Fler?
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Purchase or lease:
[email protected] Beats finns att köpa loss. Behöver cash, flyttar till Los Angeles i augusti.
vassa grejor.. gillade andra beatet och 3dje
lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt. (Kung Fu Tse, Kina)
Överfet som vanligt längtar till du kommer till LA och help bring the west back! LME doin it big
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
Sköna beats!! keep up the good work!!
Shunnar vet........
Younglucky P25 självklart mannen. Ska göra some damage down there :D taepit P0 time to get serious .. hehe Tack alla
tack
kul att det gillar. En hel del downloads kan jag säga .. hehe
wasap
tycker de e braa, du borde fixa trummorna o basen, så är de hoot shiit! :D miiket bra! paz!
tack ilya :)
MOs def doin their hang....inte min typ av beats...men e bangin ändå...sluta tjata om plast för fan!!!!!!! don´t blame them...blame the synthezeizer...
-BoneBreakinBeats-
Hey!
Beats finns att köpa loss nu.
För mer info:
www.whoa.nu Ladda ner och lyssna. Mvh! Legend the Beatmaker
wdup
If feels like I just left town, got the whole city behind me
Nu funkar länken igen
nej jag menar folk som inte kan göra beats kommer o kritiserar som inte kan ett shit...jag vet hur det proddat själv länge
You suckers better find ur mind, i got mine!
aight smirani
Du gör lustfyllda produktioner. De är stora på något vis. Ibland önskar jag bara att du skapade större kontraster, det är mycket av det vackra och det "tekniska" i musiken skulle behöva skapa lite oljud ibland.. Jag gillar att du har harmonier men när det är så pass synthigt blir det lite tråkigt i längden när inget hoppar fram och irriterar - en motvikt till allt det andra. Men keep up LEGENDEN.
- P o r t R o y a l - - www.portroyal.se -
SebCelia P22 tack för bra kritik
thx Micke_Li P0
ÄR du med i large money :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DalastDon P46 - yeah
okej
abbou, feta beats..!
Det finns ingen dålig musik bara olika bra
Du lär säkert kunna kränga det till nån nigguh som vill ha lite klubb! inte min typ av beats direkt, enligt mig sög det...men det gör inget, gillar samplade grejer mer! piz män
soft att denna tråd lever än
St One ft. Juan (Advanced Patrol) & Cade "Place Your Bets now" Download Peace Legend
Förstår bara inte hur nån kan ha mage att kalla sig själv Legenden..??!! Borde va skottpengar på sånt folk... eller när jag tänker efter så är det mest skrattretande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vilka snubbar det finns här .. p14
riktigt tråkiga beats. finner inte charmen i dom. men visst äre väl bra om man gillar helt osamplade/plasttillverkade beats... mitt tips är att du skaffar lite riktiga instrumment och blandar bådeoch. för detta ger mig inget annat än ångest. eller varför inte bara köra en gammal hedlig digg?
Hahaa... bara för att det står att jag är 14 så betyder väl knappast det att det är så? Sen har väl åldern inte speciellt mycket med saken att göra?
okej tuffing
Sista beatet har en låt gjorts på:
St One ft. Juan (Advanced Patrol) & Cade "Place Your Bets now" > DOWNLOAD MP3
blaow
gillade faktiskt låten som fan ..jävligt Dr Dre över det beatet ..sjukt mkt ..men det är ingen diss, tvärt om ..det lät bra :)
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
fett apu
nåt irriterar mig!vet inte om jag stör mig på standard reason pling plonget elle killen bakom beatsen.... wit all these monitors n shit förväntar man sig en descent mixning!elle jag i alla fall... vill inte va en whoa hater men..fan jag måste få va mig själv..hahaha..no offense!o lycka till..peez
fler?
Plast smakar inte gott
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
till salu ?? köper gärna clubbin beatet :D
LEGENDEN vad ska man säga...feta grejer, som fan. Otroligt fett. U gon blow!
rocik P20 thx mayn
http://www.legendthebeatmaker.com/LEGEND _THE_BEATMAKER_-_2005_Westcoast.mp3