I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Floor Party 2 För info

Vår Hiphop - Breaking

2004-07-13 01:56
nike: men då vem har sagt att de är töntar? jag tror inte så många går ut med sånt utan att få rejält med snorre i ett battle, det man kan klaga på de killarna är att de aldrig själv skulle kunna stå emot nån duktig dansare för de är bara bra på sina spins... Samma klagomål som du gnäller på folk som kör footworks, en mix av båda är bäst :)
Sky is the limit and you know that you keep on
Just keep on pressin on

2004-07-13 01:57
haha vem säger att dte är soft när mauro fuckar upp ;)

han kan köra way better än sådär... jag tyckte oxå att han hade en dålig dag och han tycker nog det själv oxå.
Just keep on pressin on

2004-07-13 13:18
De som är grejen de va Darkmark som höll i battlet och Freeze då och då mot Phase T men asså tyckte dem va bra men dem såg licka dana ut när dem körde sinna power solo förutom darken !!
De La KingS

2004-07-14 00:10
hahahahaha
De La KingS

2004-07-14 03:04
hur fan kan ni säga att 11åringen hade TAKTKÄNSLA!!!! e ni helt jävla tondöva!! visst han e benlös å kan göra sjuka freezes, men dansa i takt till musiken kan han FAN inte!!! leta upp så många klipp med phase t ni bara kan å kolla! han skuttar omkring oftast 20 bpm för snabbt, när gör uprock-nergångar går han ner på 1or, 3or lr mellan 2 takter! när hela gruppen rör sig som en chansar han på takterna å hamnar oftast långt före, eftersom han aldrig tar samma antal steg som resten av gruppen!

d ni kanske möjligtvis uppfattar som taktkänsla kan vara när han lyssnar på återkommande ljud och ibland slänger ut ett ben å stannar precis på en fyra! detta har ja inte sett förrän nu på floor party å beror antagligen på att hans farsa (också i phase t) har sett hur jävligt han toprockar å lärt honom budgetversionen..

när han väl ska hålla takten hela tiden har han problem, på sin höjd har ja sett honom stå å gunnga med knäna i takt..

däremot lyckades han göra nåra feta moves i takt med ljuden nån gång i finalen, ja såg inte riktit för nån stog i vägen, men d såg riktit fett ut..

ja säger inte att han e kass, han har kommit sjukt långt å kommer gå ännu längre, men nån gång måste han börja om från början, för dansa kan han inte, och så länge han inte kan röra sig till musiken förtjänar han inte min respekt som dansare..

2004-07-14 10:50
RSR: mh han dansade visst till takten. Om du kollar in hans toprock så stannar han in på takter och i shuffles så håller han bra känsla till musiken. Han körde då med mer feeling till musiken än de mesta som körde på jamet... Så din kritik är oberättigad enligt mig.
Just keep on pressin on

2004-07-14 13:44
silk_treadz P25

hmmm.. okeeej...
Sam One still rock the spot!

2004-07-14 23:00
silk_treadz P25
jag citerar mig själv: "d ni kanske möjligtvis uppfattar som taktkänsla kan vara när han lyssnar på återkommande ljud och ibland slänger ut ett ben å stannar precis på en fyra!"

han höll inte takten en sekund, ingen e perfekt å han har år kvar att lära sig, men ditt önsketänkande hjälper inte...

2004-07-15 01:37
urlöjligt, han dansade bra breaking. That's it. Han rörde sig till musiken och la in rörelser till takten. Sen om man steppar runt i shuffles på perfekta 4 takt är en annan sak. Men shuffles har alltid varit en rörelse som man rör till musiken och inte i perfekt unison till en trumma... aldrig sett nån som gör sånt helt perfekt. Inte abstrakt inte flea ingen har en perfekt footwork där man tar varje steg efter beatet. Så wtf? vill se dig dansa och räkna en åtta och se hur snyggt det blir om du ska ta varje steg till beatet det finns inte har aldrig funnits... Om du inte menar bounce varianter där de kör saker i slow motion som de tränat in 1000ggr till låten.
Just keep on pressin on

2004-07-15 12:18
Sant !!!
De La KingS

2004-07-15 16:04
break: smak sak... jag dansar inte så men jag ogillar inte folk som gör det.
Just keep on pressin on

2004-07-16 03:05
silk_treadz P25
ja snackar inte shuffles, dom gjorde han ganska bra, men ja snackar om hans toprock! ja baserar inte detta enbart på vad ja såg på jamet, ja har sett honom på flera klipp på å han ser helt jävla tondöv ut.. jamet bekräftade detta.. d räcker inte med att pricka en takt var tredje åtta, d e inte att dansa..

han rörde sig, men inte till musiken, om han "kände" musiken måste han ha en blockad i hjärnan för d syntes fan inte and that's it

2004-07-16 04:33
RSRemain: Tja då ser vi olik på saken helt enkelt. Jag tyckte han dansade bra och till musiken... killen är 11år och visar mer rytmik än de flesta på evenemanget till och med i top rock. Han lyssnade in låten och ändrar på sig och lägger in saker utifrån musiken. Sånt är traits av en bra bboy. Men jag såg inte saken live utan på video och det kanske spelar in eller så kanske det är så att du är övernitisk i din kritik. Jag tycker definitivt att killen förtjänade beröm för sin dans och faktiskt för sitt sätt att röra sig.

Att du ens skriver in ett inlägg där du kapar folk i sin beröm av killen tycker jag är störigt beteende. Är du arg för att folk ger honom tummarna upp för sin dans? kanske det är så att din kritik är mer riktad till hur han dansar inte om han dansar i takt eller ej.

Just keep on pressin on

2004-07-21 21:13
silk_treadz P25
jo ja e lite arg faktiskt, visst e han duktig, men folk ger honom beröm för d enda han gör uselt å d stör mig nåt otroligt!
d finns tillräckligt med tondöva jävlar som inte fattar att d e en dans i första hand!

om du nu såg d på video så har du chans att se d igen, å om din tv/dator har ljud vilket dom flesta av de senaste modellerna har, så har du även möjlighet att själv lyssna å se efter...

2004-07-21 21:55
RSR: mmmh... du kanske borde slappna av lite mer, ta yoga eller nått. Han körde bra för sin ålder shit till och med bra för nån 5 år äldre än vad han är. Och han försöker tänka på musiken det märkte man det spelade helt klart in i hans karizma.

Jag tror de mesta dansarna ger hon kred istället för att såga honom. Jag tycker då han förtjänar en eloge för att ha kommit så långt i en så ringa ålder jaja

Just keep on pressin on

2004-07-23 17:29
jävla fjollor... på den här sidan....TOOOOOOYYYYSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag knäcker er alla...........jag vet inte vilka ni är....men jag lovar er att jag kan ställa alla er i en cypher....hehe JAG skulle knäcka er allihopa,,,en efter en, fuckin toys.....

för ni kommer aldrig att fatta vad det handlar om....I feel the muysic you dont!....det är ren synd....

det verkar som om den enda plats där folk står pår sig är på den här sidan..... för när man ser er ute så har ni inga huevos mellan benen!

få se....svara mig någon som vill visa vad han går för....fjollor...

jag knäcker er alla o jag kommer att se till att det alltid kommer vara så......

TOOOOOOOOYYYYSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

uchas del sol.

flaco

ucha Fuego

2004-07-23 19:41
RiddeM P20

Okey du är inte alls en toy själv som skriver sånnt här skit ???
De La KingS

2004-07-24 14:55
ren sanning.....
ucha Fuego