Seg udd/Ink/Penna

Vår Hiphop - Graffiti

Seg udd/Ink/Penna

shue jag o min kompis har blandat hobbylack,aceton,grog,litte original ink från postmarker de e så jävla segt vet ej vf man måste pumpa som en judde för att det ska komma ut färg vf?? vad kan vi göra o färgen e som vanligt ink så där som vatten de e inte tjockt de e som vanligt ink men vet inte vf de blir så nån ide??

vart kan man hitta pigment här i stockholm??

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
späd ut me vatten.

Mer lösningsmedel och mindre antisemitism!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
me vatten? kommer de funka ? eller kan de va nån fel på uden?asså inket ser ut som vanligt ink de e inte tjockt eller så men vet inte vad de e som e fuckedup
antisemitism! vad e de ?
Hobbylack, orginalink från postermarker = vattenbaserat
Allt annat jota = Inte vattenbaserat
Ska verkligen dessa två kategorier blandas?

varför ska du späda ut segt ink med pigment? Som att hälla mjöl i en seg deg.. Ja alltså det blir segare med andra ord.

pigment ska jag ge till min kompis ;) asså inket e inte segt de e typ pumpen eller nej udden eller nåting vet inte :D

googla vad?
Allt passar inte tillsammans, så enkelt är det. Sen så delar vi samma humor, juddar!
Intressepenisen hårdnar!
haha ok min nästa ink jag ska göra vad ska jag ha i dah? jag ska göra me hobbylack typ hobbylack sen vad mer ska jag ha så de passar ihop?
.F.A.J.!!!!
En vanlig idiot-budget-klassiker är hobbylack från Coop och aceton, huruvida det sitter i 10 år eller ej om ens alls är ointressant men det var sådant man ägnade sig åt.
Intressepenisen hårdnar!
hahahaha vad ska jag ha da
En kram.
Intressepenisen hårdnar!
haha nej men ärligt nu vad ska jag ta typ hobbylack aceton sen ?
Användaren är inte inloggad

2007-11-10 00:28
testa dig fram, en tummregel kan ju vara att inte blanda alkoholbaserade färger (grog d'inferno garvey osv.) med lackfärger.
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.
lööööööööööööööööööööööööööööösningsmedel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alcoholbaserat = Färgförtunning
Vattenbaserat = Vatten väll? Man hör ju på namnet ^^

tack tack nåra fler ideer? nåra recept?

har ej testat men funderat på metallack, pigment & aceton. Låter bra för elskåp. tror det ska funka. kanske utan aceton också. fårse. skriver sen när jag fått tid till att testa.
ok skriv hur de blir o länka gjärna en bild
batmangg X0

Är du såpass ung att du inte börjat med svenska lektioner i skolan än eller är du gammal och skolkade från alla lektioner?
För herrejävlar va kasst du stavar!
Och tänk på att alla kanske inte gillar att du drar liknelser till judar när du ska formulera något som är jobbigt.
Shake n' Bake!
Pharrell P34

Svenskalektioner lr svensklektioner, inte svenska lektioner :P

visst  Svenskalektioner lr svensklektioner haha snubben re aa jag skolkar från alla lektioner haru nån problem me det?
äsh ta bort pumpen, den är bara onödig.
 "KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Äsch, ta bort tråden, den är bara onödig.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
häll in mjöl

hihi
Eller, inte lr :P
Shake n' Bake!
14 åring -.-'
You know graffiti wont die, die no
fan va trött man kan bil på folk!!!

e de så jävla svårt att mixa eget ink???

gå en kurs i kemi, så ni vet vad som e vad lixom.

allt som finns att veta om att mixa ihop eget ink finns på nätet, men nä då, de ska krånglas så de knappt finns ord för de...
.:Raiders of the lost fultjack:.
Användaren är inte inloggad

2007-11-11 13:30
testa soya, krossad skolkrita, wc-anka och skokräm.
in i ugnen på 150 grader, vänd efter halva tiden.
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.
vattenbaserat och alcoholbaserat?!! ha det blir bara sörja
sdatleerz..
aa vad seriösa alla va fan va mobbade alla här i whoa e som inte ens kan ge seriösa svar
whoa är inte det rätta forumet JUDDE!
Lyssna först, snacka skit sen
RECEPT:

hammarlack
aceton

späd lacken till önskad konstistens med acetonet,
blanda och vips!
ta bensin och hobbylack och rör om med en brinnande pinne, sitter som en judde!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Bromsvätska, tigerbensin, aceton och saneringsvätska är bra att använda tillsammans med tillexempel textilfärg... Du vet sånt pulver du kan fixa i hobbybutikerna. tänk på att inte blanda hur som helst med de starka vätskorna, det kan sluta illa. har inget direkt recept på hur mycket av vad du ska använda men jag vet att dom sakerna fungerar iallafall. blir sköna buffs om du använder rätt saneringsvätska.
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
Späd ut me spolarvätska o etanol :P
Skit i vad allting kostar, se bara till att du aldrig torskar!