Floor Party 2 För info
Floor Party 2 (detta är ENDAST för info mer kommer inom kort) Floor Party 2 kommer ske i sommar på en helg i Juli. Allt e fixat väntar bara på svar från dommare ev. Storm (Battle Squad) Gumbi (Suicidal Lifestyle) tredje dommare är inte klar. Väntar på bidrag till Prispengar 10 000 :- är spikat kan bli mer om vi får det bidraget vi vill ha. Kommer att hållas i en fet sporthall i Oxie (Malmö). Host Paul ICE!. Ev 1 till som inte är klar än. Rap Performances kommer det att vara men isåfall i början av jamet. Mer info om Mc.sen kommer senare också. Sovplatser kommer att vara tillgängliga, mer info om det kommer snart också. Tävlingen kommer att ske såhär. Crew battles. 15 min per battle. (Inte 100% ge gärna förslag) Max 9 personer per crew, minst 4:a.... Vinnarna kommer att gå hem med hela 10 000 :- svenska rikstaler (ev mera) Anmäla er kan ni redan göra nu, till mig eller någon av dem andra huvud arrangörerna här på whoa. B_boy_skills, Chibo eller 2Fresh. Pre party och after party e på G. Förmodligen hålls prepartyn på ribban dagen innan så man kan jamma på den fina stranden Ribban ;). Observera att det enda som är spikat är prispengar och lokal dock ej datum för lokal. Men ärligt talat nu alla b-boys/b-girls kom nu fan ner till sköna malmö och representera. Det klagas ju så jävla mycket om att det aldrig är jam på sommaren men nu e det det ju, så kom ner och visa att när det hålls tävlingar i Sverige så ska svenskar ta hem det. Men klart alla e ju välkommna.
De La KingS
hoppas det blir bra, pengarna lokar ju men ärligt se bara till att evenemanget blir bra så det blir lite circles och inte jäkla onlookers jam som SM.
Sky is the limit and you know that you keep on Just keep on pressin on
silk_treadz P25 Det kommer det förmodligen inte att vara ialla fall inte planerat.. allt kom att hållas på golvet... =) Kommer att finnas bra plats... Om det inte kommer för många :) lokalen e malmös 3 största idrottshall..
KaOS!!... De LA KINGZ. Incognito Superstar!. -2008-
Hmm själv som battlas hinner man bara göra ett solo var på 10 min vissa missar därför vi satte 15 min 10 blir för kort
De La KingS
kommer va början av juli
De La KingS
Vem ska vara DJ?
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
JaeLee : Förmodligen kommer flera att köra under kvällen, men vad jag vet (jag är trots allt inte med och arrangerar) är det inte riktigt satt än.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Breakare
2004-05-23 16:06
ska fanimej dra dit för helvete...........sooooooooft ;)
HERB, bust a cap in yo ass
Det tycker jag att alla borde göra. Detta kommer med all säkerhet att bli MYCKET bättre än FP1 (som bland andra jag och B_boy_skills arrangerade), och även det var de flesta nöjda med.
dra er ditt och tävla eller kom bara. De är inte alltid de är sånn pris summa höj detta så vi kan göra störe next time !
De La KingS
Anmälningarna har börjat och flera crews har börjat och anmäla sig..Info komemr up hela tiden..
Rock The Beat Entertainment
Starzinger-word upp , det här måste filmas och visas runt och runt! jag kommer att vara där med min egna lilla kamera, självklart lägga i circeln oxå!
"shut up before i put you back up in high heels"<br>
När? Jag vill ha datum!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Datumet kommer snart men som sagt det kommer och bli i juli, inte helt precis i början och inte helt precis i slutet av juli men datumet komemr snart.. Som sagt det är synd om dom som missar det men vi vill inte att det ska hända så att bara för att kanske någon filmar så skiter folk att komma ner för att dom väljer att kolla på filmen istället.. vi vill att alla ska samlas alla ska vara tillsamans och ha ball tillsamans..Desto fler folk desto bättre e det.. Men som sagt kom ner till malmö till juli garanterar att det kommer o bli fett både i stämmningen och i battlesen! Grymma crews har anmält sig nu men kan itne säga än vilka! Mer info kommer snart!! P.S Alla måste hypa up Floor Party 2 så att alla ska veta om det! 2Fresh Floor Party 2
Är det endast svenska crews som får vara med eller utländska också? /Charlee/
You have smoked yourself retarded!
Alla crews får vara med.
Vilken crew som helst från vilken nationalitet som helst får ställa up i tävlingen..Anledningen att vi valde detta var för att göra detta större och med högre klass.. Vi vill också att många utländska B-boys ska få se den Hip Hop kulturen som finns här i sverige.. P.S Prispengarna kommer kanske att bli till 15.000skr och antagligen en andra pris på 5.000skr! Men det är inte klart än detta är bara för info! Det enda som är konfimerat än sålänge är: Jamet ska bli av i juli(Exakta datumet kommer snart) Prispengarna än så länge är 10.000skr! Ställen var jamet ska vara! Vad vi håller på och fixa: Vi håller på och fixa dommarna! Host & Rap uppträddande! Mer Bidrag och sponsorer! Men som sagt mer info kommer up hela tiden! So Keep in Touch! Enrique Floor Party 2
ska bli nice (Y)
De La KingS
Joker vill bara ge en snabb applåd till ett mycket bra initiativ!!! Bra jobbat, boys! Jag kommer givetvis att vara där med kamera också... Får väl se om vi kan återföra lite boogie och locking till cirklarna. Tycker det är lite tunt på den fronten över lag... Peace out! // Joker
-------------------------------------------------- ------ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen
Jepp de kommer de finnas! men som sagt all info kommer snart keep your eys up
De La KingS
Datumet är Bestämmt!!! Det blir den 10 Juli 2004 i Oxievångs SportHall Tiden är: 18:00 - 00:00! Pre Partyn blir dagen innan 9 Juli 2004! Mer Info kommer hela tiden! Keep in Touch! Enrique aka 2Fresh Floor Party 2
mad som fan..Uppskattat från min sida!
Ac-at, av Cupjeark Clique
ska sprida runt det... ska dit o se .. det va på tiden det kom ett sånt hära bra jammm... ;) läääängesen sist
-ROBiSH (the schematic gemini)..... http://www.soundclick.com/robish cerebellum.of.christ.entertainment
För att göra denna eventen så bra så möjligt så vill vi fråga alla angående detta här om deejay! Utan en bra deejay så är hela jamet fuc**ed uped! Så därför vill vi fråga er vilken deejay skulle ni vilja ha till en fett stor med högklass evenemang? Ge så många förslag ni vill.. Peace Out! Enrique Floor Party 2
True ge litte förslag !
De La KingS
Dj ben har ja kontackt med så de finns chans men va tycker ni om Dj renegade asså från (UK) eller va de är inte breakaren
De La KingS
dj siens (fra) eller dj prime han lirar sköna cuts här uppe och jag tycker han var jäkligt bra sist.
Ok..Jag har kontakt med dj siens! Hur många skulle vilja at Dj Siens ska komma o köra? Peace Out Enrique Floor Party 2
Ben verkar fet..annars...Def Cut eller Wodoo...Om mycket möjligt!!!!!den störste av dem alla qbert heeee
You have smoked yourself retarded!
Siens är helt klart på top hos mig han körde otroligt bra på vagabonds anniversary när jag var där.
Nytt Info: Vi Håller på och förhandlar med Dj Ben! Antagligen så komemrhan att vara den som ska spela! Men som sagt det är inte conrfirmed än! Mer Info kommer up hela tiden! Peace Out! Enrique Floor Party 2
Ghostar Crewet kommer o representerar Skaraborg!
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Har det hänt något nytt angående "floor party 2"?
Ac-at, av Cupjeark Clique
Det har vatt så att vi hålelr på och fixa det så bra så möjligt och har itne haft tid och skriva in nya saker.,. Men 2 saker är confirmed och det är. Dj Ben från frankrike ska vara tävlingens deejay. Lamine från Frankrike ska vara en av domarna.. Mer info under denna veckan.. Enrique Floor Party 2
Bgirl-onestyle F17 Klart att det kommer och vara open circles.. Både Förfesten,Main Eventen och Efterfesten.. Meningen med detta är att alla ska samlas och ba ha kul tillsamans och jamma loss med varrandra både i battlesen och i open circles.. P.S Kanske detta låter dumt men om ni vill ha open circles så råder vi er att itne dansa med skor som har svarta sulor för att det är en dyr golv i sporthallen och om hela blir fullt med svarta märken så blir vi fu**ade och måste betalla en riktig sotr depositions avgift.. Vi hoppas på att alla förstår men det är deras regler.. Mer info kommer snart! Enrique Floor Party 2
Jalla anmäl er alla nu så vi kan komma ut med mer info inom kort vi fixar de för sweden för fan =) så ställ upp
De La KingS
*Floor Party 2* 9 Juli Pre Jam Ribbersborgstrand, Malmö Sweden! Med flera deejays och b-boys,b-girls! 10 Juli Main Event Oxievångssporthall, Malmö Sweden! Judges: Wenchai(Sweden) Lamine(France) *Secret* Dj: Dj Ben aka Billy Brown(France) Participante from: Sweden,Denmark,Norway,Finland Germany,France,Spain. Time: 17:00 Doors Open! After Party 00:00 in a club near the center of malmö town. More Info soon about the after party and the directon to all the places!
Ghostar productions kommer att bjuda upp till fet rap med hemliga gäster...
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
Yeah.. Glömmde bort att det blir lite Rap uppträddande.. Rap Perfomences by: Ghostar Productions Delux ADL (Not Confirmed) Peace Enrique Floor Party 2
på preparty !
De La KingS
tror ja kommer få mer info snart om de
De La KingS
okej jag har varit borta och jobbat någon vecka och lästa resten nu, min fråga:vad komer det att kosta?
"shut up before i put you back up in high heels"<br>
På Pre party så är det fritt inträdet..Öppet för alla.. På Floor Party 2 så är det bara 50sek.. Det är billig inträde och vi vill att alla ska komma.. Så det är bara att komma ner och jamma loss.. Peace Och hoppas att jag ser er alla i Floor Party 2 ;) P.S flyern komemr att läggas ut ikväll. Enrique Floor Party 2
hur kommer man dit från , malmö central? finns det nån sida om detta förrutom här o på b-boy?
Fsyfdldfø'
Som texten på flyern säger (det är bara jag som har den än så länge): ta buss 16A från centralen eller Gustav Adolfs torg, hoppa av vid Oxievångsskolan.
!6 A går inte på Centralen måste först ta en buss till gustav sen ta 16
De La KingS
eller kan du gå från centralen till gustav inte långt typ 2 hållplatser
De La KingS
Kan ta tåg oxå från centralen till xoe direc Ystad tåget som stannar i oxie station nära till sprothallen där de kommer hållas
De La KingS
Berätta mer om förpartyt....Vilken tid??? var på ribban??? Så man vet vilken tid man ska dra från den kungliga huvudstaden....
" två flugor i fem smällar"