Karlic, har läst några utav dina "Själv proppsningar" Du säger att han har dåligt flow o ingen artikulation? lyssna på 1 låt utav dina på din myspace, inte äns nära lika bra ?
Frowdan // ATTITYD CREW
att du orkar svara..
Drick upp din läsk o dra
Skamligt att halva fryshyset proppsar karlic här. Juice har vunnit, karlick har stuckit deal?
KillenMedCash X77 , nu kanske jag framstår som lite mentalt underutvecklad men jag förstår inte riktigt vad du syftar på?
jag hör varenda stavelse helt perfekt både från Karlic och Juice.
Förstår inte vad du vill ha fram? Att jag skulle kompispropsa Karlic?
Då är du helt ute o cyklar min gode man, jag känner inte Karlic, har heller ingen lust att lära känna honom
Jag tycker ändå att Karlic tog den här ronden punkt.
är däremot övertygad att om Juice lägger ner lite mer energi nästa gång så kommer han att våltdta min namne verbalt.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
tack dem som diggar:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj,såg nu att du skrev "
Riktigt jävla roligt att de två som klagar mest på att de inte hör vad Juice säger kommer från Skåne respektive fucking Finland...... Kunde inte låta bli att poängtera det:P" sorry,det var en missuppfattning primusC. trodde du skrev att du inte kunde höra ^^ återigen sorry å hoppas du förlåter mig =)
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Inte kan jag väl vara arg på dig sötnos;)
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
tyckte det var jämt, varför ska ni dissa varandra egentligen. det här är ju typ battle endå bara vänta på turningerna istället och om ni ska göra dissar gör ordentliga? fast rapen var bra juice_, karlics var lite sämre men skitsamma hejdå
http://www.myspace.com/sps451
Asså hur fan kan inte vissa höra vad han säger? :S Fan kolla hörseln ffs!
Henkish a.K.a ProNooB.
när kommer karlic att svara?
haha, vi bor på landet!
skåne <3 finland <3 så stfu <3 haha :) ja tror inte karlic svarar för att juice inte ska svara :) lite onödigt att lägga diss till då :)
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
ja sa att ja kanske ändrar mej:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vänta bara sleeZ. :) langar lite mer "kompispropps" till karclic, juice suger, och behöver inte ens förklara varför ja tycker så.
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
Jag känner ingen av dom, karlic tar det 100%!
karlic P17 : Du suger en del måste jag säga ! . om nu inte juiz e nån motstånd? VARFÖR I HELVETE DISSA HAN DÅ? . om du nu e så grym. varför dissar du t.ex inte an2n , fonky fresh , rmk o alla dessa ? eller dom kasnke e oxå för kassa för dig?:)
aha okej men lägg de nice då :) hoppas båda droppar de nice då :) haha peejjz på er era jävla svenskar.. SKÅNE <3 FINLAND<3
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Bättre än karlic. bra att du svarade imo.
Allt är sant på internet.
1-0 till juiz
_robin91_ P1 och ni snackar kompisprops? haha, anledningen till att jag får props av folk från frys är för att vi får lära oss hur man kritiserar rap och vad man ska lägga märke till.
och åter varför jag inte dissar dom du rabblade upp så är det för att jag inte hyser agg mot någon av dom du tar upp. + att alla du pratade om där är duktiga! (eller inte an2n)
Ja, jag är en vitlök.
karlic P17 Om du nu stör dej sååååååå mkt på juiz? VARFÖR ENS BRY SIG?XD svartsjuk på han ha "fans" eller? du söker hype så de hänger om de. . Vad e de hos juiz som du hyser agg mot då?
skitsamma
karlic la det fett mycket bättre. :>
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
CSG= Civilister som graffarmestochbästhelatiden
KNÄCKT KNÄCKT KNÄCKT KARLIC
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken
Det här var ju som att knyckla ihop ett papper och slänga det i papperskorgen. Man, du knullade karlic.
thanx
va hände med att ligga i takt och att ha inlevelse? ville bara att reffen skulle ta slut:P en gång aldrig mer, peace
Karlic. du blev knullad punkt slut.. inse nångång !..
BAKSLAG BAKSLAG BAKSLAG
För det första så stör jag mig något otroligt mycket på Juice's röst, nästan så att jag vill ta självmord när jag hör den. Men du har blivit bättre... Du börjar få till feta rhymes och punches... Men tycker verkligen inte din röst passar till snabb rapp.
Dra åt helvete!
ja du vinner :P
jag trodde du var bra juiz :O Detta var verkligen inte bra av deey. Din lyrik låter som alla andra dissa som läggs upp här på whoa. Ska man dissa får man komma med not helt anolunda! Inte bah knulla röv knulla din mamma o allt vad som dikter som läggs på ett beat. Dissar ska vara anolunda. Ta tex Contra och Ainac dom lägger verkligen roliga rader som får en att skratta och bli aggresiv. Säger bah har hört bättre av deey.. Tycker faktist att karlic la det bäst nu. PGA han hade musik som vart rolig asså. Sanningen kom fram nu. Yalla bye<333
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Glöm inte att gå in på min hemsida i slutet av veckan<33 eller ibörjan av nästa vecka:D Peace peace<33333333333
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
flowmissar o tråkiga lines.. du rev karlics ribba, tyvärr. peace
rapo gapo
nice juize , bättre än karlic :)
Tycker han flowar på bättre än dig iaf.. hittar något enstaka fel på juice när han kör riktigt snabbt men i övrigt är deliveryn bra.. han tog dig karlic.. din var jävligt skön men han tog dig :)
, Angel
Karlic, så trött på dig asså... ner i soptunnan merej bah! PROPPS TE JUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZ ;D
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
haha
haha fy fan vad jag skrattar nu när jag har läst denna tråd. alla som har lyssnat på rapp någon gång hör skillnad på dessa två rappare ! juiz är så mycket bättre och jag känner ingen av dom men man hör klart och tydligt .. och vad var det du kallade dig ? betongblock ? haha du borde verkligen tagga ner . jag höll på så som du för något år sedan haha men du kommer nog också mogna , du heter simon ? tror nog att du är svensk ? hehe blatte wonna be !
krasse
Varför svara på dissar som du inte tänkt svara på först? Sluta släpp meningslösa & oseriösa skitdissar! Iallafall dissen var lika värdelös som allt annat du lagt. skit beat , skit text , skit på dig. Fan ni som gör sånna här skitdissar är lika fake som alla bögar som gör disslåtar som skolprojekt! Skjut dig!
vidundret. ok skit beat. kolla upp vem som gjort det och säg det till han. puss
Vidundret : haha , är du här också? kan du dra nu? , jag pissar på hatare!
haha, vi bor på landet!
Jag tycker båda är bra rappare, men om man skulle spekulera länge så är säkert någon lite bättre, men jag tycker att karlics låt är skönare att lyssna på.. skulle aldrig sätta på juice's diss i lurarna förutom för att höra hans diss mot karlic, medan karlics låt faktiskt spelas i lurarna till och från.. Med tanke på all hype så kan du nog bättre. keep it up!
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
Naa, vet inte riktit vad ja ska tycka. Diggar Karlics punches, men denna va också rätt skön. Bara reffen i denna som ja inte riktit gillade.
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
SHeet JuiZ pwnade Karlic !! , även att man inte alltid hörde Juiz, för beatet hörde man mer ^^, men de vart klart bättre
Min åsikt: Karlics diss var bra, bara att juice var snäppet bättre. By the way. Fan vad jag gillar din lugna stil juice :P
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
håller med Niickees här alltså, men det kan ändras om det kommer flera svar, men just nu går "vinsten" till Juice,
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra
Allvarligt, karlic du blev knullad !
jag droppar bomber som hitler