Todd ft. Schib - Vi snackar om bajs och rappar om dig Tvåminuterssession på en minutToddDet ska va minst 16 rader annars så tas texten bortJag har erfarenhet av det och det kändes hårtNär en kille tog bort, min tråd, det va inte längesen såJag bara sitter här ooch fäller en tårOch tänker på att jag väger 50 kg mer än Anna BookSticker kniven mot hjärtat men känner tarmens punktNu är det mycket som droppas, både från handleden och kindenSkriver i lyricism för jag kan inte rappa de på beatetJag är tjock och bög, och vill inte skaffa mej en flickvänSå den enda valmöjlighet jag har är att satsa på Peter SiepenEn annan på whoa, han är också bögHan tog bort min förra text och kallas Doktor DödHan sabbade mitt liv jag är en mycket känslig killeJämfört med dig så känner jag mig väldigt litenJag är sugen på en ciggarett men då slår mamma migMin bästa kompis hängde sig så jag går samma vägSchibsom ni redan vet nyttjar jag cannabissitter på whoa och skriver till kassa beatsredan som 12åring rökte jag massa weedjag brukar bara drömma om bajs och kissen kille jag inte gillar är madinstabilbara för han är en jävla hermafrodithan har inte lärt sig att han inte borde jävlas med schibdu kan kalla mig för battleartistjag är killen som slaktar ditt crewdu sitter och leker tuff med bajs i din muni lyricismtråden är där som bomberna släppsman kan fråga sig vad som kommer härnästsvaret har jag i din mammas fittavi langar en text som alla gillaroch till sist säger jag bara micke nilssonhan förstör för alla som gillar hiphop
En annan på whoa, han är också bögHan tog bort min förra text och kallas Doktor Död