I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoa Tag Team 2008 Rond2 och Rond1

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-06 15:56
Pangbrallis vs Gosk Records - Jämnt men brallorna vinner

High Coast vs Tygla din slyna - Jämn rond igen men tygla vinner tillslut

Hubler & Bross vs Sickwords - Klasskillnad

The Larssons vs Schakephuluc - Larssons har bättre sound men det räcker inte i battle

www.myspace.com/danielbylund

2008-05-06 15:59
Måste ba påpeka att coffe inte startade highcoast.
Kriss & Lunne körde sig under HighCoast för något år sen.. men vet inte hur mycket dom släppte under det ;)

2008-05-06 15:59
Användaren är inte inloggad Vidundret P17 :
"och föresten Highcoast är från Örnsköldsvik (Ö-Vik) & jag tror att dom har fått sitt namn Highcoast från Höga Kusten bron alltså bron som ligger där:D
"

Högakustenbron ligger i Högakusten och Örnsköldsvik ligger också i Högakusten. Så namnet kommer inte från bron utan precis som brons namn kommer det från just "samhället" Högakusten.
www.myspace.com/danielbylund

2008-05-06 16:52
The Larsson's Prendel immitation är ju underbar :)

Den enda ronden som jag känner mig säker nog att säga en vinnare i är:
Highcoast - Tygla din slyna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-06 17:30

Coffe är tjockast i tävlingen

2008-05-06 17:31
hahahah Toppen är inte estetisk och Estet är inte toppen!

Schakephuluc vinner this!

2008-05-06 17:48
Highcoast vinner över tygla din slyna

2008-05-06 18:04
jag hoppas verkligen att shakephuloc slår ut the larssons
krrrrrrrra

2008-05-06 18:42

dumboleifi P18 haha ja visst är den :D Men tycker faktiskt delen i Schakephulucs bidrag när både Prenden och DoktorDöd rappade fort var tokfet!

Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-05-06 19:04
YberMaC P13
det var ju treat som tjatade om att få vara med i highcoast

jag va på spelningen kriss snackar om ibörjan då han och coffe körde live i highcoast låt.. ni rockade då och va bättre än kung henry och fronda och coffe gjorde inte alls bort sig då ju.. håll er till sanningen

2008-05-06 19:11
Jag har aldrig tjatat om att få vara med highcoast.. lägg ner.
Det är väl rätt stor skillnad om att fråga om man får köra med dom än att tjata och be om att få vara med? shit.

2008-05-06 19:11

jag diggar sönder the larrson & pangy brally, men tror fan båda dom ryker, fast shacke blablablabla nånting, med prendel och Klitoris död, va riktigt feta!

B

2008-05-06 19:13
Davvert, haru sett prendels mage eller? HEAHEAIHEAIEHEHAEIEIAEHE så coffe e nog inte tjockast i tävlingen
B

2008-05-06 19:19
Haha, du liknar Adolf Hitler, fast du har din snebena på kinden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-06 19:22
Haha ja har du sett hans pollisar?
Nej men vi underpresterade rejält å dom gjorde en riktigt fet rond :)
The Larssons
www.thelarssons.net
www.myspace.com/estetonline

2008-05-06 19:29
Jag kom på en skitkul grej, längre upp i tråden har de snackats om att Coffe bajtar rim, men han själv nekar de (för att han inte visste). Lyssnar man på Civenoms rond 1 som är mot Tygla din slyna så använder Subban rimmet Liveshow och High Coast.... Eftersom den ronden var emot er så är det jävla konstigt om du inte visste om det tidigare... HAHAHA.

Skulle gärna vilja se din undanflykt den här gången.... mahaha

Sen var the larssons riktigt feta, trodde shakephuloc skulle göra bättre, but hell no, inte ens doktor död var så värst tight i denna rond. Förvånar mig om inte larssons tar vinner ronden.
 Digg it...

2008-05-06 19:48
mongo/vänta p19 det var akin som skrev vårat intro + så har jag kört livshow/highcoast på en låt på våran osläppta "highcoast netplay"

hoppas att highcoast vinner

2008-05-06 19:51
Do you fools listen to music or do you just skim through it?

2008-05-06 20:06
Pangbrallis vs Gosk Records  - Det enda bidraget jag digga helt.

High Coast vs Tygla din slyna - ?? Kan gå hur som helst, tror tygla dock vinner..

Hubler & Bross vs Sickwords - Digga inget av dessa faktiskt.. men tror hubler vinner..

The Larssons vs Schakephuluc - ?? Kan gå hur som helst med, båda bidragen var bra men det saknade nått kändes de som.

2008-05-06 20:10
The Larsson borde ju vinna detta:D
http://biggedy-b.blogspot.com

2008-05-06 20:15
Det är roligt att det finns 3 matcher som verkligen är urfeta och jämna. Sen finns det en urusel rond osså hubler&bross vs sickwords då. Sjukt att nått av dem lagen kommer va i semifinal.
Geni

2008-05-06 21:00
Varken Sickwords eller Gosk bidrag i rond 2 finns för mig på superlänken. Och The Larssons går ej att ladda ner. Det står att den inte finns på hemsidan eller något. Skulle vara soft ifall nån kan fixa det och sen holla i forumet. pz.
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)

2008-05-06 21:20
Kan någon länka The Larssons bidrag?

thx
Frihet är att kunna öppna dörren till alla möjligheter och inse att du aldrig varit inlåst - Realist

2008-05-06 21:26
Det luktar bait här!

Och om man sätter toppens hjärna i en fågel skulle den flyga bakåt
Dr.Död
Och om man sätter kammels hjärna i en fågel skulle den flyga bakåt
anikken

sammlingsskiva/antiklimax
lagt i en battle mot kammel

Shame on you klockan! Shame on you!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2008-05-06 21:49
The larssons rond 2 verkar inte funka, kan någon lägga upp på ny länk?

2008-05-06 21:55
Och vart ligger gosks rond 2?

2008-05-06 22:07
Tygla din slyna hade feeeeeeta rader!!!!
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2008-05-06 22:09

the larssons bidrag?

2008-05-06 22:13

2008-05-06 22:26

Det finns alltså fler bajtare än Coffe och Ankan här, ajjabajja DoktorDöd.

Digg it...

2008-05-06 22:26
The larsson mördar!

2008-05-06 22:29
Ajaj Att Doktorn bajtar sin polare Anikken, det var ju tråkigt..
Han som alltid varit en förebild for mae
be the change

2008-05-06 22:29
vem va det som baitade pratglad med ''du mäter din kuk för att få räkna till 7'' i rond 1?

2008-05-06 22:32
Vänta och JackVegas
Det är jag som är/var Klockan12, Mvh ville bara dryga sig och få det att låta som om Klockan12 är någon annan person än jag. Slutsats: Raden är min och jag har inte bajtad. Dessutom var det OCKSÅ jag som skrev antiklimax/samlingsskiva i en battle mot Kammel.

Mvh
Helt onödigt att förvirra på det där sättet... ge fan i sånt. :S Dessutom var det inte Anikken som skrev den, det var jag.

Den siste som skulle bajta medvetet är fan jag, sen att jag använder rim/rader som jag aldrig dragit förrut men som jag haft nedskrivna under ett annat namn är en helt annan sak.

Lägg ner.

2008-05-06 22:32
Vem va de som baitade mig med å säga:

Jag är bäst//
du är sämst//
The Larssons
www.thelarssons.net
www.myspace.com/estetonline

2008-05-06 22:45
Doktor

Vet att du var Klockan12, men det lät ju som han sa att det var Anikken som hade skrivit de.

Men då vet jag, kan jag pusta ut nu. :)
be the change

2008-05-06 22:50
Mogen kommentar Estet.

Jag kommer dissa skiten ur dig och in fittkonsol

2008-05-07 00:48
Vars finns sickwords å gosks bidrag??
Same shit, different diapers!

2008-05-07 01:01
okej.. nu är jag oxå en baitare då, men jag kan lova att jag har inte ett endaste minne av att subban hade använt det

verkar bli jämnt mot High Coast... själv så tycker jag att våran är lite vassare än deras... inget dåligt bidrag, men jag räknade med någonting hårdare. men vi får se vad ödet har att vänta oss.................
http://www.myspace.com/akinonline

2008-05-07 03:24
Vrf snackas de så mkt bajs.." klockan 12" du har inte alls lagt antiklimax/Samlingsskiva utan det var afasi!

och tycker du denna lyssning var mer ett Antiklimax
så har väl säkert carola släppt nån sprillans samlingskiva

Något sådant säger han så njaa, raden baitades från Afasi från början!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral

2008-05-07 08:09
Shakephuloc i rond2 var riktigt grym

2008-05-07 08:13
Akin_O-Y

Erat bidrag är _Mycket_ vassare än Highcoast´s

2008-05-07 11:18
Haha, kunde inte låta bli att flina när jag läser hur folk resonerar angående bajt.
Hur kan man ens kommentera "Spela roll att man bajtar, det är inte VM"
Nehe? Vad är det roliga med en battletävling när man FÅR stjäla de bästa rimmen?
Då är den enda skickligheten att kunna leverera rader, ghostwriter i battle är ju så jäkla bra!

Ifall man av misstag råkar bajta ETT rim så känns det okej med en varning, men när man gör det cirka 6-7 gånger, dessutom av samma grupp borde man tänka över deras deltagande.

Självklart riktar jag det till Coffe, allt detta verkar sjukt mystiskt, när du dessutom inte försvarar dig utan bara tar åt dig och passar kritiken vidare är som att du själv anser dig skyldig.

Folk som gör så sjunker DIREKT i mina ögon och jag kommer troligtvis aldrig kunna lyssna på dig utan att tänka på bajt etc. Jag tycker defintivt detta borde påverka bedömningar, skulle jag hålla tävlingen skulle jag diska de direkt! Dock är jag inte domare utan kan endast spekulera.

Var tvungen att skriva av mig! :)

2008-05-07 11:49
Radikalneutral, jag har åtminstone inte bajtat medvetet. Trodde stenhårt på att jag var först med det rimmet.

2008-05-07 12:26
själv tycker jag inte att något utav rimmen som "baitats" av någon i den här tävlingen varit så speciellt bra.

coffe är också bland det sämre jag hört, textmässigt och rap.
pangbrallis, finns inte ord för hur och varför i hela helvete den gruppen kom med, bara hör på deras intro i rond1, hobbygangstrar? men men, dommarna var väl tvungen att välja mellan Da slips(?!?!) och dom, så dom tog väl den gruppen som sög minst.

doktordöd rockar hela tävlingen vad jag har hört iaf
hubler, bross och toppen blev jag allmänt besvikna på
er andra var jag absolut inte ett skit förvånad över vilken prestanda ni skulle komma med

doktorns "trojansk hest" rad är den enda jag hört som var bra/rolig/hård, typ.
annars var ju toppens(eller estets) "Camrecorder / kläder på sig"-rim lite lustigt

har inte heller läst mkt i tråden och endast skrivit vad jag tycker.

godmorgon smedjebacken
godkväll

2008-05-07 13:36
Yeye Marty hade vunnit tävlingen själv pga sin dödaaande röst ? nån som håller me? Måste det vara
Geni

2008-05-07 15:25
grina inte över bajts..alla råkar säga samma rim nån gång..värre om det är hela meningar!

2008-05-07 15:51
tack.
www.myspace.com/marcuslarsson

2008-05-07 15:58
isen
Värsta du sett? Haha. Vänta bara tills du ser dom ur den här vinklen. .)

2008-05-07 16:28
Användaren är inte inloggad DoktorDöd P19

Aight, men nu vet du iaf att afasi vart först med rimmet :)!
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral