|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
jaojao_ P19. sparkar in din dörr med organism 12. =)
Put your faith in your sword, and the sword in the Pole
|
|
|
det finns inte någon som lagt den tyngsta, vafan tror du..
http://www.myspace.com/twoismagic zuzpeqt.narkotikaroteln.org
|
|
|
Abbe_ P17 tack, kom på det :)
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
alot of theese rappers still sounding like last year the game needs change and im the mufuckin cashier - drake
"Charge it to the game, Ill bill myself"
|
|
|
Allt är gratis om man har ett handeldsvapen/ och jag har ett handeldsvapen som ska skjuta skallen av dig/
Dagen jag slutar rappa kommer jag börja råna värdetransporter/ Vilken Ebola låt kommer det ifrån? kan inte komma ihåg att jag har hört det förut.
|
|
|
I dont gotta take gods name in vain to get my soldiers to blast for me
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
jag har lagt den tyngsta
du är ful är det kul
|
|
|
"Your bitch wasn’t Asian but she sure as hell could Bang-cock" - Celph-Titled
|
|
|
Freezyloc: är ingen hora så det enda jag kan svälja är min stolthet (:
Det blir vad du gör det till.
|
|
|
eller Använder lika mycket slang som en brandman vet inte vem sa la den :P
Det blir vad du gör det till.
|
|
|
lite kompispropps:
glappkäft - jag kickar freestyle som the arsonists
spakur - jag brukar använda rim, du brukar använda rim. - de som gräver en grop andra, faller själv däri, som judarna.
köpeki kelb
|
|
|
dåliga kompispropps ändå, egentligen bara glappis rad som är en renodlad punch. men spakur har ju skrivit så mycket roligt att det här bara är the tip of the iceland.
köpeki kelb
|
|
|
På tal om Spakur:
Jag slår en sjua som biffiga fjärdeklassare, nä, jag slår en sjua som skickliga tärningskastare
|
|
|
faktiskt. också helt sjuka rader.
köpeki kelb
|
|
|
Ebola:
"Jag sticker ut, som när jag går hemifrån"
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
|
Producent
2010-01-12 14:15
|
Ebola/Mufakka "if you ever slept on my punches, it´s only cuz they knocked you out"
|
|
|
jag är huvudnumret o ni är alltid förband till mig som mitella jag lägger multirim, medan du lägger rimjobs ni gaddar ihop er som homosexuella getingar lägger det alltid tungt och jag baz din guzz ute efter snabba cash så jag fuckar aldrig upp, som jens lapidus killen e fett puckad... så han hänger läpp som bulldoghundar för han kan inte förlita sig på listen som nygifta rullstolsbundna håller det positivt med era guzzar hos mig på bordssittning ni gör d oxå fast som Philly me Tom Hanks o Bruce Springsteen ni skyr Mina Ret värre än folkomröstare i schweiz jävla tjockis, fan, din dubbelhaka är haklappen så jävla fet och slapp att din asscrack börjar i nacken mr tjacktorsk, snurrar på Plattan oftare än Africa Bambataa
Master of Irony
|
|
|
"Stenhög på gräset som en vikingagrav"
be the change
|
|
|
|
|
|
Nä, det var Prinzen
be the change
|
|
|
har sagt vad jag vill men ändå fått gliringar av amatörer som ändå bara finns i poptidningar
organismen - diamanttårar <3
"Ekkorn satt i granen, hoppade från tallegren, laddar upp en hagelbrakare den hoppar aldrig mer" - Organismen
|
|
|
i was fuckin chicks in the ass when i was six and a half kommer inte ihåg om den va precis så, men får för mig det.. en av mina favoriter iaf Big L i freestyle
|
|
|
been fucking chicks in the ass since I was six and a half är det för att vara helt korrekt. själv tycker jag den är rätt standard, hyfsad rad för att det är ett bra rim typ.
"frihet magrar som magar när den hårda skolan ringer in man blir vad man äter säger dom.. så hungriga är ingenting?" - Grioa
|
|
|
hehe tack för att du rättade mig :)
vet inte varför ja diggar den så mycket, ramlade av stolen första gången ja hörde den :)
|
|
|
Sverige Org 12 äger BT -Det är lättare att hoppa över dig än att springa runt dig.
eller
Professor P
When your girl's on my dick she talks more about "B.I.G" then Jay-Z Does
Utländsk
Så vinner nog Eminem, Rakim och Big L.. Pallar inte citera några
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
|
|
|
"Många fjantar hatar mig men dom kan inte skada mig. Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mig"
"Vi är rätt nöjda, tyvärr har vi varit svaga för riktiga kungen kör enstavligt.. kolla på Gustav Vasa."
- Khilen
|
|
|
"Media håller för öronen och blundar jättehårt, som Tito Beltrans fru på vartenda jävla rättegång"
-Prinzen
"The only time he makes a bitch come is when he call his dog"
-Kid Twist
"Mitt namn är på fler läppar än lipsyl i lesbiskt gruppsex"
- Pst/Q
Kommer fan inte på så många bra just nu men de 3 comes to mind och har inte varit uppe än.
Påminnelse: Rap är musik.
|
|
|
"Jag är så het att dom kallar mig"
R-maggedon har jag för mig. Så klockren i sin simplicitet.
Påminnelse: Rap är musik.
|
|
|
På tal om kallar mig
"Om kärt barn har många namn så kan du kalla mig..."
- Öris
|
|
|
Dem fetaste punchlinesen kommer ju från Big Moon Dawg of course!! Big Pun har dem grymmaste linesen. Alla har ju hört den dära: dead in the middle of little italy little di we... riddely diddely grejen :).
exempel: "I doom the world like I was God and throw my gun away Then snatch the moon out the sky, and blow the sun away"
"even if i studderd i would still sh sh sh!t on you.."
lyssna igenom låtar som Beware,Super Lyrical, Watch Those. Ingen slår han!
vitun ruotsalaiset!!!
|
|
|
kalla oss brandsläckare för vi är fulla avskum
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|
|
|
Så som du sväljer micken blir den övervarm som du tar satsen glider igenom din tarm ^ Jag för 5 år sedan haha! Är också en av dom som inte gillar svenskt.
Men annars denna Im pelican fly, mac eleven inside My bullets come with wings and your cerebellum can fly
^Lil wayne - Demolition Freestyle. Nej säg inte att han e sämst, lyssna på den först. Sen om ni inte diggar den gillar ni inte hiphop.
|
|
|
jag tycker att om man snackar om svenska rappare och punchlines så är ju organism och Pst tyngst och leker med orden som inte många andra kan....
Organism 12 i battlen mot B.T
Att dissa mig var en dum grejen// Det går snabbare att hoppa över dig än springa runt dig//
Pst/Q - En dåres försvarstal
Om ni ska recensera mej/ presentera mej för ett jävla nåt som intresserar mej/ Så sch, lyssna/ (tystnad).../ LJUDET AV ALLA SOM RESPEKTERAR DEJ/
men om man snackar punchlines utanför sverige så är ju immortal technique och eminem 2 tunga rappare, som lägger en del hårda lines..
immortal technique
you're faker than blue-eyed crakers nailed to a crucifix
eminem
i choke mics like affixation// when i'm strangling my own throat masturbating//
och sen lite extra tung skit...
But if I had a million dollars I'd buy a damn brewery, and turn the planet into alcoholics If I had a magic wand, I'd make the world suck my dick without a condom on, while I'm on the john If I had a million bucks it wouldn't be enough, because I'd still be out robbing armored trucks If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>
|
|
|
"Some say I´m gangstarap, others say I´m horror-core. I say I´m Suge Knight at the 95´ Source Awards"
Celph Titled
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
|
|
|
Jag slår en sjua som biffiga fjärdeklassare, nä, jag slår en sjua som skickliga tärningskastare hahaha kalla oss brandsläckare för vi är fulla avskum fet.
"frihet magrar som magar när den hårda skolan ringer in man blir vad man äter säger dom.. så hungriga är ingenting?" - Grioa
|
|
|
Det går snabbare att hoppa över dig än att springa runt dig. Organismen 12 ;)
Södertälje
|