Trikkantolala kommer från mitt namn... Pa trik Kantola (+la).
Jag kallar mig " Allsång på skansen" eller bara "Kattsvans", enbart för att jag kan.
kallar mig för "Hey" för att jag alltid e glad :)...Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kallas XL (Exel) eftersom mitt riktiga namn är Axel samt att jag drar den storleken i de flesta plagg... Kallas även Shoulder av en polare som insisterar att jag ska battla under det namnet på fyllan, shoulder är så klart en engelsk översättning av axel, för er som inte visste det...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Slank Jag ville inte kalla mig nått i stil med "Dvärgen" eller nått för jag är kortare än mina polare, så jag gick på att jag är mindre på ett annat sätt, Slank
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
cause i'm sittin on the fuckin' pyramid kickin' that lyrical ritual making you get spiritual
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kim (Rimmar på Lim.) > Lim Snortsson (Lim kan man snorta.) > Snorty Productions (Jag kan producera mediokra beats också.) Där har du utvecklingen. :P
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
HwArAnG: Förklara namnet bakom ditt namn. Är det från Tekken eller finns det en djupare innebörd?
Redline!
s-mic=snabbtrutade mike, kallade mig det en gång i högstadiet när vi satt o lekte vid en dator o körde petter refr på våra egna human beat box beats... s-mic=ess-mic, ess är det högsta kortet, ett ess är alltid bra. s-mic= s mike, en förkortning för snabbtrutade mike, men eftersom mike inte har något med mitt riktiga namn ändrade jag det till mic, som i mick ist för mike. kallar mig också STM men även det står för SnabbTrutadeMike
Pisseråttan fast de e inte så ofta :P...Peace!
MiToO eller Mi2 : Fick ja eftersom ja heter jaime sen i mellanstadiet o högstadeit blev d Jaimitoo så ja tog bort J A I så blev d MiToO Kort fattat Jag med , Jag e På bla bla bla :P
Fezk Unot! ><((((º> MiToO
mordndbra namnet säger sej själv
din mamma
Eric L.. Eric Larsson
---------- U Gotta Love It -------------------------
Dr.Octagon, spex och Trump. Hwarang betyder direkt översatt "blomstrande ungdom", men menas ungefär The Best of the Best. Hwarang, enligt legenden, var en elitgrupp, av ungdomar, i Korea för ca 2000 år sedan, som slogs för sina ideal. De bästa inom sina stridskolor förenades under namnet Hwarang. Hwoarang är en tekkenfigur. han sparkas..
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
RimRipper , för att när ja lira basket råka ja trasha en korg å då blev de; Rim=Ring Ripper
Jesus is ma homeboy, he's one of a kind/ He came to our world n made people blind!/
Hmm.. ja.. IRONI kommer helt enkelt av den enkla anledningen att för ett tag sen i mitt liv (ca. 5 år) så började jag att använda mig av väldigt mycket ironi i vardagen. Jag var ironisk så jävla ofta till slut att folk inte visste om jag var allvarlig eller ironisk. Så de frågade hela tiden.. och när jag sa att jag menade allvar så sa de att de inte kunde se nån skillnad på när jag la in min ironi och när jag var seriös så ingen trodde mig. Nå, hursomhaver. En dag när jag var mitt vanliga ironiska jag så snackade jag med en av mina bästa polare och efter en stund så sa han bara: "Du ÄR fan IRONI!!" för han blev så less på att jag var ironisk i vartannat ord jag sa. Så därav kom namnet. Jag blev: IRONI. Jag har ju även ett alter-ego.. precis som FleppoII.. fast mitt alter-ego är inte det onda.. mitt alter-ego är det flummiga, galna, roliga alter-egot: Hårfager Det kommer av att jag för ett år sen började spara mitt hår och även innan dess hade jag skägg men jag började då vid samma tillfälle att spara till helskägg. Nu är man långhårig som en hårdrockare och har skägg som en gammal kapten! Och alla säger: "Fan va hårig du blivit" och en del säger "Du har så jävla snyggt hår". SÅ det blir: HÅRFAGER! vem fan orkar läsa det där? shit va långt det blev.. jaja.. that's the story of IRONI a.k.a Hårfager.
Här får du anniken
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Jag fick mitt aka det inget jag valde sj: Whyza Weed cuz i used to blaze like a mad man-
jo jag kallar mig Scetch.. faktiskt var det så att jag brainstormade namn och råkade titta på ett sånt här spel där man ska göra en sketch .. och så blev det Scetch.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
jag prövade kepsar och sa rakt ut utan att tänka på det "fan va jag e kepish " sen tog jag det namnet efter lyssnat hur bra det lät :)
här får du lite kärlek
Denna tråden bevisar bara att det finns för många rappare, och att alla är dumma..
heter fatih, så faco var mitt smeknamn, fick EL ifrån en fest när jag drack lite ch stoppade skruvmejsel i elutaget. så det blev Elfaco för ca 3 år sedan
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
haha :D den här tråden har inte vart i liv nådigt länge :D
http://www.myspace.com/akinonline
11-år P11 Känns som att ditt namn har ett bäst före-datum.
mazerfaka = mamma knull
hej..
Preacher X ...Ja, jag predikar om saker och X är ju då oftast när man gör fel, tänk tillbaka på skoltiden i lågstadiet när läraren hade rättat ett prov... V, V, V, X, V, V... Så man skulle kunna säga att jag predikar om allt fel i världen. Men jag anser själv att jag slänger upp sanningar i ansiktet på dom som har valt att blunda för verkligheten.
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m:
http://www.wnstudios.se
ian för mitt namn e ian
Talismanen P16 FFL är inte värda att nämna som grupp, men Underbarnet är faktiskt duktig
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
När jag var i ett shaolin tempel i norra kina i ett par år, sade överstemunken till mig: "You a lively bird who spit funny shit" Då blev det Komik
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
donesco. don är från donnie brasco cuz i'm so deep in this! esco e från p.escobar who delivered dirty som jag en vacker dag
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
1EyeJack det säger väl säg själv elle? =P
jag vaknade upp efter en fylla utan att komma ihåg nånting med LILLEGUL skrivet över hela mig med en 30mm meto penna
Ni behöver sånna som mej. Ni behöver sånna som mej, så ni kan peka med era jävla fingrar o säga: Titta, där är elakingen
Uppdatering: Morbror Salpeter
fick det av spriten:P
Din mamma på pizza
Storhets Roten ur Storhetsvansinne biaaaaaatch
11-år P11 Nej, läs uppe i tråden.
Cortéz... för det är mitt efternamn från min fassas sida som är indian å jag är stolt över mitt kulturarv så jag tog d.
"imagination is the only weapon against reality"
DeeRu - Alla frågar vad man har för alias, så man säger bara deru! :P Helno - I just don´t give a damn
Kuken Hammarby!
el (något spanskt) die (något tyskt) katce (tysksväng på katt) mobile (för att snitza till det lite) alltså el die katce mobile tihi.. det har väl mest att göra med att jag hade en katt under tiden då jag började med denna skiten.. den var mycket söt och spann högljutt! :P
/// Våning Fyra
Första lanet jag var på så valde jag namnet Rainmaker då jag skulle spela CS. Kom på det ur luften då, när jag var 12 år. Sen har det hängt med. Fick bli rappnamnet också.
facebook.com/idiomatisk - fan page
what if it doesn't stand for shit?
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Quizze= Tight.. ne men ja vet inte:p
http://www.myspace.com/quizze
Mina initialer är: BIS, jag började med de, hade de i typ en månad Sen plockade ja bort S:et för ja tyckte att de va för likt DMX (de låter iaf ganska lika) Men ja tyckte att BI lät som att ja skulle va bi-sexuell så ja tog namnet B.Ice men sej de för er själva, LÅTER JU SOM BAJS! Så då blev det bara Blue Ice... :P Lite skummt hur de kom till men ja har haft de nu i typ 3-4 år och har inte några planer på att byta.. :P
Blue Ice, the one and only!
Lycouz- jag o några polare skulle skriva en låt och så hade jag inget rapnamn(detta var lääänge sedan), så min polare skulle skriva in mig i sin text och så skulle han få det att rimma på psychos..............så hade vi tvn på och från ingenstanns ploppa www.lycos.se upp som reklam! så vi flippa och sa att jag skulle ha det, och till slut så blev det det! lite annurlunda, men ändå ball. sedan kollade jag upp lycos i en uppslags bok - hitta inget. men lycosa betyder typ "en farlig spindelflock" eller liknande!
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
hoppas inte att du va seriös.. du kan ju för fan inte sno eminem fattar du väll...
men de e vettigt att skriva att du ska skjuta kungen?? :S
Komik= Humor är viktigt. Ibland brukar jag festa till det lite för att imponera på franska supermodeller o säga "bonjour.. j'emapelle komique.." givetvis går det inge vidare:/
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
soppa_opa e typ den ända som skrivigt normalt om sitt........... då får man väll komma på ngt...........hmmmmm lycouz - like us..........kanske!
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
D-Moral som i demoralized och även som i "The moral", som i en ny typ av moral.
thank you................hehe