...hatar när de regnat ända sen man kom in i de här fuck that shit mistah persson is back brinner för rap tro fan ja vinner de man bitch sök och du skall finna det finns inget så mad dumma jävlar kör sin listiga räv i deras bubbla dumma jävlar råkar fista sitt ass fimpas som kräk yeah orden o blickarna regnar sekunden före dom sen rinner iväg alla falska fittor är där mähä nähä damn alla jävla fittor är wack folk lever för att käka, käka. käkar käkar ja med då för att leva med min heder och all ära inget betéende kan fräta eller bryta min stolthet cocksuckers som ni skulle sannerligen knytas i koppel sparkar bakut en fot röv i röven hoppas då fan att ni känner min skit de här e bättre än ni de här e eargasm o mer rap än vad ni kackerlackor nånsin kan bli
oh no he didn´t!
Blablabla, är det enda man hör från Seeuonetheflipsyde. Var det där en saga eller vers. Jag lär dig från grunden till toppen, jag kan vara din guide. Lägger dig i köttkvarn, mosar dig till köttfärs. Och nej vi känner inte din skit, vi ser den på text. Och att du käkar, ja det måste du gjort när du är så storväxt. Du säger att du e Eargasm. Du, Michelingubben, hela din stil är sarkasm. Så varför komma här och tro du är så tajjt. Tar kända låter och skriver Seeuonetheflipsyde Copyright. Ta din keffa text och dra långt härifrån. Tar din datamikrofon och stoppar upp den bakifrån. Ta och ställ dig på en våg. Visarn visar vikten på X2000 tåg.
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
ha ha värdelöst.
oh no he didn´t!
stackars groupien roopiin hjärnkapaciteten sviktar klarar inte skilja saga ifrån verklighet du vet inte vem jag e de håller. de räcker att ja skickar blickar åt ditt håll sen går din koll den som du uppenbarligen trodde att du hade falla käpprätt åt helvete på stört ditt loppätna jobb stolpskott fan det du skrev var kompost men alltid sånt som går i omlopp i vilsna jävla bubblor som din eliminerar det som cirkulerar i den jabbar bara med det som du i sin tur inspärrad i din bur med svansen mellan benen fångar rakt på käften realisera när ska du hoppa av hästen när ska du sluta låtsas o hoppas att du i hela ditt sunkiga liv hur som var som kommer att komma att bli hälften så bra som det här hälften av de här fuck snubbar som du bitch ärligt dö bonde du e pubertal men en dag så spricker bubblan snart allvarligt talat fruktanvärt jävla värdelös du står helt blind jävla offer och fuckar dig själv plutten det hajjar du väl att jag aldrig skulle krypa ner o flyta skevt som du du vet o änna lacka på dig du vara min guide ah visst du kan vara mitt brajj rensar bort dig smuuth ifrån min vindrutetorkare för att jag hatar dig och hatar din rap tro jag är tight ja vet jag är tight aiit
oh no he didn´t!
Knivhotar rappare som bjuder på fler lögner än Bibeln så nästa imbecill som fabulerar slits sönder av kniven Bjuder på sprit och du inser att du fått karatefylla när du vaknar upp kastrerad under en lagerhylla Lek smart och bli ett offer för hjärnforskning när jag låter bilar köra airhockey med ditt huvud i en vägkorsning För folk som dissar mig vet inte vilken risk dom tar ända tills dom dränks i en pissoarEfter att jag kissat i den....
Jag äger, kör din mamma med ett "Damn, yo!" - smile i en Kangol-hatt i vanen, Bangbros-style Först var hon bara en random, dum groupie Nu skriver jag dagligen "Kung Louie" i hennes tutt-zon med min pung-Uzi Rata-tatt-tatt! Livet är ballt När man äga folk utan att röra en nackmuskel som Steven Seagal Mitt flow? Funked ut Yo, du är sämst på whoa.nu din mamma är hoe, punkt slut.
Yeah it's me who got the cops in trouble making their heads pop like boubles When I put together letters it's showtime and those who don't co-sign that my flow shine will get their eyes poked out and go blind my whole life I wanted money but now I throw dimes Burning these tracks like drag racing and I'm fed up with all these fags hating I'mma stomp ya face and scream "BITCH, I'M RICK JAMES! " and after that you'll have all kind of nick names Loosing my mind and start playing sick games drench you with poo and literally make you a shit stain Sippin' on gin & juice while I spin my jewels got a big ass knife and I'mma skin you fools
Finns det nån på Whoa som INTE är trögfattad!? Ni ville ha snoppmätartävling.. men går runt i högklackat Att ge er tunga beats är som god dryck till äcklig mat ni är antingen för dåliga eller inte tillräckligt bra! Åstadkommer bravader på löpande band som träningspass och battlerappare springer när det är tävlingsdags Gilder runt med pistol förpackad som alkoholister plågar er och är hårdast här inne som masochister..
Jeppe, gör oss alla en tjänst, och pallra dig hem från din 8 år yngre polare för ni ses aldrig igen för du vet mycket väl att - alla hatar dig och att det är dags att blåsa skallen av dig själv. Det får vara slut med dina kuksugerier du är en sån som mutar polisen med fultjack och bj:s, du har alltså sugit kuk på grund av en trasig baklykta för det är det närmsta gangster du kommit så krama avtryckarn. Förresten "Uhh", man är inte så jävla tight om man hittar på ord som "pung-uzi" och "Damn, yo!" - smile " Men du ska få smaka din egen medicin ditt "Ha!Ho!-skämt fuck you len, du kan vänta dig en "krasch-boom"-smäll! Ska ni upp till min nivå skulle inte ens hoppstyltor hjälpa och sist men inte minst; "T", du är inte ens omtyckt i England.
dirty_flowetry, jag måste verkligen skriva det här: du och ugly betty... är lika som bär! Om du får HIV och blir sittandes där, lipar & svär är jag den första som kommer dit för att skrika - "TYVÄÄÄRR!" Nä, jag skojar.. ville bara dissa tillbaka btw.. AKOVIC har inte du en pizza att baka? skämt o sido.. men du suger verkligen så hårt att du skulle bli utklassad utav Eddie från idol! Jag förvarar massa cash i mitt kassaskåp... medans du förvarar pantburkar i ditt KASSA skåp! hihi, kul att döda tid och dissa ibland, men nu ska jag sticka & finna mitt kall... ... sitta och titta på scrubs! =)
Ch1ll killen med krokig rygg och hår på bröstet likblek hy och en kroppsform som en påse nötter Du vinner allt, om tävlingen är att man ska skriva kassast för du är så dum att du går vilse i en trappa. du går in i duschen och skricker "kors i taket,, här ligger tvålen på golvet och jag är spritt språngand,,e naken" sen fnittrar du lite, och folk blir obekväma eftersom du spanar in varenda kille, slår dom på röven och säger "go get them boys" Och om det blev dåligt, my bad, har inte skrivit på länge och ch1ll har skitiga tänder, skitiga vänner och skitkassa texter
Jag var tvungen att dissa anikken, den vråläckliga bruden som suger så jävla hårt att man får blåmärken på kuken! Och jag ljuger inte när jag säger att din text var ett skämt för den där texten var fan den sämsta jag sett! Men om jag råkar få slut på min frukost Försöker jag dricka dig, för du ser ut som ett pucko! Småtjejer får lära sig springa långdistans För anikken är en våldtäktsman... som Bobby Sandz!
Beat the odds like an abusive freak show owner
kommer runt hörnet o en grabb kollar sned vadfan vill du fråga grabben me sin stora käft mitt svar den e snabb o brutalt vill titta på medans din syrra o din mamma kör me en arab det som händer härnäst är mitt eget fel grabben hoppar på mig som om mina byxor var värda 3 tusen spänn vadfan gör du säger jag då o han ba smäller till dig så du dör men då flippar jag o grabben ligger ner o han ba snälla döda mig inte len o jag utan nån känsla bryter grabbens arm så att han åker till sjukan där i vällingbys trakt vad händer härnäst? joo jag åker in för det finns tjallare i orten fyfan vilka jävla svin! vafan hjälp mig grabbar..det här sög kuk
vad fan är det med alla grabbar? gör brott under vintern aså..fett dumma som ska göra det under sommarn...haha idioter :D
Alla stackars jävlar som sitter och trummar på en tangent Dissa mig är ungefär lika smooth som att fumla med sin fallskärm Flaxa med armarna, kraxa, skrika och tillslut drunkna i atlanten Skriver så bra att ni borde betala mig, nöjer mig med natura Så jag höjer näven och skriker: PUNGA UT MED TANDEN!! Rakbladsvasst datakrafs som slår ut smarta brats till din kravmadrass Du dör, tillsammans med din flickvän och ert förmodade barnvagnslast! Nu ska jag bara slappna av, skratta frenetiskt Gud böt ut DNA som byggsten När han fick veta att ditt utseende var genetiskt!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yet another cypher, ya'll kids wearing dipers you'll get lost like all other newbie hitchhikers I'm the spirit of the woods but I'm still eating food actually I'm no good but I still write and put up a fight late at night I'm smashed so whatever I say is right I'm probably smarter than you, more than a little that's why you listen to rap and enjoy blow a whistle fuck with me and I ensure, I will never draw a pistol I'll beat you to death and bombarb your residence with missiles
simsallabimm, jag sätter jorden i spinn med lite tonic o en flaska gin, tar ett steg ut och spanar ner mot gatan det e kallt som satan till o med fönstrena skakar/ men jag gör det för vi har ju alla fylleplikt utelivssverige matas ut på papper som en sorglig dikt....i vilket fall som helst gör jag historien kort...han söp, knulla, åt sin kebab o plötslig gick han bort
påtryck av intryck, jag känner ett svagt surr i bakhuvudet, konstaterar att det kommer att försvinna med jordens undergång
kom när ni vill hur många ni vill ja fackar upp er en efter en så seen, så klen så han fick suga av den ni vet vem ja snackar om Massivpåtryck haha kallar du dé där en text ? läs på denna o lyssna på din fest 1234 du skulle sätt när ja knulla din syrra stoppa in min kuk mannen som hon stöna ooof hon va riktigt skön man En sak ja sajer Skam Stick o försvinn du har bajtat av maj din hora kom när du vill du kan suga av den stora hur gammal e du mannen 10 bast? effter denna dissen måsta du känna daj riktigt kass ja vet ja e vass vad ska du göra ja kastar ut daj i på gatan o låter mina homies daj döda ta upp lite weed o mixa till lite hasch o ja går all out Tror du e en liten svenne som tror han e Real G Innerst inne så vet vi alla att han e en fet wannabe Tro nt att ja leker för d gör ja shii Reppar 040 har fackta o kontroll vad e du i din stad du e likame Noll
man dela som man dela fråga nelson mandela men när man vet att man vet att så finns ingen som tveka för när ni fick det medelat fick ni det som ni velat så fuck alla ledare och fuck mig själv om jag vela de jag hade velat säga har ni inte fått höra ens för jag kom på så sjuka rader att dom tog ledigt från min text min flow är bättre än sex fast än jag knullar tills ryggen knäcks FUCK DOGGY STYLE MANNEN BRUDAR VET JAG KNULLAR SOM EN HÄÄST
anikken dissar mig överallt och vill ha svar för att ha nåt att kunna berätta för sina barnbarn.. bögjävel, ni ser ju själva hur han fantiserar i texten .. vad drömde du sen, att jag smekte mig efter? du är fanskapet som säger "öh.. ni är bögar.." för att sedan komma in med din kuk i högsta hugg ... och skrika "SWORDFIGHT!!! " det är inte jag som har en frilla med litervis vax och med en blick som för mig säger "nita mig, tack" står och kramar mig själv på en bild jag har tatt det är du , den största bögen denna sidan har haft.. fuck off please :)
nu är kvällen här klockan är tio i nio' drömmen inatt var konstig jag var i rio på skidor' plötsligt springer jag, blir jag jagad av en snut' springer på havet men plötsligt tar havet slut' kommer in på stan som om jag vore usain bolt' en snubbe hoppar från en buske knuffar mig jag gjorde nu en volt' men sjunker genom marken och landar på en skön säng' som tillslut visar sig vara en jättestor grön äng' jag har en väldigt kreativ fantasi som ni kanske redan fattat' ser en massa saker om min pappa, jag vill se han slaktad' Nej jag bara skojar, jag sitter och leker runt' istället som dom flesta andra sitta o smeka pung' detta var allt för ikväll' sug o svälj' trevlig hälg' okej det är söndag -_- pejs/ O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kommer in och knullar cyphern, era tafatta malackas, för ni fattiga jävlar bara skakar som marackas medans jag ba' lackar, för ni är skit hela bunten medans jag är som den feta blunten.... fet d.v.s. (AAAAAAA) och bränd som CDex, men's ni är medelmäss- igga, wiggas, niggas, idioter och p12:er Å nu väntar jag på jeppe, för jag behöver fler bomber! nördrim i all ära, det där var ett sånt äsch fuck this, faktiskt nu röker vi en holk =) eller åh! glömde! ni är dödade, zombies, för jag möblerade om era nyllen tills ni såg ut som Biz. riktigt fula.
Blunted in stockholm
If you think I'm reppin' Up-town, you're dead right// STG – But don't forget my Kurdos in the red line// 145; Alby, Norsborg, yea they gettin' it on// But one wrong step from you, and they lettin' it off// *BANG* This is a fast key-style//, I do it for the Kurds in the curbs, Movin' birds – you know the kee-style// ;) The goons in my hood, runnin' 'round in them three-stripes// You punk's street life, are sweet like, beehives, and peach pies!// Hahah, I'm illy, y'all doubt it? Silly guys…// I'm writin' this in one minute, and it's still really nice!// Since Whoa stole to much time, I decided to flow this live// I'm tight, so my lines come with a "choking hazard"-sign// i'm grinnin' quicker than sonic spinnin', one minute, finished and I'm goooooooooooone.... fo def do'.. peace.
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
pfft... kolla på gussti... ungen är bög nej, bara skojade... snubben är skön :) sorry eighty, men jag hatar att dissa andra du är grym på engelska, men jag är jävligt kass jag var skyhög förr & det var bara en miss att landa gussti & eighty är tunga, jag håller ingen tävlingsklass :( var på battle och fick nästan pallplats, kom 4, utav 4. om ni hört mig säga "jag är bra", jag är sjuk, jag yrar eller hört mig säga "jag är gangster och hiphopper" så ljuger jag, på riktigt är jag lika gangster som Chris Crocker (AAAA)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
ni är keffa kuk-sugande buk-bukande stuk-slukande när sperma är stuket, fan åk tillbaka till phuket eller stanna kvar på psyket annars bränner jag ner hela din by fett du stinker skit, svett så dissa dig blir skitlätt bög fjolla nörd egoist du sitter på en blomma och sågar av din egen kvist jag sågar av din egen vrist nu har du brist på kroppsdelar din kropp felar din snopp felar, min snopp skelar i din moras vagina nu är din morsa slapp som kina ey ey sluta börja grina jag styckar er som svina blir styckade hos slaktaren jag är den stora farliga battlaren du är kacklaren den som jag ska knacka stycker dig sen blir du pålägg i min macka öh ööh skrev på 2 minuter så kaxa inte upp dig gay för då styckar jag upp din tjej
hahah.. 100 spääänn på att destructor dubbelnickar.. han blev medlem idag. vem gömmer sig bakom osynliga masken? ;)
Inte din morsa iaf horunge, för jag knullade sönder henne utan masken (din kuk) Jag sliter av fnasken masken, eIGhTy vill bli till slakten kommer mot Destructor som är den som har makten huggar av dig huvvet som man klipper ogräs i rabatten EiGhTy står ängslig som den svaga lilla katten medans jag går fram som pantern som vrålar mitt i natten DESTOCTOR kör över EiGhTy som en TRAKTOR jag har min egen FAKTOR, im the FUCKTOR I FUCK PEOPLE UP, NO ACTOR Krossar skallar som kometer gör en krater mot mig är ni bara misslyckade pirater så försök inte STJÄLA MIN SKIT för jag krossar din skalle som den var gjort av frigolit EiGhTy, är det din vikt eller IQ? du bär mask för du är skitful aaaah... HEA HEA HEA
OOJOJOJ! va händer här? haha
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
hahah, fan va keff... ska ja ens orka svara?.. johnblond, mästerrapparen, va dedär nån bra text överhuvudtaget? stärker bara mina intuitioner om att de e du som dubbelnickat för o inte skämma ut dig själv...
destructor; skicka en text så svarar jag o lägger upp i B&C-forumet... gör du inte e du antagligen johnblond.. han skrev nämligen så till mig först men bangade sen...
johnblond:
svara på en sak? om du e grym på o battla, skriva texter o recca låtar (HAHA) utmana mig da! i forumet, battle, textförfattning + en helt klar låt.. klarar du inte de? då inser du nog att du e en fucking looser! JAG SVARADE JAG HAR TEXTEN KLAAAR NUUUU JAG VÄNTAR VARFÖR SKICKAR DU ALDRIG DIN DÅ?!?
fucking pussy bara snackar men när de komr till kritan så bangar du som din morsa
aiiight lägger upp en battle, DESTRUCTOR VS EIGHTY i cypher, gör nu, battle freestyle..
svarat ;) gå o rösta, foolks.
John blond hoppar in o dissar sönder eighty-k / ja vet vem ni hejar på, men snubben e på en fake nivå snackar om ett mixtape han har på g / ja tvivlar på att de e nånting vi nåånsin kommer höra o se.. han har 0 låtar, enbart gamla / han på scen? shit grabben skulle stå o svamla ja lovar att han ramlar när ja lägger krokben / babblar om gangsters från alby men e själv otroligt klen jiddrar me en äkta söderkis / ja slaktar han på zinkensdamms IP så han slutar död på is han tror säkert att alla e rika där ja bor / kom hit me din "liga" o vi ska se till att ni skiter ut snor din text e keff, min e clean som kläder efter kemtvätt / mina smutsiga rader ser till att skita ner din käft glöm sen inte att borsta dina tänder / du e garanterat ensamvarg eftersom du torskat dina vänner.. I´ll be waiting boy..
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
EFTER EN TIMME!!! jag lägger upp båda i battleforumet.
sitter ja klistrad vi datorn som du? icke! ätit, kollat tv o softat.. den skrev ja på max 2 min utan o ljuga... väntar som sagt..
whatever u say, dude. whatever u say. du e 24 när e du på jobbet? ;) lagt upp redan, inget mer gnäll från dig nu i den häär tråden, nån ANNAN tråd, elllller i privata mess. stop it homo . i'm straight.
Tidsfördrivcypher, men jag skiter i Kammel, han e vidrig som bajset, från en igelkottshanne. Jag bara rimmar som Herbert, på Snus, Porr & Brännvin, jag dränker dig i havet för du ser ut som en bläckfisk. Är världens sjukaste MC, när det gäller långa rim, när jag e klar med dig får du gå med käppen som en blind. alla vet väl du kommer sist, i alla hiphoptävlingar, nej nu orkar jag inte mer ditt jävla dicksuck ät mitt bajs tiidsfördriiv
Orkar inte slösa punhes i cyphern, så jag väljer bara rimma, hade jag lagt det som Kammel, hade hälften av er svimmat. Det var 14 stavelser för dom som inte kan räkna, din rap e meningslös, som blinda som läsa. Din jävla wanksta, hade du haft hälften så bra rimschema, så hade det faktiskt räckt med att du va missbildad. Kim han kan, jaa mitt namn är Kim, och I'm the king, över cyphern bitch. nu har jag rimrunkat och lagt det chill, nu får nån anann ta över imån kommer jag tillbaks, o då får du punches i röven.
oj fan dom skulle legat i tidsfördrivcyphern ju :/
hallå?..jag ropar över ditt place men det bara ekar// jaojao_ p19 visste ni att killen gör egna playboy lekar// (Orkar inte slösa punhes i cyphern, så jag väljer bara rimma) ? antingen baitat från din mamma eller har du tänk på detta i flera timmar// hade lite tråkigt så valde den sämsta personen på whoa// se upp bakom ryggen annars ligger du blodig på ditt vardagrums golv// jag knullar dig på battle jag rånar ditt bankkort// din pappa skrev i din panna vid födseln (Fuckad gjord)// om du inte kan svara så är du värd en liten slant// fuckad fjant,OJ jag såg på botten av dig (50 öre pant)// vet inte hur många bars jag ska köra det är måste vara över// ett svar till mig, så ligger du redo för döden//
Okej, fattigt, tar fan alla som skrivit dom senaste 16 gångerna, jaojao, Nosoon, eighty-k, johnblond och Destructor.. när ska ni fatta att ni bara suger penis och svänger snopparna, när ni håller den i munnen och rockar med tungan & sväljer shottarna.. har aldrig varit där ni är, johnblond är fettwhack, tror han är ''älskvärd, självlärd & redo för tronen i Svenskrap''. börjar faktiskt bli förbannad, för jag vill knulla dig på beat, kmr Sne-tända så jävla mkt på dig att du aldrig kommer våga rulla upp en spliff. fuck that, ni är whacka allihopa och spelar väl samma rollspel, ''jag är bättre än dig'', men utmana mig som kommer med stormsteg. HAHA JÄVLAR! jaojao som rimma på ''Missbildad/rimschema'', ''skittööngt'', skitilla.. med dina 2 hjärnceller som motarbetar varandra så får du väl årslön ist för timlön. och ärligt, äör slut i huvet får inte fram ett endaste bra ord, då jag druckit en vinare, rökt en fet & käkat ett matbord.. fullt med maut, även fast jag är ett underbaurn, så är jag inte den som rimmar, ''dunderbra/dunder?bra.. haha äh skitsamma, knulla ngn i fisringen, quicksilver.. byxor.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
hahaha du är en rappare namnet är problem det är för du luktar kiss// Problem jag kommer slakta dig för du är ändå ingen verklig som finns// det är din mamma som skriver dissar till andra// skriver ditt skryt upp i röven din fattiga slampa// lillen du borde vara rädd om ditt fuckade liv// jag lägger dig på hyllan som om du va min gardin// sedan tar jag ner dig och klipper dig sick sack// "älskvärd självlärd och redo" haha lägg ner ditt skitsnack// du liknar mumin men ljuger som pinocio// stäng av din dator gå och lek med dina pokémon// haha fett dissad det ända du kan är att dissa dig själv// johnblond va?.. är det du för du är lika mycke till ett skämt// palla lägg ditt på dig detär du som är mitt Problem// fan ställ dig upp mot mig när du är på scen//
Haha, ett gott skratt förlänger livet, nosoon den killen är fucked, en unge som inte kan svenska dissar en på en internetsajt. kan inte flerstava & har inget delivery alls, Kuksugaren verkar van, så jag trycker ner en mick i hans hals.. vet ''shi'' vad du är, arabjävel, svenne, men varför leker du svart- hora, som köpte mick enbart för att den skulle användas som penisatrapp.. jag freestylar, hämta din största polare och grabben blir misshandlad, tilltrampad, fistfuckad, tar på skinnhandskar & stryper dig med micksladdar.. vändar dig upp och ner och tömmer dig som en spritflaska, din mamma.. förresten, ta med vem fan du vill och få pannbenen insparkade, skaffa fler vänner, ta med alla din ''homeboys'' och lär er svenska för invandrare. Inte för att jag är svensk, men nog fan kan jag hantera språket, så gör som jag, sluta leka ''brusha'', för jag hör bara folk skratta åt dig.
Nu blir det problem, Problem, ditt namn instämmer redigt bra för du har problem med allt du gör ditt jävla cpbarn jag rimmade inte missbilad/rimschema jag rimmade, hälften så bra rimschema / räckt med att du va missbildad Lär dig räkna, jag tycker du borde gå om första klass medans jag inom rappen tillhör första klass nej jag tycker vi ska va snälla, du är så bra o jävligt mäd för jag gillar faktiskt din låt Kom ihåg mej för den jag är
Larma folket, sincedayone är här/ Sur och förbannad, riktigt jävla tvär/ Trött på allt som kommer omkring/ Puttar upp dig mot väggen och bildar oss en ring/ spöar ner dig kollektivt/ Blodet forsar, riktigt jävla fint/ Försök bara resa dig och den sitter i pannan/ Jag tar inte på mig skulden, jag skyller på någon annan/
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
jag rimmade inte missbilad/rimschema jag rimmade, hälften så bra rimschema / räckt med att du va missbildad Lär dig räkna, jag tycker du borde gå om första klass medans jag inom rappen tillhör första klass HAHA vaaa.
Problem: Nej jag skrev bara det för du sa att jag rimmade missbildad/rimschema :P o det sista va bara en ordlek
dxl, tung för att du röker grönt? Jag kör på DXM, och blir allmänt skön, jag kan bjuda så du får se hur det e, du borde tagga ner ordentligt och chilla med. För vem är han, han som kallar sig Puke on Monday? det är grabben som ibland lånar din tjej, och när han är klar så lämnar han henne tillbaks till dig, han som släppte hela knulla-din-morsa-prylen typ för hundra år sen, men fortfarande lika radioaktiv som Hallandsåsen. Han som är fullast på festen med en flaska kapten, som han spetsat till med ren fotogen. Glider in med något packat i arton matlåder, du säger öl, vin och sprit - jag säger partydroger. Ta vad jag delar ut, inga farhåger, det är bra för dig, så blir du inte lika oskön som killen med texten ovan mig.
Håll nu käften och sök efter punchlinen, jag, jag, jag, fan sluta innan ni får kuken i dajmen. Skulle jag fråga hur många här som var ego, skulle hela sidan bli spammad av barn som leker med lego. Ta och väx upp, var lite seriös, sluta röka braj och söka brudar med klös. Min mamma är ändå inget för dig, men om du nu är så envis så får du hälsa från mig, fråga hur de går med hennes gonorre, skiten som just nu borde sitta på din snorre. Och just de, min flickvän hon var ganska tajt? A just de, fista henne när vi hade fight, *klapp klapp*
Fjöl áv
Lyricist
2009-06-02 22:00
Kuken i dajmen? MAO skulle du suga min balle även om priset vore att bli skjuten i skallen av sjutusen gangsters? Efter att ha fått en spruta i armen som utlöser cancer som får dig att överleva att bli skjuten i skallen av sjutusen gangsters Enbart för att jag kan hyra in tjugo polacker som utan en tanke kastar ut dig i vattnet bunden i armar och ben med en mursten i arslet Så din flickvän blir fistad och din mamma har gonorre anar jag ilska från en 15-åring som inte fått moped? Ärligt talat, vet du ens vad snoppen e eller tror du att det är något man blandar cocktails med?
killerzteve lär aldrig bli nån killer passar bäst som utställningsobjekt på museum liknar en iller och är rå dum tom dem riktiga illrarna blir förrvirrade en stund hörde oxå du extraknäckte som gorilla i djurparken men du va för hårig så du fick sparken så vart kommer allt detta snack om ganstrars ifrån ey dem enda gangstrar du träffar är dem som rånar dey du snackar om flickvänner som blir fistade och en morsa me gonore, låter som din självbiografi äntligen visas på tv fast som om någon skulle vilja se i den stilen hade jag varit farao hade jag dränkt dig i nilen och snack om ilska o mopeder, en moped i röven är bara dina seder, så e de men klart, visst borde jag kanske vara finare i kanterna men hur går de när du har tre kant me elefanterna dont worry man, this is just a flippin bout a zoo, on the portrayal of the pigs there is a picture of you Peace allihopa ahha :)
Why die in vain, when you can live n' try to change?
Empaa är fortfarande största legenden som ännu finns och ni är whoa´s största pundaren som sniffar upp mitt piss för jag trollar med mina rader, det ni ser e magi för jag e precis som harrypotter, och ni är en blandning av Mr.Bean ni ser ut som avfallskadaver, missfostrade barn som petar sig i naveln och jagar små oskyldiga barn med kaveln Så vem e jag? jag e han som spräckte din oskuld back in town och det e klart jag e ett stort hot
??• Rääper •??