I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

STFY - fawk ju very match (stfu svar)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-08-24 18:07
Riktigt bra, STFU är körda.

2007-08-24 18:28
och när jag lägger tung rap är melvin på pungjakt
med en öppen rumplapp i en studsande smurftakt

Jävlar va jag garva :D

Överlägset den bästa dissen jag hört från er. Så jävla hett, Anta och Asma, kicking it in a league of there own.

Bo ya. Stfu är frukost.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-08-24 18:50
Elegant kan lägga ner nu och även rocky och melvin, ni blev överkörda som öresundsbron :D

lönt att bråka när elegant vet om att skåne har makten

peys

2007-08-24 19:44
okej, kan ju säga att alla dina dissar till folk åt höger och vänster har bra texter även fast dem är sjukligt enformiga.. din rapp är samma hela tiden och man somnade efter någon minut.. ingen bakgrundsfakta på någon utav dem, utan dissar som funkar på vem som helst.. din rapp funkar väl. men väldig tråkig låt. hejrå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-24 21:27
7/10 haha :P Riktigt tungt men asma du brukar va fetare på engelska..  Haha nu är dom körda xD
 mrykw - no shit

2007-08-24 22:15
den var riktigt tung ni äger dom men saknar de roliga dissarna du droppat det senaste.

2007-08-24 22:45
Nice som fan :P
Ät mig.

2007-08-24 22:47
Bättre kan ni , diggade inte alltså : /
soundcloud.com/jerrones
Rappare

2007-08-24 22:51
-asma P20

anyways: good game, rocky & melvin. ha en fortsatt trevlig karriär (eller vad ni vill kalla det) som battle crew.

Haha, asså vad snackar du om? det var ju du som börja dissa. Det är alltid exakt du som har startat alla dina beef och alltid snackar du som om den andra/dem andra startade beefen.

Om du nu tycker att beefen är över, varför svarar du då för? :S

2007-08-24 23:01

Asma du skriver väldigt bra disser men vafan spelar det för roll när du inte kan leverera det?sömnpiller rakt igenom,låter inte ett dugg aggro,som en tönt dvs

2007-08-24 23:06
Ramin Sa det!

Asma:
Skippa skitsnacket för hur du än vrider och vänder på det så ser du väl själv att folk vet hur det ligger till.
Du vet mycket väl hur det startade.
Jag frågade dig varför du dissade Elegant och ditt svar var:
"Han tror att han är bra" 
Okej det var ju en förjävla bra anledning. Verkligen!
Anledningen till att Stfu kom in i beefen vet du också mycket väl.
Du kallar vårat crew för fags och jag gjorde inte någon stor grej av det från början.
Jag frågade bara om det var riktat mot oss och du svarar:
"Ta det som du vill du borde skämmas blabla bubub"

Klart att du säger att beefen är över när dem ända som gillar låten är 4-5 st av dina fans.
Inse fakta, du skulle langa en diss men det ända du langa var ett sömnpiller på 7 minuter.
Tappade sugen när jag hörde eran långfilm jag blev ju inte äns arg.

2007-08-24 23:07
Haha det var tydligen inte bara jag som tyckte att skiten kändes som ett sömnpiller såg jag nu. Word på Aria

2007-08-24 23:12

Btw när langar ni dissen till Stfu då? Och varför heter denna svar till stfu? Måste blivit fel, när kommer dissen?

2007-08-25 00:29
Sen kan man ju diskutera att det är typ Vikt som är den enda som klagar med typ 5-6 inlägg och alla andra 'haters' som lägger flera inlägg.. Vilka stora grabbar. :)

2007-08-25 00:30
nja, fanns nån enstaka rolig rad, annars; bajs.
Mycket snack, liten verkstad .

beaten är soft.

2007-08-25 01:17
Typiskt svenskbeef. Man skyller ifrån andra för att skydda sig själva.

Rocky: Var är dina punchlines?
Anta: Men vart var DINA punchlines.

Anta du suger på att rappa. När du rappar på samma låt som asma ser du bara ännu sämre ut.

Och jag förstår inte varför ni hela tiden ska hävda er. Ni är sämre. Vi är bättre. Ska inte vi avgöra det? Jag menar om det bara handlar om er. Skicka låtarna till varandra på msn eller nåt. Möts och battla vafan som helst. Att vi ska behöva lyssna på det här.

Asma man tror du är grym. Men nu när du har släppt så många låtar så fattar man att du suger. Inga förändringar or whatsoever. Samma ton läge. Samma kvalite på texten. Det enda som ändrats är väll din delivery...till det sämre. Antar du börjar bli trött på att dissa folk. Se det som ett tecken....

2007-08-25 02:59
Fan att jag segade.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Groupie

2007-08-25 03:16
Vers 3.4.5 var fan kvalite tycker jag..
Asma smeker upp samtliga och T.om Rocky.

förklaring på din whacka crew? du var nog full
när valde att teama upp med en smurf & en oskuld

Uppfattar det på samma sätt som rocky. Mer komplinmang än diss men Rocky.. du är nivåer över dina polare.

kort och gott..

jag valde inte denna beefen du ville, du sökte den
för att backa snubben - med dildon mellan ögonen

han pumpar carola, med en främling i rumpan
och alla sjunker in i melvin hans rövhål är sumpmark

du rimmar - jag gäspar, du hör hemma på pratshower
för denna gången blir det ingen fucking vinst på walkover

remember my name<br>you'll be screaming it later!

2007-08-25 03:43

Haters, haters och mer haters.

Att folk orkar.

Att ni hatar Asmas och Antagonistens dissar bara för att de är skånska och inte har samma jävla dialekt som ni har, betyder inte att de är wack. Antagonisten har verkligen droppat tyngre men det är inte dåligt. Man märker att ni LETAR efter fel på dem.

Jag är skåning och du kan rycka i mina rövhår om ni använder det mot mig :)

Bra droppat killar. Enligt mig är STFU ute ur leken.

Det är sant och jag håller med fullständigt på den punkten att Asma ska fokusera på sin ep, längtar verkligen efter den!

Och Anta, fuck haters, din aggressivitet i rösten är sjukt härlig.

Ständigt samma vals
Skåningar har gröt i sin hals
Lika bra du håller truten
Kommer aldrig spotta ut den!

Kärlek till alla.

Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.

2007-08-25 09:23
bra låt grabbar riktigt tight!
Vem fan pratar du med?

2007-08-25 14:56
tbh . stfu har ingen chans
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare

2007-08-25 15:08
Rocky och Aria jag vet varför ni tycker det låter som sömnpiller för ni förstår inte engelska lyssnapå lyriken alla rader hanlägger i introt och flowet asma har Rockys röst halkar tillochmed efter i svenskan.. Ni kan inte mäta er med honom inte Lyrik messigt på långa vägar iaf.
no changing, ima two step close,
full armed, ima chew them hoes

2007-08-25 15:24
Kan ni/du SNÄLLA hålla er till svenska, och inte försöka er på er rostiga swenglish?, ush..
|| BLAZEALOT RECORDS ||

2007-08-25 15:25

cheew p17: Ööh. Det rocky och aria syftar på när de säger sömnpiller är inte början av låten, utan de sista 4 minuterna av överflöd som inte borde vara där. Detta är något som även jag har påpekat i tråden. Asma får gärna förklara sin idiotiska taktik om han orkar?? Och sorry för att jag håller mig ifrån ämnet i tråden lite, men snälla människa skriv så att man förstår. Du skriver som en 7åring.

Snäppet bättre än s. s.
Rappare

2007-08-25 15:39
 Gillar att asma skrev en vers om varje.Nu behöver du inte offra  10 minuter en kvart längre ! haha klockrent !
Anta tycker det var fel att dissa på det beatet ,men du flyter som ett löv och rimmar som en nörd .  
Hel helt så har du/ni vart bättre i varje låt !  

peace

2007-08-25 15:39
ok asmas engelska vers va helt ok, borde fortsätta så menmen, ärligt antagonisten blablabla de tråkigaste jag hört på länge och de låter som de aldrig ska ta slut heller
Konse''

2007-08-25 16:01

Fyfan vad enformigt allt blev, jag lyssnade typ i 4 minuter, sen hörde jag bara ett jävla "ooohooohooohooohoh" i öronen och Asma låter bara som nån dreglande tjockis på McDonald's som väntar på sin pantburks-betalade cheese i bakgrunden...

som vanligt var typ 20% av "låten" antingen snack, inklippt skit eller massa jävla jao-, yo- och ah stönanden.

hade varit 2 gånger bättre om ni klippte bort en och en halv minut av skiten som inte var antingen rap eller musik.

Och Antagonisten borde sluta rappa överhuvudtaget, rösten är det enda som är bra på honom men hans flow men hans texter är fanimej lika dåliga som en när en nybörjare har släppt sin första låt, det låter som att snubben har dyselexi helt enkelt, gick han ens klart skolan?

Måste ju vara lite snäll iaf, ni tog STFU... Dock var det fan bara texten som avgjorde där, resten var skit!

Fridens.
IQ52 out!

Nej för 111'e gången, jag HATAR dig.
Men det underlättar inte min vardag...

2007-08-25 16:05
Haha såg det här nu!

"tack för kommentarerna, men det är en sak ni inte förstått. i denna här ''beefen'' handlar det inte om vem som vinner, iaf inte från vår sida/min sida." - Asma.

Det är det enda han bryr sig om.

Skulle det vara så att han nu förlorar kommer han gnälla om det i två i deras GB och försöka starta mer i typ 2 år framöver! Jävla loser!

Fridens.
IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig.
Men det underlättar inte min vardag...

2007-08-25 16:14
sista versen dödade faktiskt .

2007-08-25 17:24
hahahaa fuck va nice grabbar, lite extra props till Asma såklart som droppade lite mer än Anta. Men fett av båda.

Ni kör över dom helt enkelt haha. Fett :)

2007-08-25 17:49
Lawl,anta låter som en nybörjare ju.Asma babblaren som bara dissar folk hit o dit men inga personangrepp utan snackar bara gojja.
Groupie

2007-08-25 18:21
aria P18
Är du mentalt efter?

ex.
jag valde inte denna beefen du ville, du sökte den
för att backa snubben - med dildon mellan ögonen

Är inte det där ett person angrepp?

pajas, stick hem till skansen
remember my name<br>you'll be screaming it later!

2007-08-25 18:53
jävulskt enformig låt faktiskt tyckte första versen var rätt skaplig! men sen rasade allt som bingolotto
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-08-25 22:29
jävla fucking P13, P14 o P15 som kommer hit o skriver som om dem kan nått om hiphop, käften på er istället! jävla mesar som spelar eminem bakom skärmen!

Asma: skrev att du sög sist du droppa din diss mot elegant , ska va ärlig, du va bra skön flow o sånt, men som sagt, ja brinner inte för skånsk rap. anyway, bra jobbat!

Antagonisten: ta de ej personligt, men du sög! lycka till i forsättningen!

btw, vinst för Rocky! (stfu)
varför? roligare text o skönare beat!
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden.
dvs att du är en fucking kopia!

2007-08-25 22:44
haha helt ärligt när man går ut och gör en sån här lång och tråkig och sjukt dålig contring så vissar man bara att man är knäckt och asma lyckas verkligen bevisa att han blir duktigt piskad dom andra som du lat var bättre än denna palla lägga det på engelska i sju min ifs så lyssnade jag inte på hela för jag orkar inte lyssna när en skånsk försöker lägga det på Engelska
Qui Pro Que
Rappare

2007-08-25 22:45
cheew P17
Nähä, synd bara att dom har en i gruppen som rappar på engelska. Och du är inte säker på att dom kan mena antas vers heller?

2007-08-25 23:17
sorry grabbar men ni torskade rejält haha! 7 min som inte sa något alls! extremt dåligt! BUUUUUUUUUUUUUUUUU

2007-08-25 23:45
ärligt bro  vad kan du om rääpp.inget
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare

2007-08-26 02:28
haha......

2007-08-26 15:42
Jontraz

haha och??
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden.
dvs att du är en fucking kopia!

2007-08-26 15:43
tack för era comments folks. någon mer som vill lätta sitt hjärta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-26 16:48
P-Lex P24

shiit, 24bast och hänger på audioforumet.

GET
A
LIFE

2007-08-26 17:28
första versen på eng e mad. pz

2007-08-26 18:33

skurt, gå och lägg dig

trött på allt skitsnack och glappande käftar
Det finns inget som är äkta!

2007-08-26 19:48
Tungt! Smurf teamet, lägg ner idjoter
jag borde vara riktigt djupt inlagd på psyk.

2007-08-26 20:24
fan va underbart att du sätter dom på plats  skrattar verenda gång jag ser att dom lakt upp ny diss  blir alltid lika glad för vet att du svarar å äger dom :)

2007-08-26 20:44
fett bra låt. Skönt flow båda 2 .
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!

2007-08-27 09:50
cool thnx :)

2007-08-27 13:41

Gillar inte riktigt Versen på engleska, Tror att Du gör bäst ifrån dig på Svenska.

Resten va nice,  

One.

"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero

2007-08-27 15:31

Håller med Flanus ^^

Careface.