I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

STFY - fawk ju very match (stfu svar)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-24 00:45
zorzes & kopiera, håll den skiten i gästböckerna tack.

tack för kommentarer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-24 00:50
mina skrattnerver existerar fortfarande, sjukt rolig text, tajt flow hela vägen igenom, o sikka punches.. nu är det väl över, och slaget är vunnet? asma o co, big upp, och till STFU crew, era fjantar om ni läser detta : lägg ner, snälla.. vi vill inte höra fler fattiga försök på att langa tillbaka, för ni kan inte, och kommer aldrig kunna !  peace out
http://www.myspace.com/daaddict

2007-08-24 00:54
Shiiiiiiiiiiiiiiiet!

RIP STFU

Shiiet asma riktigt bra bwoi!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-24 01:03
UPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

överfet!

2007-08-24 01:12

hmm va låten 7min? måste ha sommnat , hörde bara typ 2min

2007-08-24 01:33
Tycker asma la det najs.. men som folk säger så somnar man av antas.
HANINGE

2007-08-24 01:48

soft som fan.. hoppas dem svarar vill höra mer :P

Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)

2007-08-24 01:53
tycker det här va fett, Asma riktigt skön på engelskan här, Anta nice oxå fast 2 snepp under Asma

2007-08-24 03:23
Tycker verkligen att antagonitsen är en skitdålig rappare. Han kan inte flyta, han kan inte skriva texter, han kan fan inget, lol. Varför släpar du runt på han? tycker du synd om han eller vadå? asma var ändå helt ok även om du inte kan rappa på engelska. man hör direkt att det är en svensk som försöker trolla bort svengelskan men du lyckas inte.

2007-08-24 04:04

trush:
fucked up att du tycker jag låter svensk på engelskan.
anyways - finns folk som gillar.

soft att här är en & annan som gillar, fler som vill ge kärlek? <3

2007-08-24 05:33
det här skaver i örona, lite seg :/ man vart trött av att lyssna på den. men aja. lycka till i beefen, NAAAAAAAAAAT
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2007-08-24 06:54
STFU är körda nu
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-08-24 07:27
Vet ni hur sjukt tråkigt det var att lyssna när man inte fattade ett ord? Och nej det var inte skånskan eller nåt annat, jag har inte sovit. Därför säger jag inte mer nu och återkommer nog inte imorgon för även hur bra det än är så kommer jag inte lämna en kommentar. Tjarå

2007-08-24 07:29
Ska till the school , kommenterar sen !
soundcloud.com/jerrones

2007-08-24 08:01
Fan asma and anta:D diggas som fan. Men heyy även om folket dizzar er varför svarar ni? NI har redan bevisat kaggen dizzarna att det är INGEN IDE att beefa er.

låten var iallafl ööööööööööööööööööööver tung diggas som fan inget att kalga på peace grabbar

2007-08-24 08:10
du rimmar - jag gäspar, du hör hemma på pratshower
för denna gången blir det ingen fucking vinst på walkover

true.:)... haha

denna var tung grabbs, peyz

2007-08-24 08:26
Måste vara ärlig, Antagonisten är verkligen kass :/ Grötigare rapp är svår att hitta...

Asma lägger det ändå nice, men STFU var bättre .. Antagonisten förstörde hela låten . Ska han vara med ? Ge han 2 - 4 rader eller något istället för en hel jävla låt :S
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2007-08-24 08:59
Har inte lyssnat än men asma på engelska brukar bli feeeeeeeeeeett!
where my smokers at?

2007-08-24 09:10
1 min av låten var helt okej och det var första minuten!
resten söööh hästa kuk! fyfan va kasst! antagonisten jag måste ta o nämna att du är sämst! sjukt sääääämst! ni måste allaså lägga upp era texter? måsyte säga att näär jag läser så tycker jag att det suger fortfarande!  Stfu tog er som fan!
 personligt

2007-08-24 09:38
jag gillade dissen fullt ut, men jag gillar stfus punches mer.. roligare beats roligare rader och roligare att lyssna på. rockys röst är dunderskön och hans delivery flow och allt bygger på det.. så om stfu skulle lägga manken till och en skrivglad rocky och elegant så tror jag dom kör över er imo..

men dissen var hård! men tror stfu kan vara hårda dom också..

over n out

2007-08-24 09:42
HAHA jag älskar dom två första raderna på vers 5 :D
"hej mitt namn är asma jag skulle vilja beställa
nån att dissa samt en pizza med skinka & mozarella"

riktigt fet måste jag säga antagonisten kunde gjort det bättre men asma lägger det FET! Denna tog ni hem bara med namnet på låten va fan

2007-08-24 09:45
du vann överlägset! inget mer att säga!
bajsar ner forumet 4life :)

2007-08-24 10:17
Skummade genom texten bara (är på jobbet)

Texten, utan beats och rap och ni har redan vunnit. men shit att jag ska tanka hemma sen.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-08-24 10:18

Ärligt talat. Propps Asma och Anta!

- Asma intro vers.
Riktigt imponerade engelska fortfarande, flowet är fett, inget överdrivet men skönt att lyssna på.

- Antagonisten.
Vissa rim låg lite osäkert, men tycker att du flowade bra rakt igenom. 
Vi kan lägga ner, mot någon form av betalning
Men vill ni fortsätta, se fram mot en snabb begravning. Jävulskt bra rader där.

Asma vers 3. (Mot Rockyrock) 
Riktigt jävla skönt flow till det beatet, fett säker genom hela, texten gillas som fan.

Asma vers 4. (Mot Melvin)
Haha! Roligaste versen, flowet... Ja, behöver jag väl inte ens säga.
du är söt kompis, hur kan man hata dig?
jo, du är en smurf & jag har bytt namn till gargamel.

Framkallade fan skratt där, din bästa vers i låten.

Asma vers 5. (Mot Elegant)

Beatet fadade ut lite väl fort... Finns ej så mycket att säga, du har ett riktigt bra flow genom hela låten. Helt enkelt en riktigt jävla fet diss, Asma man, du flyter som aldrig förr! Mer sånt här!

Peace.

2007-08-24 11:07
grötigt värre :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-08-24 11:18
haha ,

Asma :
Lägger det fet rakt igenom ... Engelskan sitter som den ska , tycker det är soft att du flowar typ likadant i hela den versen :)
Dom Svenska verserna får mej o flina , riktigt bra rader , bra flow o allt det där :)

Anta :
Tycker du flowar som en kung här .. men texten tycker jag du skulle gjort nån annat med , lite tråkigt mot slutet o lyssna , men ditt flow e så fet så jag lyssnar vidare ...

Men Grabbs ni döda dom där slampiga bögarna :)

2007-08-24 11:30
fjärde dissen denna veckan asma? hänger knappt med vem som blir dissad längre, lyssnade på halva låten sen orka jag verkligen inte mer..inget personligt påhopp, men e trött på dissandet som fan. tycker lätt du ska lägga ner tid på din E.P istället, för jag vet den kommer bli fet.! samma med anta.do yaaaa thing nigga
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2007-08-24 12:01
Vann på walkover, och nu tror att han hookade oss?

Och dom som gillar STFU, lär bara va dum och döv

-Där har du 2 av antas pucnhes, tog bara ut två jah lyssnade på.
Finns mera! men här har du bevis på att han punchar! rocky rock-

Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.

2007-08-24 12:03

först och främst måste jag fråga varför i helvete ni gör en låt på 7 minuter? efter tag blir det bara blablablabla och det är otroligt irriterande och tröttsamt att lyssna på.
Antagonisten: Du suger totalt. Sjukt låg nivå på både delivery och text.

Asma: Du är duktig, men förstår verkligen inte hur tänker. E sjukt tröttsamt att höra dig och du är verkligen inte rätt person att kommentera Melvin. Du om någon låter som om du skiter på dig!

haha..// Sbäss

Snäppet bättre än s. s.

2007-08-24 12:05
Till låten med! riktigt najs, asmas punches när han kör sina dizzar, fyyyfan va sköna rader på vissa,, som en grumling på tjack...
hahahaha.. pZ /anden
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.

2007-08-24 12:18
Melvin, det här är Melvin. Jag är en smurf. Haha klockren! Och shit, TUNG låt.

2007-08-24 12:59
fuck, snusk, bra, shit

2007-08-24 12:59
ok ok, tack folks.

max: detta är den sista jag gör, jag venne om anta kommer fortsätta, men ärligt. jag är trött på detta här också och ja, ep'n är i fokus nu.

hej <3

2007-08-24 13:19
haha =)denna va fet.

2007-08-24 13:24
fy fan asså :D
de enda jag kan säga är att jag HATAR skånska, men när jag hör eera låtar så älskar jag de..
Denna låten MÖRDAR!!!!
Fy fan asså nu har dom verkligen problem....
Nu har dom verkligen problem, och dom måste göra en riktigt feting fet låt för att vinna med nästa låt..
ÄLSKAR LÅTEN SÅ TUMMEN UPP
-§ '_' §
( . )( . )

2007-08-24 13:47
Skönt intro, men antagonistens rader fick mig att somna!
Asma var faktistkt fet i låten, men lite lång!
Längtar på svaret bara!

stfu!

2007-08-24 14:11
elegant - jag är lack, så håll truten & det snabbt
för den här bagaren tar jag på femton minuter en kvart

AH
AHAHAHAHA underbar rad asma! ja garvar sönder här borta i b-town! sköna verser rakt igenom, ni vann detta, men de visste ni redan fellas!

Antagonisten: fuck man, du mördar på denna tracken! bra flyt hela vägen förutom dom sista typ 8 raderna där du flyter felfritt, så jälva skönt!! kan inte plocka ut nån favorit rad eftersom du levererade i princip bara feta rader.

grymt jobb! tungt

FUCK STFU :)
Detta är min forumsignatur

2007-08-24 14:12
för att göra de klart i mitt förra inlägg

antagonisten, vad ja menar är givetvis att du flyter felfritt hela versen, men i slutet blir du ÄNNU bättre (hur de nu e möjligt när man redan flyter felfritt) JEJE ni fattar

UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Detta är min forumsignatur

2007-08-24 14:26
Det här vinner ni. Asma har bra Engelska. Han är mkt bra nu . Men som Kaggen sa : Men vad anta håller på med hajjar jag inte.men vad anta håller på med hajjar jag inte.

2007-08-24 14:29
Riktigt nice
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.

2007-08-24 14:29
Ska jag va ärlig så e det fett kul å lyssna på...skillad rap och ett bra svar..MEN e fett trött på alla dizzar som ploppar upp...inte bara "Skåningarnas" utan alla dizzar som ploppar upp för tillfället..

men helt klart en hel del feta rader som man fick skratta åt :D

min favorit:

du är söt kompis, hur kan man hata dig?
jo, du är en smurf & jag har bytt namn till gargamel

HAHAHA!

peace out!
AMG - hooligans

2007-08-24 14:43
tygsta jävla diss på längeeee kompis ! <3
myspace.com/herrolsson026

2007-08-24 14:54
Har aldrig gillat asma. Men dehär var tungt.
www.Myspace.com/Danilbeats

2007-08-24 15:13
Introt var så fucking överfett! Hur tung engelska som helst, sen följs det upp av en vers med Antagonisten som är under din vanliga tunga nivå? Sen kommer asma och mördar beatet! Damn va tungt!!! Står inte på någons sida i denna beaf men tycker att det är asma och Rocky som lägger helt tokig rapp!

BTW, fuck alla partiska hatare! En skam för hela den här sidan...

2007-08-24 15:57
hahah lika keft som vanligt...

2007-08-24 16:03
aboo mannen låten var fett braaa

gillade den jätte mycket
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!

2007-08-24 17:07
"för denna gången blir det ingen fucking vinst på walkover"
hahaha!

anta: bland de sämsta jag hört me dig!
asma: engelska är din grej, men denna gjorde du ej bra.. dina 3 verser blir bara otroligt uttajade efter 2 lyssningar av låten!

inget mer dissande, du har droppat 90 dissar på 1 vecka typ.. lite uttjöatat de me!

o just de.. du är jävligt äcklig också.
Rappare

2007-08-24 17:46
Asså detta var verkligen dåligt. Skit tråkigt. Anta, hör inte ett ord av vad du säger, och om jag läser på texten så var den värdelös.
Asma, du var bättre en Anta. Men hittils i beefen så tycker jag STFU är bättre.

2007-08-24 17:59
asmas engelska is the shissle
work some magic

2007-08-24 18:01
tack för kommentarerna, men det är en sak ni inte förstått. i denna här ''beefen'' handlar det inte om vem som vinner, iaf inte från vår sida/min sida.

jag skiter i vilket, men ville ändå svara (mest för att elegant är jätte-dålig)

men också för att rocky satt och var jätte tuff bakom sin skärm.

jag håller med personen som sa: du har droppat 90 dissar denna veckan, även om det är roligt blir det tjatigt.. hell yeah det blir tjatigt. därför kommer inte vi/jag svara oavsett om stfu hämtar hela sin familj och melvin tar med sin smurf-by.

från vår/min sida är detta över, och jag har förklarat varför, sen att det säkerligen kommer in 305 haters med teorier som dom suttit och filat på stör mig inte.
hata eller älska mig jag är nöjd vilket som.

anyways: good game, rocky & melvin. ha en fortsatt trevlig karriär (eller vad ni vill kalla det) som battle crew.

kärlek.