I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa Tag Team 2008 Rond2 och Rond1

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-07 17:23
Var riktigt jämnt mellan The Larssons och Schakephuloc.

Skönaste raden i TagTeam har ju dragits här.
"Det närmaste Prendel kommer sport är att han ser ut som en fotboll!"
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-05-07 18:05
diggar highcoast mer o mer, kul på ett sätt ändå att coffe känner dessa två i highcoast så får man höra lite som.....stämmer?!

ser ut som en jämn rond

Highcoast vs. The Larssons ser ja fortfarande i finalen

Vem fan pratar du med?

2008-05-07 18:31
pangbrallis var tvärfeta xD

2008-05-07 19:18
Höjden av ironi vore ju att Coffe snor ett par rim till och domarna totalt undviker att kommentera det, eftersom det är okej. Jag försökte iallafall starta en diskussion med mfs, men uppenbarligen så är det helt okej att sno.

Personligen tänker jag inte ens lyssna på rond tre eftersom det bara bevisar vilka (dåliga) regler det är på för att vara en sådan här tävling. Ingen stor förlust med en lyssnare mindre, visst.. men tänker inte stödja personer som visar en sådan brist på engagemang och seriositet. Upphovsrättslagen gäller ju uppenbarligen inte Coffe. Vilket är otroligt wack.

Synd att denna sidan uppmuntrar till något liknande och inte statuerar ett exempel bara.
Tänk hur många nya små emcees som precis ska börja rappa och får för sig att skit som detta är acceptabelt.

Bojkott från min sida.
Tack för ordet.
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2008-05-07 19:30
teambanan
sluta stjuta som mitt brandalarm!! det brinner nu

2008-05-07 19:59
c'moon banangubben .. fullblodshundar är väl rätt played, det vet nog alla
men mer ? naaaaaa.. men jag har svårt att försvara mig när du har suttit och lyssnat på all svensk rapp som gjorts och markerat upp allt som är "snott".
rond1 skrev jag när en polare var med mig, inte så att vi satt och lyssnade på nån låt jag aldrig hört förr och sakt "ååå det rimmet måste jag ha med mot civenom!!"
så jävla dum i huvet är jag inte

pass on that . upp med resultaten så jag får tacka för mig någon gång

2008-05-07 20:36

Gosk vinner... allt...

En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2008-05-07 20:44
Pangbrallis & Thelarsson måste ju gå vidare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-07 21:10
Personligen tänker jag inte ens lyssna på rond tre eftersom det bara bevisar vilka (dåliga) regler det är på för att vara en sådan här tävling.

hahaha skojjare
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2008-05-07 21:50
teambanan
styr en egen tävling istället  , skapa dina egna regler  så får vi se om den blir mycket bättre
tycker mfs gör ett bra jobb iaf

Håller händer och fötter för The Larssons
tack för mig

im out

2008-05-07 22:15
teambanan P18 - "Upphovsrättslagen gäller ju uppenbarligen inte Coffe. Vilket är otroligt wack."

Sen så att upphovsrättslagen skulle gälla ett rim låter ju bara sjukt i mitt öra..

Allvarligt, halva den här tråden går ju fan ut på vem som har baitat eller inte.
Okej, jag kan ge er att vissa rim är lite väl suspekta bait, men då ni lyckas
hitta på ett rim som ingen har kört, då ska jag ge er en applåd och klapp på huvudet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-07 22:43
kenraz P22 >
"stjuta".. haha.

Dansk_BB P17 >
whatever makes you feel good, baitar-tönt.
du tyckte fullblodshundar var played och lägger det ändå.
du lyssnar på mbma och har tagit rader & rim förut?
"så jävla dum i huvet är jag inte" - uppenbarligen är du det.

quiroga P1 >
humor :)

Individual P1 >
varför skulle jag behöva styra en egen tävling?
palla lägga energi på det. självklart ett jävla arbete bakom, vilket uppskattas.
men ska man verkligen behöva skriva i reglerna: "snälla baita inte".

voteforwoggy_ >
upphovsrättslagen gäller väl allt som skrivs?
sen är det ju jävligt onödigt att göra det till ett rättsligt ärende eftersom han ändå alltid kommer att som bäst vara ännu en dålig, baitande whoa-rappare.
"men då ni lyckas hitta på ett rim som ingen har kört, då ska jag ge er en applåd och klapp på huvudet" - folk som skriver texter ska väl alltid sträva efter nya rim.

men bara för din skull ska jag skriva ett rim som ingen skrivit förut:
tavelram - gaspedal

så, visa mig nån som lagt den.
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2008-05-07 22:55
Coffe kanske baitatde isf så är det är fel. Men det spelar ändå ingen roll nu för dommarna har redan lagt sina röster. 

Ser ingen mening med att sitta och gnälla över det.

Moderator

2008-05-07 23:44
Asså , jag håller med banana snubben till viss del. Tänker inte bojjkotta tävlingen eller nått sånt men det var fel att ta rim och sånt, men det som jag stör mig på mest om allt snack är att folk pratar om att alla rim är playade. var det inte rader som vi pratade om först? inte bara rim. men aja , många artister som sjönk i mina ögon på ett par dagar nu iallafall .

Men men , inget hat vafaen , kom igen nu, vill se rätt lag till semin :)

PLUS ATT JAG VILL HA MER AV KAGGENS NOVELLER NÄR HAN LÄGGER SINA RÖSTER!<3
time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-05-07 23:55
Teambanan fick damp
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2008-05-08 00:35
Det fokuseras mer om Teambananen vs Coffe än matcherna ni kanske skulle köra en battle?.
Geni

2008-05-08 01:08
Teambanan

Schlagerbar
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2008-05-08 01:31
Teambanan, för övrigt håller jag helt med dig, det är en ganska uppenbar bite, och somsagt inte bara "nån rad" utan ganska många.

Havrefras.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2008-05-08 02:06
haha alla tror dom kommer med sin "Röst" Ändra dommarna xD

2008-05-08 08:41
nakenbad<3
be the change

2008-05-08 09:48
håller med teambanan.
godkväll

2008-05-08 12:30
bananen tar det här med baiten personligt.. haha...
å snälla tuffing... lyssna inte på rond3, vi andra blir inte mer än glada då vi förhoppningsvis slipper dig
http://www.myspace.com/akinonline

2008-05-08 12:33
tavelram - gaspedal HAHAHAAHAH made my day.
Word woggy
"I put up my middle finger, he puts up a finger,
I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."

2008-05-08 13:06
surt att gosk lämnar wo, gör ju bara tävlingen tråkigare, vinner med 1 poäng över oss o lämnar wo, hoppas folk fattar att det är irreterande
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2008-05-08 13:17
Elegant P19

dom lämna inte wo?
Konse''

2008-05-08 13:22
vanesak
Konse''

2008-05-08 13:34
And The Larssons is OUT!

Schakephuluc = över fett
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2008-05-08 13:45
ChrilleF P18
jaså du tar jag tillbaja mitt snack men ser inte deras rond 2 ngnstans
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2008-05-08 15:40
tror the larssons vinner. fast svårt att veta nu i rond 2 iof. Schakephuluc va galet bra nu med. båda ska ha as mö cred. fast the larssons kvalbidrag o deras rond 1 bidrag har vart bättre än dom andras så ja tycker dom borde vinna. me like the larssons. /one love Abe.
 Put your faith in your sword, and the sword in the Pole

2008-05-08 16:52
Sickwords är äkta.
Don´t bealive the hype!

2008-05-08 17:46
fattar inte hur öronknark åkte ur, tjack knullade upp ;S

2008-05-08 18:48
Pangbrallis vs Gosk Records
Fetare rap, bättre rim och bättre flow, dessutom så ogillar jag skånedialekten

High Coast vs Tygla din slyna

Tycker att det är ganska jämt men HC är stråt vassare, diggar varken akin eller coffe i vanliga fall och treat & kriss är dundertunga!

Hubler & Bross vs Sickwords

Jämt här med, bross "för ni inte kan svenska" rad fick mig mig att dra på smilbanden, H&B vinner!

The Larssons vs Schakephuluc

Usch! förstår verkligen inte vad folk ser i The Larssons, ska inte detta vara en hiphopbattle? Deras låt känns popig och verkligen inte bra, detta mot dr.död och prendels dunder låt kan bara dömmas på ett sätt!

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-05-08 19:01
Schakephuloc,Schakephuloc,Schakephuloc,Schakephuloc

inte Schakephuluc

förfan

2008-05-08 19:08

Ärligt, dom enda som är bra är fan Hubler & bross

2008-05-08 20:32
alltid lika kul att se på folk som hatar på en. bryr mig inte ett skatt faktiskt, speciellt inte du bananpojken som jag inte änns känner

gör dig själv en tjänst och ta ut tummen ur rumpan och kom ner på jorden, logga ut från whoa.nu 5 minuter så ska du se att du ser lite mer livsljus änn vad du har nu

2008-05-08 21:09
highcoast äter tygla din slyna, no doubt. iaf treat

2008-05-08 22:07
Racken

Jag kopierade bara från första inlägget.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-05-08 22:48
va fan går det inte ladda ner the larssons bidrag för? bra irriterande !!

2008-05-08 23:23
men snälla. the larssons e lätt bästa rapparna. toppen e så äkkkligt musikalisk. han smiskar alla. peysss!
 Put your faith in your sword, and the sword in the Pole

2008-05-09 00:26
Abbe_ P15
Det är battle inte talangjakt

2008-05-09 00:31

haha.

www.myspace.com/marcuslarsson

2008-05-09 01:16
Ni skulle inte glla rymden för den är ändlös..

FYFAN VA KUL men dom andra vann ronden.
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment

2008-05-09 01:44
Äh, gör nog inte så mycket om folk skriver fel på Schakephuloc, så länge folk vet vilka rappare som ingår i konstellationen. :)

Hoppas att domarnas röster kommer upp ikväll, jag är på helspänn verkligen, haha. :)

2008-05-09 13:40
"ni skulle inte trivas i rymden för den är ändlös"

"bögar trivs inte i rymden för den är ändlös" hörde jag på tv förra veckan, kommer dock inte ihåg i vilket program.

2008-05-09 16:52
Användaren är inte inloggad Fikuzs X1 det var Bert Karlsson som drog det skämtet till Carina Berg i "Berg flyttar in" på TV4.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-05-09 17:59

Domarna: när slänger ni upp resultaten ?  ja bara undrar asså  :)

Vem fan pratar du med?
Admin

2008-05-09 18:12
Jag befinner mig i sthlm/uppsala tills på onsdag. Jag komemr inte ha tillgång till dator efter söndag och har inte fått in några domarröster än. Jag var i vilket fall klar med mina omdömen på morgonen dagen efter deadlinen. Men såklart var jag dum nog att bara spara de på min hemdator.

Men det är ingen stress. För nu ska ni ut i solen och bärsa. Sitta på whoa. Vafan.

2008-05-09 18:51
Jag var i vilket fall klar med mina omdömen på morgonen dagen efter deadlinen.

thats the shit, så skare va (: inge hat ville bara påpeka att alla domare borde va så.
tju

2008-05-09 20:09
Minns jag inte helt fel så har Crew dragit denna line.

Jag kan enkelt slunga hundratals tunga bars...
Du får ihop 12 som funkar bra... Med ett dussin undantag

2008-05-09 20:44
Den som väntar på något gott... :)

Plus att man får tid till att tänka ut lite nya rader liksom. :P