vem-e-ja P17 Grymt najs, fett snygg,...o jag e jävligt imponerad att det är din först! :) najs
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
boxer_king tyckte inte riktigt om S:et i din försa skiss. Tyckte att det påminde lite väl mycket om S:et i den här skissen
Fashion Stylee Underbarn du har ju för fan länkat den skissen typ fem gånger minst.
Den är sjukt dålig och ful dessutom. Förstår inte vad det är som har fått dig att tro att den är bra.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
haha släm 1 lägger samma skiss i varge session gör en ny varge session minnst till och börja med innnan du snackar bull om andras ... lr hur billa bong? haha
jag tror att släm1 kan sin sak faktist
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
Boxer_king Ge fan i att bajta mina grejjer så uppenbart. Visserligen smickrande, men det är fel. krap_bomber Vad fan snackar du om? Se över det du skriver så att det blir läsbart. Ett inlägg bör ha en plan. En inledning, ett syfte och en mening. vem-e-ja Mitt största problem just nu är att boxer_king bajtar mig, annars är dom mest på privat nivå. Dessutom har jag postat fler skisser i den här topicen än vad du har. Kolla igenom inläggen innan du skriver saker som du tror stämmer.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
Den är sjukt dålig. Inget som matchar, bokstäverna är assymetriska och färgerna är rent otrevliga tillsammans. Jag förstår inte varför han vill posta den hela tiden. Någon jävla anledning borde det ju finnas.
Du må ha postat fler skisser kvantitativt men ser man till det rent kvalitativt så har du långt kvar.
Storhetsvansinnet tänker jag inte släppa friviligt. Det får rättspsyk ta hand om (dom försöker i alla fall). Utan det kommer man inte vidare.
Sluta vara så jävla anti-jantelag!
Fuck ya'll!!
den va nice..förutom att du använt ganska kassa träfärger... annars vart den nice. propps
boxer_king P17 känns ju som "e" är taget direkt från hans skiss också.
lägg inte upp saker i ett forum om ni inte kan ta kritik sen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Online Muhjmathil_Ahmd P17 Du är ju sjuk i huvvet...fyfan va duktig du är..nästan att man skulle tattuera in en sån skiss...sjukt bra..BIG UP!!
faty fat faty
maran P1 tack!
www.youtube.com/prendel
glidr jo jag hade sett det nånstans för länge sen, men jag visste inte att det var daim!
www.youtube.com/prendel
mm, jättelika, det enda som påminde om varann var sista bokstaven och den ser inte särskilt bajtad ut.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
det är inte bajt något stans enligt mig , orka .. förr eller senare hittar folk sin stil, uppa varandra istället för att klanka ner..
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Muhammed lägg upp nåra nu för fan!
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA de märkte jag inte :)
erorone jävligt het men får man ställa en pinsam fråga? va står det? :P hehe
Softa koftan !
hehe va tror du det står :)
fan va alla e feta då..kan ingen ge tips till en nybörjare :p ? ... lite om 3d skugga å åsnt ?
Eror: "stay on the ... or you die" ?? :S
Intressepenisen hårdnar!
stay on the grin or you die
första var nice som fan, behövs lite färg bara. dom andra var med fina
SMÅLAND!
herr berg fyfan va äcklig!. Näste Dali. propps
din senaste var jävligt schysst herr_berg :) mer sånt, mindre "vanliga" skisser :)
Isorion; ja jag blir rädd själv för den. Forhyrd; ja man måste ju våga lite. Jag tror jag ska dra till kyrkogården inatt och plocka lite delar så jag kan bygga en såndär.
SMÅLAND!
Herr_Berg Väldigt fint skiss, men den skrämmer mej! =) Forhyard Ditt "skrot" e väldigt fint! =)
Softa koftan !
mr-m allvarligt talat ? va det den enda som imponerade på dig ?
Fetarn, den tog inte så lång tid faktiskt, en och en halv bildlektion.
SMÅLAND!
Forhyd: Riktigt feta! nice jobbat
Mind Your Head...
vem-e-ja ne jag har inget emot dig å dina grejer e softa men att dom vore dom enda som va schyssta i hela tråden va överdrivet tycker jag. men de va absolut inte illa menat så ta inte åt dig på det sättet
herr_berg och Forhyrd P0 ni är det sjukaste. såå grymma !!
SKU - SKU - SKULASON!
vem-e-ja; jo vi har en uppgift i skolan nu kring könsroller, kvinligt, manligt, sex och kroppen så jag satte ihop lite kroppsdelar från kvinnor och män och bildade ett ord, idén kom ganska snabbt faktiskt :)
här är en inte lika fullt fanasifull
skiss, men det är ju lite höststämmning över den :)
SMÅLAND!
vet inte om det är tänkt så men man kan läsa trunk upp och ner också.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
hehe, inte tänk att vara så men det blev så, såg det igår :P blir ju nästan rätt
SMÅLAND!
jo, det är inte mycket till bakgrund. har skissat några dagar på en halloweenskiss, med en kyrkogård och zoombies i bakgrunden, får se om jag orkar göra klart den idag.
SMÅLAND!
vem-e-ja mina,Muhjmathil_Ahmd,herr_bergs m.m m.m håller ju en hög nivå liksom därav min reaktion ;)
ja, jag går bild/form på gymnasiet så jag sysslar med allmöjlig skit :) akryl och akvarell t.ex
SMÅLAND!
Ilskans, avundets och fortalets troll harjar fortfarande fritt ser jag. postar kanske ngt da jag kommer hem, ar pa semester med familjen. fortsatt beefa, sa att jag har ngt att lasa och forundra mig over da jag kommer hem.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
´härjar fortfarande fria, skall det självklart vara.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Muhjmathil alltid kul å läsa dina poetiska sätt att ta till ton! =)
Softa koftan !
herr_berg vad annväänder du för pennor asso?!
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
propps till Herr_Berg och Forhyrd!