tja ja jag heter tony mina kompisar kallar mig tonka, ja klart som fan att jag kan rimma, dom som inte kan de måste vara invalida, de e inte svårt o rimma i takt hitta ba ett bra beat o följ me som sakt, är hel svenne o ba 14 bast, men jag sitter på denna tråd o säger att jag är jävligt svart, har aldrig bott i ett annat land, men när min dator läggar smäller jag till den lite grann, datorn brukar funka bra, men fast jag råkar alltid sagga i den varje dag, har aldrig tränat på gym men ändå ganska stark, bor i ett fett nice hus o inte i nån park, brukar alltid åka spark på sommaren de e ganska kul, men min spark har ju fan 24 hjul, jag skriver hyffsat konstiga saker i denna text, typ som Djureri tyckte den va klart bäst, fan va tråkigt jag har sitter ba va datorn o lirar pac man dag efter dag, de funkar väll om man är för ful för att gå ut, men om jag är seriös så är de inte så jag ser ut, livet rinner på som de vanligt gör en konstig text om typ inget om jag ska va ärlig, hoppas man får dissa för de e jag ganska bra på, sitter vi min dator o tänker på massa konstiga strap-ons, ska snart gå o sova, vill bara skriva lite till för ni andra är så dåliga, fan va oseriös jag är den börja ju bra, nu e de massa skit jag ba skriver ner för jag inte orkar sova, sitter o vet inte va jag ska skriva, så jag tar en 5 min paus o dränker en diva, hmmm, nu har jag läst den sen början, ganska konstig, om jag ska vara ärlig så skriver jag de jag har lust med, jag skriver de jag sitter o säger för mig sj, brb arena me kusin klart vi vinner, team rating 1550 ba pointsen vi behöver, asså tebax efter 2 timmars arena lirande, gick åt helvete men orkar lira när drucki för mkt bira, ska gå o lägga mig , klockan e fan 20 minuter i sex, hoppas alla läsare njöt av denna text ! :D hahahaha
shiiiiiiizez... vad jag inte minns att jag skrev det där....
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Lyricist
2008-06-29 15:22
Hahaha...Djuret flippar i cypher, dricker i cyphern röker spliffar i cyphern och knullar bitches i cyphern Allting är wicked i cyphern... killar i cyphern sprider illness som kammel Sist jag såg innehöll cyphern, dissar och punches sammanvävda av dom bästa rimmen i landet Nää fan, jag måste sticka nu mannen sååå ser du nåt tungt vet du att killerzteve lagt det blääää
Ärda knullar alla varje mathefucking gång NollFyraNoll ja ser ni försöker ni e kassa ta holken just passa träfffa en brud som ja henne bazza hon gick ner sög min kuk shgit allt gick till bruk fuck du skuulle sätt hennes ass när hon va på huk spruta henna överallt shhit mannen hon va sjuk hpon ringer maj varje dag ja vill nt svara ja svarar o sajer snälla du låt maj vara men hon e kåt som fan så ja bestämmer en tid träffar henne sen knullar hennes liv hon stönar hon sajer vet du vem zteve-o e ja sajer ja mesen på internet va nt omogen hon sajer nej ärda jag vill vara otrogen Ztev-O mannen e du G? I mina ögon en stor wannabe D kanske e fuckt upp Ja blir aldrig locked up ja hör du e gay din pappa skriker yääy knullar daj så fucking hårt när du vaknar upp, ja brushan livet e svårt att få kuk i röven varje dag för daj e skönt just relax n smoke a blunt om du kan tänka efter o använda din hjärna INse ditt liv så får du en liten stjärna fuck mannen gå hem sug din pappas spärma
cypher är vad din farsa brukar köra up i ditt röv hål fast du kan kalla det för kuk du borde få veta du är ju snart 17år hehehe sorry lille plutten! jag sliter sönder dig, jag vill ha dina skor jag pysslar med dina kropsdelar som om det var lego graven är det sista stället du kommer bo på min skit är rå, jag gillar blod och allt som tillhör gore men jag kan ändå njuta av molnen i det blå fast jag måste pumpa jedi mind ill bill eller necro men jag hatar hiphop det är bara en jävla massa skit jag står hellre o lyssnar på en snubbes sista skrik och du krålar dig ur från familjens bil som ligger i ett dike och får se hur alla förvandlas, från mamma till ett lik jag kommer bara vara där för att få se din blick. sedan dödar jag dig lite lätt och är glad som en prick! :) möööörrda!
Tråden rensad. Har man en fråga så läs FAQ-tråden i B&C först, annars går det bra att fråga en moderator. Spam i trådar är dock inte ok./ Moderator
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu är det dags, för haxx och omogen rap, jag dealar skills men har aldrig åkt fast, långa rader sticker ut, som en kniv med sitt skaft, men nu är det slut, så jag lyfter på min hatt. Nej fan, den var kass.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Känns som att hela jävla whoa spelar cs å åker vespa/ Lunarstorm i varenda text å skryter om hur mkt dem har festa/ Tydligen knullar alla bitches å e fett rika/ Gör drive by i gta å glider runt på ica/ Leker tuff på whoa bakom sin lilla skärm/ Alla sveriges fjollor drog till whoa som en svärm/ Att kasta granater är visst deras dagliga rutin/ Snälla logga ut från whoa era fula jävla svin/ Snackar om morsor, farsor å hur keff alla e/ Sluta snacka skit okej? , jävla cp..../
cheka killen som snackar om cs som sitter spelar varje dag En son som du skulle ingen fucking vilja ha så du snackar om daj själv du e knäckt eller som din syster o din mamma spräckt din lilla fucking hoora vf spelar du tuff när ja får psykos då sänker ja din luft 3pers o endå fackar ja upp er vers bitchslaps, chekka denna texten chekka denna texten ja fackar upp er som ja fackade rresten vem av oss två ska ut? ja sa ner på knä här varsegod här får du ettlitet sprut din mamma hon sög helt psykos ja knulla pulla henne riktigt hårt Ja knulla henne så hårt att hennes fitta åkte bort ja vet ja e fin måste dra få i maj nikotin Peace
käften, BARA KÄFTEN DET ÄR SLUT jag ska visare som pinnen i ett ur Sliter itu, din skit och du, ska bara lipa surt när jag skiter i ditt hus, dricker sprit med din fru för att sedan massakera henne med en spikpistol kall som is och du glor när jag lämmnar henne som annat skit på bron Nu är det daxz att dxl slutar snacka shit va? du tror på riktigt att redbull ger dig vingar
ush, ni suger inte lite dolme alltså, så jävla mycket att jag måste skriva om de fast jag orkar inte! hejdå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var fick du luft ifrån ja facka daj o ditt shiit Nu svarar ja på dissen så försök nt på nytt mannen chekka dina fucking rim dom rimmar nt mannen,chekka simsalabim ja tar ditt huve smäller ner daj på marken sen tar ja en runda me din mamma i parken hon fick kuken i saj shit mannen som hon stöna just d mannen hennes pattar va över köna så hur känns d nu spädbarn din mamma o din syster kom först till kvarn din syster o din mamma ville ha den stora men av maj blev blev båda stämplade till hora så shuta fuck upp din familj e skamm din flickvänn e hora ba haram saj till mamma att byta efternamn pallar nt skriva mer på denna text ska ut genom dörren röra maj till nästa festMannen chekka du kan nt ens rimma läs vad du skrev Peaace Biaaatch
Min klick chillar med lasermannen.. Och om du tycker det är otäckt som nakenjanne bara bit på nagelbanden.. .. Och låt mig bara fylla min blunt, fyra mitt skunk That´s all-in, som när jag synar din bluff..! .. Och du ser mig kanske.. Hålla handen tillsammans med Mats Lederhausen görandes segerdansen nakna på El-Giganten, efter att jag bankat din skalle, så hårt i backen att du ramla och fastnat i marken, Mutherfukker' .. .. Sen röker jag grönt tills jag blir hårsad, Mannen.. spela thug och du blir rånad.. Ska inte nämna namnet, men du är den sämsta i Cyphern medans jag är den bästa i landet, så bara håll käften mannen .. Och svälj min balle, Mufakking'... Kammel!!! hiHU hEihEIH. Oseriös skit.. This iz cyhper. G-UNIT! Klockan är 07:00.
Cause I done mastered my high, you out your mind tripping
jag kommer rullandes in på beatet som en basketboll fet text, fett beat typ lika ont som nageltrång så hårt att ni får skadestånd jag är typ i klass med Shaq o niel skillnaden är att jag bedövar mig med tjack o sil ligger snäppet efter promoe som en långdistanslöpare jag droppar fet skit, när plattan släpps kommer ni köpa den alla vet att jag kommer bli stor som en rik krögare betrakta mig som hunden aKa mister lööva man
http://myspace.com/SKTclique
Du blir piskad... av ett spädbarn som retar dig för din penis liknar en klitta (fniss) Dxl, riktig gangstah från förorten... jag tar ditt skalle och bankar sönder den i dörrporten Riktit kassa rader slösar inte skit på sådant som just blivit 14år och klättrat upp ur sandlådan Dxl säkert fylld med finnar i fejjan... jag tar och skrattar högt när jag petar med pinnar i din ändtarm Inget skämt här killen är 50cent... blastar nio skott mot dig 9millimeter skotthål rakt genom ditt fejjs du är borta
Skriver "ditt skalle" så dxl ska fstå maj naer han skrifer "HEHEHE" *fNiZz* idjut
T tittar in, sent om sidor man T spittar rim, benen sviker er T tittade in för att inspektera snaran din tjommen Rimmar med svavel i gommen Gör columbianska slipsar, utan kniv Sprutar i, din mamma och säger kallt "din mus har HIV" Hon ville prata men det var bara massa svammel så jag deepthroata henne till hennes son kom in Hon ba:" VAD GÖR DU HÄR KAMMEL?!" Ja ba: "Shooo bre, läget mannen?" Inget illa menat såg bara att du starta tråden Du rimmar snyggt nog att Herr Organismen byter namn till Bara Ågren Bli knullad i brasan ida, känn en galnings hat när jag förvandlar din bak till Stalingrad 99 procent på Whoa har fräknar på kuken Gillar att äta på kuk mayn Med en IQ som kan räknas på kuken Du dricker saft med bärsmak medan jag klyver spädbarn på 5 kontineter du kan kalla mig världsvan Dina pommesfritz sjuder medan jag prickskjuter hollowpoints mot er fittluder... ditt luder! Ni får ut lika mkt folk på nätet när ni slåss mot kommatecken som när den nya skivan av Fronda läcker Även om ni kollar ni text like "fuck this shiit" Så ska ni veta, jag gjorde den kasst, faktiskt me flit
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
spädbarn jag är trött som fan stick innan jag laddar min "soft airgun"// vad kan keffa snubbar göra åt saken? inte mitt fel att era mammor visade sig naken// kall om baken, så jag hottade till lite grann, stoppade in min hand,"oj den försvann"// finns så mycket mot agrumentationer man kan ljuga och säga att riddarna använde pistoler// SPISE GIRLS det är mere er, jag blir känd på mtv som putte tha G// ska vi snacka kvinnor? det gillar jag, men jag är som ett virus och gör så folk dör på en dag// ingen vill battla när jag lägger flowet, lika reskabelt som att åka vatten skidor på 30 meters vågor, //Antre Peaceeee
Antre du kan inte hört Kammel Inga skitrhymes med bögstämpel i denna cypher idiotjävel Siktar på ditt ägghuve med min sniper osäkrad Även om du sög var det ändå tragikomiskt Big up det betyder att halva din text faktiskt va rolig Testa en annan cypher innan du blir våldtagen för här leker vi inte med softairguns utan kal. 12 hagel
Stop screamin, you know the demon said it's best to die And even if Jehovah Witness, bet he'll never testify, D'Evils...
Spädbarn jag hoppas de där är skrivet på fyllan annars borde du lägga både pennan och livet på hyllan P17 hehe - du kan va högst femton år Lämnad åt främmande våp, kämpar hårt med att rimmar på ändtarm å lyckas inte så gott, med ett målbrott som fuckar med dina stämband så bättre du försöker battla HSK han kanske till och med vill ha med dig, på en låt Blåser bort ditt hus av Lidlkartonger och drar upp dina sidenkalsonger För du är 140km/h på en grusväg och en förhatlig bredsladd Och en riktigt jävla idiot som Patrik Ekwall
Jag äger er alla // Kan inte säga annat än de samma// Nie fan sämre än Asma... Kollar på pistolen, LaddaSiktaSkjut// Spädbarn blir mördad idag av en sinnesjuk Inlinessnut// SKT är mest ett Luder som ljuger om att han kommer släppa en skiva// Rensar tråden från Töntar som är inspirerade av Fonky Fresh dax å börja rita// Fuckar rådet som gillar nördar som är inspirerade av Gnosjö disk// Jag ger er fett med pisk, ni tar en risk, luktar mest rutten fisk, lägger snabbt en het fet diss // :D , Haha fyfan vad sämst man är man bara improvicerar... Pezs alla :)
haha boow vem e d som snackar När vi kommer quras e d nt ja som backar mannen snacka nt skit du kan nt ens hålla takten till ett beat mitt namn e känt härifrån o flera kilometer snacka för mycke bajs så får du hälsa på min 9mm kommer slå daj så mycke så du glömmer va du heter spädbarn naw din lilla hora STFU bitch o sug på den stora ja tycker synd om killen som e en svenne chekkar brudar du kan nt få en bit av henne skam vill nt ens nämna ditt hor namn ¨Ja ja bor i förorten din svenne, RosenGård Så klart ja e hård, ska du köra hit me din fula ford mannen ja har kontroll över hela NollFYraNoll kom vill du kriga? ja svär du ska få lida Ska sprida ditt namn som en liten fucking slyna MAnnen Kom till RosenGård Din Hooe
Tar mig tid att komma in och kluddra skit som om jag fann en saknad pusselbit Jag gör det cleant, de kan du räkna me Lovar att ingen av er vill komma och jävlas här Killar vaknar upp helt skummiga i humpen Svullander på pungen och en Dumle i munnen Bitarna faller på plats, kalla mig kass och jag skallar dig snabbt Men gör det för min arbetarklass Gör det med själ och hjärtat texter som gör dig väl i smärtan, svalkar dig i hettan
Ni kan fortsätta snacka skit som ni inte visste att vi packar heat och skär upp er som grisar med slaktarkniv And u dont wanna fck with me - jag har faktiskt hiv... Jag sänder kyliga blickar - håll händerna synliga killar! Antingen backar du eller så håller du käften Va kollar ni efter- era dumma apor käften och käka skumbananer Vad de nåt ni ville bögar?! Jag fick iaf sagt allt jag ville, bögar
And u dont wanna fck with me - jag har faktiskt hiv ... hahaha
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
T you are not good i take you like a cake and i wonder what you have under the hood i have a question was you awake when you// wrote your text, jag vill bara veta för du var så jävla keff dom här raderna räcker nog för att knäcka dig så nu slutar jag denna fucking// jävla texten och ser om du svarar sen
Djävulens Sal......
IDIOTFLUM UBER ALLES alias mansgrisen glider in "DO THE HUSTLE!" iklädd en wifebeater och mjukisbraller shottar a la halvlitern och tömmer tusen flaskor allt han skriver ger intrycket 'slut i skallen' Det här är värsta sortens verbal laxativ *hoppar in i en tidsmaskin och visar dig dina andra liv* "Oj, titta, i antiken fick du kuk i arslet... ...och i framtiden står du och suger balle" Jag är en sån blandning av värsta sjuka gangstern och supermannen att jag kan skjuta packet i supermakter, lura vakter (???? Vad i helvete är det här?) spruta flaskor, spränga junibacken, skjuta usher (Är han dum i huvet eller?) fula fucker...jag är fan häftig nog att dua madde
Chillar med blocket - kluddrar kukar och hakkors Killen som aldrig skjuter på avstånd Droppar roppar i glasen - droppar snobbar med slagen T har så många, kroppar på vapnetmy Uzi weighs a ton som mina bars - när jag lägger dom Lyssna det kommer svida playa U cant fck with me som mongolida tjejer Ganska played men jag står över sånt kommer bara ner för att döda folk
Rökte holk i skolan och döpte folk på toan"så... nu heter du också Sverker Olofsson" Idioter finns överallt men i Sverige frodas dom så jag föreslår intagningsprov på Whoa Så slipper vi idioter som Bazookahjoe Haha Lillboy2 säger att jag, skriver rätt kasst.... Och?! sitter här med en 9milli och din IP-adress Blev tidigt förvånad av lägsta nivån Whoa hade jaja peace out det var allt för nr one Soulbrother
alias mansgrisen glider in "DO THE HUSTLE!" iklädd en wifebeater och mjukisbraller props!
Om det ska hålla i längden med battles på sidan/ Måste folk rösta annars är det meningslöst att skriva/ Ser hur folk uppar sina trådar flera gånger/ Men det suger i allmänhet som torra tamponger/ För det blir ofta så att ingen vinner/ Det för få som röstar för det är inte "inne"/ Du som är uppe mitt i natten ta chansen för fasen/ Lägg en röst i en battle för du är mannen som kan det/ Eller kort sagt, RÖSTA MER/ Ni som aldrig vinner, hoppas detta kan trösta er/
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Hörde ni ljudet? Och whoops så är Dirty i huset för att panga på din flickvän och förstöra din husfest "Vem Dirty?" - What, det vet du väl, bro'... han som blir horny av att prata om sig själv i tredje person Jävla horunge, jag tänker göra min grej/ till varenda jävla dyslektiker kan stava till "Dirty är bäst!"... ... I SÖMNEN!! Jag är ganska stygg och så, snygg som få och du är den fula horan på festen som alla flydde från Nu är jag riktigt ärlig / Vafan... det ser ut som du låg och sola i trädgår'n när din slampa till pappa klippte gräset Ey len!
En vanlig dag innebär att glida runt i en stad full men glad och med ett leende på läpparna krossa folks skulderblad Se mig sitta och supa mig redlös i hallen med likörer för att sen dra fram en glock och blåsa dig i skallen som frisörer Får snubbar att tappa hakan som Derek Vinyard så kliv bak eller bli tvångsmatad med ett knivblad Mannen du har en stor käft och stinker fotsvett åtgärdar det genom att slå ihjäl dig med en bordsfläckt Vill du slåss säg en plats så åker jag dit likt fångar att se dig utvecklas är som att se skit formas Åker i rullstolar, dreglar och beter mig som i grundskolan När folk misstar mig för dmat är skämtet fullbordad Tar mig friheten att dränka ovannämnda i kvicksand För att sen hoppas att hans kassa texter inte är något smittsamt..
0Mg GRAB11 NU ere BIFF!11
Mixar underhållning, visdom, bullshiit och doserar rätt Ni är inte hiphop för ni har en New Era keps Du är bara en...fitta i keps, typ Jag gitta från rättspsyk... så jag kunde ge er småpittar fett stryk Ni hade inte ens haft stor kuk i Asien! Eller sry nu betedde jag mig som ett As igen Iofs skiter jag i vilket mannen Gör detta hardcore utan silkeshandskar Detta kan bara sluta riktigt illa är mer hiphop än er utan keps i Hitlerfrilla Glöm inte det... biitchass niggas
Droppar hardhittin Rumble in the Jungle bars Att jämföra oss är som Rambo vs. Gunde Svan Som lyricism vs battle n cypher Inget att förlora kompis, som att jävlas med lifers Du har inget att skylta med som fräknar på Rikers okok inte alls på topp, men du är ändå på pitten darling kanske för mina freestyles är bättre än dina written rader Du skulle formodligen battla mig, backad av en böghop till crew.... och lappar med stödord men hade ändå fått din stackars "röv smord"
Löpsedlar skapar kaos, molekyler utan fittnylle, janusansikte, high five. som riksbygge. Haja! jag sätter alla på plats, tar din matsäck, slänger upp i en takfläkt, allllltså ah, yeah! heta eller Kalla mig galning, går all-in med en badring mot Alec Baldwin. Ringer upp, vill du se min flärpsamling? Svarar ja! beställer ett cerat. Samtalar med teckenspråk, svetsar, ett äcelpeckel som är spräckt i vecket. Tekken fyra. ånglok körs av korpenlag och såna som är anställda. halsar mestadels eldvatten och får halsbränna. jag har vart ren ett år, Festar med rensprint, ironisk tillbakadiss i medvind. poesi, regnbågen är blind.
No cake for the impurity!
Du går från blödig till blodigt
Thats right, T körde en ordvits
Handklovar och SUV's - du blir dragen längs gatan
Dricker med Hades och Satan
"Fan killar, Hade bra!" sade jag
"Ses snart, btw skön deal!"
Återvänder och förstör din söndag som rödvin
Stepper in med min Colt dragen...förstår ni?
och ser till att du blir våldtagen av åsner "MUUU!"
like this:
Till T du svarade på min diss det var inte så jävla smart för du är ingenting med dina småbarn när jag kommer med ett helt// jävla fotbollslag du gömmer dig i ditt hus när jag kommer på din gata och du gråter medans du håller i din nalle// det var inte så jävla smart va?
Djävulens Sal......
När jag skriver detta har jag slagit Lilly medvetslös och binder hans händer.... Okej.. smart och smart... de finns 7 olika intelligenser 7 gånger 564 är lika med antalet orsaker att skratta åt din text och släpa dig över hela Roslagen med facet neråt i en kohage Även om du dissar en person som står över dig är du i fel cypher, när dy tänker posta nästa stå över okej Innan jag står över dig, med en ådrig ståpitt och knullar dig i halsen med stålull vrålfull så...nu vill jag inte se nåra flera påhitt
Bäst ni gillar bananer eller typ.. ööh, chili con carne? skit samma, ni har iallafall satt era sista potatis.. ar mina rader är så satans feta fastän jag är dryg, och långsökt som basketspelar ..e Du är en sån som har taggarna utåt, för att din pappa kan judo. Men han sitter bakbunden i min källare- med silvertejp över munnen, så fattar du nu då? Ser fram emot den dag då; din platta blir utsåld för då kommer det landa ett ufo, på min bakgård medan min hund skäller och ställer till ett jävla liv och jag befinner mig i en scen ur Världarnas Krig, inte för att jag har sett filmen, men dom flesta suger har man sett en har man sett det mesta. och det påminner lite om svenska rappare.. varför öppnar ni käften när jag inte knäppt upp brallan än? och det gäller även alla i denna cyphern, len lägg ner, när fan blev det coolt att vara "textförfattare"? jo nu! blev det det, men bakom hela dena jävla uppsats ska jag ha props för att inte ha fått ett jävla dugg sagt.. Så för att passa på ger jag Lillboy2 en mikrofon som får ur sig ett "hio hop yo!" innan han kissar på sig
Gör det som om jag vore född att rimma Ni ruttna innan - ni kom ut er moders mage medan jag höll takten mot min moderskaka Ni tröttna inte - ströps medan jag spela på navelsträngen Så 20 år senare slår jag er i tusen delar mot laduväggen Priset på mitt huvud är över 100 papp Vill ni döda mig, får du ta en nummerlapp och rada upp som på Systembolaget Jag är brysk me' ordvalet, på flykt me' mordvapnet Så steppa upp och skjut en schyst me' jodhagel You got nothin on me - du är slafsig kompis så när du blir rövknullad är det iofs inte så fuckin konstigt
Glider in och börjar slå sönder folk med en sedelklämma tills ögonen blöder och fötterna blivit spegelvända! Mina hobbys är att: skriva texter med en nypa magi, klyva med kniv, strypa ditt liv... Och att slänga iväg klockor för att se tiden flyga förbi! Springer runt och använder tjocka personers huven som slagpåse för att sedan använda deras inälvor till matsåser! För jag är old school... Typ som Lars-Åke...
Lik som med spår av blykulor uppätna av spyflugor! Yea skickar wack MC's till himlen - T hälsar för niu har han less balls än spetäslaka Ye jag och jeppe är ol' school som Bengt och Lars Ni pissar på er när vi kommer in som ni höll på att tända av What goes around - yup så era gamla semibajtade använda bars är vad ni i slutändad blir sänkta av Du har underbett- så jag knackar på¨ditt fönsterbläck med en jävla Tech whuut!! Sluta nu, sluta medan ni har nån självrespekt kvar! Skickar två cpstörda, negerbögar till ditt stackars rövhål Innan T dök upp hade ni bara pullat varann med fuckin ölkorv
Mts kommer in och han tar sin plats i ledet, han tycker ni e keffa så han knullar er medvetet, langar fram midgårdsormen å daskar dej i pannan, men den e så jävla stor, de e klart du blir förbannad, de e ja som e killen som skjuter dej i låret, sliter dej i håret och pissar dej i såret, du får äta min skit för du gillar bajs sex, men du e så jävla ful att du har midervärdeskomplex, du tycker du e hård i dina björnborg kallsonger, men när du langar fram ballen så känner du en ånger, för du vill va som MTS, han cash och har mycke damer, men då för du duscha för du luktar dött kadaver, skit i de å gör världen en tjänst, skjut dej själv i huvet och ta med din lossasvän,
MT to tha S
läste ovan och blev på riktigt irriterad, som om han tagit allt det bästa ur ett språk och gjort den friterad. stavfel, och allt i helt fel jävla takt,välkommen till MTS hiphopslakt vill ösa skit över allt men orkar inte agera, svälj ditt huvud och byt kropp, med mera...
Lägg ner mobilen... ni borde inte messa med Wu Sluta se ut som Devin the Dude Ni rappar med överläppar täckta av snor Sluta imitera, emo's kan ändå inte käfta med Crew Ni kan inte testa mitt crew så sluta innan det blir Rest in Peace Ni blir slagna till Polen via Västervik så lycka till i nästa liv... PB och MS fall tillbaka som er slaka penis Det visa sig va skit rakt i igenom Satt en kvart och försökte koda orden Påsenbroder begraven i åkerjorden för du rimmar wack som mTs Jag är en rebell som INS du rimmar med MS Med ett T ivägen, otur fitta nu blir du uppäten av ett odjur till lodjur fitta
Det här är bra, spikat som en planka på tre tum Galet, sjukt och väcker rubriker som Anders Eklund oväntat fett, till skillnad från din skit som är aptrist du blir spak bitch, jag är över huvuden som en taklist stick inte upp om du inte vill bli ett knäckt glin jag är äkta och du en hangaround lite som X-team läs alla falska rader från fittan T P20 han är inte en dag äldre än 14 och alla vet att fittan ljuger
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
T P20, ditt namn väcker minnen, till en tid där jag var ung och trollade sinnen. ditt namn väcker minnen för numret i ditt namn, är vad det kostade när jag rodde din morsa i hamn. jag gillar inte mamma-skämt, det kommer på fel kant, och jag hade inte skrivit så, om det inte var sant. jag gör inte som ni gör, men kolla hur jag gör, allt är lite bättre, som en varm stilett genom kallt smör. bara läs och inhalera, fundera på hur ni ska reagera, tills ni förstår att det handlar om en kille som inte vill regera. jag trollar med ord ni inte visste existerade, sen försöker ni likadant och inser att dem är patenterade. jag vet att det är banalt, att allt ska kännas analt, för att ni ska förstå att det ni skriver är paradoxalt.
Det här är inlägg nummer hundra, så jag ska springa runt och sjunga "JAG BLEV #100"...och ge er fingret...dumma ungar trumpetar ut mitt budskap som en jazzplatta jag klär ut mig som doktor bombay antastar din flickvän som luktar laxmacka och kastar en molotov cocktail rakt genom ditt fönster och lämnar ditt hem brandskattat springer ut i backen där din bror åker på brasklappar och bygger ett kilometer stort gupp så han flyger... och kraschlandar i ett halvdussin tomma lastpallar med sprit, vars innehåll jag hällt i din bebis nappflaska be om ursäkt för det jag skriver? Ni ska fan vara tacksamma, mafakkas