Skiss Session Part #4
Skiss Session Part #3 Ännu en tråd har avverkats. Fortsätt skissa gott folk, och låt denna tråd bli en inspirationskälla för oss alla! (För de som inte vet vad detta handlar om, så är det en tråd där folk av olika anledningar länkar till sina skisser.) Inga datorgjorda skisser! Kan någon administratör vara vänlig och ta bort den gamla tråden, den var för slö.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Äh fan vad soft!11 inte bah riktiga målningar, lite omväxling behövs yo! skitbra! keep it real, and ACAB!!1 peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Muhjmathil_Ahmd P17 Coolt:). Men ja ser ingen Graff i de du gör. Kallar du dig Graffare eller?
Leyzone ett av mina många intressen är att hitta på olika nedvärderande och förolämpande epitet om mig själv. hittills har jag inte lyckats uppbåda hela den elakhet som krävs för att kalla mig själv graffare.. är helt enkelt en konsintresserad yngling. ritar/målar flera timmar om dagen, aspiring artisté.
Muhjmathil_Ahmd P17 vad annvänder du för penna som du gjort gubben med på skissen du battla med?
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
jag använder en tunn tuschpenna, inget märkvärdigt. närmare bestämt en 0.35 mm micron archival ink penna.
Muhjmathil_Ahmd P17 som vanligt så är den riktigt grym, men jag hade nog valt att göra den utan själva "bakrunden", tror den hade blivit sjystare då, men den är fortfarande mad clean.
utan bakgrunden hade inte röken framställts på samma sätt, det var röken jag ville uppmärksamma! :)
kill_people2 P17 tror han förstod exakt vad jag menade så ta och fundera på vad din kommentar bidrog med till denna tråd ist.
laske, folk frågar mig så ofta om pennor att det borde vara en del av FAQ vid det här laget. Jag använder en 0.35 mm tunn tuschpenna(archival ink). inget speciellt. thx för creeden. :)
tack tack.:)
så när ikaross eller gauge/gouge gör sina characters så ser du heller ingen likhet mellan det dom gör och graffiti?? enligt mig är dom de bästa innom graffen på just characters
Muhjmathil_Ahmd P17 Sjukt :O! Fortsätt! :D
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
woot, jag började med den på en biologitimme, det är skönt att kunna fördriva tiden med tecknande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag gillar färgläggningen! :)
fett :)
Får jag fråga vad ni använder för pennor? Jag måste införskaffa mig lite nya pennor, har inte ritat/skissat/målat på flera månader nu (: Muhjmathil_Ahmd P17 Underbara skisser, gillade den med röken skarpt! keep it real dude (:
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
jag vill ha den här tråden brun
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
boxer_king P17 jävligt het
me too :D
http://www.myspace.com/recodprod
Tråden är redan död efter mohammed la upp sona första grymma grejjer
Greenline/Uffline
qpol säg en tag som inte används nån annan stans i världen ? jag skiter i om nån på 80talet skrev samma sak som jag gjorde på en skiss,i synnerhet om han bodde i sthlm. de är liksom 2 årtionden senare nu...
Era F49 Yeah!!
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
längsta skisstråden på länge, 3 delar
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
fader, me like! :) alla andra, tack för props, men berätta gärna vad ni INTE gillar också. besides, det är ingen tävling, so keep it up!
tack Jag tycker nog att jag gillar det mesta du gör men du har inte funderat på att sätta in dina figurer i en situation nån gång så man får se lite bakgrund och typ stadsmiljöer..
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
fader! lustigt att du nämnde det, för det är precis vad jag gått och funderat på de senaste dagarna! :)
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
join WHOA SKETCH BATTLES PART #2! checka tråden här i graffitiforumet!
Qpol okok my bad kram
negativ, hmmm, mer än fem timmar tror jag.. brukar inte sitta med tidtagarur! :)
Muhjmathil_Ahmd P17 du e fan sjukt grym på å rita:P
mmhm http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ upload3/iNsajder1.jpg
:)
hrmm varför känns det som att jag kommer åka ut bland de första:d
hrmm lite fel tråd sorry.
offtopic: det är grymt hög klass på whoa battle tävlingen. tur att jag inte var med denna gång!:)
upp:)