Jimmie Åkesson, Ge oss Sverige tillbaka! Tro aldrig du kan komma hit och ta mitt land ifrån migdet min familj, min brud och granne kallar vårt hemnej tro aldrig du kan komma hit och ta landet ifrån migför först måste du passera alla som står häroch vi föddes med olika färg på håretnej tro aldrig du kan klampa in i mitt hem och ta Sverige från migGe oss Sverige tillbakajag tänker inte leva på nåt trettitaljag tänker hämta varenda vän jag harmed alla färger Gud skapatoch vi står här, vi är människor och en och samma rasoavsett om jag läser en psalm per dageller min granne vänder sig mot mecka fem gånger om danhatet du sprider det kommer tillbaksså håll käften, för ingen vill höra smörjan där i,kom ihåg vi är elden när du ser röken i din farstuoch vi är många nog att överrösta ditt skrikså ingen sedan hörde när du brann uppjag minns när tyskland klubbade igenom lösningen av judefrågansamma år sveriges riksdag diskuterade tattarplåganoch jag förstår inte hur du vågarinte ens att du vågar...jag glömmer aldrig jönköping fyrtiåtta, och allt som hände efteråtvar är dom idag, nästa val ska inte bli tyskland trettitvåför det fi nns inte nåt som gör mig nå mer förbannadän att höra på nån högerextrem som svamlarom att hans kultur och tradition behöver vi mer än andrasför inget barn har valt var den ska födas mer än nån annanSå tro aldrig du kan klampa in i mitt hemjag skiter i hur svensk du är för du är inte min vännej tro aldrig du kan klampa in i mitt hemså länge du inte är familj eller vänför så länge du klampar in i mitt hemdå blir det personligt och då springer du senför om du klampar in där jag bordå får du oroa dig för mer än ditt invandrarhotför det är du som bringar allt ont härom den väser som ormen och slingrar som ormendå är det också en orm och jag sticker kniven i denJag litar inte på dig...För du är en orm, en råtta och en ful sverigedemokratsitter i självgod i soffan och raljerar som om hudfärg e nåt man valtBlott en fitta som snackar.. om sina värderingar för att sedan gå hem och slicka sin mamma..Vilka värderingar?Kom aldrig hit!
för det fi nns inte nåt som gör mig nå mer förbannadän att höra på nån högerextrem som svamlarom att hans kultur och tradition behöver vi mer än andrasför inget barn har valt var den ska födas mer än nån annan
För du är en orm, en råtta och en ful sverigedemokratsitter i självgod i soffan och raljerar som om hudfärg e nåt man val
om att hans kultur och tradition behöver vi mer än andrasför inget barn har valt var den ska födas mer än nån annan
Så tro aldrig du kan klampa in i mitt hemjag skiter i hur svensk du är för du är inte min vän
så håll käften, för ingen vill höra smörjan där i,kom ihåg vi är elden när du ser röken i din farstuoch vi är många nog att överrösta ditt skrikså ingen sedan hörde när du brann upp