I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

juiz - vandrar hem med segern (Karlic svar)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-03-14 18:01
Först och främst jag har inte lyssnat på någon av karlics dissar och jag brukar ej ha koll på whoa beefs eller vad man ska kalla det, men tankade denna och lyssnade. Vill bara säga att Juice verkligen inte klarar av det flowet han försöker skapa och känslan ligger på noll verkligen. Är ingen hatare men det låter bara stressat och man hör inte vad du säger, enformigt är det också det går exakt likadant genom hela låten ju. Som jag sa innan du får inte in någon känsla alls asså verkligen noll noll noll. Inga rader man lixom sitter och garvar åt eller rader som är tunga och hårda, dock hörde man knappt någon rad.

Och jag tycker du har den oskönaste diaklekten/rösten jag har hört. Peajjz

Groupie

2008-03-14 18:04
meedi, du skrev just det jag skulle skriva.. kunde inte sagt det bättre
remember my name<br>you'll be screaming it later!

2008-03-14 19:46
Äsch, det var ju fett skönt! Sluta ta alla dissar så seriöst allihopa, ni beter er som gangsterwannabes. Om ni nu är såna IRLgangsters så kan ni väl sluta bli ledsna och börja gråta för att någon skriver en diss till dig... Det känns lite overkill. Gå vidare med livet och var glad för att det är vår!

Själv kan jag inte rappa, jag suger, jag är sämst, men jag tycker iaf att låten var grymt bra! Flowet var helt ok, men jag har hört bättre. Skön text som fan, garvade. :)

Med Vänlig Hälsning // Emil.

2008-03-15 20:40
karlic vann den här! han la det tight ;)

2008-03-15 22:00
Utveckla texten.. Du hade galet mad flow, men texten behövs höjas några nivåer.
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.

2008-03-15 23:14
Det här var inte mycket till bra diss i mina öron. Lite agresivitet, inte det bästa beat valet för en battle , iaf inte som du la det till det här. Mer agro i det hela hade jag velat höra! Men föresten så var det de första jag hör från den här grabben. Tyckte inte att det här var något att hurra för. Till nästa gång: Bättre beat val, mer agrisivitet, bättre punchlines, roligare text i helhet för det blev jobbigt att höra fjortis , fjortis osv. så träna mer!

2008-03-18 16:19
haha sleez_ P19 din äckliga fjant vadå "är du här också? kan du dra nu?" haha du ska inte ens snacka om att hänga i trådar , du rövslickar förfan asma och anta i alla trådar dom gör din jävla groupie!
Lägg ner din s.k. musik dina keffa jävel!

mm gammal tråd jag vet men såg nyss vad bögen skrivit hatar han.

låt tråden dö nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-18 16:48
står du kvar och vandrar hem med segern ? vadå på samma gång elr :D? fett coolt ekta jacksson där asså ^^ elr så e du bara korkad...
du borde hängas...

2008-03-18 17:03
Du kallar han fjårtis och kickar på det här beatet, mannen?!
Jes Per.

2008-03-18 17:32
ja antagligen men va tråkigt o det va så simpelt :(
du borde hängas...

2008-03-18 20:11
meedi är full ?
jag droppar bomber som hitler

2008-03-18 20:28
vad säger du i reffen?

du är lika mycket fjortis som fjällräven har tandställning? va?

2008-03-18 20:52
harrysson är fullt nykter nu och va det när jag skrev min kommentar också...

2008-03-18 21:15
låt tråden dö!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-19 14:17
okrade inte läsa mer en 35 första så vet inte om någon sagt vad jag sägern nu men..... herregud för de första måste ja säga att karlic du är 19 right ? du kallar dig rappare och hiphoppare ? juice med ? dock så är de mer riktat åt karlic då han ville beefa. men ärligt vet du va hiphop är? att beefa och dissa förstör hiphopen som fan! ni fattar ju tydligen inte de? för dissade man bara om de verkligen va något stort och då var de bara stora mc som gjorde alla jävla fjortisr rappar jag hatar er så jävla mycket lär er va hiphop är och älska den för de. folk tror ju fan det är häftigt att dissa allt och alla men förhelvete tareda på vad hiphop är!

citerar Big Rob i hans nya låt ("svensk hiphop är döende låt den nu få andas")

tur att de finns en true mc som bigrob!

damn!
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.

2008-03-19 14:40
jonizen  karlic är 16... eller nej fyllde 17 nyss, dessutom; är bigrob hiphop för dig? han har ju haft beefs oxå ju, så varför öppnar du.

p

2008-03-20 17:43
kan de vara så eliten att han blev dissad av dansih och skillnad i skillsen ? ja big rob är hiphop för mig för han säger de med att beefen var ett misstag och att de aldrig händer igen han sprider budskap och värnar om hiphop så stäng igen du istället läs lite historia om du inte vet vad hiphop är, antagligen tar du åt dej för du tycker man är sååååå häftig fan serriöst ?
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.

2008-03-20 17:51
nu är du bra rolig!!

haha vem fan säger vad musik är överhuve taget, det man själv tycker är musik är musik, det finns fan ett band som spelar på stekpanner

så S T F U :)
hoe

2008-03-20 18:00

Karlics var bättre ...

Mycket bättre ...

www.myspace.com/zycoreofnewgeneration