|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
zupermax
vafan snackar du om?rond?, detta är väl ingen battle? Ingen dissar dig, ditt homo,du är så keff så det är inte värt det Om du sen ska dissa mig så blir det humorkväll för du är som tråkiga komiker, man skrattar ÅT dig, inte med dig För min nivå ligger ute i cyberspace, din ligger under botten , mate Du är så jävla wack så inte ens johnblond vill kicka med dig Jag sa ju att ingen dissar dig men jag gör det ändå Vill se om du kan svara mig, ifs blir det som sagt som på RAW: skrattfest.
Och Johnblund, ta inte det jag skrev om dig så seriöst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jag vet inte vad du gick in på men stog det inte dissa den som är över ? inte nog med att du inte kan stava din gramatik är lika med döden! Wack keff homo och så vidare, kom med något som inte är från ken ring bla bla bla du är en glidare så snälla försvin! nu dissar jag tillbka så du flyger ut på gatan.! precis som din morsa hon tar billigt den flatan! Hoppas du trivs för det är där du hör hemma. du skröt om din tatuering men vi visste att det var en henna!
jag är ingen ganster som du. jag dissar allt det dära "yoyo" men om detta skulle vart cage fight vinner jag med ett KO!
peac out. dude!
1% of something is better then 100% of nothing
|
|
|
Du är så jävla wack så inte ens johnblond vill kicka med dig
hahah, sköön BiingO ;) - don't forget who exposed his ass in 2 battles ! that shit is claassic ;)
/ OffTopic off ;)
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
|
|
|
Skojar du :P haha , sen lackar han ur direkt han får en vote mot sig=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
lilla biingO tror att han får respekt när han nämner horan men om du skulle battla horan, så skulle du faktiskt förlora... överdriver knockar dig, så du behöver inte svara men sista frågan: är det inte din mamma som heter sara?
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|
|
|
Snygga toner, Men fel adress// Överdriver kan inte bli mera keff// Jag menar han nämner iaf inte din mamma// Två flugor i en smäll, jag är din farfar// Så stfu hans morsa heter väl säkert sara// Men det var nödrim, du står på scenen och skakar//
|
|
|
ÖVERDRIVER är på G så din lilla hora SPRING så sluta battla mig, innan jag kommer rota i din handväska lady... så är det inte att man söker efter kokain och vill du säga mer saker om mig, så kompis bara ring du leker för mycket, men jag är 80 gånger så bra som dig så sluta snacka, speciellt som när du snackar om mig..
haha orkaaaaa..... lilla studs ...
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|
|
|
jag droppar 4 rader för jag är slapp idag samtidigt som överdriver blir knullad därbak och att du knockar mig, njae det vet jag inte för det blir jackpot när jag svingar ut dig ur ringen.
|
|
|
Överdriver, snälla bara håll käften// Du våga inte slåss jag slår dig på läppen// Den spricker typ som din brud elr?// Du säger lilla mig langa ditt nummer// Har inte tid med en fitt kurder// Kom till innerstan slår dig på tre sekunder!// Snälla överdriver bara håll käften// För du vet att du får på fettet// Jag smör in mina rader med fisk fett// För lyckad fångst som en samie// Inse fakta detta är slutat på begravningen//
|
|
|
Överdriver sitter hostande och röker sin spliff Studs sitter bredvid honom och röker sin fisk Bingo är slapp för han knullade båda i röven Snorungar, bögar, de tre är polande bröder Bingo blandar ihop bingo, poker och boxning Spelar hårda men är "punks" som Offspring Studs, han är kass men väldigt produktiv Det ni vinner är noll, ni spelar bort er tid
|
|
|
Vinner vi noll vi vinner över en nolla// Killen här är en tönt bara kolla// Visst jag käkar rökt fisk// Du käkar lök chips// Din musik gör sönder högtalare din terrorist!// Jag slår dig så hårt mellan bena så du blir feminist// Inse fakta du är en fattiglapp som en sam// Och jag är här och cirkulerar runt dig som en gam// Ger dig till din farsa så han kör dig i röven... xD
|
|
|
nkwafu; shit mayn.. detta var mkt bättre än battlen jag nyss såg dig i.. gör sånt i battles istället!
studs: nice första-rad (för o va 12 - ingen ironi hah). du utvecklas ju lite faktiskt ;)
- no I ain't idolizin' n shit - just keepin the whoa-spirit up B-) - no homo.
/ ya kurdooo
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
|
|
|
Vinner du noll? då vinner du ingenting alls Jag greppar micken, nu springer du ingen stans Jag tror att det är din far som kör dej i röven Du tror att det gör ont mannen, nej det gör över Du lägger en diss om att man käkar lök chips Vad fan är det för skit när du har blivit blödig In kommer sika och du blir tvångsomhänderdagen Jag vänder bort dej som dom som vänder bladet Här kommer din begravning rest in peace Folk frågar om han fuckade, - Yes with me
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
|
|
|
"Du tror att det gör ont mannen"// Öh det förklarar mycke sånt grabben// Du brukar också ta den har fisk rätt?// Ger dig en tjuga, köp en enkel biljett// För, du ska fan inte tillbaka// Och det vill du nog inte efter att du är lagad...// Jag slår dig mellan bena så att sika blir en flicka// Och jag är inte här för att spotta, jag är här för att kicka//
|
|
|
Studs
when i grab the mick, u'll get down on ur knees if you try to diss me, i'll cut u down like the trees ur only 12 and i take it that ur a virgin that listen to deathmetal and not rap as it seems you've never heard of me? that's sounds absurd to me so take it from everyone else, u got served by me we could take in a battle but u would just cry ur eyes out cuz loosing would be a fact, like ur big paj mouth
|
|
|
c4d
du är 18 år gammal och kan inte engelska dissa med grammatik, ja lägger det för mellersta min hemmaplan, som kommer fucka dig upp du kommer springa till polisen och börja nytt tugg jag tror studs faktist legat med flera än du har du verkar vara handikappad för du står kvar ett dagisbarn skulle skriva de bättre än dig låt dom dissa under, jag bryr mig shi, gay
|
|
|
RWallin
Grabben som klagar på min engelska men vars grammatik suger de "mellersta" hoppas jag betyder att din text inte duger du visar inte din ålder så varför klaga på min? titta på hans text o försök hitta 10fel, men de är för lätt för man hittar minst 100 mer i dina drömmar kanske ett dagisbarn äger upp mig men i verkligheten så köttar jag dig auch man, dina punchlines är så håårdaaa.. dom är lika tunna som tunna trååådaaaar...
|
|
|
c4d
mannen, med mellersta menar ja ett område så gitta hemåt nu, för du är ingen sångfågel jag är 16 år och jag knäcker dig hårt inte så svårt att sänka snubbens ridå kom hit, försök att kötta, ja kommer tröttna och tillslut kommer du ångra att du nånsin fötts man seriöst, du borde lägga rappen på hyllan eller slänga hyllan på rappen, för du blir knappast hyllad så nu kan du berätta för folket om du väljer glocken eller den trubbiga dolken
|
|
|
C4D, flippar som som ett flipperspel/ Och hittar massa fel i sin egna skrivna del/ För mannen när du ska börja klaga på klagandet/ Föreslår jag att man i ditt fall ska ändra lagar om agande/ Du köttar ingenting annat än din mammas köttbullar/ Och du gapar när din pappa kommer... som örnungar/ Mina punchlines är långsökta som strumpor i en XL-butik/ Din text är som ett Eminem-beat satt på repeat med sämre lyrik/
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
|
|
|
RWallin är inte bättre, sitter sämre än slitna pjäxor/ Biter inte som rivna getter och sitter snett som vridna näsor/ Skulle kunna va rolig om han inte oroade sig så mycket/ Men du pallar inte trycket och du verkar ha fattat tycke/ För C4Ds liv eller snarare död, fast du trycker inte av själv/ Inte man nog för att ta ett liv, utan snarare asrädd/ Tar fram den trubbiga dolken, för rakbladen sparar du själv/ Och städar hastigt undan, snaran du hängt/
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
|
|
|
Pojo nu jävlar slår jag dig så det blir figgeli figgeli fight// Your so slow your missing your disses and the flight// Nåväl det är inte allt du missar typ som din syster// Hon är så vacker med en liten extra lyster// Pojo your not a tough guy, seriously// Your a guy who got no delivery// Shut the fuck up, homie shut the fuck up -.-// This guy is busy sucking your cock//
|
|
|
Pojo
pojo visar sin oro i sin text för han vet att c4d kommer skriva tillbaks o han är bäst efter jag har slaktat pojo här så äre fest man ser på ditt fejs att dina föräldrar sket i lagar o bara agade jag köttar köttbullar, så tro inte att du klararej de tog dig 15min att skriva din text till wallin, men den va sämst så vad tog min? min lyrik blir till pistolskott o blir skjutna mot dig du kommer inte överleva de här så säg heeej
|
|
|
C4d, en felkopplad C-40 Får en smäll som han försvinner bort i Du skadar ingen med dina lösa skott Och faktum är att du inte köttar nåt Det tog en kvart för Pojo att skriva Du var för seg för Studs, som då han innan Jag kan också nödrimma - nämen hej! Passar på att, för tidigare, tacka 80k
|
|
|
csky pojken med munnen full med skit ja helt seriöst för jag va på toa nyss det blev kidney böner till lunch så räkna med äcklig lukt o den har fasstnat i din käft och vem e wack, bög. mina rim är nåt du aldrig förstår för det är svårt för en liten skit som dig att komma på och jag skrattar högt och låter alla höra när jag smutskastar csky och pojken börjar änna böla för på hans öga har det fastnat skit""""
wack text i know. ja e på jobbet och helt fucked up.
allt jag lever för är att se dig död.
|
|
|
Orka battla, här ligger ju folket täta Ni här är som Pluto, inte nåt att räkna med längre, som matte efter gymnasiet Från botten till toppen och sen tillbaks igen
Jag dissar igenom listan, kastar er bort Roricock sitter och rimmar kasst på sitt jobb Någon som tillhör ett sämre kast här i Whoa är Studs, en tönt som ju är både ung och dum Det är bara 80K som får tummen upp Pojo är då självklart den som man dömer först
och först efter upptäcker ha fusktexter Han har inte ens umgänge från köttsläktet Någon som faktiskt vet vad kötta betyder? Inte. Ni hänger på, då störtar betygen RWallin, rakt från Mellersta, på hemmaplan Nån som inte textar bra i en enda bar
|
|
|
snack om dissar mannen snälla gå skjut daj du tror du e grym men du e nt ens kännd varse god du e känd men ja e en hiphop legend du blir bränd o skrämd så du springer hem saj maj vem e de som fackar vem? du läser en bar du tänker du nt har en chans du läser en till o ja fackar din balans wannabe rapper som leker G men du e ingenting du e liten skit e på min 10onde bar tro maj ja har mkt kvar var e ja ifrån MalmöStad 040 Nkwafu du e fucking 16 år du sitter hemma o åren bara går ja vet d e svårt att vara den minsta vill du festa kom vill du testa jag har varigt med om d mesta saj till maj när du vill lära daj av den bästa
|
|
|
okej jag är tröt på detta pallar inte mer jag har lust och ploga alla er jag ger mig inte jag orkar inte alls mer alla har pengar men jag ingetalls jag har planerat att råna en bank gå in men en ak47 rensa allt ta det som en nypa salt sen köper jag mig en bil kör 240 som en missil jag bytter aldrig fil dödar alla på vägen med still det här livet jag har är bara skit de som lugnar ner mig är lite hasch bit
hahhaha ses
|
|
|
okej jag är tröt på detta pallar inte mer jag har lust och ploga alla er jag ger mig inte jag orkar inte alls alla har pengar men jag ingetalls jag har planerat att råna en bank gå in men en a47 rensa allt ta det som en nypa salt sen köper jag mig en bil kör 240 som en missil jag bytter aldrig fil dödar alla på vägen med still det här livet jag har är bara skit de som lugnar ner mig är lite hasch bit
|
|
|
|
|
|
du kan inte rappa utan att använda ordlista och lexikon och beter dig som en pinsam liten horfitta från mexiko trots att du är så mycket motiverad och vill så bestämt stapplar du upp och lägger dina rim som ett skämt det finns ett ord för dig och det ordet är inkompetent så våga aldrig mer tjafsa med den atletiska rapparen fan jag tycker synd om snubben, den patetiska stackaren
Zittla - The Fatal
|
|
|
ja kommer in och dissar er totalt// och jag gör de brutalt// Du säger de nda du behöver är att du suger// Men de ä så att du ljuger// för du ä sämst/ Gå och knulla din fucking häst// ingen ide att dissa tbx // FUCK ALLA!!
MVH twed msn:din_mamma_po_pizza@hotmail.com (inget skämt)
|
|
|
du säger att han suger// Men ska beräta en sak, Han ljuger// de enda vi vill säga sluta skryta om dig själv// för mej är du bara en tönt som säger sug och svälj// säger att du vinner men tkr du är bäst// Men de enda du kan göra är attt knulla en häst//
|
|
|
okej jag ger alla svar på tal typ som matematik ni försöker vara som jag men allt ni gör blir skit en chyper med en massa jävla nollor ni e lika mobbade som feta barn på kollo stora tjocka ollon kan liknas hur ni ser ut å vem om inte era mammor e de som suger min kuk å när jag skriver i chyper så blir ni på knäppen för ni är fan lika vilsna som en blind man utan käppen!
a hej på dej me:)
JoaquinRoyale
|
|
|
vfr snackar du om tal när du inte äns kan räkna* hur ska du bli hypead med ett huvud fullt av fräknar* kalla andra fet när du själv använder behå* du blir avsugen i drömmen men i verkligheten tittar du på* dom som säger att JXE´s rader är bra måste vara blinda* har du slutat använda blöja eller kanske gått över till bind* okej folket nu har ni fått mina tunga rader* avslutar dissen med att säga hej då och skapa bravader*
|
|
|
Derox ses som klen och allmänt störig Derox ses som helt omvänd och bögig Derox ses som stel och sämst i klassen Derox het som is eller vatten? :S Andra bli avsugna eller tittar på, Derox suger av Sluta skriv texter för fan du suger bra Sa glädjeflickan när du tog över hennes jobb Och insåg att damen framför va din mamma ...Och du sög av hennes snopp
zz vad dåligt =)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
Vet ni varför crue alltid hamnar längst ner?// Detta är näringkedjan så grabben bara sätt dej// Oh wow vilka coola och häftiga mammadissar// Detta blir "pee"style du sitter när du kissar...// Jag är grym och jag är extraordinär// Du är keff och du har ecetra onani besvär// Ah vi vet crue att du inte har en chans// För killen här tuggar vete och odlar majs...// Derox måste skriva rättningstecken efter sina rader// Jag lägger det så tight att hela skiten skaver// Och, ni vet att, crue den nollan som dissar på de sämsta// Hänger upp dig i ett tåg för att lämna dej åt att svälta...//
|
|
|
alla ni blir dissade bara ja säger JAG ÄGER;)
|
|
|
Studs
crue o du delar på sista platsen precis likadant som att ni delar på allas satser blir du ledsen av mamma dissar för att du har 2 pappor? hade du haft en mamma, hade jag nog satt hon! javisst skaver de till när du släpper en text mina ögon börjar blöda o min lilltå den knäcks så pass dålig att du är klassad som invalid försök inte att vinna över mig jag är en för extrem individ du ska inte snacka om att på toan sitta för du har aldrig ens smakat på en fitta
|
|
|
Men bara käften c4... Jag tänker inte nämna ditt namn// Fatta detta är slutet för dig, som när du gifte dig med din man// Snälla kan du hålla käften? Du låter som rundgång// Jag slår dig tills du hamnar i babylon// Jag har inget mer att slösa på en babys, lol// STÅ INTE PÅ KRYSSET (Du får ett piano på ditt huvud)// Slår dig så att du gråter ditt pungdjur//
|
Graffare
2009-02-16 22:11
|
wtf studs vad snacka du om?// jag fattar ingenting! kan du säga det om?// jag e på en helt annan nivå, å du e kortaren kort// mannen undrar vilken dvärg sort?// hur hammna du hit?// råka du stava fel på google din skit?// vem e du lille killen? kallar dig för gangster?!// när du själv ser ut som en ny född hamser!//
S K B . Graff it dont stop it!!
http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
|
|
|
nån som vill battla 4 real?? i audio?
Våga testa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
|
|
|
HAHA!! OtK... Den där var rolig.
|
|
|
din va rätt komiskt med studs, :D
|
|
|
Hoes// broes// DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ//
|
|
|
kolla otk som inte äns kan lägga en ända bra bars// mannen tycker du borde dränka dig själv i ditt badkar// snackar om hamstrar för han sätter på sin egen hund// en lavett på din kind och du lär få sova en stund// han har inget flow och ska absolut inte ha något hype// mannen stick från whoa o fortsätt snacka med pedofiler på skype// ungefär på 40sek skriver jag dom här raderna som sänker dina// killen som kommer efter kan ju försöka skriva bättre än mina//
|
Graffare
2009-02-18 15:19
|
här e raderna som e bättre än dina// jag ska sticka från whoa? haha! mannen gitta// vem e den som sätter på hundar?// mannen din mamma jag knullar// mina rader e så sköna så du sitter å pullar// ligg lågt!! du har fan käften fullt med kukar// fuck you det e nu rad sju// så engång till FUCK YOU!!!//
S K B . Graff it dont stop it!!
http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
|
|
|
innan du ger dig in på detta kan du lära dig rimma* jag satt på din syster när du i pappas pung simma* du snackar mkt om kukar kan det vara så att du är homosexuell* sluta nu gråta lilla otk, din kudde är ju blöt varenda kväll* säger fuck you för du precis har lärt din engelska* och jag super ner din pappa på hans svensexa* medans du vaknar med huvudet fullt med sädesvätska* mina rader klår du aldrig plutten för dom är dom bästa* :)
|
|
|
Jag stiger inom hiphop, inte som derox, han försöker och försöker, men åker bara neråt. och jag känner din pappa, han städar i min skola, och din mamma utför sina tjänster hos mig, haha den jävla horan. Så nu vet du, vi kunde ju alltid bli kompisar, om du kunde lite om lyrik, och skippa dina flowmissar. Så det här va sista raden hoppas att du njuter, jag måste till din syster, hon sitter och klagar lilla ludret.
:)
|
|
|
vem e den som sätter på hundar?// mannen din mamma jag knullar//
?? Självdiss elr vad? O_o Han påstår att han själv är en hund XD
|
|
|
Studs skriv inte i tråden om du inte ska dissa personen över är du snäll.
|