I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

"Razzlen" och "tenkeyz" sluta ta upp plats med eran värdelösa spamskit

Vår Hiphop - Lyricism

2012-01-20 23:30

"Razzlen" och "tenkeyz" sluta ta upp plats med eran värdelösa spamskit

Det här är en dikt.
Dikter behöver inte rimma.
Jag vill seriöst inte höra nån jävla skit.
Det här är en dikt så det bryter inte mot nån regel.

Seriöst, ni är riktigt jävla kuksugande usla båda två
sluta lägga upp 20 texter i rad när varenda en är riktigt jävla värdelös
"tenkeyz" du har förfan lagt upp SJU texter på ett dygn som har 0 kommentarer och alla är helt jävla åt helvete skitsämst. DU TAR UPP PLATS FÖR DUKTIGA MÄNNISKOR.
Lägg upp en jävla text och håll käften efter det.

"Razzlen" du har 5 texter på förstasidan. Du förtjänar inte en.

Ni är anledningen till att det här forumet dör. Skriv EN text ni är nöjda med, svarar ingen på den så kan det bero på att ni suger. Då lägger man inte upp 10 till i rad.
BEGRIPS?

yo.

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2012-01-21 01:07
Jag gillar den. Du har rätt i att texter inte behöver rimma. Vissa rader är lite ojämna och ibland gick det inte att flowa när man läste. Avslutet är dock starkt och du förmedlar mycket känslor.

SpoilerHAHAHAHAHA, första stycket dödar mig!!

2012-01-21 01:12
var det bara jag som läste detta som en hiphoptext fram till typ mitten?

OnT: Håller med i ditt resonemang.

Kan det i övrigt vara som så att bazoohkajoe fått en bäbis i tenkeyz, påminner lite om varandra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-21 01:16
haha, jag försökte faktiskt att få "skit" och "dikt" att rimma.

2012-01-21 13:28
Håller väl med i sak.
Men...

Att kalla 15-årige Razzlen, som av hans ogenomarbetade texter att döma verkar vara en känslig liten själ, för kuksugande usel och anledningen till att det här forumet dör är väl fan lite hårt.

Så Razzlen, om du läser detta, ta åt dig av kritiken och jobba hårt på en text istället. Skit i resten.

Moderator

2012-01-21 16:45
De har uppenbarligen inte läst reglerna:
"Max tre nya trådar per person och vecka, måndag -söndag."
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2012-01-22 01:13
Det är ju lite ont om moderatorer, annars ska ju texterna raderas, enligt reglerna. Du kanske ska söka till moderator i forumet?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2012-01-22 01:55
du kanske ska ta tummen ur röven, mvh och bli mod igen? ;DDD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-22 04:40
Ibland kommer jag på mig själv med att sakna bazoohkajoe. Så jävla övertygad om att han faktiskt hade något att bidra med. Kul kille.

Den här "tenkeyz" behöver bara fylla sina trådar med svar som klargör att ogillande åsikter är felaktiga, så är åtminstone jag övertygad om att det ÄR bazoohkajoe.

2012-01-22 14:45
Av någon konstig anledning så har det här blivit ett forum där "nya" personer inte är välkommna!

Personer som App, som anser sig vara en av dom bättre i detta forum lägger ut en "dikt" som denna när han istället kan klargöra för personerna i fråga att dom bryter mot reglerna, eller kanske tom komma med lite hjälp och åsikter i vad dom kan förbättra i sitt skrivande.

Genom att läsa dina texter App så har jag kommit fram till det att du är nog så jävla depprimerad själv så det enda sätter för dig att må bra är att klanka ner på någon sämre än dig själv, I ETT FORUM!.

Shiet, vilken snubbe alltså!

p.s detta va en dikt!
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq

2012-01-22 15:15
Crue:

Skillnaden på att "inte välkomna nya personer ;((((" och att bli lack när två idioter lägger ut 20 helt värdelösa texter i rad som leder till att alla som faktiskt lagt ner tid och möda på sina texter så att de flyger iväg till typ sista forumssidan är inte hårfin, utan jävligt stor.

Skulle dessa pojkar istället lagt ner lite tid på att skriva en eller två texter var som de postade hade iallafall jag sett till att försöka konstruktivt kritisera deras texter.

2012-01-22 15:24
Förstår helt klart, men att som en vuxen människa lägga ut en "dikt" som denna riktad till småpojkar är för mig helt galet. Därav min reaktion, förstår inte riktigt. Är det så jobbigt så ansök till moderator istället så har man rätten att plocka bort skiten.

App är över 20 år, har hängt på sidan sen början och borde veta att sånt här händer, har alltid funnits sånt här folk. Är det någon han borde klaga på så är det den tunna morerat skaran som finns vilket leder till att detta inte är bortplockat.

2012-01-22 15:26
Nya personer är hur välkomna som helst, det har kommit nya personer som är duktiga, amoure tex.

Men om det kommer folk till din fest är det fan skillnad på att skaka hand och ta med en flaska vin eller att spotta dig i ansiktet, dricka upp din sprit och skita i din grannes brevlåda.

Om en benz har en pajjad ruta kan man laga den. En rostig bubbla som nån kört i en bilskrot efter att hemlösa människor haft svettigt hemlössex i den går inte att rädda.

För övrigt är det extremt underhållande när folk försöker utläsa nåt om personer utifrån deras konst. Ja jävlar i mig.
Jag är sjukt nöjd med mitt liv, det är underbart, men sånt är inte kul att skriva om.

2012-01-22 16:11
Nya personer är hur välkomna som helst, det har kommit nya personer som är duktiga, amoure tex.

Så du menar alltså att man måste vara duktig för att få hänga i detta forum.

Men om det kommer folk till din fest är det fan skillnad på att skaka hand och ta med en flaska vin eller att spotta dig i ansiktet, dricka upp din sprit och skita i din grannes brevlåda.

Så du menar alltså att dom har kommit till DITT forum och spottat i det ? Jag menar du som vuxen människia måste ju ha lite mer vett innanför pannbenet än ett gäng grabbar ? Jag anser att denna tråd förstör mer i forumet än deras spammande, detta är ingen konst what so ever, det är bara en massa bullshit ifrån en snubbe som tydligen tar åt sig av att han själv inte får "synas" i SITT forumt.

Dude, grove up,.

2012-01-22 18:19
Jag anser att man borde hålla en viss nivå för att lägga upp texter i den utsträckning som vissa gör, ja.

Du lägger alldeles för mycket fokus i ordet "ditt", det var inte det som var poängen. Jag tror nog du förstog det egentligen.

Vart är skogsdungen?

2012-01-23 13:01
Ja, du "app-atrapp". Det är otroligt hur en person, som borde vara av mans-kön,

lyckas fullständigt med att framstå som en riktig kärring. Stick upp ett par av dina

jävla hårnålar i pungen i stället, så blir det aka-pung-tur. Du har fler åsikter än

hjärnceller, det är ju uppenbart. Lite småler man ju åt din dumhet, och även

ditt engagemang som hör hemma i en pensionärs-förening. Puss, puss från MR.

10KEYZ.

2012-01-23 13:17
lider din enterknapp av parkinson syndrom?

2012-01-23 14:07
vad i hela jävla helvete menar du med det du skrev 10K3yz?

2012-01-23 14:08
Och inte då "Hur fan kan du säga så till App?!" utan snarare "Vad fan är det du försöker säga till App?!"
Moderator

2012-01-24 17:26
Herrejisses, detta har ju spårat totalt. Lev med att de också lägger upp texter eller bli mod och ta bort texterna så det bara blir tre i veckan. Eller kommer du sitta och ta bort alla "sämre" texter då för att lämna plats till dig själv och den "bättre" ligan som är duktigare på skriva? För i såna fall tycker jag att du kan söka dig till ett nytt jävla forum och lägga upp dina jävla texter där istället så kan du få ha "ditt" jävla forum ifred. Så kan du klanka ner på alla andra där istället. Eller?

Bli mod istället för att grina över att de tar upp plats i forumet, shit alltså ska det vara så jävla svårt. En del lär sig inte förrän handling sker.

2012-01-25 02:22
"Mitt" och "ditt" hit och dit. Läs vad App skrivit istället för vad någon målat upp det som att han skrivit. Jag slutade själv läsa i lyricismforumet för att det var så mycket skräp och så till synes lite klass, kan tänka mig att det finns många andra som gjort samma sak. Känns ju inte som att folk vill ha kritik på alla sina texter utan bara synas. Skriver man "mig/dig"-rim eller "im hollow so dont follow, life is just like something you borrow" så vet man redan vad man måste förbättra.

Såg nu att lyricismforumet inte har någon moderator alls. Klart det är lätt att bryta regler då. Hm...
Wazaaaa

2012-01-27 17:20
Jag förstår inte riktigt varför Crue etc. blir så upprörd. Den här "dikten" är ju uppenbarligen skriven med en hel del distans. Man tar i lite väl mycket för att det ska finnas en glimt humor också. Men ni måste ju någonstans inse att han har rätt i sitt grundläggande argument. Och du har ju självklart också rätt Crue, med att trådarna bör tas bort osv. Men i brist på att vara moderator gjorde App såhär istället, vilket jag, bland andra, tyckte var lite roligt.

Och säga vad man vill om att kalla 15-åringar kuksugare, men när jag var liten kallade vi varandra det dagligen. Faktum är att varenda liten 15-åring är en kuksugare, dom duger ju inte till någonting förutom att köra ihjäl sig på mopeder och gå igenom hela tonskalor så fort dom ska säga en mening. Det är inget personligt, jag var den största kuksugaren av alla när jag var 15 år. No homo. Min poäng är, sluta framställa 15-åriga snubbar som ett skört glas som krossas av minsta elak vibration. (Kass metafor, jag är medveten) Sen vet vi inte ens åldern på trenjkjzejkcxhasy heller. Kan slå vad om att den kuksugaren är äldre än 15.

Sen att komma fram till hur någon är genom att läsa dess texter är rätt roande. Fast det orkar jag inte gå in på. Hjälpa till att försvara någon sådär. Det får mig att känna mig som en kuksugare all over again. :)

Fred på jorden.

2012-01-27 17:38
För övrigt är jag alldeles för inaktiv för att vara modd, men det finns ju många som skulle kunna ta på sig uppdraget och göra det bra. App, NuMessiah, Mvh, easymode, Anenkefali, Crue etc. Om dom vill göra det är väl en annan sak.

Moderator

2012-01-27 22:34
Faktum är att varenda liten 15-åring är en kuksugare, dom duger ju inte till någonting förutom att köra ihjäl sig på mopeder och gå igenom hela tonskalor så fort dom ska säga en mening

Pfft.. inte okej någonstans.

2012-01-28 02:50
Pfft.. inte okej någonstans.

Du motbevisade mig helt där angående 15 åringar med argumentet "Pfft...". Nej men, dels har du missat att jag var väldigt skämtsam. Du har även tagit en mening ur sin kontext, raderat delen där jag skriver att jag själv var likadan som ung, och kommenterat bistert utifrån det. Varför gör du på detta viset? :)

2012-01-28 03:53
she be mad dawg. I övrigt skulle jag moderera skiten ur detta forum. brrrrrrrrrrrrrrrap
Moderator

2012-01-28 13:22
Du motbevisade mig helt där angående 15 åringar med argumentet "Pfft...". Nej men, dels har du missat att jag var väldigt skämtsam. Du har även tagit en mening ur sin kontext, raderat delen där jag skriver att jag själv var likadan som ung, och kommenterat bistert utifrån det. Varför gör du på detta viset? :)

Om du var en idiot som 15-åring betyder inte det att alla andra är det, därför fann jag ingen anledning till att ta med den delen. (: "Jag gjorde det, så därför är alla andra likadana"-känslan fick jag. Men hey. Fint sätt att vara "skämtsam" på.

2012-01-28 14:03
Haha, det är ju inte riktigt det som är poängen heller, vilket jag skrev, men det tog du också bort. Det handlar inte om att vara en idiot, det handlar om att vara en femtonåring. Man har inte ens full hjärnkapacitet vid 15 års ålder. Den uppnås vid 16, och sedan ska den finslipas så in i helvete också. Låt oss tala om hjärnan som ett träslöjdsverk. Vid femton års ålder är den en fyrkantig träkloss, i tjugoårsåldern har den blivit en välslipad smörkniv. (Jag gjorde bara smörknivar i träslöjden)

Nu driftade jag iväg igen, för att jag inte bryr mig och tycker det här är kul, men min poäng var att 15 åringar är inte så känsliga som Crue får dom att framstå som. Det gäller inte bara mig. Men jag är ledsen om du inte tyckte att det var roligt, jag ska anpassa min humor efter en yngre publik i fortsättningen. En applåd för sarkasmen där mot slutet!

SpoilerAntar att jag är efterbliven som debatterar såhär på nätet.