|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
crue, killen som snackar om att vara stor// men du är precis som småbarn som käkar snor// jag såg fan inte ett jävla rim i din rad// så det är inge svårt att göra mig glad// för att se dig göra bort dig är som att gå på vatten// en förgylld känsla, sticker ner svärdet i backen// jag pratar om svärdet som jag drog upp ur stenen// uttråkad? mer som utspråkad// killen som tuggar alla, csky vet ni vad?// för det är jag som är jävligt bra!//
|
|
|
csky måste skämta med sina keffa nöd rim // jag inhalerar dig o blåser ut dig som en rök ring // snor stor rad glad hur keff får man va? // det är nog bara du som tycker att du e bra // ta en penna o tänk tills du kommer på en kul grej // kom inte tillbaks till whoa för du skämmer ut dig //
|
|
|
Vem skämmer ut sig? Kanske du själv då, Nero Du är keff, din dröm är att bli pot-head som Seron Blåser inga rökringar, du har bara lökringar Dissar cskys rim men har du själv försökt rimma Såg snabbt ett tecken på att du är lite dum Läs reglerna, åtta rader är minimum Fast du bryter aldrig regler i verkligheten Men på internet kan du leva som ni säger ni lever
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
haha e det Nero som e dum eller du som tänder på breez sista gången jag kolla med din farsa så va din lite skev och Jag kan blåsa rökringar medan din käft luktar lökringar lika illa som dina dissar och dina missar när du försöker simma i mitt rim hav, för jag formar våger med en enda rad och klart att din morsa njuter av varje smak haha du är värdelös så gå och dö nkwafu äckliga rövslickarbög akh TFU.
allt jag lever för är att se dig död.
|
|
|
okej rorikock, grabben med rhymesen// dina rader är så whack att du nu har missat chansen// hur fan kan man missa när man simmar?// det är du som är ute och simmar med sånna rimmar// vem fan levererar sånt skit? jag svär, jag mår sick// är du lika dåligt med allt din fuckin' prick?// mitt flow är som en fet smäll du åker ner// jag stampar på dig även fast det att du ligger ner// precis som dina rader är du helt whack// det är ingen idé, lägg det där med rap//
|
|
|
nero.. mannen du låter som en fitta// låter som 042 unit när dom har hicka// kom och ta det till gatan eller ska jag komma till dig?// lilla edet represent vare du man så säg// dom hade fan skönare flow än vad du har// försök inte battla mannen det blir en blodbad// du är en hora som fick råd med internet// du sitter du och battlar alla som du har sett// setat där i mörkret och skrivit dåliga rader// behöver inte skriva, tuggar dig med charader// en hand uppåt med fingret sträckt// nero har en kuk som måste sitta snett// för jag menar du kan inte skriva fo shit// du kallar det dissar men vi tror inte på sånt shit// åk hem till det land där dom pratar sådär// finns det ens ett sånt land fyll av misär?// det är nog det enda stället där du är bra// sug min kuk mannen det här är csky som ska dra//
|
|
|
lite felskrivet på vissa saker men
innaktiv tråd som fan
|
|
|
csky, tuggar på alla och allt som småbarn Men har löständer som sin gammelmorfar Det är du på din bild va? I have come to destroy Spelar stenhård i din villa, du är inte betong Du har Regina Lund som skrivbordsbakrund Hela din fritid ägnar du åt att skriva strunt Men du gör inget fett, du är bara gravid Det här är internet, du kan spara saliv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
nkwafu vafan är det för namn?// precis lika kefft som hela ditt fuckin' program// inte ett rim hitta jag i din text// du har alldeles för lite exp// för att kunna tugga mig behöver du guldtänder// Men du är från betongen så det är inget som händer// bor i min villa, uppväxt i betongen// skallar dom fittorna som klättrar upp på balkongen// min balkong, min stad, mina flickor mitt barn// du kommer bli huggen som om jag var fucking Arn//
|
|
|
jag är bra och du är inte lika duktig// slår ner dig enkelt och får din mamma att bli fuktig// knyter åt mina nike skor och visar mitt långfinger// du blir jätte rädd och vänder dig om och springer// alla vet att jag är grym och stark för att jag tränar på gymm// men du är ju bara tråkig och det var ju synd// kan göra 40 armhävningar och 60 situps// men du är bara fejk, som om din profil var gjord av plast// pantsätter din stil och du blir ledsen som en lipsil// du är typ sämst och jag elit, skriver vassa rader som en mora kniv//
|
|
|
fan vad skillade alla är! kan vi inte alla bilda en grupp som wu-tang? JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
|
|
|
är du bra och duktig för att du kan få min mamma fuktig?// du är inte duktig och du ljuger och är fittig// snacka inte om saker du inte är, stark och elit// för du är fan inte bättre än min skit// du vet sånt man lägger i toan inte i sin byxa// du skriver rader med en kniv, jag gör't med en yxa// du snackade om att starta grupp för att du tycker vi är bra?// du vill bara känna närhet med en riktig karl// för det är kvinnor som dig som blivit förtryckta// för du är för dålig för att kunna käka nån VA!//
|
|
|
Kuken på sné, nu kommer min armé// du är jävligt körd, äter bara pitabröd// c4d vafan är det för nick? jag av din hals och äter upp din dick// du klagar andra när du själv inte har någon fantasi, öppna din mun, jag ska stoppa min penis däri// Jag spelar cs och är fetgrym, ingen tar mig på longen jag är MyM// jag skjuter dig i skallen, pitten i ballen, du är störd i skallen// P18 killen aahh han e fet, min penis i din bak den smäller som en raket// din mama din mama din mamaaaa, hon är alltid samaaaa// du är ägd som en skiva bröd, nörd!//
Killen som skriver under mig har Trosor!
|
|
|
Hahahahahahaha VA FAN ÄR DET DÄR? Ett sär som precis lärt sig skriva här Mosen tha rapper loosar så tappert När jag rycker han i näsan och mosar hans skalle Du äter upp hans dick, du måste va hel bög Herregud, skulle vinna mot dig även om ja va nersövd Din penis i hans bak, fan du måste va hel bög Mosen tha rapper kom in men nu är han stendöd
HELT KÖRD
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
mosen tha rapper, vill du veta nånting roligt då?// du dissade c4d fast än han inte va överst endå// du trodde säkert du tuggade han ditt svin// men du vill ju hans kuk i munnen som barn har piggelin// det märks att du spelar cs när du skulle haft lektion// för din svenska suger ju mer än hela överdrivers pluton// du är fan inte värd att slösa mera ord på// men åtta bars var minimum och det får jag väl gå med på//
|
|
|
csky du dissar mosen fast jag står ovanför Du har två jobb i livet - Sova och Dö 16:19 droppa ja min text till mosen 17:52 droppa du din text Tog dig en timma och trettio minuter för att bli sämst Det var mig du skulle dissa och inte nån tråkig fjant Som raggar sina brudar genom att bjuda småglin på glass Han är lite vanskapt hatad sen hans start på whoa När han reste sig upp från mobbningen ...Och försökte droppa bars med flow Men sluta snart med ett rep runt halsen
din ... din din ... ehm din .. ehm HAMSTER
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
okej crue vill du bli tuggad igen?// visst kan jag käka dig men det får räcka sen// i hela din text fanns det ett enda rim// nu kommer csky igen precis som på film// enda skillnaden är att du inte kommer resa dig// för du är en fitta som inte har en muskel i sig// jag ville dissa mosen för jag redan mosat Crue// du är den enda rapparen som diggar Curly Sue// för att kunna dissa mig måste du sno rader// bara för att det funkar så din morsa får spader// betyder inte det är Csky inte kan ta det// visa dig din hora så ska du få se på slaget
|
|
|
Jag ska visa mig och sen? Ska du slå mig så jag springer hem? Jag ska rimma på din nivå så du förstår Vem som får allt hår att stå Skriver rysande rader Kapar mina egna vader Och fortfarande är jag inte lika dålig som du Med rim som nu är sämst, du är ful Förstår du nu? Eller ska jag slå dig gul? Jag skiter i slaglinjer för du har det inte i dig Att kunna stå imot min slagkraft under vintertider
Så ta ditt pick och pack, överdriver Mosen tha rapper, BigLex och ta över stilen
Men inte ens om du vart clonad med snoop dogg Skulle du bli bra med rhymes... Och inte ens clonad med rocco skulle du får stor snopp ...din lilla horpojk När du går förbi så glor folk Men vem skulle inte när man ser vandrande sopor?
|
|
|
äre cure igen? mannen som inte kan läsa rhymes// du är grabben utan hem för du bor i det jag fes// men du hade faktiskt ett rätt i din rad// jag ska slå dig du kommer rinna som vatten på ett blad// du kapar din vader för att kunna sno mina// jävla stalker ska du sno mina får du nog syna// för mitt försvar är så pass att det klarar av dig// folk tittar på mig men inte för nåt du skulle säg// det är för att jag är för stor helt iced out real ägare// slår min näve över ditt ansikte och krasar ihop din fagot bögare// för Csky glider in och krossar Crues ansikte// ingen jävel rör sig för då hamnar dom i sikte// av min 9mm click pang boom bleed// du är så jävla okänd att du är mindre än ett sperma seed// gå ut i stockholms gator och fråga efter C// dom kommer peka mot kunga huset bara se// man ska ju vara snäll mot sin pimp i dessa dager// så nu ska vi se till att du blir jävligt hårt slagen//
|
|
|
Yeah, csky jag diggar att du är så ghetto/ springer runt med leksakspistol o rånar på netto/ du får punches rakt i magen och du börjar stöna/ när du snart blir slagen och sedan börjar böla/ lyckas inte ens med pinsett att få fram din ''9mm''/ men tillslut tittar han fram o hälsar ''hej jag heter lille peter''/ skrattar åt dig du blir knockad, liten rockar/ du börjar doppa snoppar i din nya docka,/ hihii
Why So Serious? :P
|
|
|
liten p13 ska försöka masha mig?// men tönten är för dålig ja det är bara så// din morsa gilla mig ja min kuk dög då// så du ska tacka mig för att du finns till din jävla chomp// borde skalla dig tillbaks till -96// då tupac var nästan nyupptäckt// hade han levt nu idag så hade han signat mig// så du ska inte vara avis för att är bättre än dig// du har hållt på ett tag och du suger endå// jag är ny på whoa men krossar alla endå// var det där allt du kunde musta upp?// åtta simpla rader som jag kunde hosta upp// åtta jävla rader, du lever på minimum// men din morsa får så jävla mkt sperma att hon blir ju skitfull// försöker tracka ner mig med att min kuk är liten// 20cm slak akta dig du blir biten// jag kommer till din stad och fuckar upp ditt liv// vad är bättre med dig? snälla nån beskriv//
|
|
|
i bust your nuts so shut tha fuck up// spread your seeds,so i can make a new crop// you not the illest rapper, here// i gladly put a cap in you, fear// me - magnatic the one with the skills// i compares with extazy, you know the pills// sexappeal, mad pussy munching that kills// so chill, when i make your momma cum// what a thrill, dude i can be your father dogg// so little, so small , i pitty your half written// texts, with the wrong letters in the bars// some big some small, csky your out, just gone//
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
|
|
|
Magnati, Csky och liten, whoagangsters med häftiga nicks jag kan bjuda er båda på en hård battle med läskiga rim jag snor era datorer och raderar minnet. . . ni är så dåliga att jag kanske måste markera rimmen crue och c4d leker tuffa rappstjärnor bland barnen på dagis där jag lekte tysk och begick massaker! Magnatic snackar sex och skryter på detta forum. . . men din text gör att det bara lyser oskuld ni är alla dåliga jävlar, jag dissar alla över mig så lämna den här tråden innan andra mördar dig!
(no offence mot någon, har bara tråkigt XD)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|
|
|
spades_joola låter lika som finsk papegoja spades_joola du röker holk va? jag är moderator och jag markerar rimmen är lika borta som spermier i nattlinnen fan dags att sluta snacka skit magnatic oskuld du måste gått på en nit tysk på dagis och leker massaker fan, var du så mobbad att du aldrig fick leksaker så nu sitter du lipandes och kör upp tekakor fan lägg dig ner som hela din familj gör låt dig själv bli knullad av hela din gosskör spades lek inte med mig, för jag kanske dyker upp på rutan och mördar dig
hehehe hade bara en tråkig natt - ta det inte seriöst:P peace
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
|
|
|
Magnatic, att jiddra över internet är töntigt För du ville hävda dig, för du nu blivit sedd som löjlig Det är så enkelt att du inte hittat mod Till att sluta vara mytoman och fucking fiffla ord Du har verkliga problem, på ett sjukligt sätt Mitt enda råd är ladda kulan, snälla skjut dig själv
|
|
|
Magnatic, jag visste att du skulle svara redan innan du skrev. . . tragiskt att du inte ser när man flerstavsrimmar! Kr0nan_ . . . nollan i ditt namn säger allt den här horan kommer komma ingenstans jävla fjant! jag markerar vissa rim, för att ni blinda jävlar ska se dom ni lägger kassa rader och jag trackar ner dom jag måste lägga två bars till, men jag ser på er. . . att ni inte är bättre än standarden här i B&C. . .
peace som ärtor, morgontrött skribent här XD
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|
|
|
kolla lilla nörden spades_joola// sitter vid sin dator istället för att vara i sin skola// där han borde vara han behöver ju studera// för den lilla fittan måste träna mera// både sina rhymes och sitt flow// kolla på mig nu bara relax enjoy the show// du är för kass för att ens vara min lärjunge// du skyller på att du är trött med morgonbonge// men vi alla vet att det är lögner igen// du går och lägger dig klockan åtta och vaknar upp sen vid ten// Kronan kommer aldrig komma fram va?// du och kan bli partners for life da// jag menar livspartners ni är väl båda gay?// ni är båda lika dåliga och du kommer aldrig ha en tjej//
|
|
|
fatta att du är dålig och att du lägger kassa rim-/ hoppas verkligen inte att du tror att du passar in-/ Stick härifrån du skämmer ut dig själv och hela sverige-/ BK och Mcdonalds jag gillar att äta på feta ställen-/ jag Står för det medan du sitter hemma och skäms-/ det luktar skit ur din mun inte konstigt att du blir lämnad här själv-/ två sista raderna du är keff så fatta fakta-/ När jag typ gliiiiiiiiiiider in och fuckar sakta-/
|
|
|
lilla lilla kisen försöker spela stor// jag är lika big som biggie, pac och tor// du käkar på mcd. medans jag äger stället// jävla p13 måste fått fetaste skället// efter att jag gola till din morsa om din stora käft// hon sa att det var bäst att du skaffade en väst// så du inte ska få kulor i magen// bara känna smärtan när hon utrotar arten// av fittiga som p13 som tror dom är G's// några dubbelrim sen är dom kaxiga som svin// låt oss fucking analysera din text// några ord om att du inte lever på kex// du käkar massa skräpmat för din mamma inte lagar// för hon är upptagen med att knulla mig alla dagar// jag bryter alla lagar för jag måste klappa till dig// gör som jesus gjorde och vänd andra kinden till// så ska du fanimej få en fet smäll till// du kommer se stjärnor både före och efter det svartnar// csky-himlen-mörkret-lampan// för jag sparkar in din dörr och stampar in din skalle// mothafuckin G thats right, va vill du//
|
|
|
Du knullar litens mamma han ärvde sin lilla kuk från csky// Och detta är ett faktum som att du är okänd oh my// Jag menar, csky är en tönt som inte vågar visa sin ålder// Jag är grym lägger ut en bild på dig utan kalsonger// Du blir generad för du gav liten hans sämsta släktdrag// Jag glider in och tystar er och hela whoa suckar av lättnad//
|
|
|
Jag menar, csky är en tönt som inte vågar visa sin ålder// Jag är grym lägger ut en bild på dig utan kalsonger// bra skrivet! hehe
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|
|
|
Studs tillbaka på det han kallar sin dissande text käkar upp nördrimmen,som ~Liten~ käkar kex BK for president, grillat nötkött gött som studs mamma kon som aldrig slutade amma, dig, säg mig, om du haft tur morsgris, jävla tjockis, som B.T har du ens fått pubis,Jävla CP 12 och 13 år kommer in i battles som två förvirrade får kör en vanlig punch som att ni aldrig når min nivå ska man så långt upp måste man halsa calvados ni är de 2 nya bögarna i gruppen barbados, hela whoa har sätt bilden på er spända i speedosss så kom igen nu skaka loss, av 5 miligram heroin förståss
|
|
|
Åker tillbaka i min tidsmaskin// Där magnatic blir mitt tidsfördriv// Nej men seriöst nödrim? text kex// Du blir helt KNÄCKT!// Du snackar om min mamma läs första raden// För detta är bra inga bögballader Kommer vi inte upp i din nivå?// Fan du är tragiskt skapar en dimridå// Du blir confused typ som pokemon// Och jag är grym och du är hockeyboy//
|
|
|
Aja nu ska jag lämna datan. Inte för att va taskig. men jag har ett liv att sköta. :)
|
|
|
@magnatic
Studs kanske nördrimmar, men du nödrimmar! att du kallade dig bra, fast att du rimmade på bara sista stavelsen fick mig att fnissa aningen, jag sågade din text - med en brödklinga! Du trodde du var filmskådis - och att du missa tagningen var ingen olycka, för regissören stack utan ett ord du blev dumpad, av alla brudar, sopbilen, och en kruka med jord! ditt liv var ju helt cp, du gick från oren till fanatisk och att jag skrev i imperfekt beror på mordet på magnatic!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!
http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
|
|
|
Nickees: studs eller mitt mord på honom?
skämt åsido, vill propsa alla i tråden för bra jobb! :D
|
|
|
Dags att intruducera niickees, hans skit försvinner snabbt i vinden som en fis! mera mera av denna snubbe, förstår inte nått av texterna utan 1 lina kocks och en nubbe flerstavsrim va? spolar ner dig i toaletterna, tillsammans med nördar på skolan ursäkta stopp i toan, nörden, niickees jaa, horan försök inte vara så jävla allvarlig nu ta en jolle med mig nu, splittar den mitt itu som din morsa med en brödklinga bröd blir din kropp och vinet blir ditt blod delar henne på bord som lärjungar och kungar se, hör mitt mod, när jag rensar bort dig från kartan kommer inte ens hitta dig med ekolod, Satan bara ett ord mord!
|
|
|
Du splittar en jolle fan jag splittar magnatic// Jag är grym som fan och du är fett me wack bitch!// Du vet vem jag är och jag flyter på som alltid// Om detta vore fotboll blir det 70-0 innan halvtid!// Inse fakta jag är BÄTTRE än dig för du är dålig// Jag är grym du är shiet keff och fett fånig// För jag är rolig jag kör freestyle// Du är tråkig du bajtar min style!// Jaa du hörde vad jag sa du är ju sämst// Du är inte värt min tid, min diss är ju läsvärd!//
|
|
|
Den sista raden stämmer inte riktigt ;p
|
|
|
Kolla lilla studs försöker spela stenhård// visar inte min ålder för jag är äldre än lena PH// haha jag bara skojja mannen jag är stor kille// jag kan lova dig att jag är äldre än dig mr.pille// även om du vore äldre än mig så tuggar jag dig endå studs// killen har inga vänner alls, förlust// vill du så gärna att jag ska visa min ålder?// varför vill du veta tror du att du har nåra chanser?// för jag glider in och sätter alla horor på plats// studs, liten, crue välkommen till mitt palats// dina keffa rimmar få mig att må piss// inte som punchlines utan som lite kiss// mogna rader häröver// ville bara visa nån som är dig över// mina rader är mognare än sådär// dina dissar suger kuk mr."min diss är ju läsvärd"//
|
|
|
O_o
Är du johnblond nr två elr?? X.x
|
|
|
Fuck it nu ska du dö!
Du säger att jag suger kuk// Mannen kasta sten i glashus// För jag är fish kungen över allt// Du går runt på stan och spelar ball// Jag menar detta är bättre än va du kan åstadkomma// För du skapar ett nytt ord för whoa : Koma skolan// Käften!
|
|
|
Just de, vågar du inte visa din ålder/ plus att det brukar heta rim, kan du inte skriva ditt offer?/ först blir du manglad av mig sedan av studs/ du är redan körd mannen så sluta att spela så tuff/ kiss på dig och kiss på din mamma/ Sidan whoa är ingenting för dig det finns andra/ Bombar dig med rader som om jag vore terrorist/ spelar ingen roll för dig om det går bra du kommer ändå sist/
|
|
|
Men ser man på jag lil-liten// O Fish är på krigsstigen// Bombar du han, du har inget anfall// Kickar dig så hårt att du får astma// Jävla mongo du står ivägen?// Fatta jag låter dig smaka säden// Jag langar upp lite grädde åt lillen// Han är äldre än mig seriöst är du ens kille?// Fan skiter i slår dig så hårt att det blir jordskalv// För att sedan slå dig till marken i järnmalm
|
|
|
studs det är väl bra att du visar din ålder vi har battlat 2 gånger och jag dödat dig 3 gånger ;) du nödrimmar hela jävla tiden kan du sluta, du är konstig så till sist när du sugit av mig kalla mig inte för din jävla kompis
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre rader i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats i forumen.
|
|
|
studs, pojken som vill se lite blod// kom till västerås, dränker dig i en flod// den där raden med glashus har jag hört förr// mannen sluta använda dissar som redan blivit använda// och kolla lilla liten han snackar om att jag skriver fel// Mannen du är 13 så vad fan vet du om det?// kom tillbaka när du gått ut högstadiet// Studs vill du veta en liten hemlighet?// rap brukar rimma så sluta upp att leka fet// typ ett dubbelrim i hela ditt inlägg// håll käften mannen du luktar sill med ägg// jag drar fram min stilett i form av ord// hugger dig i ansiktet fyfan va jag är stor//
|
|
|
ÖVERDRIVER
bara sluta, ge upp och dö du ska inte snacka om att visa sin ålder varenda gång har jag slaktat dig, äru såld lr? japp du kanske döda studs men vad är de för bedrift? inte ens nära mitt med din mamma med läppstift jag orkar inte ens skriva mkt mer pga att du är sämst studs nödrimmar men du rimmar inte ens så va ska du göra nu när du blev slaktad verbalt c4d tar allt med en nypa salt, chillar o tar allting svalt påtal om salt o svalt de är din syster favorit men du vet inte va jag snackar om, du har inte kommit dit så ta mitt tips o sluta innan jag tar de här seriöst då lägger jag tid på texten o som sista bar så hälsa din mamma att vi ska ha sex sen...
hehoheohe
|
|
|
du snackar om någon syster o jag fattar inte vinkeln// du borde inte nämna syster... för jag har faktiskt ingen// sluta lek tony montana du har sett mycket scarface// på tal om syster, din syster är nu min bästa vän på myspace//
|
|
|
överdriver är helt konstigt whack// tror att han hittar systrar på myspace även fast han inte vet namn// äru avis för att c4d har sett mkt scarface?// bara för att du inte har teve eller ditt fuckface?// Du bor ute i skogen som en eremit// klart som fan att ingen tv hittar dit// ni har ringt efter peter på leasy// men han såg pengarna ni försökte få't för// 12 kronor räcker in långt min vän// men din livsbesparing består av en enda veckopeng// jag menar 14år, det var väl nyss du fick lite pengar själv?// nu kan du köpa lite porr för att kunna masturbera dig själv// lägger lite whack rader är ju utmattad// knulla nyss din mamma det borde du ha fattat//
|
|
|
komigen har du koll? du är bra noll komma noll jag har dina systrar, jag behöver FUCK inte porr eller jo vänta om det är din mamma med fantasi så är det verkligen något som man kan handskas i
|