bäst för dig att dom e värda det ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eror, det är de knappast, det är bara teckningar. ingenting som skulle kunna uppväga den oerhörda uppoffringen av att manuellt behöva öppna och skåda! :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
hahahaha mick din gamle räv,där slog du mig på nosen ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mick 4 prezident!! fett som alltid=)
The Norwegan Asshole!
Tavlan nä du e värkligen inte duktig.. Ja har skills och ja vet de.. till skillnad från dig.. spelar ingen roll va du säger.. lev ditt liv för dig själv och skaffa dig ett liv för in i helevet.. // fred ut
15 years of Graff and counting !
wtf, tavlan ---> gästböcker.
Muhjmathil_Ahmd P17 jo ja vet.. men ja tänker varjefall inte tjaffsa mer..
15 years of Graff and counting !
stickup lilla gubben.. varför lägger inte du upp något då?
_theo_ lilla gumman, han har ju rätt. Och bara för att visa var nivån ska ligga så droppar jag en skiss någongång under veckan.
SMÅLAND!
lilla gumman.. det är så kul när alla tror att man är en liten flicka på 14 år!*FnIzZ* nää men allvarligt.. tycker bara att det är så jävla drygt me folk som jiddrar om att dom flesta är toy mm.. det har ju alla varit nån gång.. visst om nån ger lite kritik för ens skiss lr så men att klanka ner på folk gör ju ingen direkt bättre.. ursäkta stavfel..
alla har varit men några är det fortf.. liksom varför inte låta nån som kan sätta ribban nästa tråd ?
_theo_ F14 visst är det jobbigt med folk som alltid ska klaga men maktum kvarstår: det är jävligt mycket skitskisser här och jag tror att de flesta här har någon slags självkritik så att man kan se att ens egna skiss är skit och om man gör det så tycker jag inte att man ska lägga upp den, om man gör det endå så är man bara dum.
SMÅLAND!
asså seriöst! va fan är det här... lägg ner tid på era skisser.. ingen är i närheten av Muhjmathil_Ahmd P17! pz
LISTEN BABY THAT WAS COOL BUT I GOTTA GO!..
Tack nils....
Mind Your Head...
Har kommit underfund med att det måste gå att hitta en mellanväg mellan allt onödigt och patetiskt gnäll och alla meningslösa props i denna tråd. Så hädanefter kommer jag att så gott jag kan kritisera skisser objektivt, inget patetiskt gnäll, inga meningslösa props. Jag skulle uppskatta om alla andra också kunde göra så i fortsättningen. :) tack. OrphanOne -Öva dig på proportioner, bästa sättet att förvränga någonting är att veta hur det såg ut innan man förvrängde det. - Öva upp din känsla för linjer. MrHyde - Öva på proportioner. - På den första bilden ser hans högra axel (vänstra sidan), för bred med tanke på perspektivet, gör den kortare. -öva upp din känsla för linjer. Gatubarn - Försök göra någonting mer genomtänkt, gör skuggor/3d, seconds osv. -öva upp din känsla för linjer.
ÄLSKAR ER ALLIHOP! PÖZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Trakia, det stämmer, ritar mest baggy, ska försöka variera mig lite mer.
Muhjmathil_Ahmd P17::vad sägs om tjocka tanter med små hundar? ska lägga upp en skiss snart..ska bara ooorkaaa..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
uh? håll din fetischism för dig själv! :)
Muhjmathil_Ahmd P17::fetischism? pure plesure mohahaha
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
meskker :) var dröjer skissen? :)
Graffare
2005-09-07 19:38
mkt characters från din sida nu
Graffare
2005-09-07 19:45
erorone P17 försöker skaffa lite skillz på sånt nu..satsar mer på det =)
They called me Mr. Glass
Ahmd , Sååå feta grejer asså. De lite snabbare skisserna tycker jag nog mest om, även om dom "mer än 5 h" grejerna", är imponerande. Gillar när du kör tusch och sånt, så det svarta blir riktigt svart och du får mkt kontrast. Sen är det klart att om man sitter på lektion med bara en blyertspenna så får det ju bli blyerts, det är ju skisser. Ha det!
ajdå,. har missat att kolla tråden,. det komemr nåt snart sötisar
sure. väntar med spänning.
Graffare
2005-09-08 18:00
jep jep
Graffare
2005-09-08 18:38
almberger P1 du kollar på dom för mkt isåfall. stilen utvecklas men det får ta den tid det tar.
They called me Mr. Glass
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
skithöna Ditt E ser lite konstigt ut. näsan/munnen (det går att se den som båda!) kan du arbeta på. helhetsintrycket är bra i mina ögon. nice!
Graffare
2005-09-08 21:08
Muhjmathil_Ahmd P17 tror att du syftar på skuggningen på e:et? isåfall så blev det lite snett. charactern har ingen näsa.
They called me Mr. Glass
sista var skön Orphanone
Mind Your Head...
jäsp jäsp
checka gärna in min senaste skiss.. ;P http://3www.snyggast.se/ul/2/4548292_bg. jpg
Knas
ojj.. den funkade visst inte =P här kommer en ny länk =) http://www.snyggast.se/?4548292
Knas
haha.. det e bara andre gången jag skriver i en tråd *fniss* hehe =) men man tackar för att du länkade upp den åt mig.. hur gör man? :P
Knas
det är bara att klistra in adressen, sedan markerar du texten och trycker på URL - knappen. peace. ska sketcha en stund.
okaj okaj.. thanks ;)
Knas
uppar i hopp om att D rock ska göra nått..
mmmmm
kan inte någon kasta iväg ett mess till mig när det är tävling nästa gång så ska jag döda er allihop, grymt låg standard på mycket alltså, jag blir jävligt förvånad, ni är för snälla mot varandra när ni ger kritik alltså. ni som inte känner er träffade behöver inte ta åt er - D-rock kan ju diskuteras hurvida han kommer döda dom som har högst standard i denna tråden
Den andra va sjysst Muhjmathil_Ahmd P17. propps
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ upload5/romeoskiss.jpg till skiss tävling http://upl.silentwhisper.net/uplfolders /upload9/skisssamrekvalitet.jpg
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.