[Audio] RobinHolta ft Aco & N.M.E - Ett steg fram
Shue här kommer en ny låt från oss Hoppas den smakar! :) Vers1: RobinHolta Hook: N.M.E Vers2: Aco Hook: N.M.E Vers3: N.M.E Vill tillägga att det var nått skumt med NME's Studio så det blev äcklig reverb på hans del så jag visste inte vad jag skulle göra med det. aja thats life och juste! Kommentera! :) /Robinholta Aco NME http://www.speedyshare.com/files/21914626/RobinHolta_ft_Aco_N.M.E_-_Ett_steg_fram.mp3
Robinholta af Pankbanken!!
Låten i sig är nice gubbar. Robin : Gdamn, gillar din vers som zlatan. Tycker du äger hela låten. Aco : Sry mayn, digga inte så värst lix.. Nme : Läggere nice men reverben fuckar upp det så hårt. Men R äger låten no doubt.
Coastin' Chucks!
Nää är ju fan inte nöjd med detta men skyller allt på studion haha nää men kunde blivit bättre dåligt av mig fyy ! Men tanks man !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
nja, hade högre förväntningar när ja såg detta
hmm , trodde de skulle vara grymmare.. tyckte holta ägde hela låten, jag vet att NME är sjukt grym men du verkade lite ofokuserad typ :/ andra killen diggade jag typ inte alls. keep it up broows :)
Ah va lite slö idag fan kan varit de :P
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Aco knullade beatet ärligtalat! N.M.E, tycker du la det riktigt fett. men diggar mer din engelska Robin: hmm du har fet text, men diggar inte flowet!! pZzzz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
robin la de riktigt tungt.. nice nice
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
nej, denna diggar jag inte tyvärr. kände inget drag, som man borde med det beatet. synd oxå att ngt fucka me nmes kvalite? aja /Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Robin lägger det riktigt fett ! Hooken var tråkig å lät jävligt död. Dock var nmes vers inte så dum förutom den kassa reverben =) Helt ok hört mkt bättre med han. Aco la det också grymt tungt. Beatet var sjukt fett =) tyyyyng bas.
http://www.myspace.com/akaamusik
Tack så mycket gubbar! aah det var synd dedär med nmes reverb! aja fortsätt tanka o skriv :) /R
robin la det sjukt skönt asså! låter tungt som fan aco va inte dålig, men gilla inte rösten. nme lät sömnig, hörde jag tillochmed en flowmiss?? :O men det blir ju så ibland! hooken va helt aight overall 7/10 ... med tanke på att det inte är min stil så är det väldigt bra betyg :)
www.myspace.com/EmilE438
aco du va fetast , annars meningens lös låt sorry
BalkanisH Nenado & Altiino, Aco
Tack så mycket! Balkanish synd att du tyckte så aja! kom igen 111 downloads o så lite kommentarer! ÄLSKAR WHOA! /R
Tyckte robinholta var bäst här.. men man skulle kunna mörda det där beatet så enormt men det lät lite tråkigt faktist! bra låt i helhet iallafall :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Holtomanen slaktar beatet, Aco la det ändå rätt så fet men han platsar inte in på detta beatet. Och reverben n.M.e's vers förstörde allting, fick bara huvudvärk.Fortsätt spotta /Freddah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som jag sa robin, du mördar hela skiten. Tycker även nme lägger det fett för att ha fel på studion, nicenice. Däremot vers2 snubben var inget att hänga i julgranen, gillar inte rösten! pz kmp
Moderator
2010-04-13 20:02
Riktigt fett rakt igenom, holtomannen slaktar det rakt igenom, synd på din studio nme, reverben va riktigt störande.
//TW
Tyckte låten var helt okej! Robin la det lätt fetast på låten och Aco var inte så långt ifrån och jag vet att Aco kan mycket bättre. N.M.E gillade jag inte så mycket i denna, känns som att du inte hade någon direkt känsla i rappen, men låten får ett godkänt iaf!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Tack så mycket! glad jag blir :) kul att ni gillar gubbar! Två /R
Holta nog de fetaste jag hört med dig riktigt tung. N.m.e tight you know it , aco helt okej men tanke på standarden i låten ;)
helt okej låt alltså :) den gick hem :) UPP
Tack så mycket bois! upp en gång
Inte bra, ingen på låten gjorde det bra. Beatet var okej men det krävs mer än så för att få en okej låt.RobinHolta : Din röst är för nasal på denna. Flowet och texten är okej, men varför säger du "hojta på din pojke"? Det skriker Shazaam, vilket får dig att framstå som en wannabe i mitt tycke. Gillade dig minst på låten mest för din röst/leverans och "hojta på din pojke".Aco : Du hade bäst röst/leverans på låten men jag gillade ändå inte dig. Texten är för tråkig och ointressant. Flowet är okej men jag gillade inte din rapp ändå. Även om flowet och attityden fungerar så är det inte så bra.N.M.E : Trodde du skulle göra det mycket bättre då du brukar lägga hyfsad rapp. I denna var du kass. Refrängen lät sjukt tråkig och din vers hade för mycket reverb. Texten är okej, men blev sämre genom versen. Du brukar ha skön röst men den lät inte bra alls i denna.RobinHolta : Tror det nasala beror på att du gjorde fel när du försökte rappa laidback. Försök trycka i lite mer så kanske det låter bättre. Släpp "hojta på din pojke" med.Aco : Skriv en skönare text, man kan göra det intressant även om man rappar "yo, jag är farlig".N.M.E : Du brukar ju göra bättre än detta, du vet redan vad som bör ändras från den här låten. Vill dock trycka på att du borde skrivit en bättre text till denna.
Wazaaaa
aight tack för din kritik vet dock inte varför du tycker jag är wannabe för att jag sa "hojta på din pojke?" hmm aja Tack för konstruktivt det gillar vi :) Peace /R
Menar främst att då det ger starka Shazaam-vibbar så är det något man kopplar till honom, och då känns det som att det du rappar inte är "du". Om du förstår, wannabe kanske dock var lite felformulerat. Kul att du kan ta kritik, fortsätt utvecklas!
Wazaaaa
Chub jag tror inte man kan koppla hojta på din pojke genom shazaam finns enormt många som använder det tror nog inte det är bara han som använder uttrycket.. holla at cha boi freeeeeeeeeeeed
"Hojta på din pojke" - i exakt den formen använder Shazaam rätt frekvent, jag har inte hört någon annan rappa det tror jag förutom RobinHolta. Men men, kritiken var ju utifrån min synvinkel. Skrev att man kopplar det till Shazaam, menade nog att jag kopplar det till honom. Men nu ska det inte bli en chatt, hejdå.
Wazaaaa
Holta; M.O.R.D, dpk 4evah? FUCK YES!!!! Aco: Bra där, aldrig hört dig tidigare, gillar! N.M.E; Jaa, bra skit, reverben fuckade ut skiten totalt, annars vare ruskigt bra!
dpk FOSHOW BRO! :D<3
tungt! holto la det fetast, big up:)