I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Atle & Robin Lamonde[Musikvideo]Sexy cat

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-07 13:29
Teezy
Så nu jämför du detta med en 50 Cent video? Det roliga är att tjejerna i 50 Cent's video är vackra och "kattiga" på riktigt, detta är ju bara patetiskt. Att jämföra dessa tjejer med tjejerna i fiftys videos är ännu mer patetiskt.

Fan alla som svarar på det jag skriver resulterar i att de inte tycker att tjejerna i videon ser bra ut, Tycker du att tjejerna är för tjocka? rörö sig för osexigt? e fula?
Nej jag tror inte det va.

Sen är det väl ganska självklart att 50cent har lite större urval på brudar tills sin videon och väljer dem som e topoftheline.

Måste man verkligen förklara sånt här?

Halvnakna brudar har alltid vart en ingrediens för att få en bra video, så har det alltid vart.
www.youtube.com/prendel

2009-11-07 13:30
Gudde din lilla poet kom hit å ge mig en kram hehe
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se

2009-11-07 13:31
prendel har rätt och du har fel .

2009-11-07 14:37
Atle:
Teezy du är bara en tönt med för lite att göra på fritiden.
om du kallar tjejerna i våran musikvideo för hora eller slampa en gång till så anmäler jag tråden! :)

Snälla, jag ber dig, anmäl tråden av den anledningen. Kan vara kul att se dig anmäla den utan anledning!

Varför ens dra in att jag har för lite att göra på fritiden? Vad har det med någonting i denna tråden att göra över huvud taget?

Prendel:
Tycker du att tjejerna är för tjocka? rörö sig för osexigt? e fula?
Nej jag tror inte det va.

Som sagt, jag tycker inte det är ett dugg attraktivt när brudar klär sig såhär "naket", bär för mycket smink och försöker få uppmärksamhet på detta sättet.

Sen det med 50 Cent och att han har större utval, tror du missuppfattade vad jag ville ha sagt där, men strunt i det.

2009-11-07 14:52
Jag tycker det var en schysst och snygg video, alla tjejer var tighta, förutom hon i silvrigt.

Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Sångare

2009-11-07 22:29
Fakk alla haters detta e Min stil på rap musiken ändrar sig & de flyter med riktigt ballt!!!:D:D:D
Om allt är gjort, vad finns det kvar att göra då?

2009-11-08 01:09
hon i silver eeewwwww

2009-11-08 02:12
tar tillbaks det

2009-11-08 12:01
Marre -Tack som fan!

gomserapplife - hahahahaha

Groupie

2009-11-09 08:00
Tack till alla som kommenterar! :)
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-11-09 12:12
Proffsig video! Jävligt bra partylåt
Fakk alla haters detta e Min stil på rap musiken ändrar sig & de flyter med riktigt ballt!!!:D:D:D

WORD

puss puss ////Jasmine
i know you want me

2009-11-09 12:30
Alla som har skrivit att tjejerna är fula skulle ändå ha legat med de om de fick chansen. Hihihi

2009-11-09 14:18
Jasmine-Manchi - tack som faaan! :D

paradox -du har nog helt rätt ;)

2009-11-09 15:18
wacka chicas, tråkig track. fett redigerad o filmad video.. big up till fonky studios, välgjort även om den inte var så vidare modig och nyskapande så var det ett säkert kort som gjordes väl. (så ni slipper fråga vad jag menar: rapperz som står mot enfärgad bakgrund med brudar som gnider rumpan mot dom, ganska typisk "hiphopvideo")

inte lika big up till rapparna o producenten, kul att ni tog steget att göra en video, ni borde bara haft en fetare track.

tycker jag
Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

Groupie

2009-11-09 18:21
Phonografic: Du är ett bra exempel på ärlig kritik! Du diggar inte men du säger det utan att hata! :) Tack tack & alla andra lär er :)!!
det var den godaste kyccklingen!
Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!

2009-11-12 18:11
Snuskigt patetiskt med alla dessa "wannabe USA"-kommentarer och liknande. Det är en video med brudar, till en låt som handlar om just brudar. Frågan är, vad är en typiskt svensk video ? Springa runt och lalla i en skog utklädda till sagan om ringen-wannabes som Promoe och ligan ? Skärpning vafan, ni verkar ju bara ha nånting emot dom här snubbarna men ska ändå försöka försvara er med att "dom inte tål kritik". Pinsamt ändå ju.

Sen vill jag bara tillägga en annan sak som någon redan har nämnt angående att folk tycker att deras texter e kassa/simpla. Om man läser titeln "Sexy Cat", ska man förvänta sig 34394598 punchlines, multies & pst-dickriding över ett primo-beat då ? Det är en partylåt, med en video tillägnad just den typen av låtar, då får man fan ta det lite mindre allvarligt med texterna tycker jag. Sen om man tycker att dom skulle ha valt att göra en video till en annan låt är irrelevant. Så, det var lite vad jag tycker.

Angående låten så är det inte direkt min typ av låt, Lamonde vet vad jag tycker hehe. Man kan inte klaga på videon. Iaf, kul att ni fick ut en nice video! Oavsett vad folk tycker här så tror jag säkert att låten kommer nå ut ganska bra till den bredare massan, vilket antagligen är meningen så what the fuck. Big up!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-13 01:30
Helt ärligt diggades inte verserna speciellt mkt från min sida, men som med allt hör man olika bra och dåliga saker, va vissa saker jag gillade mer än andra osv, det saknas nått i mellan raderna det va för "platt" om jag säger så lite mer av samma sak genom hela låten och det va synd eftersom det hade höjt låten rätt mkt med fler ljudspår på vissa delar men sån är jag och det anser JAG.

Videon är som alltid från fonky jävligt feta och ännu en gång blivit förvånad över saker man kan göra i en musikvidoe och man drömmer sig bort lite. ruggiga effekter och outro va pricken över i:et.
Till att brudarna va slampiga? tycker fatksit ni gjorde ett dåligt val utav brudarna, ni borde hämtat lite mer av trash å låtit dom skaka deras jävla rövar så ni trilla av stolen det är min åsikt! ska sånt där göras i en vidoe ska det iaf göras ordentligt enligt mig =) dom va inte speciellt fina, men det va inga ruggugglor heller för den delen!

Det är inte heller USA aktigt, sånt här händer nästan på varje jävla hemma fest att några brudar visar vad dom går för och man lyckas se ännu mer av det om man går ut och dricker och så har det varit så jäävla länge så jag tycker det är fel att anklaga låten för att vara för usa aktig.. hmm

sen är det ruskigt dåligt kommenterat av låten, för mkt åsikter kring annat men HEEEEEEEEY har jag kommit till whoa eller?! folk tycker olika kolla "rusultaten" på aftonbladet om vafan som helst så ser ni att åsikterna är spridda. Jag personligen hade tex inte velat att min tjej skulle flippa götten sådär eller beté sig så som dessa tjejer gör...

aja pallar inte skriva mer finns säker mer om jag fördjupar mig men är så in i helvete trött! (ursäkta evt. dålig stavning)

tack för mig BARA KÄRLEK!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2009-11-13 02:31
wow! sjukt bra killar! :D tvär nice vid och grym låt! fortsätt såhär! love

/ Emil E
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-13 08:12
FilosofProd P19- diggar din stil, whoa se och lär =)

Emil E P21- tack som fan! =)

2009-11-13 08:14
fbws P20- glömde dig i inlägget ovanför hehe men tack som fan! =P

2009-11-18 16:17
Tråden rensad. Håll er till topic och ta tjaffset i gästboken.

/Mod
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2009-11-18 17:13
Korkade brudar och verkar inte speciellt välgjord låt heller.
Synd de, för båda ni hade sköna röster.

2009-11-18 19:52
den mest hatade tråden på whoa hahaha :)

kul att en låt/video kan reta upp så många...

Rappare

2009-11-18 21:52
Jag diggade reffen, haha.
http://myspace.com/monzdidryk

2009-11-18 22:20
Ok, eftersom alla ska hata så hårt på denna video & på Atle är det väl upp till mig att langa en normal kommentar:

Jag diggar inte den här stilen av låtar men ska försöka lägga upp det så bra som jag kan. Det jag stör mig mest på i såna här låtar är att alla skriver simpel lyrik, mixar sönder den & sen kallar folk det för en hit? Jag menar det är alltid såna simpla rader, vet inte ens om man kalla det rapp alltså. Jag tror ni båda kan prestera mycket bättre speciellt Atle, för det verkar som du inte kör seriöst på det du gör. Och sen tycker jag att Robin Lamonde la det snäppet bättre i denna faktiskt, rim schemat var tightare, flowet var inte lika tråkigt som Atle's. Videon var fint gjord faktist fast jag tycker det börjar bli tjatigt med att alla kör på samma stuk, kom med något nytt som är intressant att titta på! Sist men inte minst har jag en sak som jag sett att väldigt många i denna tråden har stört sig på, att atle snear för minsta lilla. Du måste lära dig ta kritik, det är det såna här forum är till för, du kan inte sitta o snea för att någon inte gillar din låt. Smaken är som baken "det som låter bra i dina öron låter bull i någon annans." Enda anledningen till att du inte kan ta kritik, som jag ser det i alla fall är att du inte har så speciellt bra självförtroende. Lägg ner tid på en låt & gör något seriöst så tror jag det finns mer som diggar ditt material.

En kärlek & två fingrar / F