vem-e-ja P17; var nånstans? SkaOi; Tuoch Fimpish1 P17; props! :) FetarN; sen jag var 11-12 kanske
SMÅLAND!
nässjö, småländska höglandet!
SMÅLAND!
trevligt att folk gillar min skit :)
isho: riktigt nice!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
kei : nice =) Mumme: Sådär , jobba mer på stilen annars nice
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
tack emil-_-. fick lite hjälp med insperationen ^^
fan,det är många som har tanken men inte får ut den ordentligt på pappret :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en liten
skiss på en lång svenska lektion
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
jag äter upp er på wildstyle ;) kan ladda upp pic på min senaste jag gjorde åt bajen ;) ska snart kasta upp den på en vägg ;)
Not all drugs are good. Some... are great!
Fase nice. :).
http://mentalpassient.blogg.se/
shells ska vi battla ;) ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
najs........................
vad använder ni för pennor ..funderar på köpa touch main 48 set... fast många säger att copic är bättre.. Hjä'lp
Stackars whoa
Vem-e-ja fett nice! mkt fina grejjer har du lagt upp! bra gjort!
Softa koftan !
http://files.upl.silentwhisper.net/upl oad2/tavla.JPG
min första tavla och en av mina första characthers.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
tack för att du försökte fader men det funka visst inte. jag hatar att länka det funkar inte för mig.
1 2 3 Lite skisser jag är inte 10 e 11 wooho!
hittade 2 st som jag gjort förut :)
klaga in på kvalitén på fotona, min cam suger och jag har ingen scanner :P
ethan joker inte färglagt än, ska göra det sen ngn dag när det finns ork.. :P
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
700
ingen som e sugen på att göra en ny skisstävling ?
Vill du inte göra det själv då?:) Eller så frågar du bara om ngn vill battla, varpå ni lägger upp era skisser för röstning här i skiss-sessiontråden? vill du battla? :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
hehe mm jag vill battla ;) vågar du dig på lite bokstäver så kan ja lägga en liten character vid sidan om :) va säger du master M ?
Hmm kul me en ny tävling, då lägger deltagarna ner lite extra omsorg på sin konst =)
Softa koftan !
sure eror, vilket/vilken ord/topic? Jag vill ha någonting med poliser, för jag känner för att rita polischaracters!
sound of the police va de ju förra gången så de känns ju lite ute men nått polisbaserat funkar för min del. ska vi kirra en domare ?
eller så postar vi bilderna här, så får folk rösta? eller så låter vi ngra duktiga krappar vara domare?
går vilket som för mig kom in på msn då
jag vill battla..min mamma säger att jag är jättebra;)...just kidding men skriv i min gb när ni har bråkat ihop er om topic å så
Fuck that bitch suck that
haha jag är med i battlen ge bara en topic
Haha söta kids i tråden! ;)
Softa koftan !
Stackars flicka
Muhjmathil_Ahmd P17 "jag känner för att rita polischaracters" bara för det tycker jag inte ämnet skall ha nåt med poliser att göra. Du kanske har skissat sönder dig på snutar eller hur? tycker ni ska ta nåt som överaskar båda.. nåt onormalt.
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
vanilla F14 visa mig hur man gör så jag lär mig nån gång..
skaoi äh han fuskar ine. han har ju skills liksom
erorone jag vet att han har skills men be honom rita nåt som du själv kan lista ut att han inte har ritat innan så blire ju en utmaning..
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
skaoi förra tävlingen va sound of the police topic så de e inte så att jag är främnade för polis characters å det vet han
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Muhjmathil_Ahmd P17 funderat på att bli serietecknare ??
Akut, jag har tyvärr ingen humor, vilket är nödvändigt om man ska rita/producera serier. jag tycker förövrigt att serier är urusla som uttrycksmedel. De är bara triviallitteratur. Jag tycker om att skriva, men jag kan omöjligen få fram alla nyanser och tankar i en liten pratbubbla på en kvadratcentimeter. Jag tycker om att rita, måla och experimentera, men kan inte göra någonting fint av en liten kvadratruta på tre kvadratcentimeter. Däremot beundrar och respekterar jag skickliga serieskapare, som verkligen kan göra det de gör.
Haha jag tycker att eran tävling borde ha ett budskap! tänk på alla killar som inte har nån tjej? vafö inte ha "nakna tjejer" som ämne istället för poliser? ;) haha nej skoja gör som ni vill =)
Softa koftan !