Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Emil den sista va nice.. alla väntar fortfarande med spänning på D-rock.. kändes inte som att han skulle käka upp nån me den skissen som Muhjmathil_Ahmd länkade iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diggar emils idé även om stilen va röten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ohmygod nog faan kan säga ohmygod till din skiss.. mer sånt!
jävlar va heet omhyguud..
ohmygod ruggigt snygg skiss!!
Knas
diggade den första Aron=)..
Fuck that bitch suck that
ohmygod::riktigt nice -Aron-::gillade den första, stilren
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
nice berg!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
wikkies of the wikked
SMÅLAND!
nice bääärg..
FetarN Tack tack.. jag är själv rätt nöjd faktiskt =)
Knas
Qpol, hur menar du? bara för att jag kör mycket 3D eller? Det är ju skillnad på bostäverna i denhär senaste om man gämför med tidigare skisser, har dessutom lite crazy färger som jag inte brukar ha :)
SMÅLAND!
vad fan säger jag? läste fel! hahahaha
SMÅLAND!
damage tyckte om 2:an
THUG WIFE
Riktig konst? Måla nått riktigt? Snyggt?
SMÅLAND!
det sämre av herr_berg han har så mycket mer skills ....
10 år och gjort detdär? nice
SMÅLAND!
Graffare
2005-09-21 19:33
Herr_Berg P18 fet skiss...känns lite som om du inte utvecklar dig något. när det gäller den stilen tycker jag nästan att allt ser likadant ut. prova något nytt vettja.
They called me Mr. Glass
jag tycker att den jag gjorde senast där skilljer sig en del från tidigare saker men jag antar att det bara jag som ser det. men vänta några dagar så har jag en Wildstyleskiss åt dig.
SMÅLAND!
herrberg riktigt nice =)
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
tack tack, ska köra nått mer avancerat oldshool inspirerat idag tror jag, om jag orkar.
SMÅLAND!
plixi , skulle vara roligare att se på hur du hade tänkt färglägga det där , schyst stil men skulle vara kul o se hur bra färg val du kan göra :P
8url link=http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/trunk_skiss_05_9.JPG)mauw(/url)
SMÅLAND!
så kan det gå när man får skriva url'en själf
SMÅLAND!
diggar berfs ifyllning,även stilen men i synnerhet ifyllningen
antar att ni hajar att ja menade herr_berg :)
haha fattar inte hur alla kan propsa varandras skitskisser
elias-fan va niCigA bilder asså
nice berg nice
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
Digga vågorna..men lite mycket rosa tycker jag
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Muhjmathil, dina bokstäver drar ju ner betyget till slamkryparnivå.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa, jag är kanske dålig, men bättre än dig. tack boxer_king.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Faen nu börjar tråden dö igen :/
Muhjmathil: låt inte din välpolerade internet-röv stiga dig åt huvudet.
Intressepenisen hårdnar!
lookin good mick!
fetarn va sägs om å göra en skiss sesson part #5 om du ändå har tid över
Graffare
2005-09-29 18:02
wasteapa01 P18 moget skrivet.
They called me Mr. Glass
Skithöna P17 moget skrivet
skulle bara ge alla creed för att dom har gjort så snygga skisser, så bra jobbat grabbar
Bombing is art