Atle & Robin Lamonde[Musikvideo]Sexy cat
Här är en video som är skapad av fonky studios! Hata eller älska!
det var den godaste kyccklingen! Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!
Välgjord video såg jag direkt, ganska bra låt har hört bättre med dig så jag tänker inte säga att jag tycker den är grymm för jag vet att du (atle) kan prestera bättre, Lamonde lägger det också soft. Ja gillar låten men som sagt du kan bättre atle. Just love from the one.... with.. uh.... a ...hun? Peace and löv
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
vill även passa på att säga att jag kommit till insikt i hur hårt whoa communitin dömt dig, för du kan det du gör mannen så ge inte upp.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
låten suger riktigt hårt. videon är dock helt okej
njae låten diggades inte, men videon är fet!
bla.
hahahaha vilken mobbad video.. men den är bra gjord, men grymt mobbad
som sagt, videon var fan lite mobbad.. liksom wtf? låter var inge vidare. videon är däremot bra gjord :)
definiera mobbad :/
www.youtube.com/prendel
håller med anna_m_maria lite gran. bra kvalite på videon men va är det för jävla brudar???
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
prendel, videon är bra, men mobbat med brudarna sådär och grejer.. vad jag tycker.. och sen är det lite för mycket "USA rappar-aktigt" om du fattar vad jag menar ;p vissa gillar säkert videon på det sättet, men det gör verkligen inte jag. jag tycker brudarna skämmer ut sig lite väl alltså..
men mobbat med brudarna sådär och grejer Menar du att dom är för fula eller dansar dåligt? eller bara att brudar inta ska porra sig i rapp-videos?
www.youtube.com/prendel
videon är bra, men mobbat med brudarna sådär och grejer.. vad jag tycker.. och sen är det lite för mycket "USA rappar-aktigt" om du fattar vad jag menar ;p vissa gillar säkert videon på det sättet, men det gör verkligen inte jag. jag tycker brudarna skämmer ut sig lite väl alltså.. word
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
prendel P22 nej jag skiter i om dom är fula eller inte, men hela videon är för mycket "USA".. Jag tycker att brudarna är mobbade pga dansen och hur dom beter sig, hela videon är mobbad.. MEN, den är bra gjord så det är inget snack om det :) men jag gillade inte helheten! puss
fräääsch video ;) runk objegt haha ;)
Prendel jag tror dom menar att den är mobbad för att dom fick en påminnelse om att det faktiskt finns tjejer som ser ut som tjejer. sen att ni ser ut som killar är ju verkligen inget fel. men ni behöver ju inte bli arga & mobba andra för det? Jag tycker videon är jätte bra!!:)
nu ska jag inte stödja nåt bråk här homies AMC Okej då förstår jag :) Atle Okej :)
www.youtube.com/prendel
Jag vill inte bråkas heller! :) Kul att alla älskar videon:) Puss!
självklart ska atle försöka kontra med nåt smart när det är nån som inte gillar hans grejer ;p ovanligt. videon är bra producerad men känns inte som om det finns så mycket tanke bakom ett par kattmasker.
sen skulle jag kunna tillägga att den påminner mycket om videon till eran tutt-låt, vilket är tråkigt.
fast det är iof partyinriktad musik också :)
www.youtube.com/prendel
stundtals är videon riktigt imponerande tekniskt, men tycker det känns lite väl sad med en musikvideo för "partyinriktad musik" som spelas in i ett litet mörkt rum- lite mer partystämning hade ju gjort sig bättre om man säger så- lite ljus, fan vet jag. just nu kändes det väldigt stelt vad gäller val av inspelningsmiljö.robin och atle gjorde en låt som hette sexy cat men brudarna där borde fan ha skickats till en veterinär (8) sen att det inte riktigt är min typ av musik bidrar väl till ogillandet, men låten känns för sin sort väldigt trist.. propps till piggedy som experimenterar fram fetare och fetare videos
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
N_jack Borde kanske köpa sig en spegel ;)
allright, tack för kritiken, det uppskattas alltid :)
www.youtube.com/prendel
N_jack Borde kanske köpa sig en spegel ;) nu börjas det :D
denna var bra :P... lite ironisk dok i slutet :P hahah
vore bra om videon kan funka, prövat med firefox,google chrome,ie7 men får ändå inte fram någon video i tråden så... länka till tuben nästa gång!
ladda ner flashplayer
www.youtube.com/prendel
tjejerna såg prostituerade ut,videon va bra men ja blev inte förvånad ;)... låten var inte speciellt bra, men keep it up
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Skit låt, grym video, stackars brudar :/. Hoppas ni inte tvingade dom till mer efteråt. (Dock va några av dom riktigt fula, men waaaaaay out of your league bwois.)
Gb jag behöver inte ens säga nått om dig;) Hahahahaha
Fast ... han skrev ju inte direkt att han är snyggare själv? :)
Haha om man är ful ska man väl inte kalla andra fula?:p det är ju som att vara tjock & kalla andra tjocka? är du efterbliven lilla du ?:d hahahahahah
Säger inte att jag e snygg, säger att jag e snyggare =D
Du menar att en ful person inte kan kallare en fulare person för ful? ;))
vet inte riktigt va ja tyckte om låten, ni kan ju rappa de är helt klart, inte min stil bara.. och alla som gnäller på brudarna... jag hade iaf inte tvekat en sekund på att sitta i den där stolen med dom runt om ! :) videon var soft big up!
Tack till er som diggar videon/låten , jag tycker Prendel har gjort ett grymt bra jobb =) till -Gb P17-vill du oxå mysa med robin & atle ? hahaha
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Lamonde, kan inte jag få dansa i nästa video? Då kanske det ser lite mer "äkta" ut eller va man ska säga. Jag kan allt mina moves ;).
vi säjjer så =)
Haha om man är ful ska man väl inte kalla andra fula?:p det är ju som att vara tjock & kalla andra tjocka? är du efterbliven lilla du ?:d hahahahahah hähä.. du kanske har hört talas om åsikter? =D
Videon är riktigt skön grabbs, som ni vet har jag lite svårt för låten, men tycker inte att det finns några större fel på den (förutom att jag tycker hela reffen borde ha varit den där "hon e mer katt än nån katt i nån katalog" slingan) !! Och ang jäntorna så fattar jag inte varför folk ska jiddra om dom !!?? dom ser rätt bra ut och dom dansar. klassisk hiphop (inte dansen, utan videon) !! Börjar seriöst tröttna på alla som ska hata så mycket på whoa, det enda jag tänker när ni ska börja jiddra om brudarna är att det känns som ni är lite avundsjuka på att inte ni gör grymma videos med sexiga slynor i !!! Ärligt talat "whoa hängare" ni börjar bli pinsamma nu! //Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men seriöst.. man måste ju få tycka och tänka vad man vill, inte sant? jag skriver det jag tycker. tycker jag om den så skriver jag det. varför skulle jag skriva att den suger om den är bra? jag är inte sån. är ärlig - och gillar att spinna vidare på mina åsikter :) kommer ihåg när atle hade beef med nån dittin eller så.. då skrev nån i tråden att "atle behöver inte whoa för att få uppmärksamhet.". Då tänker jag: Varför postar han då sina spår här? Och gnäller på oss kritiker? Det var FAN så mycket lugnare här när Atle endast höll sig till frizon.
Man postar på whoa för att det kan funka som en bra del ur marknadsföringsbiten! kanske inte bara för att få kritik. ärligt talat asså, börjar bli fett less på allt onödigt skit-jidder hela tiden! anna_blablabla du är bara nått jobbigt litet äckel med för mycket fritid, du är inne och jiddrar i alla atles trådar fan. har inte brytt mig innan men nu börjar det fan att störa min harmoniska tillvaro!
anna_m_maria - jag tycker du ska skriva ett kärleksbrev till Atle, men sluta skriva häääääääääääääääär...
Gudde P21 om du inte gillar whoa, dra här ifrån.Atle-klicken hur ful man än är så kan man även kalla någon annan ful.. pinsam kommentar av någon i din ålder.
varför gnälla om brudarna?? :P dom har ju feeeett fiiiina kroppar o de kanske låg en tanke bakom att dom köpte katt masker??? jag dissar inte brudarna :P men jag tycker också som amc sa att det är lite american style över den. men däremot så gör väl inte atle nån smutsig hiphop som ska tuggas i gränderna? han gör ju mer new school rap o det är väl smart de för det är ju sånt som säljer i dagens läge? jag tycker sj att låten är rätt bra. videon va snyggt gjord.. ^^ Pz
hur ful man än är så kan man även kalla någon annan ful.. pinsam kommentar av någon i din ålder. Vad menar du nu? Att någon i min åldern ska acceptera efterblivna människor som trackar ner på andra bara för att dom själva mår dåligt ?!
men jag tycker också som amc sa att det är lite american style över den. Haha! att det är lite amrecian style över videon tar jag som en komplimang & det tror jag prendel & Lamonde gör också! :)
Det var FAN så mycket lugnare här när Atle endast höll sig till frizon. Nu erkänner du ju att du har stört dig på mig sen dag 1. Jag kan inte göra annat än att lida tillsammans med dig. & hur vet du att jag har haft låtar på frizon? brukar du gå in där & smyglyssna? :)!
Tack till alla som kommenterar i tråden! :)
härlig låt! bra video gillas här iallafall !
Tycker låten va riktigt dålig, gillar inte soundet alls, sen har jag alltid haft det svårt för Atle och hans "rap" stil.. Videon va det bästa med det hela men fortfarande inget märkvärdigt.
personen till vänster 1:40 är inte de en snubbe?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...