Det är inte ens lite svårt. Motiverad är jag kung, kan knappt beskrivas med orddet är jag som sätter spira i inspirationkonstformen formligen förkroppsligatdet är jag som sätter konst i det konstigakvalificerad att kritisera nån folkkärs konsertsåklart jag vet vad som är konst när jag är konstnäroch det där är inte konstatt sakna innehåll är NAGL som en fingertoppdet där var Pescislang, det har relevansför jag orkar inte kämpa alls,anstränger mig inte, skriver med min vänsterhandoch servar er över nätet som en tennismatchden bästa man kan hitta häringen koloss på lerfötter fuck akilleshäler lilla värld är halvrim och överdrifterallas stil är lik på pricken som rödpunktssiktenkul att ni kör, men App är bättrejag är Opie i baksätet med en mac elevenbattletexter genom huven lämnar tankar på vindrutanbara kropp, utan nåt i skallen som Slitzbrudarmissbrukar min maktposition, fötter avslappnat på bord, navigation på autopilotom ni slår era skallar ihop nåt merkommer jag slå och skalla en hop av erså visa respekt där respekten förtjänashåll käft eller svär att jag är den bästa i särklassatt vända koncept eller penna texter att läsasom efter ett "jävlar" får resten att slänga sitt häfte i skräck och fly till nåt ställe där dom känner sig säkramen kommentera först. Eller få lära er nåt värre än rädsla"Slow it down, I just dissed you"
det är jag som sätter konst i det konstiga
allas stil är lik på pricken som rödpunktssikten
det där var Pescislang, det har relevansför jag orkar inte kämpa alls,anstränger mig inte, skriver med min vänsterhandoch servar er över nätet som en tennismatch