I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa Tag Team 2008 Rond2 och Rond1

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-05 23:26
Tycker det var lite tråkigt, gillar inte alls den här 4bars var idén..
be the change

2008-05-05 23:31
ursäkta att jag spammar men vad fan ska man göra med katten ?

2008-05-05 23:31
tygla din slyna var grymt feta!

2008-05-05 23:33
Pangbrallis & the larsson var bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-05 23:35
Shakephuloc var tyngst i ronden..  rabblande tungor eller? haha sjukt.

2008-05-05 23:36
keftsmell P1

På bokstäverna/siffrorna du ska skriva in i rutan finns det katter och hundar och grejor på, men du ska bara skriva bokstäverna katten finns på, om du fattar..
Medicc

2008-05-05 23:43

trodde the larssons skulle göra bättre ifrån sig.

2008-05-05 23:52
rapidshare, va e grejen med den där katten?
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-05-05 23:59
skit bra mfs! as niiiiiiiiice så taggad, dags att lyssna igenom alla nya bidrag!

2008-05-06 00:10
alla tycker jag har helt jävla värdelösa beatval förutom pangbrallis.. fan ingen känsla.
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2008-05-06 00:19
doktordöd är riktigt skön
krrrrrrrra

2008-05-06 00:22

Så jävla hett av Shakephuloc !

2008-05-06 00:27
emil, jag prendel då?

/ prendel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-06 00:38
Här är en enkel nedladdningslänk för er som inte greppar det där med kissekatterna.

http://www.filedropper.com/rond2

2008-05-06 00:47
prendel du är soet oxå. men doktorn va skönast i ronden enligt moi :)
krrrrrrrra
Moderator

2008-05-06 01:07
Pangbrallis vs Gosk Records

- En av dom svåraste ronderna, för mig har båda lagen vart lite i skymundan i tävlingen än så länge men nu var båda sjukt tighta. Diggade båda låtarna och musikmässigt och att bara lyssna till så var det bland de bättre i TT -08. Kändes dock inte som att det var många hårda punches, men min röst skulle iallafall fallit på Gosc records den här omgången.

High Coast
vs Tygla din slyna

- Märks att det är Rond 2 nu, för alla är verkligen jämna nu. Tyckte inte om Tygla din slyna riktigt och tycker faktiskt HC satte dit dom. Speciellt att dom utnyttja allt tjafs om coffe. Tror ändå att Coffe och Akin O-Y går vidare, känns som dom är lite dommarfavoriter. Men hoppas på HC som sagt.

Hubler & Bross
vs Sickwords

- Jaoo för mig rätt klar rond, Hubler & Bross knäckte Sickwords rätt enkelt. Bidraget var alldeles för kort för att ens ha en chans plus att introt tog en halvminut på det också. Han kanske inte klart med låten innan deadlinen?

The Larssons vs Schakephuluc
- Har aldrig fastnat för Prendel och Doktor Död, visst dom har väl helt okej lyric o.s.v. men det är ändå nått som saknas där. Musikmässigt har ju The Larssons dominerat tävlingen totalt och dom gör det med stil och punches. Inte klar vinst men ändå tillräckligt för att gå vidare till Semifinalerna.

Jaah, kanske lite tidigt att ge massa sånn här kritik redan men hade inte mycket att göra och har ändå lyssnat på bidragen i 2 timmar så. Kommer säkert att ändra mig imon eller nått men då ändrar jag väl det då, får väl se hur det blir (;

time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-05-06 01:37
och du slutar som Palmöööööööö

hihi

2008-05-06 01:45
schysst ;D har väntat på detta
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"

2008-05-06 01:56
grymt jämnt mellan gosk och pangbrallis

2008-05-06 02:05
Allmänt hög standard och jämnt i alla ronder tyckte jag!

2008-05-06 02:52
Pangbrallis vs Gosk records

Blev imponerad av Gosk. Helt klart en förändring från kvalet och Rond1. Men texterna var inget att hurra över. Pangbrallis reff var det enda jag gillade. Fredawgs flow diggar jag inte.
Vote :  Gosk Records

High Coast vs Tygla din slyna

Är det bara jag som märker att Kriss drar rader som han redan använt sig av i anda battle låtar? Från 60 sek bla. Det drar ner High Coasts bidrag. Tycker inte alla att ni hade några fyndiga rader eller bra punchlines vilket ni hade i kvalbidraget och i rond 1. Diggade coffe, han har utvecklats en hel del. Akin din text va inte så bra i denna rond. Men det räcker för att gå vidare.
Vote : Tygla din slyna

Hubler & Bross vs Sickwords
hubler & bross vs Attityd skulle det ha stått i den här ronden. Sickwords har inte tagit den här tävlingen på allvar och det känns som att dom bara slängde ihop rond2 bara för att inte lämna WO. Erat ljud var inte det bästa. Hubler har du bytt stil? Känner inte alls igen den hubler man hörde förut. Diggar inte stilen du bytt till. Hittar inte heller dina fundiga rader. Bross dock har blivit bättre.
Vote : Hubler & Bross

The Larssons vs Schakephuluc
Den svåraste ronden i rond 2. Det schakephuluc skulle förlora på är att dom rappar lite för snabbt så man inte riktigt hör vad dom säger. Toppen och estet verkar också ha bytt stil. Ni har några rader som var bra, vissa inte. Lika med schakephuluc. Dokror döds lyrik är jävligt bra men du sänkte din nivå i den här ronden. Det kan nog bli göra att ni inte går vidare.
Vote : The Larssons

Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2008-05-06 03:27
Haha The Larsson va skönast här asså
Geni

2008-05-06 04:26

- Damn vad Fredawg är fet asså hans röst är så jävla skön digga hans flow med som fan. Asim visar också vad han går för här beatvalet är bra jag gillar det som fan ni sammarbetar mycket bra. Gosk va tighta dem med gillar beatvalet här med känns som den bästa ronden detta och blir jävlit  svår att döma. Marty du dödar ai ? din röst damn får rysningar.

High Coast vs Tygla din slyna

- Highcoast är sköna det är inget snack om det jag diggar kriss mest han är alltid så jävla grym på dissa. Men asså du o Treat låter exakt likadant röstmässigt tycker jag jag hör knappt nån skillnad på er. Asbra beatval av Tygla din slyna Akin låter skitfresh här asså jag digga din röst fett, coffe fett skönt flow som vanligt bra att du inte baitar denna gången

Hubler & Bross
vs Sickwords

- Sämsta ronden Hubler & Bross lika tråkiga beatval som vanligt Hubler har bra rader här Bross gör väll inte direkt nåra framsteg. Sickwords skönt intro fick in T.R där med haha. Beatvalet är ju sämst men ni är bra bra flow bra uttal osv men jag tror hubler & bross tar det endå lite kort bidrag.

- Vad finns det o säga klasskillnad är det inte fan men jag tycker The Larssons vinner detta lätt deras egna sound sticker ut ur mängden på denna tävlingen. Tycker faktiskt Estet överraskade och va lika bra som Toppen denna gången gillar era rader ibland jag vet ni har skills på skriva med. Schake: Jadu doktorns lyric är fet faktiskt jag tkr det va bra men det räcker inte denna gången.
Geni

2008-05-06 07:22
ser ut som the larssons sänks här.
kanske har helt fel nu men körde prendel ock doktorn back 2 back, lät inte som de. tju!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Rappare

2008-05-06 08:45
Kul att estet körde
blablabla hej -
då blablabla -

i både denna och låten speciell...
förstör ju hela låten och ja stör mig på det =<
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2008-05-06 09:42
Hubler & Bross vs
Sickwords
the larssons vs Schakephuluc

2008-05-06 10:39
haha, prendel är så dum så att han spelar ryskroulett med cykelhjälm, klockrent
 Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!

2008-05-06 10:53
Pangbrallis vs Gosk records
High Coast
vs Tygla din slyna
Hubler & Bross vs
Sickwords (tyckte hubler och bross först, men det var ju bara bögskämt så jag tröttnade och vet inte vem jag diggar mest nu.)
the larssons vs Schakephuluc

Schakephuluc la rondens fetaste låt,
 Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!

2008-05-06 11:08
the larssons och Schakephuluc låter ju likadant?

2008-05-06 11:19
Förlåt jag tycker alla låter rätt lika förrutom Sickwords men sen är jag ju partisk

2008-05-06 12:15
hiccory ja fan sitter du här och "kompis"propsar för? :) äh det va nice men hubler o bross kom så jäkla starkt, vissa dissar sved hårt hårt hårt
http://www.myspace.com/mcblindfold

2008-05-06 12:16
Kan ni inte rensa tråden lite? Så jävla rörigt

The Larssons vs Schakephuluc fan vad jämn rond!

Gosk var bäst!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-05-06 12:55
Prendel är lätt skönast;)
”jag vet inte om han är cp ser inte men tror det”
Admin

2008-05-06 12:57
isen: Kommer en ny tråd snart hoppas jag. Får se när domarna lämnar in sina omdömen.

2008-05-06 13:24
The Larssons: Har blivit fjollpop och då endast pop hittar inget bra med deras låtar.
Hubler & Bross: Lite bättre med dock så enformiga och tråkiga över tråkigabeats.
Resten orkar jag inte ens kommentera ni fattar varför...
Förutom HighCoast då , dom tycker jag lätt har varit bäst hela tävlingen jag håller på dom!
och föresten Highcoast är från Örnsköldsvik (Ö-Vik) & jag tror att dom har fått sitt namn Highcoast från Höga Kusten bron alltså bron som ligger där:D

Big up Västernorrland!

2008-05-06 13:29
Ikväll finns rond två på "superlänken"
Beat On The Brat, With The Baseboll Bat .

2008-05-06 13:49
Pangbrallis vs Gosk Records - Asim gick över sin tidigare nivå som man hört i tidigare låtar.
Hubler & Bross vs Sickwords - Svår rond...

2008-05-06 14:06
Hubler & Bross vs
Sickwords
The larssons vs Schakephuluc

2008-05-06 14:16
akins flow låter som ett riktigt jobbigt techno ljud ?
http://www.youtube.com/meeyeer/
Rappare

2008-05-06 14:16
Prendel är rolig och snygg
- Padawon P17

Haha.
www.soundcloud.com/whateverist
www.paradigmskifte.se

2008-05-06 14:21

2008-05-06 14:35
Vart hittar jag rond 2?
punkternas punkt...

2008-05-06 14:41

2008-05-06 14:48

men fy fan va Tygla din slyna är feta, High Coast va bra med , med Tygla din slyna var snäppet före där...

2008-05-06 14:52
high coast? dom suger getpung!

2008-05-06 15:01
haha HighCoast var feta! tygla din slyna var grymma också men känns som highcoast har mer att ge i tävlingen.

HighCoast & Tygla din Slyna skulle jag hellre sett i finalen.
bästa lagen i tävlingen

2008-05-06 15:12
Highcoast ska fan ta hem de där ...
Tygla din slyna var feta , men highcoast var fetare...
 HC för min röst , dom ska ta sig till final å Vinna den :)
så rösta på HIghCoast alla idioter ;)
Things can go wrong but life goes on...

2008-05-06 15:14
hehe

2008-05-06 15:43

High Coast vs Tygla din slyna     <---- Fetaste i ronden, Coffe flow FTW

;.,Tjolahoppsan ,.;

2008-05-06 15:48
Pangbrallis - Team Gosk - Älskar Gosks stil och beatval i denna ronden.
High Coast - Tygla din slyna - Riktigt jämnt... men Coffes dissar om att han startade HC och att Kriss tjatade var tighta imo :)
Hubler & Bross - Sickwords - Tycker inte om engelsk rapp speciellt mycket om det inte är Tay Tay Dat Dude. Förväntar mig mer av Hubler & Bross!
The Larssons - Shakephuluc - Kan fan inte bestämma mig... som någon innan sade, om Shake ska förlora är det för att man inte hörde vad Prendel sade hela tiden. Men jag kan som sagt inte bestämma denna...

Har bara lyssnat igenom låtarna en gång, förutom Gosks som jag diggar just nu :D Kan hända att jag ändrar mig.