I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

J.L - 16 rader till Ken Ring

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-04-26 13:14
Kartellen är rappmessigt inte bättre än Ken ring, no about it.. dom är inte värsta kungrapparna, dom har sin Gangsterstil sin gaturapp. Ken ring har stil han framför känsla i sina låtar, inte flerstaviga texter och punchlines, det måste väl du också förstå att du kan inte jämföra dem på det viset? Ken ring är fortfarande en av de bästa i rapp i sverige men inte för att han skriver bra rim utan för att han skriver om känsliga saker, han skriver känslo texter !

Yes Ken är fetare än Kartellen grabbarna rapmässigt, Men inte på gatan som jag menade! :)
Tack för kommentaren!

LindeR_ P17 : Bara smaksak men dock så har jag nog en skönare diallekt och röst än vad du har. för din låter ju bara katastrof och där tror jag nog rätt så många håller med mig. och dock blir det bara sämre när du försöker hypa genom att dissa honom också. rakt av skämmig är du mrsh din hypare.

Klart du inte gillar norrländska dialekten när du kommer från Skåne?
Och klart du inte gillar dissen när jag dissar din gud?
Jag är inte ute efter hype, Då hade jag skrivit annat i låten!

Och ifall du tror jag är rasist så skämmer du ut dig, Den där raden är inte rasistisk och jag haede nog inte sysslat med hiphop om jag var rasist!
You don't know what you got, until you lose it.

2009-04-26 13:23
LindeR_ P17 : Lyssnar på låten ännu en gång, tvingar mig själv.. och då skrattar jag lite för mig själv, "sysslar med hiphop". den musiken du gör t.ex denna låten kan man inte kalla för hiphop, utan misslyckad rapp. men annars så var det nästan ett bra svar på tal där gubben!

ska inte kommentera mer skit här, inte ens värt det känner jag .. pusspuss :*

/ Marius

2009-04-26 13:27
gör t.ex denna låten kan man inte kalla för hiphop, utan misslyckad rapp.

Näämen enligt dig måste jag väll säga "Fitta" i låten varje rad för att det ska vara hiphop.

2009-04-26 15:03
LindeR_ P17
Okej, i give you that. Borde faktiskt kommentera låten om jag väll skriver.

Låten är helt värdelös. Du bör träna upp flow, text & framförande.
Vi finns i varje hörn

2009-04-26 15:19
Aiiit jag har fått mina comments!
Sry att jag dissade er gud, Jag lär nog inte göra samma misstag igen!

---------> Lås tråden <----------

2009-04-26 15:58
LindeR, det handlar mer om att du inte har nått personligt motiv till att dissa Ken, du har liksom inte med han att göra på något sätt, det framstår som ett patetiskt hypeförsök sen att du de facto inte kan inse att rap är så otroligt mkt mer än rim och att låta som balsam boys har provocerat fram de här kommentarena. Folk hade ju förstått att du dissade om ken tex hade satt på din morsa eller någonting men nu kommer din disslåt mfrån nån diskussion med dina polare när du färsäker försvara hur mkt bättre (afasi?) är en Ken och blir frustrerad för att sen droppa din eminenta disslåt.

Det har mer med det att göra en att Ken skulle vara en "Gud"... men annars tycker jag seriöst att du ska gå in i "bästa Ken låten" eller va tråden heter i svensk hiphop och verkligen lyssna på en del tips, har också droppat några, och tänka igenom om du verkligen tycker Ken är en dålig rappare...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-26 15:59
Mitt inlägg är också ett typexempel på hur man gör styckeindelning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-26 16:07
LindeR, det handlar mer om att du inte har nått personligt motiv till att dissa Ken, du har liksom inte med han att göra på något sätt, det framstår som ett patetiskt hypeförsök sen att du de facto inte kan inse att rap är så otroligt mkt mer än rim och att låta som balsam boys har provocerat fram de här kommentarena. Folk hade ju förstått att du dissade om ken tex hade satt på din morsa eller någonting men nu kommer din disslåt mfrån nån diskussion med dina polare när du färsäker försvara hur mkt bättre (afasi?) är en Ken och blir frustrerad för att sen droppa din eminenta disslåt.

Det har mer med det att göra en att Ken skulle vara en "Gud"... men annars tycker jag seriöst att du ska gå in i "bästa Ken låten" eller va tråden heter i svensk hiphop och verkligen lyssna på en del tips, har också droppat några, och tänka igenom om du verkligen tycker Ken är en dålig rappare...

Jag har ändrat min uppfattning lite grann om Ken Ring faktist efter det här. Men jag tycker fortfarande inte att han är Sveriges bästa.
Det var ett misstag av mig att spela in den här det vet jag nu!
Men som sagt man lär sig av sina misstag!

Så låt tråden dö ut nu!

2009-04-26 16:23
HAHAHA så det krävdes att folk skulle säga till dig för du skulle veta vad du tycker? haha du har skämt ut dig nu grabben, men de är lugnt tänk inte på det fortsätt att gå till din praktik på dagiset så kanske dom också kommer lära dig något nytt som folket här verkar gjort haha!

"LÅT TRÅDEN DÖ UT" .. Men läs dock de sista Linder skrev, rätt så roligt vad ord kan göra va? jaja puss på dig älskling

2009-04-26 16:27
haha abooooow, vilken tråd asså, menar du allvar att du ens jämför dig med ken ring?. det e som en ford fiesta mot en ferarri typ :S du e fiestan o ken ferarrin. det sjuka e att ken e en legend i svensk hiphop!!! och du som spelar in med en adk mic som kostar 600 kr, hur vågar du ens jämföra dig:S de e självklart att du söker hype, och om ja ska kommentera din text, så va den inget vidare asså, de va fööööööööör enkla rim "lämna,hemma,femma," sånt kan min lillebror som e 4 år gammal fan !, du få ta mej fan ge dej för du kan min själ inte jämföra dej mot en som e legend i svenskhiphop

2009-04-26 16:30
HAHAHA så det krävdes att folk skulle säga till dig för du skulle veta vad du tycker? haha du har skämt ut dig nu grabben, men de är lugnt tänk inte på det fortsätt att gå till din praktik på dagiset så kanske dom också kommer lära dig något nytt som folket här verkar gjort haha!

"LÅT TRÅDEN DÖ UT" .. Men läs dock de sista Linder skrev, rätt så roligt vad ord kan göra va? jaja puss på dig älskling

Nej nej och åter nej. Jag tycker fortfarande inte om Ken. Lär dig läsa jävla sopa.
Dock har jag ändrat min uppfattning lite grann som jag skrev.

Och jag tycker fortfarande att dissen är tyngre än vad ni på whoa säger...
Och jag tycker fortfarande att Marius suger kuk. Du som betalar för att få rappa med Ken Ring.... Undra vem det är som är patetisk här.

Ja låt tråden dö nu! Och Marius: Ta det i gästboken om du har nått mer att säga....

2009-04-26 16:32
haha abooooow, vilken tråd asså, menar du allvar att du ens jämför dig med ken ring?. det e som en ford fiesta mot en ferarri typ :S du e fiestan o ken ferarrin. det sjuka e att ken e en legend i svensk hiphop!!! och du som spelar in med en adk mic som kostar 600 kr, hur vågar du ens jämföra dig:S de e självklart att du söker hype, och om ja ska kommentera din text, så va den inget vidare asså, de va fööööööööör enkla rim "lämna,hemma,femma," sånt kan min lillebror som e 4 år gammal fan !, du få ta mej fan ge dej för du kan min själ inte jämföra dej mot en som e legend i svenskhiphop

Micken gör inte rapparen, Dessutom kör jag på sp1...
och du skämmer ut dig när du klagar på mina rim när du inte ens vet vad flerstavsrim är!

2009-04-26 16:46
Asså för i helvete, VÄX UP WHOA!

Har ni sånna onödiga kommentarer håll det för er själva, det här är inte nån jävla hat blogg eller så!
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-04-26 17:42
jamen det har gått för långt, blivit för mkt :P
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, när tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min

2009-04-26 17:44
får sånna wannaberappers som linder folket på whoa att börja hata...

En wannabe som har haft mer framgångar än lilla Maketo?