I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

juiz - vandrar hem med segern (Karlic svar)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-01-28 17:51

juiz - vandrar hem med segern (Karlic svar)

tog lång tid innan ja bestämmde mej.menmen  haha skitsamma tyck till om vem som vann

och karlic.. om du gör en till kommer jag inte att orka svara..
gjorde den förövrigt idag när ja kom hemifrån plugget. kanske inte bästa jag gjort menmen  i dont give a fuck!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-28 17:57
Soft låt ;)
Mkt bättre än Karlics enligt mig , du sopade gatan me han totalt :D
nLs^ foe life yeah

2008-01-28 18:01
nice nice, nej tkr juiz krossade karlic.  nice juiz : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-28 18:03
hehe fett najz:D

2008-01-28 18:06

Ojojoj!

Ja, jag är en vitlök.

2008-01-28 18:06
Tungt bror, där la du det grymt.
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Producent

2008-01-28 18:09

hehe den va okej fin fint ;) upp!!

http://soundcloud.com/royy-1 Royyé

2008-01-28 18:11
Kanske man behöver kunna rappa ganska snabbt, för att göra det?
hör typ var tredje ord, sen så upprepar du hela tiden så är det du, jag tog dig visst, asså sämst evaH! shii, du kan ju inte ens rappa man,
och till alla tondöva horjuice fans! hata på mig bara... i dont care.

2008-01-28 18:16
riktigt nice! du krossar karlic helt totlalt! ;)
Fuck OFf!
Skivsamlare

2008-01-28 18:17
Först och främst. Tycker Karlic e för stor i käften för att inte kunna rappa. Man har en anledning till att vara stor i käften om man har talang, men utan talang ska man hålla käft, något som Karlic inte verkar förstå.

Tycker Juice's diss var bättre, både text och flowmässigt. Medans Karlics diss innehöll typ ''blabla, riplåtar, du ska dö'' och din innehåller punches som också stämmer till viss del. Ljud/mix-mässigt var det mycket bättre här med, detsamma när det kommer till delivery, sant att vi pratar dissar. men här förstår man snabbare att det dissar. i Karlics diss fattade jag inte om det var seriöst eller på skoj. Så jag tycker du var överlägsen här. Och förresten Karlic, vi ses på FB, haha. vi kan ju se att jag kommer krossa dig fast att din klasskompis är domare ;) / Peeeys
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE

2008-01-28 18:17

vet inte vem som vann detta men jag minns inte ens karlics diss så den kan inte varit jätte bra, detta var dock inte heller så att de fastnade så jag passar avgörande rösten till någon som bryr sig

pz out I dont give a fuck heller

www.myspace.com/naturmusic

2008-01-28 18:52
Tung mannen :D <33

Du slakta fjanten.

2008-01-28 19:01
tack!

2008-01-28 19:14
HAHAHAHA :D Så grym!

Men kan du langa upp texten?

2008-01-28 20:04
Nu tycker jag att alla små Juice-fans borde dra ut handen ur rumpan och jämföra lite..
Min diss ligger upp på min myspace. http://www.myspace.com/karlicrap/

Nu ska jag kritisera din låt som om det var en låt..
Jag är iofs inte ens säker på att jag kan svara på det här, jag hör typ inte vad du säger.. kan du inte lägga upp texten så jag kan svara? Och Pikku.. Jag har lite feta dissar mot dig, så ta det lugnt.

Haha, Juice.. eller ska jag kalla dig Juiz? Du kanske tycker att det är tuffare.
Jag tänker svara på detta, om någon dag, vi får se om du är lika kaxig då?
Det ända du kan göra är ju att sitta och snacka om att jag är bög, bara för du vet att du kommer få KUK I RÖVER. Torsk, jag är straight.. men du är ju typ lika straight som en u-sväng. Du kommer krossas under tyngden av min nästa diss, fuckah! ^^
Ja, jag är en vitlök.

2008-01-28 20:05
http://www.myspace.com/karlicrap

Länkad länk, förlåt för dubbelpost.
Ja, jag är en vitlök.
Producent

2008-01-28 20:06

"ska du pressa mig" Hahahah lät så kul.

Du tog detta. Bättre röst, bättre lyric, bättre attityd, bättre flow. Diggar dig mer och mer!

Karlic, varför avundsjuk?

Lil_H..

2008-01-28 20:12
Riktigt fett, du har bättre röst,flow attityd o allt, som Lil_h säger.
4/20 24/7

2008-01-28 20:17
jag vill inte ha nå kompis props utan säg vad ni tycker!
och karlic läs där uppe så ser du att det står att jag inte komme rorka svara. men vem vet ja kanske ändrar mej..

2008-01-28 20:17
Raggar brudar på lunar ;) Smackad eller vad? :)
Du fuckade honom, mer än fucka, du knullade han och allt som existerar runt honom :)
Karlic, ska du börja tjaffsa ta det i gb inte här.
Juice, totalt sågad mannen :)
PEACE UPP ALLT PEYS AND LOVE!

2008-01-28 20:18
Nae ärligt talat, hittar varken punchlines eller några roliga rader i huvudtaget. Den var inte rolig att lyssna på, samma sak hela tiden. Det enda som man kan godkänna är väl mixen, men inget mer.

Hoppas på svar från karlic.
Klockan är tio över tio.

2008-01-28 20:21
ja tkr juiz var sof,t utveckling här
vem vill ha rond 2 o se vad ni går för igentligen
Attityd Crew 2006-09
Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk

2008-01-28 20:24
Sry för dubbelpost. Men Lil_h, det är precis folk som juiz som tynger NER den svenska hiphopscenen. Han får folk som inte lyssnar på hiphop/rap att tycka ännu sämre om det.
Uttrota alla tondöva småpojkar så att de som är mycket bättre och kan sig grej får en chans. Aja, folk tycker som dom tycker, iallafall dom ovan...

pz
Klockan är tio över tio.

2008-01-28 20:30
Karlic tar det enligt mig faktiskt, varför? -För han är 1000 gånger roligare att lyssna på. Juice e för monoton å trälig! Jobba på de så blir de mkt bättre juiz!

2008-01-28 20:30
"och karlic.. om du gör en till kommer jag inte att orka svara..
gjorde den förövrigt idag när ja kom hemifrån plugget. kanske inte bästa jag gjort menmen  i dont give a fuck!" - "I dont give a fuck". Grabben, seriöst? Menar du att du inte tog detta seriöst ?:S Vafan skulle du svara för om du inte tog detta seriöst ? Sluta snacka bort dig, wack!
Klockan är tio över tio.

2008-01-28 20:32
_Apollo : det ska vara ett komma i mellan menade mer att jag inte bryr mej vem som vinner,, men tolka det som du vill du

2008-01-28 20:33
Ja, men istället för att snacka bort dig, gör nått seriöst och bra istället?!
Klockan är tio över tio.

2008-01-28 20:36
Feet mannen, du fucka upp honom
:D
Besök: www.ZinKim.se
www.aRii.inc.se
www.Mickhype.info.se

2008-01-28 20:43
du drog allting i texten x2, känns det som, seriöst det va åt helvette, måste fan säga att han tog dej.
B

2008-01-28 20:45
Alltså, ursäkta.. Nu menar inte jag att proppsa mig själv.. eller jo, det gör jag..
Jag har liksom suttit och grovanalyserat hela låten ut och in, jag uppfattar typ hälften pga dåligt flow och artikulation. Han har inget delivery alls? Vad tänker ni med? Förlåt, jag kanske inte rätt person att skriva det här, men det här var INTE BRA? Sluta ge honom bra kritik för att han har hype? Stackars människor!
Ja, jag är en vitlök.

2008-01-28 21:29
langa texten!
Ny Användare : ReskOnee
Skivsamlare

2008-01-28 21:37
Har Karlic ''feta'' dissar mot mig så har jag gått och blivit transa
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE

2008-01-28 22:15
Fett , skapligt clean!

2008-01-28 23:05
Karlics var roligare och bättre... imo.
bla.

2008-01-28 23:16
Haha helt rätt, du tog han :)

2008-01-28 23:17
hmm, flowmissar lite här och där. tråkigt flow, karlics låt är roligare, mer förnedrande tycker jag. enda jag diggar i låten är beatet, det är inget beat jag skulle lagt en diss på. välj ett bättre nästa gång, antingen tungt eller förnedrande beat. nja, karlic tog lätt hem de här, för tråkigt mixning tycker jag de var oxå.
www.myspace.com/BPMaejni

2008-01-28 23:26
Juiz tog de lätt!

2008-01-29 08:09
Håller med LVS om att jag vill nog höra rond 2 här o höra vad ni går för, och om det nu skulle bli av så tror jag att karlic kan kamma hem detta om han vill, Peace

2008-01-29 08:33
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!

2008-01-29 08:44
langa text.

2008-01-29 10:34

SÅ JÄVLA KASS!  vet inte va ni som digga det här svaret lyssnar med! 

och ni säger att karlic inte kan rappa?!?!
lyssna på den här killen, en enformig och skit tråkig rappare?!?! hur ska du kunna vinna en battle när det låter som du håller en redovisning om könsbyten på djur iskolan??

min röst ligger tungt på karlic!

tipps är att träna på flowet och delivery innan du försöker. och precis som för karlic ska du inte sitta och berätta när du skrev det och hur lång tid det tog för ingen bryr sig!

jaja fortsätt utveklas på skrivantet och flowet mayn!

rap- http://www.myspace.com/FrankieNobel
beats- http://www.myspace.com/rollablaize
  Disturbed Vibes Basement
Rappare

2008-01-29 11:17
nja jag gillade inte det här... Karlic tog det här om det inte blir fler ronder...

2008-01-29 11:58

Blev lite besviken nu, eftersom jag vet att du kan så jävla mycket bättre Juice.
Visst jag kan köpa att du inte orkade lägga ner så mycket energi på det här men då skulle du gett fan i att svara över huvud taget. För som det är nu så tar Karlic det här.
Jag hoppas starkt på en rond två för jag hoppas och tror att om du lägger ner lite mer energi så krossar du honom.

Jag blev besviken av det här eftersom du är en av mina absoluta favoritrappare här på whoa. Skärpning...

Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-01-29 12:47
Den är ju inte dålig men jag gillar faktist karlics diss bättre. ta o rappa lungare inte så snabbt o inget beat som låter som techno :) om du vill visa att du är bättre så lägg tid. Det verkar ju mer som om du kände dig knäckt. men aja
http://www.myspace.com/infinitestruggle1
Varför har du inte pratat med din tjej på flera dagar?
- nee ville inte avbryta henne

2008-01-29 12:50
Ni som säger att ni inte hör vad han säger va fan ta hörsel test lr nåt  jag hör fan perfekt vad han säger :S

2008-01-29 14:33
Haha, jag lovar att han har suttit och slipat på den här sen jag släppte min diss, riktigt dålig ursäkt Juice.
Ja, jag är en vitlök.

2008-01-29 14:35
Vill höra en rond 2, För annars tar nog karlic hem detta
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2008-01-29 14:37
haha , och jag lovar att karlic är körd nu! denna var bra juice.. du vann, utan probs!
haha, vi bor på landet!

2008-01-29 14:40
ok karlic jag ber om ursäkt det va så

2008-01-29 14:45
Karlic tog hem denna ronden .. Han hade skönare rader enligt mig
H-O-R-A

2008-01-29 14:50
juice jag har diggat alla dina låtar men denna diss var inte bra tyvärr..
Det känns att du rappar snabbare än vad du kan behärska för man hör inte många ord ur din låt faktiskt. inget vidare flow för enformigt och så..
du hade inga ordentliga punchlines heller.. lite besviken faktiskt för du kan så jävla mycket bättre..

Karlic tar detta om de inte blir en rond till.. han var roligare å lyssna på..

peac! take care.