bläh, hade det varit lite närmre malmö så hade jag varit med!
Bjäär P18 Kommer detta filmas? och när jag säger filmas menar jag inte med en digitl kamera eller mobil utan med en riktig kamera från en bra vinkel så man ser och hör bra
Vore jävligt nice om ni fixade de ifall man inte kan åka dit och lyssna
www.myspace.com/naturmusic
jag kan tyvärr inte komma bortrest fram tills den 14:e, trist att missa det få det på film iaf.
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
Natur : ja det kommer att filmas med riktig utrustning.
thenumber10 :uppfattat, du blir bortplockad från listan, synd..
Anmälda:
Brother Nat
RMK
Ängeln
Hubler
Tan Tan
Jotohananen
Shazaam
Mickelito
nik punani
heshows
Progress
Niito
Racapp X-tas Meistah
H-obbyBuztYoFaze Osäkra: Toffer? Idiotförklad? Omen22? T-M-K? Lvs? Zlick ? AvM?
JimmyMorfin?
Subdominant? Sircuz? vore bra om de osäkra börjar tänka över att bestämma sig..
CHECKA MIN MUSIKVIDEO! http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o
Kollar tåg osv nu.. hör av mig ikväll eller imorgon senast tror jag.
Omen22 och JimmyMorfin kommer med all säkerhet att vara på battlet, så ni kan flytta oss till "säkra MC's", för ni vet att det är det vi är. Nu får vi hålla tummarna att Idiotförklarad även kan rulla ner.
Omen22 och JimmyMorfin är säkra mc´s + att vi är säkra mc´s
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Producent
2007-12-29 18:25
Jag måste tyvärr signa av mig av ekonomiska själ. Hade gärna viljat komma och vara med men det går tyvärr inte nu :(
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
jaha, nu är vi 18
Anmälda: Brother Nat
RMK
Ängeln
Hubler
Tan Tan
Shazaam
Mickelito
nik punani
heshows
Progress
Niito
Racapp X-tas Meistah
H-obby BuztYoFaze Omen22 JimmyMorfinOsäkra: Toffer? Idiotförklad? T-M-K? Lvs? Zlick ? AvM?
Subdominant? Sircuz?
ersätt mitt namn med alcoholnik så ni ropar rätt under lottningen.
kan man komma o titta??elr måste man battla elr?? pz HampisH-FresH
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
smart, ersätt RACAPP med LX så ni ropar rätt jag regaerar inte på racapp :P
k bois ändrar namnen och Hampish_: det går bra att komma å kolla.. ska ta å slänga en tråd om detta i klubbar å konserter på tal om det...Anmälda: Brother Nat RMK Ängeln Hubler Tan Tan Shazaam Mickelito alcoholnic heshows Progress Niito
LX X-tas Meistah
H-obby BuztYoFaze Omen22 JimmyMorfinOsäkra: Toffer? Idiotförklad? T-M-K? Lvs? Zlick ? AvM?
Subdominant? Sircuz? Så ser listan ut nu då //Ydebrinkarn - Respekt man
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
alcoholnik. med k. mycket viktig detalj.
haha :P Bjäär, while ur at it, varför inte lägga upp de på "Battle & Cypher" finns säkert många battlare där som aldrig kollar på Emceeing som kanske är taggade?
Tyvärr kommer jag nog inte vara i Sverige det datum som batteln är på, så jag måste nog lämna återbud.. blä.. fast OM jag kommer, vilket inte är säkert, så kommer jag vara med john-blond också.. så antingen kommer vi typ, eller så kommer vi inte.. osäkert kort som jokern i leken men yeah
Im not sick just cause i stab you wit a brick
RMK
Ängeln
Hubler
Tan Tan
Shazaam
Mickelito
alcoholnic
heshows
Progress
Niito
LX X-tas Meistah
H-obby Omen22 JimmyMorfinOsäkra: Toffer? Idiotförklad? T-M-K? Lvs? Zlick ? AvM?
Subdominant? Sircuz? BuztYoFaze? Johnblond?
ni får filma denna battle och langa youtube :>
B
Lyricist
2008-01-01 13:07
Jävligt schysst styrt! Men när man bor på andra sidan landet känns det lite ork att dra till sthlm. Jag vill se film på battlesen sen iallafall!
Säger som elajt! Filma och lägg upp på youtube!!! Vill fan se fast pallar inte korsa sverige för ett battle you know!
det kommer filmas, vet dock inte var vi ska lägga upp filmerna, skulle va bäst med en serverplats någonstans men det verkar va ett problem, så det blir väl antagligen youtubeskit..
Eftersom det är på en söndag, vilken tid kommer det att vara ungefär? Så man inte bokar en biljett hem när battlet fortfarande håller på...
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
tid mellan 15 till typ 17 så överdriv med buss bokandet å kör å typ 19. Better safe then sorry typ... men om det blir 16 rappare så e de två timmar och nu verkar de ju bli fler än så så räkna med tre å boka därför buss för fyra :P //Ydebrinkarn - rörigt?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
wow!, 2 timmar, stressa inte rapparna, ta de chill och ta lite pauser mellan ronderna och kör bara 1 battle åt gången så alla kan kolla på o sånt
stressa inte rapparna? räkna efter och förklara dig... //Ydebrinkarn
alltså excuse my retardness men har aldrig fått g på nånting som har med matte o göra! så tänker inet ge mig på att räkna haha plus vet jag inte hur lång varje "battle" är men vettifan, känns som om 2 timmar liksom,.. ganska fort, brukar oftast va längre men your the boss, do ya thang
Racapp En battle med 16 deltagare i ett vanligt utslagssystem blir 15 battles. Sen oavsett om battlet är 2x45 sek eller 3x30 sek så blir det 3min straight raptid per battle. Lägg till 2 minuter för korta pauser mellan ronderna och för domarnas beslut + eventuell övertid så har vi en battle (om allt går som det ska) som är 1h och 15min. Det ger alltså 45min i tid utan rappare på scenen om battlet är 2h, men det är alltid bra med tid att röra sig på om något skulle strula. 2h är en perfekt tidsförutsättning om du frågar mig.
oh, great thinking mate! =) men dåså, då e de lugnt (Y)
hehe precis som Omen22 påpekar ligger de till //Ydebrinkarn - Told ya :P
Omen22, haha bra jobbat där, nästa gång vi ska arrangera ngt liknande vet jag vem ja ska vända mig till haha
Kan tyvär inte komma, Fucked up var jävligt sugen!! Lycka till & det ska bli kul o se sen
2 PJÄSER
Jag hostar gärna serverplats för filmer @ dope.se
cage: fett schysst, hur gör vi me de då? bara mala dom till dig när vi får dom?
å listan kom inte med:
RMK
Ängeln
Hubler
Tan Tan
Mickelito
alcoholnik
heshows
Progress
Niito
LX X-tas Meistah
H-obby Omen22 JimmyMorfinOsäkra: Shazam? Toffer? Idiotförklad? T-M-K? Lvs? AvM?
Mitt namn är fortfarande felstavat. a-l-c-o-h-o-l-n-i-k (med k).
ja men ja döpte ju om dig ser du väl ? :P haha fixar de nån dag.. pallar inte :P //Ydebrinkarn - FYLLAår idag
tack, puss och knull osv. =)
stort tack till cage ifall det visar sig att vi verkligen kan lägga upp allt där!
Räkna ut mig!
www.myspace.com/avmmusic
Producent
2008-01-06 02:07
Jag vill se toffer på plats !!!
pharsanmiroh...
de e snart grabbar!, kan man få en adress förresten till min GPS
Gulan i Skanstull ligger på Ringvägen 115. Är det inte butiken som är platsen får någon rätta mig.
4rmin , Det är inga problem, hojta bara via pm när filmerna är redo.
Allright! Signa upp Peek på listan som säker
http://www.myspace.com/kallargubbens
cage P26 : will do!
nik punani X0 : Det stämmer bra, inget som behöver rättas.
RMK
Ängeln
Hubler
Tan Tan
Mickelito
alcoholnik
heshows
Progress
Niito
LX X-tas Meistah
H-obby Omen22 JimmyMorfin PeekOsäkra: Shazam? Toffer? Idiotförklad? T-M-K? Lvs?
Grabbar! Vilken tid är det? Hoppas det blir fett /Heshows
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-01-07 16:54
en liten för oss som bor lite långt ifrån , spelar ni in det eller liknande för man blir fedt tjurig över att man inte kan komma och checka det live :) bara lite småklipp från final osv .
time isn't wasted when you're getting wasted .