Anenkefali vs Forsberg [8bars svenska]
forsberg Du sjunger allsång Varför ska jag få dissa rappare utan framgång Jag tar Anenkefali minister ! sätter han på väggen med karlssons klister, ups jag har hamnat i registret Kör dart med Anenkefali som en måltavla, inte svår att träffa Hur stor är han på en skala ? Ska vi säga så här ? Anenkefali är ett körsbär ! Och jag är rödluvan som nyss varit där !Anenkefali Din mamma älskade dig inte, trots att du var enda syskonet du är så ful att du inte ens får ett skjut i rysk roulette! Och jag är väl ingen Alfred Nobel, men jag lägger dynamitgubbar i pensionat, samt får tanter på smällen! För att battla mig så måste du fan vara smått djärv men du är å andra sidan ute på hal is som Forsberg... Visst försökte du vinna, och visst var du kaxig, men jag är Rashad Evans, och du fick en saftig smäll som Chuck Lidell! båda skrev samtidigt...först till 7
Din mamma älskade dig inte, trots att du var enda syskonet du är så ful att du inte ens får ett skjut i rysk roulette! dom raderna avgorde battle'n! om min röst gills hamnar den på anenkefali för att han var bättre ingen annan orsak! :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
vote Anen fast första rederna var smått played! fast massa roliga rader ändå Spoiler bitch
Din mamma älskade dig inte, trots att du var enda syskonet enda felet är väll i den där raden är väll att det ska vara "barnet" och inte syskonet, för det blir fel... menmen :) snyggt rimmat av anen som vanligt.. Gillar att du tar upp mycket namn, hellst "Rashad Evans, och du fick en saftig smäll som Chuck Lidell!" v; anenkefali ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
vote; Anenkefali Din mamma älskade dig inte, trots att du var enda syskonet du är så ful att du inte ens får ett skjut i rysk roulette! det räcker med dom raderna :)
mina tankar blir till bläck när jag skriver min lyrik
Och jag är väl ingen Alfred Nobel, men jag lägger dynamitgubbar i pensionat, samt får tanter på smällen! haha!
Anenkefali var verkligen mycket bättre, Forsberg borde träna på rim och punches, battla lite sämre folk tycker jag.
Om jag får rösta, röstar jag på Anenke.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
hmm... dom där raderna kände jag igen -.- vad har hänt med *hrmm*? Självklart går min röst till Anenkefali, han var bättre. Jag tycker att Forsberg knappt hade några slagkraftiga rader!
Blunted in stockholm
saftig smäll/Chuck Lidell Riktigt tungt rim. Men i övrigt fanns det inte mycket värt att nämnas/minnas. Forsberg var tråkig och saknade originalitet. Anenkefali var snäppet bättre men det var fortfarande inte speciellt bra. Tråkiga rader och saker som "du var enda syskonet" samt "ute på hal is som Forsberg" drar ned på helhetsintrycket. Knappt godkänd battle iaf, Anenkefali får min röst. :>
vote anenkefali.. ingen höjdarbattle från någons sida, trots att anenkefali var myyycket bättre..
Din mamma älskade dig inte, trots att du var enda syskonet du är så ful att du inte ens får ett skjut i rysk roulette! -gillade denna förutom det faktum att man inte är ett syskon om man är det ända barnet men vote anen för att han höll en bättre klass
---------Reklamplats---------
V; anenkefali. Behöver nog inte berätta varför!
Anenkefali var ju klart överlägsen så min röst går självklart till honom. En motivering har jag inte ork för när det så är självklart. (sämsta motiveringen jag vet, men sånt är livet)
jag tycker det är tungt att det är syskonet istället för barnet....blir en bild av en incestliknande skev familj på nå sätt.. vote Anenkefali
vi är överallt!
Jag har väl inte direkt något att tillägga, bättre lycka nästa gång forsberg! Keep training:)
hmmm.. anenkefali, för forsberg har mkt träning kvar.. och sen var nåra rader småkul, dock lite för dåliga fillers, vilket gjorde ankens del till hälften (ibland) småroliga punchlines, och hälften till onödig text (fillers).
btw,
Anenkefali är ett körsbär ! Och jag är rödluvan som nyss varit där ! VA? sen när var KÖRSBÄR inblandade med rödluvan?? plockade hon dom? i vilken polsk tolkning av boken gör hon det? och om de va me körsbär, på vilket sätt var RÖDLUVAN "vinnaren" och körsbäret "förloraren" ?? hmmmmmm.....
anyway,
peaace
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
Spoiler V:Anen (Inlägget ändrat av _NoVA_ 2008-12-21 21:24:52)
studs skärp dig
vi är överallt!
v: Anenkefali, rätt fet ;D
V; anenkefali , behövs ingen förklaring till vf, utan de är ju helt självklart ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vet inte vad jag ska säga. Ni var båda lika kassa. "körsbär/där" "Alfred Nobel, men/tanten på smällen" gör väl sitt till.
Opus är tvivelsutan sjukast på whoa och dessutom stolt över det. I verkliga livet är han nästan som alla andra, bortsett från att han är smart som fan. På internet gömmer han sig bakom hemliga identiteter för att ostraffat kunna göra det som han gillar allra mest: att driva folk till vansinne.
Ni var båda lika kassa. ser du inte skillnaden på dom texterna är det du som är kass..
men det är ju the Opusmeister
Blunted in stockholm