knas historier

Vår Hiphop - Graffiti

knas historier

ja de va ju ett ta sen man fick höra lite knas historier så ni kan väl langa era om ni har.. kan ju börja med en.....

jag och en polare står å målar på ett ställe medans min andra polare är lite längre bort å typ pinkar lr nått i en skog.. så iaf när vi står och målar så ser vi nån stor kille (läskig) komma mot oss i fullfart å skriker att vi ska komma typ.. men de har man ju ingen lust med så vi springer allt vad vi kan så när vi kommer till skogen ddär min andra polare står å typ pissar så slänger vi in burkarna som då råkar träffa min polare hehe.. ja då fattar väl han på nått vänster att de e knas och springer han me, men de vet inte jag så när jag tittar bak efter ett tag så ser jag en person som kutar rätt snabbt efter mej och får väl en rätt skrajjsen min å axar ännu mer men han som är efter mej är ju min polare men jag har rätt taskig syn så ja ser inte de.. så när han ser min min å att ja sedan axar ännu mer axar ju självklart han med haha så vi spriner så där ett tag tills ja märker att de va min polare.. måste ju sett rätt dumt ut..

Mikael Söderlund made me..
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
hehe

man fattade igentligen inte ett skit av det du skrev, förutom att du hade dålig syn, att din polare pissade i skogen, och att du slängde cans på honom.OCH att du axar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klart man fattade
var en rolig situation .)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

ha ha

Upp i snoken ska det!
ja men vafan skriv nån då!
HAHAHAHHAH!- Jag å en polare va i barkaby , jag skulle slänga en tag på nån spegel som stog på nån parkering :S som va trasig dock :P så kommer en väktare knackar mig på ryggen och jag vänder mig om min polare helt borta :S:S sen så säger väktaren - Vart har du din kompis ? Jag sa ingen aning :S Så sitter min polare tagar på väktaren's bil HAHAHAHA och jag hade inte hunnit taga så jag kom undan :D:D HAhahaha :D fett kul XD Inte så knas , men kul :D
ja fattade inget
Asså förlåt om jag är lite off-topic men shit va alla writers nu för tiden ska hålla på använda ''xD'' och massa '':D''..

aa shit asså, för alla hardcore writers använder inte smileys när dom skriver på whoa.

kommer ihåg den gamla tiden då ingen skrev "xD" och massa ":D" det var dagar det.. -.-

Ingen direkt knashistoria med rätt kul ändå. Var och tog kort nere i en nymålad tunnel. Så kommer det en farbror med hund och frågade vad fan jag höll på med. Sen sa jag att jag tog kort på graffitin. Så frågade han ifall det var jag som "vandaliserat" på väggen. Nej svarade jag och sen sa han att ifall det var jag skulle han bussa hunden på mig. Det brukade han tydligen göra på klottrare. Sen höll han i kopplet och sa "är du säker på att det inte är du?" För isåfall kopplar jag loss hunden. Jag försäkrade honom att jag inte målade själv utan bara tyckte om det. Det roliga med grejen var att han pratade extrem norrlänska. pääääyz
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
GreenApple P14

Det var för fan ingen knashistoria. Inte roligt heller, för den delen...

Hur många knashistorie-trådar finns det? 20, 30, 40?
Signatur får rum här
Jag fatta zero. Din kompis pissa i skogen och du kasta en burk pån lr något liknande.
Det finns många berättelser och legender om södersonen Tommy Bohlin...
fattade den första den var rätt kul men dom andra 2 fatta ja noll på + dom var inte ens roliga..
haha alla verkar vara idioter, inte för det var roligt men jag fattade, men ey danus när du ska skriva en sån "historia" så ja, behöver du inte skriva så jävla komplicerat, tex ;"asså ja så pinka han, asså så du vet aah, jag bara kasta en bruk o shiet, ja sprang, ja axa mmhm" haha, det blir helt knas. ;p peyz
www.myspace.com/marius042
öö va. asså när du ska skriva en helt vanlig mening Silvestruus P17 så behöver du inte skriva så komplicerat för jag fattar inte.. men när i min historia skrev jag: asså ja så pinka han.. lr: jag bara kasta en bruk o shiet? aja ska väl tänka på de du sa då..:S:P peyzzz du med
haha word
sorry för alla smilies, jag är 15 shit Äkta toy , men kommer inte sluta, sen när ja e 20 kommer jag nog klampa ner på toysen .. INTE.
walla?
va jamen va hände sen då?
åffer - Du vet att whoa är ett forum vaaa???? man diskuterar saker, eller eftersom alla klagar 24/7 om att det finns trådar, sök bla bla bla, vad fan ska man då ha forum till???
Upp i snoken ska det!
ahh, jag å 2 polare blev sugna på och måla så vi drog ner till en tunnel å började, så när vi nästan är färdiga, kommer det en cyklande gubbe å stannar bredvid oss å säger att det luktar starkt, självklart så säger vi ingenting, och sedan efter en minut eller något så cyklar han vidare. Sedan då vi gjort färdigt målningarna så knatade vi åt olika håll, fast jag och en utav polarna skulle åt samma håll, och precis när vi går igenom ett industriområde så ser vi bängen komma där på storvägen, så vi går bara vidare å låtsas som det regnar och så saktade de in då de såg oss, så vi gick bakom en stor snöhög och började kuta somfan, så gick vi över stor vägen och till en idrottshall som har ett lagligt plank. Så ser vi bängen backa på vägen precis bredvid idrottshallen, sedan gick vi bara iväg längs vägen och satte oss på en busshållplats, dumt nog för klockan var väl vid 12 på natten då det inte gick några bussar, så ringde jag efter skjuts hem, och frågade om min polare skulle ha skjuts hem, men han sa att han skulle gå dumt nog, sen så efter han gick över en järnväg så ser han bängen glida förbi riktigt sakta, så han låtsades prata i telefonen och tittade åt ett annat håll, sedan så ringde han mig och sa att både bängen och en securitas bil med hel lyse precis hade glidit förbi honom, och bängen följde efter honom ända tills han gick in på en liten stig. Det var nog det äckligaste som har hänt mig då jag målat i en tunnel <.<
jag och en polare var och bomba runt hela stan kl halv 2(natten) och åkte på hans moppe och då drar vi ner i ett parkeringshus och kör några t-up's  och senn ser jag en kille komma ner i parkeringshuset och går åt ett annat håll och då skulle min polare skynda ner me cansen i packboxen och råkar slå i kassen dom låg i imot kanten på packboxen så det blir ett högt klirande och snubben vänder sej om och börjar gå i mot oss men min polare uppfatar aldrig att han är påväg imot oss för han hade hjälmen på och moppen igång. så när snubben närmar sej läser jag på hans jacka Ordnings vackt och blir skit rädd + att jag står med en kanna i ena handen.
- (Ordings vackten) stäng av mopeden och så ringer vi polisen! okey varför då?(Ordings vackten) ja jag är inte dum jag känner ju lukten av sprayfärg och hörde burkarna skakas! aha men det var när vi komm!(Ordings vackten) stäng av mopeden nu! senn kmr jag inte ihåg så mycket mer än att han gick bort några steg och att jag hoppa på moppen drog vi hem till mej och satt och skaka i 1½ timme av rädsla +adrenalinkick. dom ungefär 4 minutrarna han snackade med oss kändes som 2 timmar!
är det ni i tv-serien "klass 9A" som samlats här?
 Awaiting Beheadment and Mutilation

hahah w3randa X0, tänk dig då 3 dagar i häktet =)

Den här är inte heller så jävla knas men ändå;
Jag & tre polare hållde på att taga lite på en skola, efter en stund ser vi att skolan har g4s bevakning men skiter i det. Jag går ut & drar en throw up på ett plank, min kompis stod och lyste med sin mobil. Sen försvann ljuset opch båda polarna.

Jag kollar till höger & där kommer en g4s bil i full fart, vi kutar till andra skolgården och möter en till bil. Sen springer vi förbi några villor och ut på vägen och där står det en bil och väntar på oss. Fast vi gömde oss i en trädgård, fett nära -_-

Graffare

2008-03-03 11:30
Att de kommer en bil eller en sur gubbe är väll inte knas? Isf får man väll knas everytime man målar?

konstigt att 99 % av alla "knashistorier" involverar platser som tunnlar och skolor

jag och en polare hade gått runder i stan jag hade bombat lite längs vägen, så står tåget inne på perrongen sista tåget så ja hoppar ner bakom det och drar tags längs me vagnen så hör ja en bil i fullfart ute på vägen men tänker inte mer på det för vi såg inga sirener.
Då så hoppar min polare upp på perrongen igen och ser då denna äckliga väktare komma emot tåget, dock gick han bara så ja börjar springa längs me rälsen o polaren e tätt efter då ser vi väktaren hoppa ner bakom och titta sen hoppar han upp snabbt igen o kutar till bilen o kör på vägen efter oss, vi var då i en skogsdunge med lera och vatten så han kan inte köra in men så kommer vi bakom laserdome så kommer han in där o kör o min polare får panik o springer som en hora utan att se var han springer springer han in i upplagda tågrälser som ligger i väntan på att få bli lagda. Stigen man skulle springa på var 5m ifrån dem så ja springer lugnt på stigen o ser han ligga där i gräset med det största sår jag sett i hela mitt liv på benet. Så han fick fortsätta springa och så kommer vi till ica ungefär, då kommer en securitas i full fart mot oss o ja slänger mig in i en buske o min polare lägger sig i gräset, rätt högt gräs bredvid cykelbanan. Så ser väktaren mig så ja springer vidare mot icas parkering med han efter mig tur att de var en småfet liten snubbe som inte var så snabb.. sen gick vi hem och titta på hans sår, Man såg benet bakom, såret var på smalbenet ungefär.. så han fick åka in o sy och min nyårsafton började med att sitta o sova i väntrummet på sjukhuset med en gammal kärring bredvid mig som stank billig whiskey. Men vi klarade oss och det var skönt..

4:20 KANRK
omringa en alkis, kasta snö på han! han tog av sig sin skinjacka. min polare tog den och klottra @ pissa på den. Hans alkiskompar ser vad som händer och jagar oss med snöbollar det blir ett krig polisen kommer och haffar dom haha
http://www.myspace.com/sps451
Jag hoppas du skojar sps.
Sjukt lågt om det var på riktigt.
toystar P15   serriöst det heter höll inte hållde.....-.-'
 R.I.P. Adam Eliasson
9/7-89 -25/5-08
DeepDead....
Det här är en sån tråd där man tappar respekten för 80% av dem som hänger i detta forum.
-
90 % ;)

Går man inte i grundskolan när man är graffare? Eller läser alla svenska för nybörjare, kurs A?
SMÅLAND!
Vafan. Seriöst låt killen va. Att ni pallar sitta o haka på folk bara för dom skriver knas. Han giorde ett försöka iaf. Peace & <3

jag e tyvär en av dom som inte gått i skolan heller. :P

Det verkar som om du inte är den enda..

^^^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^
^#^^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^^^#^
^##^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^##^
^^###^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^###^^
^^^#####^^^^^^#####^^^^^^#####^^^
^^^^#######^^^#####^^^#######^^^^
^^^^^#######^^#####^^#######^^^^^
^^^^^^^^#####^^###^^#####^^^^^^^^
^######^^^###^^###^^###^^^######^
^^^#######^^^##^#^##^^########^^^
^^^^^########^^###^########^^^^^^
^^^^^^^^^^^^###^#^###^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^#####^^#^^#####^^^^^^^^^
^^^^^^^^#^^^^^^^#^^^^^^^#^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^#^^^^^^^^^^^^^^^^ :)

det är min knas historia!:)
säg på gud...

walla
-
jag svär
UFFLINE, TUFFLINE
UPPGIVARSAMHÄLLE
FAN

Oj jag svor visst också ....
 R.I.P. Adam Eliasson
9/7-89 -25/5-08
DeepDead....
är det  bara jag lr har folk svårt att använda punkter och komman ?
jag svär ,alltid 100%!!
jag målar inte osv, men har en del polare som gör det & en dag så skulle en polare göra en feeeet målning, så han hade med sig roller osv, sen när han var klar så var det fett mkt rollerfärg kvar så ja började måla på ett staket :) det blev jättefint tyckte ja, funderar på att dra dit & göra klart hela ngn dag.. kanske inte en knashistoria, men det var kul för stunden iaf :D
Gangsta Rap Made Me Do It!

ok kul ska man skratta eller gråta?

http://www.aftonbladet.se/vs
s/telegram/0,1082,69505948_3033__2,00.html
måla panel för en månad sen så kommer chaufören ut o börjar kasta sten.. KNAASIGT!
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
"jag och mina polare stod o måla första gången, de kom någon lennart, han skrek, vi skrek o sprang därifrån, jag va trött men vi kom endå undan o hem o polarns mamma bjöd på saft o bullar" 

fan alla "knas" historier är ju likadana och lika felstavade och kommer från lika gamla människor i de här forumet. o ni som inte fattar ironi, de där var ingen historia jag vart med om, men den sammanfattar i princip alla "historier" här.

TAGET FRÅN: http://barryprudom.blogg.se

Var så att envis som man är drar man ut och målar själv, så står jag under en tunnel och målar, flyter ju på rätt bra endå och så, och dum som man är så har man inga skitkläder på sig när man målar, måste ju va fin ju. Så iallafall när jag väl stog där och måla, tappade jag byxorna, byxorna var nere vid knäna, färg över hela händerna och jag ville inte ta i mina nya byxor, och stog där skit förvirrad visste inte va fan jag skulle göra stog och försökte få upp byxorna på många sätt utan att kladda ner dom med färg, och under tiden jag håller på med det upptäcker jag att det står en bil med lysena mot mig lite längre bort, då fick jag panik och började kuta så gott jag kunde med byxorna nere i knävecket, det gick inte så snabbt i början men sen med farten ökade så sket jag i färgen och drog upp byxorna och sprang & sprang, så kom jag in i en skog  där jag kunde återhämta mig, visste inte vart fan jag skulle ta vägen så jag gömde mig i skogen ett tag för att sedan göra ett försök att ta mig tillbaka, in mot centrum igen. Sagt som gjort, så går man o tänker för sig själv hur dumt det måste sätt ut  för dom som kollade på mig när jag stog med brallorna i knävecket o ens prayburk i handen och kämpade med o få upp brallorna igenom att t ex sitta ner och bita tag i byxorna och försöka få upp dom lite grann och sen breka på benen så dom stannar och går mot närmsta väggen o försöker dra upp byxorna igenom o typ jucka upp och ner med röven mot väggen. PINSAMT!
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..