Dissa personen över! (Cypher #6)
Dissa personen över! (Cypher #6) Kom ihåg att det är 8 rader minimum för att få posta en cyphertext (inlägg med färre rader kan utan förvarning raderas, var väldigt många som tydligen missat den regeln). Propsa gärna varandra, men gör inte tråden till en chatt. Mer info om reglerna finner ni i B&C's FAQ och Regler. Tråd 5 kommer att låsas, så spara era texter ni som vill och har postat i den (då den kommer att inom några dagar att kastas).
vi är överallt!
So they call you egg? I think you're more like an omelette/ Cuz your brain is fried, and your house, I bombed it/ With the bars I'm throwing at ya, it's like a spatula/ Flipping you over like some half assed batchelor/ If you didn't catch that, better get yourself a dictionary/ A missionary, couldn't save your as so literary/ Anyone who's literate, sees you're an idiot/ And every time you drop something, I just don't give a shit/
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
Dozed is back and i am on fire, wake up call with amplifiers/ Your shit is weak homie, stuff it in a angle grinder/ I'm here to tell you how to master writing brother feel enlightened/ Janco, egg & Pojo i'm dressed for war with Poseidons trident So quit acting stupid and put effort to it, man you're raps polluted/ I leave you dead or wounded with flow like hydrolic fluid/ My mind is lucid, you can't see through it, let me prove it/ My rapid multis shoot it, i'm unique but you' ass gets booted/
Don't read history, write it.
Faustino, din fula bög, vet du vem jag e?/ Mannen vars LD-lös-schema fick hela Whoa att lägga ner/ Du ser mig utanför systembolaget, hela dagen/ Mannen du tänker på varenda gång du ser ett vapen Jag rullar med TheKnug, han hatar alla/ Jag har köpt en del skivor, den jäveln ratar alla/ Jag hatar inte alla rappare, jag hatar bara dig/ TheKnug hatar Queff, jag tycker han är okej/ Jag hatar Stor, för han sa att han duckar faror som Mario/ Men Mario duckar ingen, han hoppar bara, yo/ Du blir knäckt, som skiten under min läpp / Om du tyckte jag var fet skulle du se mitt knivset/ Snusradernas gudfader, sjukt dragen på scen/ Dricker slatten på TheKnugs lager, ett skjutvapen på två ben/ Så god jävla jul, sug en kuk/ Nu ska jag gå prova Offroads nya julesnus/
Det var jag som la BMX-cykel-raden.
när jag glider in på whoa blir de gunbars-allsång du nämner mig bara för att rida på min framgång du tattar på min öl som Stor tattar på Dogge varför nämner du inte att du privar kalla mig för mäster kodden jag är äkta, har keps, för stora byxor och dricker prips vinna över dig hade min mormor gjort med båda bennen i gips vad har ditt LD schema på min rad om tävtt i maskinen nu e jag agresiv som Lasse när laget inte vinner Att jag hatar alla där har du fan rätt men att kalla dig för gudfader va e de för jävla sätt du snunsar LD som en fattig jävla fitta du unnar dig en gånger i veckan ta dig en prilla på en annan rinner lösen längs tänderna alltid och jag luktar soppor som en jävla alkis att jag skulle hata queff är fan att ta i min still e min still och den ska du ge fan i
There ain't no dick like the one I've got
Toastare
2013-12-25 16:54
theknug, vad gör du här, jag såg dig nyss på elgiganten färdig slickat fredrik reinfeldts feta arsle? hur mycket betalade de dig? kanske dags att sluta tatta från arbetar- och medelklassen du kan ju alltid göra reklam istället och leva vackert! orkade inte läsa din text men gick väl typ såhär; bles bla bla blesh jag är LHC och du är en tv adapter hej hå en rad till, vad ska jag rimma på hm hm hm hm hm hm jag bor 3 mil ifrån smedjebacken. BLAOW!
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
pojo från början, blev allmänt efter 3e baren lol, dont ask Yo, pojo, lacking mad mojo, youre poor and short like in the ring's - frodo But most though, or more so, It took a month for an answer you slow mo' You poor Joe - youre slackin at rappin lines, whats happening at this christmas time, ya stackin signs standing on the concrete backin up for dimes or even free once a week but you gotta stand in a line, one two three, once won, free pass on the street, skip through the crowd straight up 'Easy Retreat' eye for an eye is where we meet, middle of universe riddle of who was first in the moment as entity being, take your time for this special sight seeing close your eyes watch your third eye bleeding, whats the meaning is this the life where we are meant to be in We should feel free with all this love we're receiving But the only thing that matters is believing, if not, your mind scatters, life takes time when you climb this ladder and if you dont pay attention its almost like it wont matter But you can only master your own disaster, whats not in your control wont make you any smarter - I dont know what im trying to say with this just layin them solid with an inch between each bricks Shooting like aimbot impossible to miss thats why you get slinged in the face with this shit
Du la en vers på engelska och trodde du va tuff nu/ Men jag kan inte engelska, så du ser bara dum ut/ Du är bara en pytteliten skit/ Ditt namn är passande för du är en kyckling inuti/ För du heter ägg, ja du heter ägg/ Om man är vad man äter så har du ätit ett ägg/ Jag är smutsig och luktar bajs som Promoes skägg/ Och är alltid i huset - vägg/ Satan - dödar bara bögar som HIV Alkoholproblem, spelar Shinobi 3/ Där jag kommer från skiter folk i farbror blås siren/ Lägger BMX-cykel-raden när snuten står brevé/ Vad vet du om arbetarklassen, städernas bottenskrap/ Att inte ha jobbet kvar, att snusa Odens original/ Nä, det är dags för Humpty Dumpty att hoppa från en vägg/ Sluta häng på forum, ditt dumma jävla ägg/
Redan från första raden den första baren- dissade du dig själv - att jag ser dum ut / Du sa precis att du inte förstår, du lägger salt i dina egna sår din dumsnut Ditt levande sätt verkar inte sunt ut, du lägger dig själv i graven med blommor runt i snaren riktade norrut Att hedra den samlade arsenalen, laddar den gamla revolvern så jag kan sänka dig till golvet och stoppar din "garden" - för du är inte ens smart än så detta racet är vunnit lätt, att du ens är kvar än, vem var det som sa en? en luffare? gosedjur stuffare? du är inte hur du låter så det gör dig inte tuffare jag är en sån som spår en, att du är en uppmärksamhet sökare en känslosam blödare Spelar tuff på internet - vore som du är uppfödd av en rörande stökande bonne som grindar smöret samtidigt som är en rökare ute på landet, alla brudar du haffar är förökade under samma namn bre släktingar, incest du är fräck snackar om att vara gangster utan stålar vänta tills du får räkningar i din lilla håla, att få kämpa med att snåla, vara utan ingenting fast du borde vara erfaren som du är på online flings
Toastare
2013-12-28 02:12
Vilket kom först? Hönan ell.... inte fan var det egg ! det är inte så att alla hatar dig, men alla HATAR DIG och hur ska jag säga det här, du är så SATANS sämst känslosam blödare? Ja, hen kanske är transvestit klockan är två och jag skrev precis klart tillbaka från framtedin allting jag skriver flyter tight, jag är så fucking 3.1415926535897932384626433832795020848197169399375105820974944592307 men ändå så förbannat grym på att skriva att jag byter plats på vokaler och siffror utan att du tänker på det, fuck you om du gjorde det!
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
I have no words to further improve your stupidity the fact that you live on this earth is a certain liability your brain produces shit verses without stability so ill keep it short, like your shorts, bite it, heh, silly me
Toastare
2013-12-28 03:46
jag är whoas egna harry houdini, du skriver så jävla dåligt, jag kunde knappt läsa din skrivstil jag äger inga shorts, bara två par 31/32 jeans är det du som är dum eller skriver jag bara på en helt annan nivå dina texter minns ingen, mina kommer alla ihåg skulle jag ljuga när jag säger att jag är tightast på whoa förmodligen, stick och brin med ditt aladdin flow AAAA WHOLE NEW WORLD, jag såg din mamma igår
Youre quite stupid, you'd miss all of your arrows even if you'd be Cupid Youre not even good when youre dreaming, lucid Your lines smells awful, moldy, reversed smooth and fruity Discouraged, no mercy, youre puny This is the degenerate irony, of the rendered time I mind to spend on a fly like you splat, no match, its a fact, google it, you cant toast eggs, you idiot
Toastare
2013-12-28 04:38
Your mother is one hot chick, and still not over me she is the one abusing cupid, stupid I'm starting to look like Boromir. Varför skulle jag toasta egg? fucking ass Jag delar och äter egg med räkor och majonäs du är lika älskvärd som swedbank
What an amazing sentence you manage to string together, almost as basic as asking chicks about the weather Come on dude, even you can do better, Get back to school, Get Smart you fool Youre a simple tool, Im the clever ruler and once again i prove it
ägget lägger fem bars han är en riktig rapper han lämnar toaletten utan att använda papper Du blir till och med bodybagad av satans öl underlägg man kan ju inte ställa öl på ett ägg jag brukar oftast graffa på väggen medans du mest är huvudingrediensen i omeletten Vad kom först hönan eller du? du är snubben som bögar med en brud vad kom först ägget eller bilen jag och satan jobbar i hamnen vad det vi len lådor ska stappalas man får akta så dom inte rasar lägga dom försiktigt så att inget kassar vad kom först ägget eller korven vet inte de heller men jag vill ha senap på den jag hatar ägg dom e bara vita och gula skal och mög fan vad som är fula jag diggar korv de e mer i min smak att knega i hamnen är fan bra två kafferaster varje dag de e lungt att ta en liten paus för att baka snusen oden extra stark i hela truten ingen i vår hamn rör något med mindre än 18 gram allt annat snus smakar fan sand hamnjobb är stressigt båtar hit och låder dit ingen under 40 vågar komma hit lägger du en fräkis så har d bajtat Jansson pallade inte läsa din text den va så jävla avlång den va as lång min kalsong är astrång behöver du en fräkis fråga Jansson Han trixar med skämten som Henke Larsson nu hojtar Hansson att jag måste fortsätta bära 46 bast och ändå bäst på det hära
TheKnug, jag borde dissa dig ditt satans drägg/ Men jag låter bli bara för att jag hatar ägg/ Vad kom först, ägget eller Mächy?/ Jag reppar hamnen, TheKnug reppar Nasty/ Jag kliver in på Konsum, alla bara jublar/ Jag hatar ägg som TheKnug hatar judar/ Han tycker att dom är för många, men det är gula/ TheKnug är färgblind, så alla kan bara sluta/ Ah, Satan, nu är en bov lös/ Han har general, han har grov lös/ TheKnug hatar Queff, det är väl lite rått/ Men jag gillar inte heller Papi, is och läsk är inte gott/ Lådor, jag har staplat hundratusen/ Lös-dubbelsnusen, freestylar om kungahuset/ Snusar så att det syns på utsidan/ Väntar på budbilar, vi hörs efter kvart i sju-vilan/
The entire point of my short posts was about it bein easy, I dont need more lets not get cheesy if you were reading i even told him, ill smack all of you bit by bit with these bars, the rest im holding dont be needy im not bluffing, youre like the papers im foldin' smooth while youre rusty you get smoked, fluffy clouds of floating toasts butter and bread cheap meal to get fed, even if it was free youre so dumb you'd be starving instead i barely even read yo shit cause i dont need it, i simply eat it, shit doesnt even make sense i do it immediately i dont even have to freeze it
Satan, vad är det för liten pajas jag hör prata? Flatan? Du blir alltid dängad Hade du tagit betalt hade du blivit rik på att bli gängad Flitig som en riksbank, Utnyttjad till dumhet, du hade suttit i en stridstank, En bonde i schack'et, när Chefen säger framåt lägger du i backen* Serverar dig 24* gånger som om jag handlade på Ica efter levererat beef till charken Du blir slaktad och bodybagged, uppslängd på bordet fram med kvittot, där satt den, Bob Saget
Varför i helvete äter du mina texter? Äggjävel. 1983 var året allting klicka skaffade mitt första jobb och fick min första fika 1983 va jag också tuff i kickade på engelska va lide hiphop mina brallor va säckiga jag var sexton och kickade med grannen 1983 jobbade redan i hamnen jag mins den tiden, aldrig kört truck, aldrig snusat nu är det saker jag inte kan vara utan Jag röker inte, inga moln här jag snusar, fan läs sär!! första gången jag snusade, minns det som igår innan gula tänder, innan alla sår de va vått de va gott, vi va i vårt fikarum tog en mycket liten stund innan de frätte i min mun du e tjugotvå ta vara på livet börja jobba i hamnen och släpp weedet
egg p22 1983 då det först sa klick/ Jag fick mitt första rus av snuset och jag gick i första ring/ Inte lätt att va snusare då, men vi va det/ Rallarsnus, Tre Ankare, Ettan och Generalen/ Jag kommer ihåg, första dagen på hamnen/ Dom skrattade i fikarummet, vi var röda av skammen/ Men jag vägrar falla ner/ 30 år senare, nu är vi bättre än alla er/ För vi kan baka den fete! Ni vet vem ni e/ Utan att ljuga ni vet det, Rolf, Hasse, Kenneth, Henry B/ 83, det var då jag hitta vad jag ville va, vadå Just nu, Samma sak men lite annat sinnelag ändå 83, det var då jag hitta va jag ville ha, vadå Just nu, känns det som om allting kommer och bli bra ändå 83, var året då det först sa klick/ Fick min första smak på baken, gick i första ring/ Vi hade en ceremoni som bara ett antal fatta/ Snusa som arbetare uppe på St Hans Backar/ Så nysnusare, när du lyssnar på denna sång/ Kom ihåg att alla veteraner var nybörjare en gång/ Det som var bra blev bättre, som om det inte räckte/ Övning ger färdighet eller hur var det det hette/
satan +theknug whatup these two, that siezes the day only to end up losin on embarrassment its a free thrill, if you manage it, one more of you and it be a three kill, hattrick, back to your parents then, And if it wasnt apparent when, I already once or twenty times won vs you two, got nothing to prove so im already done with you too Like your contract get cancelled on youtube, cool Call of Duty videos or whatever a 14 year old chooses to Hear my roar, ironically im here for more, youre playing with fire combined with some quick wit rhyme shit/ the king of the elite, scored before playing, just sayin got peasents runnin around on the floor, Mayans you should be tired of defeat since im literally pavin the street thats beneath your feet/ not in the way you believe, so behave your beliefs im God, here to destroy you Satan, ill do it seven more times, i am da creat'a, like a growing jamaican blaze your pig manifestation until youre awaken, im Iron Maiden like in the middle ages, im forsaken
Nu hemkommen, precis landat efter två veckor på playan kan inte sluta tänka på vilka brudar som tar den i bajjan tar skiten till höga höjder som ett flygplans bajs Se när Egg blir droppad av eliten som lide najs gick från bestämd hunduppfödare med en 'det är så stil' till frihetsberövad, fängslad med klovar i säpos bil sitter nu i köket med flingor och käkar min särbos fil fast i rökat och krökat, rullar feta som en permobil Matvrak från dag ett, håller alltid min mattant kär ligger med de flesta, vare sig du är flata, sär Så kom inte till mig och säg vem som mest gata är att vara ateist är ganska trist men skiter i vem Satan är
B
Elajt - säger att han är hemkommen nu efter två veckor ´Låg på playyan´ säger han, men det var ingen som såg fettot Han hamnade på nudistläger - söp sig full på turist-Jäger Raggade på nån brud, köpte rosor, körde florist swagen Hon nekade dock Elajts tråkiga stil med trista vinter Varje gång hon såg honom, skrek hon rakt ut ´vitaminer!?!´ Hon dog en dag senare utav ångest och piller Elajt blev ändå glad och lättad sen somnade killen (Tänkte jag skulle passa på att göra ett sådant här inlägg för sista gången då det säkert var 5-6 år sedan jag gjorde det sist) ; ) R.I.P Whoa.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Det här blir nog mitt sista battle inlägg. Overdozed är tillbaka mannen the war is not over/ Ända gången du vinner nåt är det på walk over/ Ålltzen du är sämst på rap, skäms som fan/ Du är lika reproduktiv som agent orange/ Kalla mig alphasnabeln, jag är egomekanisk/ Har alltid många bollar i luften som kenodragning/ Din utvecklingskurva ja den liknar ett störtlopp/ Ta ditt pick och pack och dra jag snilleblixtar ditt luftslott/ Så fuck den här snubben och hans replikapistoler Du leker ball men du ser ut som du predikar fioler/ Den enda drogen du förbrukar är ett bantpiller Du möter mannen med genidrag i sitt ansikte/ R.I.P.
Don't read history, write it.
Karamellkungen i huset, släcker min törst med spritsar du gillar Shazaam för hans röst och vittsar får Faustinos Mamma på fall med tröst och snittar men din Pappa pumpas alltid som bröst och biccar Snackar om att sy in någon när du aldrig gjort tråd hur ska du lyckas med ett ort dåd utan en portkod??? jag har så kalla rader att du känner dig frussen är så hiphop att jag rimmar på bussen såsom slussen #FRED
B
Nice mannen, predika-fiol-raden/ Genidrag i sitt ansikte-raden, vilket mordvapen/ Det är Satan, breakdansar, sprayar färg i staden/ Straight out of Sveriges Harlem - Härjedalen/ HipHop är en livsstil och jag lever den/ Kolla hur jag scratchar min CD, len/ Kolla hur jag snurrar på pappkartonger/ Kolla hur jag ritar i trappuppgången, passa bongen/ Jag sitter i ett hörn, dricker lite öl/ Ingen gillar mig, Critical är bög/ Critical är 30 och gillar klistermärken/ Jag är entreprenör i HipHop-världen/ Satan, det bästa sen Madsens avgång/ Bärbar telefon, Malsor står bakom/ Jag känns igen överallt ni inte ens kända i Motala/ Den här versen är det viktigaste som hänt Sverige sen "Hornsgatan"/ Av Michael Crackson Shout out till Medborgarskolan.
Tror du ett fett galen men du hänger på svett nalen Visst du kanske la BMX raden.... men DMX stal den Är fett luden, kallar mig fet men har typ dopp nio Sex guden som har 6 pac som min topp tio spakur och bowers gör tacos på pumpafärs ikväll är det nyår vilket betyder klunka bärs Du säger att ingen gillar dig, men vem då bror? ikväll är det nyår vilket betyder 5'2or efter alltid julstök har det blivit fulrök i park mycket ikväll är det nyårsfest, glider dit på min sparkcykel Hela ditt liv handlar om CW och Longen elajt alltid breve bongen, jag E BETONGEN Fuck medborgarskolan, gör det här för Arlandagymnasiet!
B
De e knugen mannen med kronan på sniskan mannen vars blotta existens hotar rikstan Du e betongen och jag en stor jävla färgburk elajt alltid breve bongen, vadå e du från hjärup? det låter ho ho ho när jag ger dig en omgång Sluta bajta Third eye alla vet att du älskar honom du har propsat honom på whoa ända sen starten då kanske du inte ska stjäla pumpafärsraden tjollar din cyckel och cyklar till Bahamas var för ska vi battla kan vi inte kramas? bara softa umgås o ta de cool ligga och dricka öl i en najs pool fan idag skriver jag riktigt dåligt både rim när ni läser texter i tråden scrolla förbi min Nu e de nyår och jag ska snusa lös och dricka älgen hoppas att du också får det trevligt denna helgen
Du är en lyricist med syrebrist
B