En sån där cypher ni vet
här, en liten cypher för dom som vill skriva lite men om du suger så kan du lika gärna skita i det- för vi har alla bättre saker för oss, än att ägna vår fritid till att läsa ännu en text du har skrivit, om ditt äckliga skitliv. innan jag ligger död och begraven- ska jag storma in på din födelsedagsfest- med brandyxa och skrika "VAD FAN SKA DU GÖÖRA ÅT SAKEN!?" Alla har vi rökritualer, själv spöar jag första bästa tönt med finnar eller jagar nån vegan med köttfärslimpa, chea. kammel är hänsynslös, som att skratta åt hjärntumörer jag skriver dom själv ibland - men punchlines är jävligt bögigt. och nu undrar du kanske varför jag slog dig mitt på tinningen? ..ville bara uppmärksamma dig om att gula sidorna finns på internet. och om du inte fattar den raden. har du förmodligen inte sett- den där gamla reklamen, men nog snackat om saken. ..minimum 8 rader om du vill droppa nåt här, hej då- nu ska jag kolla på en dokumentär om lejon. (det ska jag faktiskt)
Passar en snabb text på 8 bars, är så jävla trött så jag pallar inte skriva ngt seriöst, Kidsen här leker spindelmannen men är fake som David Blaine Hänger hela dagen på nätet och snackar om att tända Mary Jane Övertrött med blodsprängda ögon, ser ut som en tjackad knarkare 05:36 så det är logiskt som att köpa slavar på svarta marknaden Kammel och jag går way back när kids på whoa såg på Disney Dags Vi halsar whisky snabbt, börjar freestyla och är fetare än Missy's rap Börjar snart att hallucinera, om ni hittar nån fet rad kan ni citera Måste sova och drömma lite sött om min kuk i Christina Aguilera //ZzZzZz..
Snabb text... Jag kommer in i skolan på maskeradbalen på nationaldagen Skriker "fuck the world" och skjuter alla med automatvapen Skjuter sönder alla kropparna med fem pistoler Och sedan plockar jag upp sex miljoner svenska kronor Stjäl läsk från automaten (wow), bränner handbollsplanen Och slänger handgranater som spränger bankomater Jag är kåt, och jag ser det allra fulaste ludret Hon frågor om hon kan få suga på kuken Och hon tar kuken i strupen för sju spänn Men jag orkar inte mer, så jag skjuter med kulor i huvet på slutet...
Beat the odds like an abusive freak show owner
5 min text, hade inte mycke tid att skriva. En ensam tönt utan en riktig kompiskrets Går på fest i en prickig rosa vest Som anses vara utdaterad på 1800-talet Folk skrattar okontrollerat och han blir galen Antalet är i hundratalet men han ska ta ner antalen På balen ska döden finnas i salen En ak, en glock två och en beretta Och ammo som kommer räcka tills blodet slutar skvätta Hoppar upp på bordet och skjuter barnen Och alla idoter börjar skrika som afganer
You keep believing, I'll keep evolving
ja så fatta allvaret du ditt jävla dumhuve gör mig arg och få din luftstrupe uppskuren för jag är som en skottsäker fönsteruta medans ni blir sönderskjutna med min ak-47a grabben , fan jag nitar dig stenhårt jag står o ger dig proppar tills du liknar ett elskåp och räkna med att jag dödar dig som en gladiator ja du kan räkna med det , SOM EN KALKYLATOR käkar dig som en alligator , som värsta matbiten du avlider som civila under irakkriget
längst där nere på botten av iqskalan hittar man er offer med kånkelbär som vindruvsklasar, så jag kidnappar era brudar och trycker record på videokameran och bjuder in kamfam till orgie, och är skitbrutala. för övrigt är vi coolare än minusgrader men samtidigt hetare än vad det är - i Bulgarien. Får väl erkänna att vi är bäst för det är väl lika bra det för har du hört nån bra rad så var det säkert vi som sa den. det är bara att acceptera det, kammel kastar sten på er med några snabbskrivna rader för att hålla cyphern levande.
Detta är ett fall för mig som min flickvän Detektiv Fleshbuck är här för att rädda micken Dåligt rimmat, du kan suga min dase, fittjävel Jag ska slå dig men det är massa sprutnarkomaner i vägen Trött på snubbar som påstår att de ska va bra Men sen så läser man texten "DET HÄR ÄR GALENSKAP!" Håll käften som en munkorg, jag skiter i er Ska gå på lunch nu och kanske skriva en fet (Till skillnad från er, för ni skriver ingenting)
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Jag är så less på alla hiphop artister Som skriver en massa skit, håll er känd under en viss stil! Gillar inte heller all töntig hiphop som mange schmidt Och dylikt, det här är faktiskt min fysik som blänker vitt Hänger i taket och väntar på att brottsligheten Ska besöka så den får en tjockspark tillbaks till verkligheten Min lyric är som sjukt-raka missiler med en likhet Vi båda dödar kvinnor för att vi gillar kvinno misshandel Säljer döda kroppsdelar dagen efter på marknad Jag är galnare än en latino blandat med araber Se upp, värre än folk som är självmords bomber Jag skapar krig och inte rättvisa Ungefär sån här skit skriver varje jävla individ Vad fan tror ni att ni är för maffia? pSCHHHHHHHHHHHH, ptwiii
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Du är en sån bitch att du grundlade all världens hundraser för att du kallade mina texter för struntsaker så kommer jag storma ditt ungkarlshem med ett pumphagel och slänga dig i skumbadet, bakbunden med munkavel en fullständigt rättfärdigad hämningslös lynching för du är precis som spendrupsöl - pissig! Människor som blir storkäftade med en laptop i handen får truten igentäppt av en hammock i halsen
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Senaste ettårsperioden har jag lekt krig i skogen med kungens gröna kläder så förmodligen kommer ingen att tro mig men jag Hatar detta "sköna väder" För varje natt i enmanstält tvåtusen har det varit så kallt att jag förfrusit kuken så här kommer en bajonett i magen på dig som är för mjuk i buken nej den va för sjuk den som att spruta en snut i truten då får du sitta tills tiden tar slut i buren! eller bli liggandes nånstans på cityakuten men nu försvann ju min röda tråd långt bort från min lumptid hos flygvapnet jag sätter höga mål fast natten är ung, det är därför allt jag säger låter nyvaket Haha som tommy sa, vafan de tre första posterna (borträknat #0) börjar med att bortförklara sig?!
Haha skrattar för mej själv ni är alla helt galna eller det tror ni men jag säger att jag vet bara Att ni är bitches fucking datanördar Medans jag är som en knarklangare och skapar skördar Och steppar in och hatar brödrar...... SKAPET som fucking Alla nazizter Har en egen stil men samma facister Drar fram min glock och trycker den mot din panna Sedan mördar alla jag ser och avslutar med min mamma Heheh oseriös.. xD
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Yo glider in sent som aldrig//Kommer droppa en text som är fett klandrig Varit och grillat badad druckit 3-femmor// spelat musik kört bil varit på krogen och hånglat upp Mammor//jovisst det är sant sant! jag tycker dom är fett fina// och om ni vill ha en detalj: Hon var en MILF från Bolivia Rökt typ ett paket ciggaretter druckiit öl och åkt vespa// Jag lovar den jävla trimmade skiten fick mig inte att jäspa// däremot gjorde fotbollsmatchen det helt igenom det mesta// Och nu sitter jag här och skriver// Jag sket precis så hårt att mitt arsle svider//trött som fan och mina kläder luktar skunk// Jag skall nu vara en man, spotta loskan i min hand, och dra en runk! Dam im gooood! första cyphern jag är med i!
"shut up before i put you back up in high heels"<br>
Sika och Bra-Yo, haha dom spelar bra Som mig i GTA, fast ni är bara CP-barn Jag får folk att tro på skrytet som jag lägger Så ni kan kalla Fleshbuck för Nya Testamentet Ni tror det är party på Efterfesten(.se) Hänger ni med? Jävla släp, nej ni hänger efter Jag sköter pengatvätten med gangstatecken Så stäng nu käften, en dvärg som växer Åt fel håll, det är du, du har huvet i backen Som en struts, fast med putande pattar Manbitch!
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
fleshbuck du har handsvett sluta spela GTA handkontrollen skriker "SNÄLLA LÅTA MIG VA" ikväll är det studenten dags å skåla jag har ingen sprit jag gör det med coca cola dags å sova, för jag e jävla utsliten utbränd,deckad kör mig till gripen(sjukhus här) tjuv jag snor precis allt som du har lämnar inget efter mig jag snor dina barn blinkar mot dig och kopplar fram charmen du blir besviken när jag har samma kukstorlek som naken janne i farmen
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Har typ inte skrivit på ett år / och nu sitter jag här med dubbelmoral, typ som att GAIA är homofob Vi orsakade kaos,, på tiden då Lönlös kicka skiten Fegon skrev om kärlek o kammel fortfarande va tight! Har alltid en baktanke som en vetekaka,, o du min vän skriver lika bra som en dyslektiker med en CP-Skada Lyssna och tänk efter, kyss mig i stjärten .. det skrev jag bara för o avsluta med dags att trycka på Enter
Braaaah braaah! Okay! Äre här man droppar några rader då. SFR yea Snabba Feta rader :D Shuuue! Okay, alltid jag som visar vart skåpet ska stå/ Du skriver på lunarstorm, AKOVIC startade bråket så/ Ja baah shit vilken tönt han visar verkligen vilken tönt han är/ Du är bara en wannabe gangstah och jag e populär/ Keff text av mig nu men palla skriva serriöst på whoa/ Serriöst kör man när man ska kicka och flowa/ Du säger, jag har gjort detta beatet/ Men att ta en instrumental från en låt är inte ditt, så lägg ner skiten/ Kom tillbaka när du har valt bättre ordval/ För så länge jag lever kommer du aldrig få en hiphop pokal :)/ Peace out! Kefft ha? Skit samma ! Peace and loooooove
-{remne music 2008}-
allting jag hör är: Baltic är skön, baltic är söt, han är gangster och thug tight som en röv, ganska så störd efter all ganja jag rökt... ni blir förbannade för jag kallar dig bög men är man en manlig frisör, vad fan ska jag då kalla dig för? jag hoppas att du får cancer och dör jag vill liksom aldrig se dig igen för du är en tvspelsgay som har flottigt hår och ditt kletiga face ser ut som leverpastej skärp dig... spegeln blir rädd när du ser på dig själv.. shiatzz, folk vill bli mig men jag röker holk med weed i när du försöker få din ponnytidning såld på ebay jag är fet.. som ranchdressing.. kass punchline.. jag vet... men vem fan bryr sig jävla crackaddict... snart lägger jag en rad... och ingen kommer att fatta den.. men.. alla som inte våldtar är dansbandsmän *umcha umcha* ärligt... jag rockar på kassa skämt det luktar snopp om din andedräkt Var tvungen...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
allting jag hör är: Baltic är skön, baltic är söt,,, men baltic är bög Och din pappa önska sig nog inga döttrar som dig .. för du kom till av ett övergrepp och föddes med aids & får mönstra som tjej du får inte va så lättstött,, för när jag är klar så ser du bara ut som ett par ärtor och lite ketchup Moooos!! Jag lismar och hånler, du är en fitta med ågren Som kissa i kors, men båda kissade på dig!
har en kuk å kör mannicken i madicken, ut kom annicken -välkommen här kommer den där bomben som stör i ditt ansikte som gräspollen jag lämnar dej barskrapad som när du rammlar in efter fint vin och jag håller det avskalat som sköna mandariner på striptease sparkar ihjäl dig om du är dryg å så, å vill köra runt dissar kommer med dyrk å såg till din kyrkogård å öppnar upp kistan jag är snygg som få å skryter på hamngatan om brandskadan du ville hälsa, jag tar din hand.. och snyter mig i handflatan räkna riim bara :P
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Jävlari mej, Bjäär, de va typ det sämsta jag sett Sämre än sämst, det där va typ sämre än dig själv "räkna rimmen" grabben, du battlar anikken Och slår dig så hårt så du kommer att få färdas i tiden! Det hela blev typ skitlöjligt, eftersom.. man ska inte kissa ner sig när man skriver Så pröva och inte krysta fram rim nästa gång ..."brandskadan" vi skiter väl i att du inte är fin men ser mer ut som du sovit på ansiktet,,, på en vinkelslip
rimteknik å vinkelslip å hink med sprit å fint me vin... stor som tingeling annikken är ingenting..biaatch ska inte säga att du suger bjäärs men din mun var öppen å min kuk var där sen beviset på hur ful du är fås när du tittar dej i spegeln å får huvudverk annikken annikken annikken tjaaaat!.... va fan nu golvar jag offret det är som om vi leker "gul bil" och du jobbar på posten.... haha du suger kuk för tjugo spänn gör din morsa en tjänst å sug dej själv jag är jätte bra du är dålig å ful å bäng så du suger väl... en aning? hahahaha nu då?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Du är fortfarande übersämst / och gör den genomsnittliga Intelligensen en tjänst,, och skjut dig själv Jävla pajjas, Du åker på husvagnssemester Och umgås med släkten, i sju jävla veckor. Medan jag knullar din älskling, som förövrigt ser ut som nånting som kommer från träsket .. hon är både svettig och äcklig men skitsamma, och folk ljuger när,, dom säger "fittan har inge ansikte" .. jo, den ser ut som bjäär!
Jävlaranamma, ni jävlar anammar Charly Anikken skriver igen! ...bara för hans trancemixprogram är trasigt Ditt liv är slöseri ... klär dig som en söderkis för att du skäms över att du är ifrån Örnsköldsvik Du är en misslyckad Basshunter, din idiot ... för varje rad du får ner så sänker du din IQ-kvot ... med nittitvo! Nädå, Anikken är kul, Pringles i gult som ger krispiga ljud när man stoppar det in i sin trut och låter det gå mitt i-itu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DoktorDöd: Haha, nice :-)
doktordöd...knappast sockersöt, snarare monstruös jag slår dig så hårt att hela din kropp blir röd det blir en jättesmäll inspirerad av tekken 5 med ett "SMACK!"-ljud på 550065 decibel följt av en eftersläng som skickar dig till betlehem den här praktdissen är rimfixerad galen briljans för övrigt är ditt ansikte inspirerat av en chimpans ärligt, är du en glasögonlös Robert Q Lewis apan King Louie eller Sloth från The Goonies?
Varför skulle nån ha sex med dig, för du är ju jättegay Och det ser ut som att nån har ritat ditt äckelface i MSPaint Du är tjock, du är den fulaste mannen jag sett Och du har fått, hur många kukar i arslet som helst Du är fan lika rund som en snöboll Och din pappa knullar ditt rövhål medan du runkar till bögporr Jag är underbarnet, lika underground som tunnelbanor Tar köksredskapen och lämnar dig sönderslagen Med hörselskador och utan skulderbladen
Din stil är BDSM - möter du mig kommer du piskas - Ger dig ett sånt hårt handslag - att du känner dig fistad Det enda Qnivqastet du utfört - gjorde dig utdöd - Spiller inga tårar - inga saknar en sjukttrög fulbög. Fortsätter äta efter vinsten - känner en evig hunger - Medans du springer och låtsas ramla som Fredrik Ljungberg. "HAHA" Nedverderar dina kassa rader - även efter vinsten - Chansen att du vinner finns den? - ser ut som du skriver i shiffer. Har inga glasögon - Men om jag hade - hade jag även utan sett vinst - Medans du är så dum - så du vänder dig i medvind. blablablababaww.
du lägger rader på ett fikussätt i ett dis av svett och är den enda som fått minus på ett iq-test du bara smörar för alla som lätt & lagom fast du är ogillad av alla som petter hansson det är dags för din avskedsfest, precis som lagerbäck du ska firas runt halsen tills du är välhängd som en avelshäst slår upp dig i en trätopp med en järnstång för du är sämst i världen...stjärnstopp!!
Skitfult när snubbar leker MC utan att veta ord Du är som ett bord, jag är en bord plus en stol Jag är galen som en enbent panter i Hässelby Jag är bra på trav och V75, när din häst spyr En megafon är som min mikrofon, jag skriker Jag är vit, jag är inte svart som dom i Afrodite I paniken river du i ditt långa hår Du blir klippt, som ett ulligt får Inte hållt på så länge, två år bara eller sådant. Men börjar få rätt bra punchlines och rim
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
börjar få rätt bra punchlines och rim Njaaa.
AHhh fet såg ngt hätr nu i röda mapprnapå whoa, ska d riva nång fet tesxt när jag inte är dynrakk.. Keep it uup
Juppjupp, maddafakkin' Dirty är jättecool, och är alltid snäppet bättre... gånger en miljon Jävla hora, upp med plånkan och ge mig en peng typ trehundra spänn, så jag kan gå till närmsta jävla kiosk och spela upp allt på v75 Och om jag vinner drar jag till cannabis cup och frossar i en alladin-ask med en smoothie annanas/lime Yes maddafakka, det här är på riktigt det är så jag rullar din jävla hippie! Nåt?
Jag är tightast och galnast oavsett om jag rappar eller pratar att bråka med mig är att tjaffsa med satan och jag kan lova att resultaten blir katastrofala din skalle blir skadad när jag laddar min lama skjuter hål i din panna och sprider dina tankar på gatan hädanefter får du böja dig för andarnas fana ergo; du tillhör nu det paranormala du kan snacka och prata om hur du hustlar på gatan istället bör du vakta och vaka över din flickvän annars kommer du tappa din haka inför nåt du knappt kunde ana inse fakta din apa, hon och jag kravlade nakna i din säng och du kan satsa ett lakan på att jag satsar på ditt lakan sen kommer jag kasta valar på din pappas badplats följt av att utropa "ojdå, jag råkade bara!" din stil är fan att springa med saxar och snava så jag replikerar ditt peacetecken med att slakta en svala och skalla en skata...är det duvor som är fredsdjur? jag ser att du pratar men allt jag fattar är blabla så jag slår dig så hårt i magen att din ryggrad hamnar i Guadalajara och raderar din bostad från fastighetsdata jag groggar på vargtass och carlshamns blandar och smakar, halsar och rapar mot kvällens slut gör jag som katter och lapar dansar runt lama och skrattar...typ; haha! fuckar up sagan, mördar bamse och skalman här på whoa är vi knarkliberala så jag ska ta lite ganja och baka... OKEJ! jag skrev bara så för att det rimmar jag har egentligen aldrig testat marijuana nu ska jag äta lite pasta med trana som din mamma har lagat
vill man rimma ännu mer hade man kunnat skriva "Panna som gapar" och "tappade bara"
App, tight...
Det ser ut som att den här skalliga apan har fått sitt ansikte skadat Och han snackar så mycket skit att det luktar bajs när han pratar Halva din kompiskrets är våldtäktsmän som avgudar Peter Jöback Den andra halvan är CP-störda PC-nördar som runkar till CS-servrar När jag ser dig så tappar jag matlusten på lunchen Och du har ingen vän förutom flatlössen på pungen Och när jag ser ditt face måste jag ta en Panodil Zapp Det är Juni nu, varför har du en halloweenmask?
Jag har kommit hem från jobbet och orkar inte sova just nu, så jag skriver ihop nåt. undrar om nån såg vad som hände med lågan du tände kolbiten brändes och försöken att hålla den vid liv resulterade i att du blåste ut elden tittandes på tågtidtabellen medans årstider svänger för att inse att alla destinationer är återvändsgränder en bågfil i händer på dåliga känslor som svarar med hånflin och bett ifrån sågklingetänder men kom ihåg mina vänner, när det gäller allvarliga texter bara håll käften eller möt din skapare äckel, jag är anti dem och även fast jag inte har icepolejeans verkar din tjejs tunga vara fast vid dem? så kom fan inte hit och var uppstudsig som en trampolin du är fan mindre intressant än en gråsejs gäl och det närmsta du skulle komma talang är att medverka i en broadwaypjäs och visa upp ditt goatse-ass bah, jag bara skriver en massa dumhet som folk i glupskhet slukar med guldsked nåväl, det är bättre än folk från typ hultsfred som skriver poetry slam så dåligt att folk får pungvred när dom lyssnar och täpper öronen med bulldeg bah, nu kör vi på i sambatakt, alltså ganska snabbt jag är för samvetsgrann för något ganjalast roar mig istället med att halsa snapps missförstå mig inte, visst är säkert maja ballt men spriten är vad som fått mig att fastna, aight? har mej fångad som alcatraz jag får väl skriva det på min papperslapp där jag sammanlagt mina handikapp i hiphopsverige avfärdas de flesta i ett vattenfall av slaktavfall, men jag håller fan landslagsklass glider runt i gangsterstass och hamnar mellan fler tuttar än brudarnas axelband har en lista över liven jag ändat när jag skriver med pennan(som för övrigt är ett tangentbord) du hamnade någonstans mellan sida 9 och 11 och ströks sedan ur min adressbok vadå jag låter otrivsam? sitter och spelar bluesgitarr på Nordirland i mitt jordgubbsland puffar på en god cigarr och dricker juice ibland när det är slut på backläsken skiter i transfetter käkar en qp, och några baguetter och skagenröra på assietter följt av en hel jävla oxe som varmrätten för övrigt hackar hackspetten på din träskalle tills du knäfaller som särfallet du är, skitkorkad var det någon annan som hade lika kul som jag i midsomras? poppade vinkorkar och drack så länge vi orkade, njöt av grönskans blommighet, käkade oxfilé och struntade blankt i livets ovisshet bah, vad är det värsta som kan hända efter ett ändat liv? där uppe finns världens tråkigaste paradis Och en trappa ner fanns synder, sex och sprit, SEX OCH SPRIT! det övre har kanske skapat liv men den undre är fan så expressiv, så ta ett jättekliv ner och glöm allt restrektivt, allt som finns är sällskapsliv och vad jag har hört existerar inte bakfyllor när man är död, så det låter ju som en väldigt fin eftertid. nu har jag skrivit en hel del utan att tänka efter dags att stänga käften för nu ska jag sova och väva drömmar med nål och tråd på rosa moln. sådeså.
Era mammor ger mig handjobb o ni får gå åt sidan som krabbor.. Med flammor i blicken och massmord i sinnet är jag helt kallblodig med kniven.. vill du ha en vers? de kostar hundra spän.. annars kan du lunka hem, lovar, du luktar hemskt läs tidiningen istället för att sova under den!
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Lyricist
2008-06-24 22:35
Inget är som att spendera kafferasten på att mörda crackheads i en feting kammelcypher Det är slut på att låtsas regera motherfuckers för jag skall visa vem som är eran alfahanne Killerzteve, delar ut lavemanger när han glider in i pansarvagnar med truckergrabbar Men måste jobba, så tack för allting nu är det dags för yall kids att langa mina taximoney bläääääääää
Här har ni mig! Mannen, myten, legenden... Tittar du snett blir du strypen i gränden och klyven till hälften Jag är typen som skrämmer efterblivna till döds Tömmer dom på blod och skapar texter skrivna med rött Nej, jag skoja bara... Är egentligen inte våldsam men Ett ord till och du hamnar i bagaget på min Volkswagen Och du sa att du ville ta livet med en nypa salt Hållkäft och kom hit så tar jag ditt liv genom att strypa din hals Tvingar dig krypa i bajs, för jag skiter i allt likt blinda med diarré Tatuerar dig med Muhammedbilderna över hela kroppen För att sedan ta dina kläder och binda dig vid en minaret...
Battlerappare
2008-06-25 12:21
jag är så trött på vårat samhälle och hela strukturen som bara nedvärderar å klagar på hiphopkulturen för går man i hiphop kläder är man ett problembarn så på me tighta byxor å backslip precis som de ska va är ni nöjda nu slynor, ska alla se ut som ni som efterblivna apor med finnar och dyslexi aldrig nöjda med oss för idealen är en annan att du ska vara smal å snygg å leva på din papa & mamma jag dampar loss me min motorsåg på reinfeldt i duschen styckar alla horor gömmer dom under löv ute i buschen ä va faen e de som händer en riksdag med sveridemokrater ska låsa in hela skiten i ett rum å spränga dom med granater hur faen kan folk va så dumma så dom vill ha dom i en riksdag jag hoppas att ni har en bra ursäkt eller att de va ett misstag för om dom kommer in i riksdan kommer landet rasa sönder för dom ska bestämma kommer vara inavlade bönder!!!!!!
JoaquinRoyale
ställer läsken på bordet.. glömmer allt sätter fingrarna mot pappret jag har bläcket i blodet skär av mina handleder... vaknar upp av att ambulanspersonalen skriker "HAN LEVER" jag skulle ju bara ha en hemmakväll skriva texter, och så denna händelsen? tar tag i sjukhussängen.. vrider av droppet för att kuta hem igen...
Jag ska passa på att lägga en cypher, så jag slutar nu... ... (gud va kul) Skämt åsido, du är ett skämt åsido, när jag lämnar dig i diket med hela femton knivhål Jag är en hårding med stålrim, du är tråkig och dålig, så du kan fortsätta med att måskit som en mås(s)kit... Ni vet att jag står över allt överallt medans spädbarn är precis lika söt som salt! Och en sak till, jag gillar inte knarka jag passar på att pissa då jag pissar på att passa oseriös shit for the win, detta är kul :)
Jag är alltid cool/ rockar baggy jeans & casual tee's... thats how i roll, chea... Har nyss varit på shell, jag kommer bli mätt för jag köpte en rostbiff-baguett, hotdogs & kex Nu ska jag käka, här har ni en gåta så länge; vad är det för skillnad mellan ett spädbarn och ett äpple? ................................................... .... - man blir inte kåt av ett äpple, heh Från det ena till det andra, jag lever livet jag är snygg och du ser ut som en blandning av Ch1ll ......... och Peter Siepen, euhhhh.. Ne, ba skoja... Alltid kul att jävlas med folk, nu ska jag se på sex and the city och käka en korv Dirty in the house, whut
It's me bitches! Kungen av Battle & Cypher Galnare än förut beväpnad med Mac 10 och Sniper Så knip käft eller få en kroppsform som ett fiskenät Och sedan en jävla locktång inkörd i ditt knä... Tagen av stunden, mannen du kommer bli slagen och bunden Bli styckad och få din egna jävla mage i munnen Du kommer gå in i väggen - som inmurade våldtäcktsoffer Så sluta kaxa, gör som jag säger och håll käft toffel...
Dirty_flowetry, är du efter på riktigt? fattar du inte hur gay det är att kolla på sex and the city!? Och LillJ: en "Cypher" är ett pungdjur som hittas i Afrika dom lägger ägg och käkar växter, så dom är inte så farliga. För övrigt undrar jag om nån har ett billigt maskingevär? ..och adressen till Mats Nileskär? Din brud verkar tro att min kuk är en Calippo och jag förstår henne, du ser fan ut som Ronaldinho. Du vet vad som händer när du misstycker - Jag slår ihjäl dig med närmsta tillhygge, jävla fittnylle. Pallar inte mer, måste dra yalla yalla shuu- sug kuk ha det bra peace yabba dabba doo.
Spänningen tätnar, softikerad vem fan är han? han som fäller pensionärer mitt i gatan med en spliff i sin hand, skrattar åt livet, seriöst folk kan flyga och fara, och om någon måla ett porträtt av dig skulle det fan bli världens mest hatade tavla, min verklighetsuppfattning dalar, rösterna i mitt huvud är dom enda som svarar, jag pallar inte med er, jag stampar sönder din bröstkorg, och din morsas röv är så fet att den gungar mer än en hoppborg. Ta det för vad det är mina rader är inte på topp men jag lovar att din brud sover skönt inatt.... snaskandes på min snopp.
LillJ F16 En cypher är något jag som jag vanligtvis tar hand om... men just nu känner jag för att dra en drill i din hammock För du och ditt fjantiga "gäng" skryter om att ni röker på När ni aldrig någonsin varit höga... som eran IQ-nivå (!) Maxen är han som ger dig spänning, som ett elstängsel Gör det cleant som kemtvätten, är packad som resväskor Men nog om det, ska ner till torget nu och slå ett fyllo... Racka hans sprit och sälja vidare till dina småsyskon!
maximun_Taste va fan e d för namn hörde du fick kuk jävla haraam ni e ett gäng amatörer som försöker skriva texter idiot dra daj linan o åk till efterfesten killen ska sälja vidare sprit han blir nerslagen o får dricka sitt eget skit ber daj ta en fucking dush mannen du luktar so so ussh vill du slåss man mot man ja nockar han kolla han ja tänker som en soldat ja ska kriga o ja svär du ska få lida ditt namn ska spridas som en liten fucking slyna d ja får mest spel på du nämner hans familj d här e mellan oss man mot man när du vill du snackar så jävla mycke du e så omogen hoppas din brud springer runt i stan o e otrogen
rimmar du svenne? om du inte gillar det svenne så kommer jag stääbba dig lilswiggahsvenne om du är en invandrarsvenne, så har jag manors att switcha my language, so gimme thät cheddah svennar är svennar och pengar är pengar så länga det fägget, ge mäh cashet mot lädret swwwenne... du kan inte lära mig nånting jag röker en feting, när du tränar din golfsving jag smäller svennar på käften och efter typ femhundraelfte gången du får känna på vänstern grinar du och säger: "swigguh, det verker på läppen" swennus, frågar: "johan, varför rappar du inte" svenne: jag behöver det inte för att fucka med bitches fuck u svenne, jag dödar ditt liv, kommer inte behöva ett skit bara jag kan röka mitt weed, för att vara svensk rappare kan inte göra dig rik Sluta käfta fula svenne, du är sämsta... jag är full som fitthål och har en brud som väntar så skjut dig själv sen.. huvudverk och brustablett på sjukhusbädd.. du är wack, ful och sämst.. promillehalt svenne...fuck u
mah jajaj d e blattar som tar över sverige bombaderar dens mamma me blattar sen slår o skrattar alla svennar ner me garden kom buga för gudfadern pussa mina skor när du e klar gå knulla din bror shit mannen d e shiiden som ni tror ni allihop vet var ja fucking bor staden ja reppar till 100procent detta e malmö som ja reprecent ja äger hela malmö här e kungen bråka me maj du kommer få slicka fucking pungen du kommer fylla hella gummen ni sitter jobbar på texter medans ja e på fester festar loss ,kickar sen din mamma som ja slickar booh mannen som hon fucking stöna värre än din brud när ja ba öva shit som hon skrek hennes fitta blev röd ja meckar upp en 3a känner maj över hög när ja knulla din mamma hon kändes helt trög brushan vänta va d nt din bror som kallades bög? helt fucking trött på skiten lyssna på beaten tänd daj en holk sen hälsa hejdå till svenska folk