Ch1ll - Äcklig som ärtsoppa
Oseriös session at it's best... ___________________________ Gilder runt på stan full & glad och raggar babes med ett akneface som har fler utslag än en driving range jag fortsätter runka och knulla mitt örngott för ger jag damer heta blickar bemöts jag av rullande ögon har ingen hälsokontroll, så på min hälsokontroll kallar dom mig Mårten Gås i människoform.. otränad som få.. när varje trappsteg kräver vilopaus är man måååååånga kilogram ifrån en idrottsman och när det gäller baseball är jag sämst i klassen - till och med när jag ska slåss tar jag kärringracket! min omkrets av kroppsfett kan smitta av sigsåpass att texten blir fetstilt när jag rimmar av mig trots min frisyr som liknar en åttioårings, så är Chewbacca en nakenhund jämfört med min kroppsbehåring men jag har sinne för humor, så jag låter det växa tills dess att jag måste klippa rövhåret med häcksax och nu kanske du tror det är en självdiss jag släpper idag men saken är den... du är fan VÄRRE ÄN JAG ÄR!!! ___________________________
Myyyycket kul och bra skrivet har ingen hälsokontroll, så på min hälsokontroll kallar dom mig Mårten Gås i människoform.. Det var grymt som få Det bästa i texten är nog : och när det gäller baseball är jag sämst i klassen - till och med när jag ska slåss tar jag kärringracket! HAHAHA
Evangeliet
kärringracket raden var läcker! :D
Lilla fia pling plong.
tungt faktiskt... imponerad!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Rolig skit rakt igenom. Tungt!
Hahahahah det var skit rolig ju! Den var ju inte bästa rim och allt sånt där, men dem var inte dåliga heller!Namnet var skit roligt!!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
såpass att texten blir fetstilt när jag rimmar av mig var fet, och kärringracket raden var skoj :) fett i sammanfattningen..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
rimmen var FETA dmat nämnde dom bästa raderna! :)
Hej (''\(^^)/'') Söt text. Väldans bra. Jag kände igen den här raden som fan--> "fler utslag än en driving range" :SS Kan inte ta ut någon bästa rad, i och med att allt var feting niceat.
Blunted in stockholm
Tack alla. Gussti Jag visade den på msn innan.. ;)
I see :) Det var det jag trodde också :P
Blunted in stockholm
har ingen hälsokontroll, så på min hälsokontroll kallar dom mig Mårten Gås i människoform.. otränad som få.. när varje trappsteg kräver vilopaus är man måååååånga kilogram ifrån en idrottsman och när det gäller baseball är jag sämst i klassen - till och med när jag ska slåss tar jag kärringracket! Damn...
Beat the odds like an abusive freak show owner
och nu kanske du tror det är en självdiss jag släpper idag men saken är den... du är fan VÄRRE ÄN JAG ÄR!!! -fin avslutning på en skön text
---------Reklamplats---------
många guldkorn i denna fortsätt :D hahaha
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Riktigt jävla nice. Vill inte säga mer.
Haha ja en helt otroligt bra låt xD man får sig massa skratt och hoppas den låter lika bra i audio ;P <3
fett.... som... tja, dig då antagligen! :D
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
Gillade "´min omkrets av kroppsfett kan smitta av sig såpass att texten blir fetstilt när jag rimmar av mig" Raden jäkligt mkt.
och när det gäller baseball är jag sämst i klassen - till och med när jag ska slåss tar jag kärringracket! Så nice :D
You keep believing, I'll keep evolving
tungt rakt igenom..precis allt var bra. Pz!
(\_/) (O.o) (> <)
och nu kanske du tror det är en självdiss jag släpper idag men saken är den... du är fan VÄRRE ÄN JAG ÄR !!! Misstag? :P
Beat the odds like an abusive freak show owner
och när det gäller baseball är jag sämst i klassen - till och med när jag ska slåss tar jag kärringracket! hahahaha, sick man!
trots min frisyr som liknar en åttioårings, så är Chewbacca en nakenhund jämfört med min kroppsbehåring men jag har sinne för humor, så jag låter det växa tills dess att jag måste klippa rövhåret med häcksax gillade jag också.
hade mig ett skratt igenom hela texten, dock så var den lite kort - men whatever... sessions är vad det är.
8/10 Kalsonger
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
riktigt bra gjort ch1ll, det roligaste är att app inte varit inne och klagat än, antagligen fanns det inget ;) fortsätta droppa mannen
Hahaha förbannade dåridiot
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
1. jag tycker ärtsoppa är gott 2. feeeeeeeeeeeeeeting text.. faktiskt iprincip alla rader kan plockas ut som highlights... fred
nicenicenice, när det är som bäst, alltid skönt när en text blir underhållande, inte dyster.
GOOGLE KNOWS IT!
håller med qnivqast, misstag på slutet?... iallafall var texten nicee shieet
det h'r är fan tungt. du sätter standard!
haha riktigt fert text! och när det gäller baseball är jag sämst i klassen - till och med när jag ska slåss tar jag kärringracket! - diggade den som fan! Hög nivå! Fortsätt såhär!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
gracias hombres :)qnivqast & herregud faktisk medvetet.. om du lyssnat på ågren eller afasi nån gång så kör dom också så ibland för att få ett bättre sammanhang, då det hade varit fel att skriva bara "sämre än jag" utan att skriva "är" på slutet.. sen om man egentligen kan göra så i något som enbart är en text är väll en annan sak, men jag gjorde det iallaf ;)
riktigt nice mayne! =) skön humo, fyndiga rhymes, just awsome!
Asså, fy fan vad fet! :D
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
ööh.. jag tar i efterhand tillbaka det där jag skrev till qnivkast & herregud. det var medvetet, fast ni hade rätt. vet inte riktigt hur jag tänkte där.. bara kände för att berätta det. ;)