. =)
Ska ge den en andra chans! Men då får jag nog ställa väcklarklockan!!!
den här dissen är som sagt lite seg ibland och dem finurliga och roliga raderna uteblir nästan, vilket är riktigt synd :/ men mot elegant så kommer den gamla asma tilbaka igen :D riktig sköna rader där! annars var det nice lagt ;D
okej, asma som jag sa på msn fett bra, intro (vers1) helt sinnesjuktbra, engelskan flowet, alla punchlines fan va nice den är man blir ju kär i din engelska, måste fan få höra nått smygsläpp från din ep soon ! antas vers: första gången jag lyssnade tyckte jag den va helt okej, nu när jag lyssnat lite på den tycker jag den är bättre, inte lyssnat på speciellt mycket från dig men du e nice, lägger det fresh som fan, dom säger att dina punch lines inte kommer fram? du hatar dom va jag fattar? haha asma vers till rocky grymt bra, helt jävla nice, du förklarar hur mycket han gjort bort sig genom att ens stå för att han e me i stfu crew, asma vers till melvin: elakare än den till rocky helt klart softare på nått sätt :D men orkar inte skriva mer på denna vill bara säga allt om elegants del asma vers till elegant: hahahahhahahahhahahahahhaha omfg så jävla bra, elegant varför ens svara? pinasmt av dig.. du hämtar ditt håll käften crew vafan gör du inte det för då? asma så jävla bra lagt älskar denna delen.. men måste säga att fan va duktig du är på dissar .. du har ju verkligen fått fram allt om elegant nu ! :D synd om killen , men men tur han har johanna birgersson ialfall .. hahahahahhaha jaa big up för denna peace <3
lost in skåne
Mja, den funkar. Gillar texten på den, inte minst dissen till elegant. Däremot så känns den lite seg emellan åt. Den var annars ok, men tycker stfu var snäppet före.
underbart :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Länk man!
Moderator
2007-08-23 23:36
Detta va bommuls tungt! hahahaha Fyfan va fett! Diggade deras rejält men detta är mkt mkt mkt mkt fetare! ska vi ta och se om dom kommer svara:P BIG UP!
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. har aldrig skrattat så här mkt i en diss : D rader jag älskade ; jag valde inte denna beefen du ville, du sökte den för att backa snubben - med dildon mellan ögonen HAHAHA skrattar fortfarande : D du är tämligen fucked, styr ner denna händelsen snabbt medans melvin låter som en fucking gremlin på tjack också rolig ; D hej mitt namn är asma jag skulle vilja beställa nån att dissa samt en pizza med skinka & mozarella HAHAHAHA sjukt rolig med , och denna va tung du rimmar - jag gäspar, du hör hemma på pratshower för denna gången blir det ingen fucking vinst på walkover denna e rolig ; d Så har du hormoner ifrån en kvinna eller smurfar Av din röst att döma, är oddsen mer lika än udda HAHAHA ;D detta va sjukt asså, helt sjukt bra. så jävla roligt o höra :D
Make love not war
orka vänta på låten :(
gillade din första vers på engelska asma, nice där faktiskt! antagonisten nej sorry.. men du lät fett tråkig efter 4-5 rader där tröttna jag faktiskt.. typ samma röstläge hela versen och ingen större ändring i flowet utan samma sak hela tiden. texten var helt ok inte mer. asmas vers 3,4,5.. dom delarna var rätt bra med, en del riktigt roliga rader och flowet va soft.
Antagonisten, om du skulle ta och försöka få nåt sagt istället för att försöka säga ingenting så snabbt som möjligt. Du skulle tjäna på ett långsammare beat. Samt att du borde VARIERA ditt flow ibland. Vifta nu inte bort detta som "hatande" utan ta till dig av kritiken, så kanske du kan utvecklas en vacker dag.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Okej, vi börjar med det positiva. Du har ett _okej_ Engelskt uttal Asma. Antagonisten... SNÄÄÄÄLLA! tack för lyricen iaf, hade varit grymt svårt o höra annars.. ;) du borde satsa som körsång i deathmetal band istället, hade köpt plattan direkt då ;) Resten av asma. det var inte bra. fast jag förstår ändå inte varför du kör med Antagonisten när han är 1000ggr sämre än dig :/ but still, du är inte bra för det ;)
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
asma du borde kört allt på engleska för det e fett. ! peace
Get MAD and change
Okey asma du langar mycket dissar men det här var det sämsta jag hört jag vaknade nyss och låten var fortfarande på måste fan ha somnat till den och det kallar jag långtråkig diss good luck jag tror ni får pisk im out
chasse dyker upp som döda fiskar
De här va riktigt nice pöjks, gillar den :D
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA
stfu tog er med hästlängder.. asma satsa på "karriären" ist för att släppa massa keffa dissar och ta det som kritik ist för ett hat =DDDDDDDDDDDDDd
Ovanligt tråkiga texter faktiskt.
Asma är rolig o höra asså =) men vad anta håller på med hajjar jag inte. Jag e trött o grinig. kan ge utförlig kritik imorgon
Det var tydligen inte bara jag som blev sömnig. Antagonistens vers fick hela whoa att somna på 2 minuter hahahah, "bra jobbat"..
Detta var ju bara långtråkigt..
Antagonisten ger en tjackkänsla, fast med snetändning... själv kommer jag sitta i mitt hörn vid sängen hela natten, och rita R på väggen och fråga mig själv "varför, varför" och gunga fram o tillbaka. Varför var du med på svaret? haha, seriöst.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
hade nu kunnat sätta betyg 6 , men tack vara antagonisten så blir det en 2 a ! STFU gav jag en 9½ !
Detta fick er att höja er som fan i mina öron! bra gjort asma, anta har jag fortfarande svårt för, men men!.. "elegant - jag är lack, så håll truten & det snabbt för den här bagaren tar jag på femton minuter en kvart " haha, den fick mig att smålé! Ser fram emot ett svar.. hejpa.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
to bad :/ tyvär så vill jag inte veta hur du ser ut :/
Make love not war